Menu główne
Forum
Klubowicze
Dane techniczne - Silniki w Phase I | |||||
Typ silnika | C1J | C3J | F3N-L740 | F3N-L742 | F7P |
Model | TR GTR |
GTS TSE |
GTX TXE |
16V | |
Pojemność [cm3] |
1397 | 1390 | 1721 | 1721 | 1764 |
Åšrednica x skok [mm] |
76,0 x 77,0 | 75,8 x 77,0 | 81,0 x 83,5 | 82,0 x 83,5 | |
Stopień sprężania | 9,0:1 | 9,5:1 | 10,0:1 | ||
Zasilanie | Gaźnik | wtrysk jednopunktowy |
wtrysk wielopunktowy |
||
Moc [KM/kW] (obr./min) |
60/44 (5250) | 58/43 (4750) | 73/54 (5000) | 90/66 (5250) | 135/99 (6500) |
Moment obrotowy [Nm] (obr./min) |
101 (2750) | 100 (3000) | 127 (2750) | 140 (3000) | 158 (4250) |
v-max [km/h] |
161 | 171 | 185 | 210 | |
0-100 km/h [sek] |
14.8 | 12.3 | 10,7 | 8.2 | |
Pojemność układu olejowego [l] |
3,5 | 3,5 | 5,2 | 5,2 | 5,2 |
Uwaga: Dane techniczne pochodzą z samochodów sprzedawanych na rynku niemieckim |
Dane techniczne - Silniki w Phase II | ||||||
Typ silnika | C3J | E7J | F3N-L740 | F3P | F7P | |
Model | 1.4 RL-RN |
1.4eco RL-RN |
1.8 RN-RT |
1.8s RT |
1.8i RT |
16V |
Pojemność [cm3] |
1390 | 1721 | 1794 | 1764 | ||
Åšrednica x skok [mm] |
75,8 x 77,0 | 81,0 x 83,5 | 82,7 x 83,5 | 82,0 x 83,5 | ||
Stopień sprężania | 9,0:1 | 9,5:1 | 9,2:1 | 9,7:1 | 9,8:1 | 10,0:1 |
Zasilanie | wtrysk jednopunktowy |
wtrysk wielopunktowy |
||||
Moc [KM/kW] przy (obr./min) |
58/43 (4750) | 75/55 (6000) | 73/54 (5000) | 88/65 (5750) | 109/80 (5500) | 135/99 (6500) |
Moment obrotowy [Nm] przy (obr./min) |
100 (3000) | 107 (4000) | 127 (2750) | 142 (2750) | 160 (4250) | 158 (4250) |
v-max [km/h] |
161 | 166 | 171 | 181 | 195 | 212 |
0-100 km/h [sek] |
14.8 | 13.5 | 12.3 | 10.9 | 9.9 | 8.5 |
Pojemność układu olejowego [l] |
3,5 | 5,0 | 5,2 | 5,5 | 5,2 | |
Uwaga: Silnik F3P począwszy od 1995 pojemność została zredukowna (z 1794 do 1783 cm3). Moc zmieniła się o 2 KM na plus lub minus w zależności od wariantu zasilania (90 zamiast 88 KM dla i 107 zamiast 109 KM dla silnika F3P z wtryskiem wielopunktowym). Dane techniczne pochodzą z rynku niemieckiego, moc może się różnić o około 2-3 KM w zależności od tego, czy samochód był wyposażony w katalizator, oraz z jakiego landu pochodził. |
Dane techniczne - silniki Diesel'a | ||
Typ silnika | F8Q | |
Model Phase I |
TD-GTD-TDE | nie występował |
Model Phase II |
1.9D RL-RN-RT |
1.9dT RN-RT |
Pojemność [cm3] |
1870 | |
Åšrednica x skok [mm] |
80,0 x 93,0 | |
Stopień sprężania | 21,5:1 | 20,5:1 |
Moc [KM/kW] przy (obr./min) |
64/47 (4500) | 90/66 (4250) |
Moment obrotowy [Nm] przy (obr./min) |
118 (2250) | 175 (2250) |
v-max [km/h] |
161 | 183 |
0-100 km/h sek |
15.7 | 11.4 |
Pojemność układu olejowego [l] |
5,5 |
brak | C1J 1397 cm3, 60KM (Gaźnik) |
C3J 1390 cm3, 58KM |
|
E6J 1390 cm3, 80KM, Gaźnik (niewystępuje w D) Silnik na zdjęciu z filtrem stożkowym |
|
F2N 1721 cm3, 92KM, Gaźnik (niewystępuje w D) |
|
F3N-L740 1721 cm3, 73KM (bez wspomagania) |
|
F3N-L740 1721 cm3, 73KM (z wspomaganiem) |
|
F3N-L741 1721 cm3, 73KM (z automatyczną skrzynią biegów i wspomaganiem) |
|
F3N-L742 1721 cm3, 90KM (bez wspomagania) |
|
F3N-L742 1721 cm3, 90KM (ze wspomaganiem) |
|
F3P 1794 cm3, 88/90KM |
|
F3P 1794 cm3, 107KM/109KM |
|
F7P 1764 cm3, 135KM |
|
F7P 1764 cm3, 135KM (Kierownica z prawej strony, filtr stożkowy, ...) |
|
Strona 6 z 6: 1...3456
#51 |
efsx
dnia 11 grudnia 2010 18:16
#52 |
sebastianwaski
dnia 03 marca 2011 17:59
#53 |
roecki
dnia 22 pa¼dziernika 2011 11:03
#54 |
stefan
dnia 14 sierpnia 2013 20:04
Strona 6 z 6: 1...3456
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.
Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.
Świetne! | 75% | [40 głosów] | |
Bardzo dobre | 15% | [8 głosów] | |
Dobre | 4% | [2 głosy] | |
Średnie | 2% | [1 głos] | |
Słabe | 4% | [2 głosy] |