Menu główne
Forum
Klubowicze
holek125 |
Dodany dnia 03-04-2007 19:41 |
Postów: 166 Data rejestracji: 15.06.2006 19:37 Skąd: - |
Witam!
Tak jak w temacie, co sądzicie o przewodach Hans Preis Warto się w to bawić, czy nie. Dodam, że będą one montowane w Golfie, do którego przewody są bardzo drogie. Edytowane przez maestro-nieaktywny dnia 16-01-2008 22:03 Renia Chamade 1.4 C3J LPG Narazie same problemy i wydatki :-( Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 220000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 03-04-2007 19:41 |
Haziaj |
Dodany dnia 04-04-2007 13:10 |
Postów: 560 Data rejestracji: 09.01.2007 21:47 Skąd: warmińsko-mazurskie Kętrzyn |
Mala poprawka - Hans Pries
U nas w hurtowni do Golfiny przewody kosztuja 100 zł. Powiemn szczerze, ze podobna cene maja przewody Jan-Mora przeznaczona do instalacji gazowej (wzmocnioine). Przykladowo przewody Hansa Priesa HP102 981 do silnikow 1,3 - 1,6 po '84 roku kosztuja 110 zł, a Jan Mora "do gazu" 152 zł Przewody Hansa Priesa HP102 982 do silnikow 1,6 - 1,8 po '84 kosztuja 100 zł, a Jan Mora "do gazu" 76 zł Porownywalnie NGK okolo 255 zł. Średnie spalanie --> R19 Chamade F3N-L740 ( L53B ) z 29 grudnia 1992 r. w wersji RT Moja pani: Galeria R19 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 210000km
|
Maciej_R21 |
Dodany dnia 04-04-2007 13:13 |
Postów: 2996 Data rejestracji: 05.02.2005 17:09 Skąd: śląskie Pszczyna |
janmory do C3J kosztuja ok 50zł z tym ze przewód cewka -kopułka nie pasuje. Poza tym jeśli chodzi o przewody to najpewniej bougicord czyli takie jak zakladał producent , robia je w pabianicach o ile dobrze pamietam albo champoiony ..innych wynalazków bym nie polecał. |
holek125 |
Dodany dnia 04-04-2007 20:07 |
Postów: 166 Data rejestracji: 15.06.2006 19:37 Skąd: - |
Pytam się, gdyż znajomy kupił ze mną przewody przez internet, ja do Reni wziąłem Bosch'a a on myślał, że też będzie miał Boscha lecz okazało się, że są to Hans Pries, stąd moje pytanie, bo on zastanawia się, czy je odsyłać, czy pojeździ na nich trochę. A oryginały Bosch'a do Golfa kosztują 280zł (sam nie wiem czemu taka różnica) !
Renia Chamade 1.4 C3J LPG Narazie same problemy i wydatki :-( Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 220000km
|
|
|
Maciej_R21 |
Dodany dnia 05-04-2007 00:08 |
Postów: 2996 Data rejestracji: 05.02.2005 17:09 Skąd: śląskie Pszczyna |
Bosch to napeawde nie najlepszy wybór do renowki. |
Haziaj |
Dodany dnia 05-04-2007 11:11 |
Postów: 560 Data rejestracji: 09.01.2007 21:47 Skąd: warmińsko-mazurskie Kętrzyn |
No tak zapomnialem powiedziec czy te przewody Hansa Priesa sa dobre czy nie
Oblukalem historie reklamacji tych przewodow u nas w hurtowni i tylko jedna reklamacja byla na te przewody gdzies w Łomży. Poza tym wszystko ok. Ludzie biora i naprawde nie narzekaja. Gorzej jest z zawiecha tej firmy, a juz wogole katastrofa jesli chodzi o cewki czy czujniki albo moduly. Co trzecia cewka wraca z reklamacja, czujniki cisnienia oleju puszczaja olej po trzech miesiacach, a tulejki czy laczniki stabilizatora wywala po pol roku. Średnie spalanie --> R19 Chamade F3N-L740 ( L53B ) z 29 grudnia 1992 r. w wersji RT Moja pani: Galeria R19 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 210000km
|
holek125 |
Dodany dnia 05-04-2007 15:53 |
Postów: 166 Data rejestracji: 15.06.2006 19:37 Skąd: - |
Macieju dlaczego Bosch nie jest najlepszy do Reni, myślałem, że to dobra, a nawet bardzo dobra firma.
Haziaj dzięki za pomoc. Jeszcze mam pytanko do Ciebie ile te przewody (Hnas Pries) mają gwarancji i czy na opakowaniu jest gdzieś wybita data produkcji Edytowane przez holek125 dnia 05-04-2007 15:57 Renia Chamade 1.4 C3J LPG Narazie same problemy i wydatki :-( Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 220000km
|
|
|
Maciej_R21 |
Dodany dnia 05-04-2007 16:46 |
Postów: 2996 Data rejestracji: 05.02.2005 17:09 Skąd: śląskie Pszczyna |
Dlatego ze osobiscie po 12 i 8 miesiacach wyrzucalem komplet takich przewodów do smietnika. Bougicordy natomioast mialem fabryczne 12 LETNIE ktore chodzily do samego konca samochodu idealnie. W tej chwili mam w jednym z samochdów championy tez oryginalne, przede wszystkim jakośc koncówek przewodów jest nieporownywalnie dobra w stosunku do innych . |
holek125 |
Dodany dnia 05-04-2007 19:31 |
Postów: 166 Data rejestracji: 15.06.2006 19:37 Skąd: - |
Wielkie dzięki za wyjaśnienie, przy następnej wymianie wezmę to pod uwagę i pewnie już nie kupię Bosch'a lecz któreś z tych dwóch firm o jakich mówiłeś, dziwi mnie, że wyrzucałeś przewody po 8 miechach, przecież mają roczną gwarancję producenta (przynajmniej tak mnie zapewniają).
Mądrego to miło posłuchać! Renia Chamade 1.4 C3J LPG Narazie same problemy i wydatki :-( Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 220000km
|
|
|
Haziaj |
Dodany dnia 05-04-2007 20:13 |
Postów: 560 Data rejestracji: 09.01.2007 21:47 Skąd: warmińsko-mazurskie Kętrzyn |
Z ta gwarancja bywa roznie. Polega to na tym, ze jak Ci cos padnie do dajesz do reklamacji. W momencie otrzymania paragonu do reki zostajesz z tym towarem. Nie wiem jak to jest od strony prawnej, ale pewnie jakis kruczek jest.
Co do daty produkcji to na przewodach Hansa Priesa niestety jest brak. Wogole nic tam ciekawego nie jest napisane, a to stwarza spore pole do popisu przy podrobce. Wystarczy wlozyc jakies przewody firmy "krzak" i zalatwione. Przewody do nas przychodza najczesciej w woreczkach i nie wiadomo czy to oryginalne HP czy podroby. Przykladowo - ostatnio mialem ciekawy motyw. Klient kupowal sworzen wahacza do Golfiny. Wzialem pudelko SWAGa otwieram, a tu FEBI (to akurat mnie nie zdziwilo, bo SWAG wykupil FEBIEGo), ale zagladam do pudelka TRW (Lucas), a tam co SWAG, a cena wyzsza o 20 zł. Dzis przyszedl oryginalny lacznik stabilizatora z wybitymi numerami VW do Audi 80 w pudelku TRW. Motaja z tymi czesciami jak moga. Średnie spalanie --> R19 Chamade F3N-L740 ( L53B ) z 29 grudnia 1992 r. w wersji RT Moja pani: Galeria R19 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 210000km
|
kapusniak19 |
Dodany dnia 05-04-2007 20:59 |
Postów: 1337 Data rejestracji: 01.01.2007 18:43 Skąd: podkarpackie Ustrzyki Dolne |
Nawet nie zawracajcie sobie głowy przewodami Jan Mora. mam w c1j i nie moge się doczekać kiedy je wyrzuce. Szrot. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, C1J (1397/60KM), sedan, 231000km
|
|
|
TeBe |
Dodany dnia 05-04-2007 23:35 |
Postów: 1057 Data rejestracji: 16.03.2005 16:00 Skąd: - |
To ja mam troche laickie pytanie - po czym poznać, że jakieś przewody to złom? Ostatnio wsadziłem niebieskie janmory za 60zł. Zrobiłem to z "musu" do poprzednie, dwuletnie bosh'e się rozsypywały i miały przebicie jak stąd do końca świata. Jednak na tych złomach janomorach auto zachowuje się tak samo jak na bosh'ach. Więc o co kaman?
[small][center]Pozdrawiam
|
crackers |
Dodany dnia 06-04-2007 02:42 |
Postów: 4316 Data rejestracji: 23.02.2006 19:53 Skąd: mazowieckie Radom |
Gazownicy maja takie urzadzonko, co sie zapina na przewody WN i chyba oni ci doradza
POWERED BY MAPTEK + POWRED BY STI + POWRED BY SUBARU + FIND ME ON GOOGLE
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 150000km
|
|
|
Haziaj |
Dodany dnia 06-04-2007 09:02 |
Postów: 560 Data rejestracji: 09.01.2007 21:47 Skąd: warmińsko-mazurskie Kętrzyn |
Bosch jednakowoż podobnie dal dupe ze swiecami. Narobili tych fabryk po jakis wyspach i produkuja, a pozniej jak idzie transport to wrzucaja w te kartony bez zadnych zabezpieczen.
NGK z kolei ma tylko jedna fabryke i dodatkowo towar przy wysylce jest traktowany jako szklo, wiec nie ma mowy o mikropeknieciach, tak jak w przypadku Boscha. Średnie spalanie --> R19 Chamade F3N-L740 ( L53B ) z 29 grudnia 1992 r. w wersji RT Moja pani: Galeria R19 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 210000km
|
eXte |
Dodany dnia 06-04-2007 10:48 |
Postów: 955 Data rejestracji: 28.01.2007 17:36 Skąd: - |
Do samochodów francuskich, min. renault 19 pasują wyłacznie przewody zapłonowe z oporem biernym. Oznacza to ze nie bedzie pasował przewód z Audi 80 czy tez VW Golfa!
Więcej na ten temat tutaj: http://www.renaul...d_id=11076 Jezeli chodzi o świece to polecam NGK V-Line ewentualnie (wysoka cena) Brisk. To są świece które ja wypróbowałem. Nie wiem, moze sa jeszcze jakies inne dobre, ale ja tego nie sprawdzałem. Edytowane przez eXte dnia 06-04-2007 10:55 |
Haziaj |
Dodany dnia 06-04-2007 13:13 |
Postów: 560 Data rejestracji: 09.01.2007 21:47 Skąd: warmińsko-mazurskie Kętrzyn |
V-Line nr 2 sa sprawdzone, przytnajmniej u mnie bardzo dobrze sie sprawuja. Zreszta NGK to porzadna firma i traktuja swoj produkt nalezycie.
Średnie spalanie --> R19 Chamade F3N-L740 ( L53B ) z 29 grudnia 1992 r. w wersji RT Moja pani: Galeria R19 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 210000km
|
holek125 |
Dodany dnia 06-04-2007 17:09 |
Postów: 166 Data rejestracji: 15.06.2006 19:37 Skąd: - |
No to mnie zmartwiliście, bo zamówiłem świece i przewody Bosch, sugerując się historią, a tu proszę...
No nic mądry Polak po szkodzie, następnym razem przewody Bougicord lub Champion i świeczki NGK lub champion. Zobaczymy jak ten Bosch będzie się sprawował. No i zobaczyliśmy..... Przewody tak jak przyszłu, to zostaną odesłane, całkowicie nie pasuje przewód do cewki, a po za tym przewody są jakby za długie, także z paczki w aucie zostały tylko świece. Macieju czy wiesz może ile by trzeba było liczyć za przewody Champion lub Bougicord do C3J-710 Edytowane przez holek125 dnia 06-04-2007 19:48 Renia Chamade 1.4 C3J LPG Narazie same problemy i wydatki :-( Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 220000km
|
|
|
Haziaj |
Dodany dnia 07-04-2007 10:16 |
Postów: 560 Data rejestracji: 09.01.2007 21:47 Skąd: warmińsko-mazurskie Kętrzyn |
Ceny przewodow do Twojego silnika sa dosyc dobre
NGK numer kat. RC-RN637 kosztuja u nas 109 zł Bougicord numer kat. BOU2426 labo 2456 kosztuja u nas 109 zł Jan-Mor nr. kat RB1 kosztuja 102 zł Powertec - PT132 - 232 Sentech - SEN8016 - 97 zł Bosch - 0 986 356 888 - 82 zł KW Automotive - 1.501.103 - 83 zł Siedze sobie w pracy i sprawdzam na kompie Edytowane przez Haziaj dnia 07-04-2007 10:18 Średnie spalanie --> R19 Chamade F3N-L740 ( L53B ) z 29 grudnia 1992 r. w wersji RT Moja pani: Galeria R19 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 210000km
|
holek125 |
Dodany dnia 08-04-2007 11:38 |
Postów: 166 Data rejestracji: 15.06.2006 19:37 Skąd: - |
Właśnie to jest najśmieszniejsze, że przewody są do tego silnika, sam sprawdzałem numer na stronie boscha i jest napisane, że do silnika C3J. Nie wydaje mi się, żeby ktoś majstrował przy cewce i gdzie indziej ją zamocował. Znowu dwa przewody do świec są tak długie, że leżą na alternatorze :-) To nawet JANMORY, które mam teraz są lepiej dopasowane
Macieju a co powiesz na przewody Sentecha, czytałem post na tym forum, gdzie forumowicz dzwonił do Pabianic do Bougicord'a i powiedzieli mu, że to to samo co sentech tylko droższe. Edytowane przez holek125 dnia 13-04-2007 20:30 Renia Chamade 1.4 C3J LPG Narazie same problemy i wydatki :-( Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 220000km
|
|
|
mpkaras |
Dodany dnia 27-01-2009 07:08 |
Postów: 468 Data rejestracji: 25.05.2007 01:42 Skąd: mazowieckie Gostynin |
Holek miałem identyczy problem jak Twój. Zakupiłem przewody jak poradził Haziaj SENTECH 8016 - niestety nie pasowały, nie wchodziły na kopułkę i za krótki okazał się przewód cewka-kopułka. Było z tym trochę męczarni, ale wreszcie udało się dopasować SENTECH 8160 (wg katalogu do C1G 1,2l). Przewód cewka-kopułka idealnej długości, kable do świeczek jakby uszyte na miarę. Co ciekawe koszt zakupu kpl. przewodów to 44 PLNy, w przypadku 8016 80 PLNów.
Edytowane przez mpkaras dnia 27-01-2009 07:12 Życie lubi komplikacje i gotowców się wystrzega Moją Renię można zobaczyć: Gostynin/Płock/Poznań Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), hatchback 5d, 250000km
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 1 z 2: 12
Przejdź do forum: |