Menu główne
Forum
Klubowicze
mgabr |
Dodany dnia 14-06-2005 18:24 |
Postów: 35 Data rejestracji: 13.06.2005 17:38 Skąd: dolnośląskie Oleśnica |
Powrót do tematu FAQ - Układ elektryczny
Powrót do działu Układ elektryczny Witam wszystkich Co do czujników wyłączania świateł przy drzwiach to nie są one wkręcane lecz wciskane. Należy najpierw zdjąć gumę a następnie powalczyć ostrożnie ze śrubokrętem (podważając z dwóch stron a jak jest możliwość to z 3 i wysuwać na zewnątrz). podczepiona jest do nich kostka na wcisk - 2 przewody) Pozdrawiam mgabr. 1.7 1990r Powrót do tematu FAQ - Układ elektryczny Powrót do działu Układ elektryczny Tag: czujniki drzwiowe, czujnik zapalający światło, zapalajacy, swiatlo, swiatelko, wewnetrzne, podsufitka Edytowane przez maestro-nieaktywny dnia 30-07-2008 14:20 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d, 225000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 14-06-2005 18:24 |
kudlaty |
Dodany dnia 07-08-2008 12:06 |
Postów: 4701 Data rejestracji: 17.07.2005 23:08 Skąd: lubelskie Lublin |
ja się podepnę tutaj. ja poproszę jakiś schemat podłączenia tego cholerstwa przy drzwiach kierowcy. mam przełącznik, chce go zamontować ale nie wiem do czego mam podpiąć te dwa wystające przewody
Moje auto: Renault Laguna III GT, benzyna+LPG, 260000km
Była: Renault 11, Phase II, 1988r., benzyna+LPG, C1J (1398/60KM), hatchback 3d, 2?.?.?km Była: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 251000km Była: Renault Megane Coupe, benzyna, K4M, 165000km Była: Renault Megane II Sport, benzyna, F4Rt, 155000km Była: Renault Laguna III GT, benzyna, F4Rt, 188000km Była: Renault Megane I Cabrio, benzyna+LPG, K4M, 270000km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F3N-L742 (1721/90KM), sedan, 97000km
|
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 07-08-2008 14:24 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
nie bardzo rozumiem |
|
|
kudlaty |
Dodany dnia 07-08-2008 14:46 |
Postów: 4701 Data rejestracji: 17.07.2005 23:08 Skąd: lubelskie Lublin |
eh, nie mam u siebie w drzwiach tego włącznika wiec zakupiłem, dziura na niego jest wiec jest git ale jest wybebeszona instalacja od niego, z włącznika wystają 2 kable które trzeba gdzieś wpiąć w kostkę albo jakieś przewody idące progiem żeby toto zadziałało , tylko które
Moje auto: Renault Laguna III GT, benzyna+LPG, 260000km
Była: Renault 11, Phase II, 1988r., benzyna+LPG, C1J (1398/60KM), hatchback 3d, 2?.?.?km Była: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 251000km Była: Renault Megane Coupe, benzyna, K4M, 165000km Była: Renault Megane II Sport, benzyna, F4Rt, 155000km Była: Renault Laguna III GT, benzyna, F4Rt, 188000km Była: Renault Megane I Cabrio, benzyna+LPG, K4M, 270000km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F3N-L742 (1721/90KM), sedan, 97000km
|
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 07-08-2008 23:16 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
rozumiem w tylnych drzwiach?(słupku) |
|
|
kudlaty |
Dodany dnia 08-08-2008 13:14 |
Postów: 4701 Data rejestracji: 17.07.2005 23:08 Skąd: lubelskie Lublin |
kudlaty napisał/a: poproszę jakiś schemat podłączenia tego cholerstwa przy drzwiach kierowcy hehe ok niech będzie ze z tylu nie no żart, potrzebuje toto zamocować z przodu bo mam tylko zaślepkę i jak otwieram swoje drzwi to sie lampka nie zapala itd, mam włącznik z niego wystają 2 kable tylko nie wiem gdzie go wpiąć, zrozumiale czy gdzie tam? Moje auto: Renault Laguna III GT, benzyna+LPG, 260000km
Była: Renault 11, Phase II, 1988r., benzyna+LPG, C1J (1398/60KM), hatchback 3d, 2?.?.?km Była: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 251000km Była: Renault Megane Coupe, benzyna, K4M, 165000km Była: Renault Megane II Sport, benzyna, F4Rt, 155000km Była: Renault Laguna III GT, benzyna, F4Rt, 188000km Była: Renault Megane I Cabrio, benzyna+LPG, K4M, 270000km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F3N-L742 (1721/90KM), sedan, 97000km
|
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 08-08-2008 13:19 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
zrozumiałe. jeden kabelek idzie do stałej masy (np do śruby ktora jest pod plastikowym progiem, pod rączką otwierania maski, a drugi musi iść hm nowłasnie. ogólnie to przewód pomarańczowy ale w lewym progu jest sporo takich. najlepiej jak zdejmiesz plastik który idzie słupkiem do góry, do podsufitki po stronie kierowcy. muszą tam isc dwa kable. jeden czarny a drugi pomarancz. jak wspomnialem jeden z czujnika podpinasz do stałej masy a drugi do tego pomarańczowego który idzie z góry |
|
|
kudlaty |
Dodany dnia 08-08-2008 13:22 |
Postów: 4701 Data rejestracji: 17.07.2005 23:08 Skąd: lubelskie Lublin |
a czy na przykład jak złapie to z kabla idącego do tylnego włącznika to będzie źle? łatwiej wybebeszyć tylny przełącznik niż cały plastik idący do góry
Moje auto: Renault Laguna III GT, benzyna+LPG, 260000km
Była: Renault 11, Phase II, 1988r., benzyna+LPG, C1J (1398/60KM), hatchback 3d, 2?.?.?km Była: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 251000km Była: Renault Megane Coupe, benzyna, K4M, 165000km Była: Renault Megane II Sport, benzyna, F4Rt, 155000km Była: Renault Laguna III GT, benzyna, F4Rt, 188000km Była: Renault Megane I Cabrio, benzyna+LPG, K4M, 270000km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F3N-L742 (1721/90KM), sedan, 97000km
|
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 08-08-2008 13:30 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
górny plastik to chwila ale jak wolisz. mozna i tak. zapomniałem że na tyle masz. w takim razie lewym progiem bedą szły dwa brązowe kabelki. to są odpowiedniki pomarańcza, na nich pojawia sie masa jak otworzysz drzwi |
|
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |