Menu główne
Forum
Klubowicze
emilos |
Dodany dnia 28-05-2008 21:18 |
Postów: 316 Data rejestracji: 13.01.2008 14:54 Skąd: - |
Powrót do tematu FAQ - Układ elektryczny Powrót do działu Układ elektryczny @dayus napisał: "Z Maestro doszedłem do wniosku,ze trzeba zastosować przekaźnik i 4 diody prostownicze. dioda prostownicza np 1A (amper) 100V (volt) x4 przekaźnik samochodowy 12V (jak do świateł) trochę kabla, konektorów, kradziejek "wiązek" czyli wpinanie w przewód bez nacinania czy cięcia i lutowania (jak kto woli) Sygnał bierzemy oczywiście z klawisza przy zegarku, dwa skrajne przewody (1zamykanie i 5otwieranie) dajemy na każdy diodę, łączymy w jeden i podłączamy do styku przekaźnika (bodajże 86). w momencie zam/otw prąd przechodzi na styk 87 i idzie krótki impuls na migacze, gdzie wcześniej zostały zabezpieczone przed zwarciem lewa i prawa strona (sygnał z klawisza awaryjnych). Jeśli go wypniemy to na samym dole, dwa styki obok siebie to lewa i prawa strona kierunków;]" obrazek pomocniczy [img]http://images24.fotosik.pl/61/14cd277b1e0d9be8.jpg[/img] is not a valid Image. rozpiska - styk: 86 - sygnał z centralnego zamka 85 - masa 30 - stały +12V 87 - awaryjne Powrót do tematu FAQ - Układ elektryczny Powrót do działu Układ elektryczny
emilos dodał/a następującą grafikę:
Edytowane przez maestro-nieaktywny dnia 30-07-2008 16:16 Usługi remontowo-budowlane 500 112 551.
RENAULT MEGANE Moje auto: R.Megane, benzyna, 155001km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 28-05-2008 21:18 |
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 29-09-2008 16:47 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
no powyżej jest opis |
|
|
hali23 |
Dodany dnia 29-09-2008 19:21 |
Postów: 2 Data rejestracji: 29.09.2008 15:29 Skąd: - |
możesz mi powiedzieć oco chodzi z tym opisem np: renault 19 phase2 ponieważ niektóre opisy dotyczą tylko tego a inne takiego renault 19 phase1 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 171243km
|
|
|
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 29-09-2008 20:03 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
phase 1 to stara buda 88-połowa 92 phase 2 to nowa buda po liftingu połowa 92-96 |
|
|
2-ba |
Dodany dnia 23-12-2008 15:40 |
Postów: 377 Data rejestracji: 27.05.2007 10:36 Skąd: - |
Chyba zrozumialem ale wole sie zapytac. Z c.z. biore dwa kable zam i otw. do diody lutuje jeden taki i jeden taki . robie tak z wszystkimi diodami potem lacze to w jeden przewod i do styku 86. Awaryjne biore dwa styki z dolu lewa i prawa strona tez lacze razem i do styku 87. Plus i masa tez do stykow w przekazniku. Dobrze zrozumialem? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 179000km
|
Kop |
Dodany dnia 23-12-2008 15:50 |
Postów: 738 Data rejestracji: 03.01.2008 16:47 Skąd: wielkopolskie Słupca |
Po kolei:
1). Z klawisz od przewodu od otwierania bierzesz lutujesz kabel a na drugim końcu diodę 2) z klawisza z przewodu od zamykania tak samo 3) potem możesz drugie końce diód złączyć z końcem kolejnego kabla i drugi koniec tego kabla do przekaźnika 4)z awaryjnych bierzesz podpinasz jeden kabel od jednego kierunku (w klawiszu awaryjnych te dwa ostatnie to rozdzielenie na lewy i prawy kierunkowskaz) i na drugim końcu kabla dioda 5) z awaryjnych bierzesz prowadzisz teraz kabel od drugiego kierunku i na drugim końcu kabla znów dajesz teraz już ostatnią czwarta diodę 6) teraz te dwie diody znów łączysz z następnym kablem i drugi koniec tego kabla do przekaźnika No nie wiem chyba dosyć jasno ale chyba nie poplątałem za mocno Edytowane przez Kop dnia 23-12-2008 15:52 Z kobietą można spać Renówka stoi w garażu a ty nie śpisz tylko myślisz
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 180000km
|
2-ba |
Dodany dnia 23-12-2008 16:29 |
Postów: 377 Data rejestracji: 27.05.2007 10:36 Skąd: - |
juz zrozumialem . A teraz troche inne pytanie. czy jest jakas roznica ktory kabel do jakiej nozki mam na mysli +/- bo tych diod na oczy nie widzialem. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 179000km
|
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 23-12-2008 17:04 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
dioda nie ma plusa i minusa. jak ją kupisz to zobaczysz pasek, i wtedy ułożysz tak jak na schemacie ----->|---- |
|
|
2-ba |
Dodany dnia 23-12-2008 17:54 |
Postów: 377 Data rejestracji: 27.05.2007 10:36 Skąd: - |
czyli obojetne jest ktora strona podlacze? a drogie one sa? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 179000km
|
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 23-12-2008 18:07 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
no tlumacze że nie jest obojętne. na diodzie blizej ktorejś krawedzi jest pasek. i robisz tak jak na schemacie paskiem w odpowiednią strone. w elektronicznym 5-50gr sztuka |
|
|
2-ba |
Dodany dnia 23-12-2008 18:27 |
Postów: 377 Data rejestracji: 27.05.2007 10:36 Skąd: - |
kabel podlaczam do strony bez paska a strone z paskiem do przekaznika? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 179000km
|
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 23-12-2008 18:35 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
padne zaraz.... przewód 1 z przełącznika centralnego do diody strona bez paska przewod 5 z przełącznika centralnego do diody strona bez paska po stronie z paskami łączysz i do przekaźnika. tak samo z kierunkami ;] |
|
|
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 25-12-2008 18:27 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
ma miec taki schemat dzialania
maestro-nieaktywny dodał/a następującą grafikę:
|
|
|
kszyma |
Dodany dnia 27-08-2009 16:20 |
Postów: 2836 Data rejestracji: 24.04.2008 16:44 Skąd: lubelskie Lublin |
a co to jest kolego to pomaranczowe a diody ktore idą od strony centralnego paskiem do przekaźnika, a te ktore idą od przekaznika do awaryjnych paskiem do awaryjnych. Jutro jak pojadę na wioskę to zrobię foto jak to wygląda u mnie..
kszyma dodał/a następującą grafikę:
Edytowane przez kszyma dnia 27-08-2009 16:28 PRAWDZIWA JAZDA ZACZYNA SIĘ TAM, GDZIE W DIESLU KOŃCZĄ SIĘ OBROTY Moje auto: Renault Laguna II ph I 3.0 v6 24v (2946/207KM) Initiale Paris, benzyna+LPG, 231000km
|
maestro |
Dodany dnia 31-10-2009 18:34 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Powinny mrugać ze zdalnego sterowania podczerwienią, kluczykiem w zamku oraz przełącznikiem przy zegarku. Układ jest równolegly więc którą kolwiek drogą sie otworzy lub zamknie zamki to sygnal pojawia sie i w podczerwieni (podsufitka) i w przełączniku.
Jedyna różnica może być wtedy jeśli mamy immobiliser. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
LooKaTy |
Dodany dnia 16-12-2009 22:20 |
Postów: 231 Data rejestracji: 04.06.2006 23:57 Skąd: małopolskie Kraków |
Zrobiłem u siebie, ostateczny wygląd "czapstika"
[img]http://img138.imageshack.us/img138/1224/dsc01500.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://img138.imageshack.us/img138/9350/dsc01501e.jpg[/img] is not a valid Image. Miałem tylko problem z mruganiem (przekaźnik działał), jeden z przewodów zasilania musiałem podpiąć pod przewód od przełącznika awaryjnych, bo jak podpiąłem obydwa pod zasilanie radia to nie działało (chyba, że poknociłem coś) edit; dodaje jeszcze schemat sumaryczny [img]http://img138.imageshack.us/img138/6271/mrugnicieawaryjnych.jpg[/img] is not a valid Image. Edytowane przez LooKaTy dnia 16-12-2009 23:31 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 232000km
|
Swierzak90 |
Dodany dnia 06-01-2010 17:16 |
Postów: 619 Data rejestracji: 15.03.2009 15:46 Skąd: - |
A mam pytano podpinał ktoś bezpośrednio pod akumulator ? nic się nie stanie jak tak kable podprowadzę? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), sedan, 300000km
|
maestro |
Dodany dnia 06-01-2010 21:14 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
bezpiecznik daj na plusie.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
maestro |
Dodany dnia 06-01-2010 21:38 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
w przełączniku centralnego zamka masz mase plus sygnały a w awaryjnych masz migaczki.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
kszyma |
Dodany dnia 06-01-2010 21:47 |
Postów: 2836 Data rejestracji: 24.04.2008 16:44 Skąd: lubelskie Lublin |
Po co zajmować jeszcze kostkę od radia? Wszystko co potrzebne macie na dwóch kostkach (od awaryjnych i od centralnego) Tak tylko moim zdaniem niepotrzebne pajęczyny tworzycie..
PRAWDZIWA JAZDA ZACZYNA SIĘ TAM, GDZIE W DIESLU KOŃCZĄ SIĘ OBROTY Moje auto: Renault Laguna II ph I 3.0 v6 24v (2946/207KM) Initiale Paris, benzyna+LPG, 231000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |