27 Kwietnia 2024 02:58:13
Zdjęcia użytkowników
momix Swierzak90
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

patrick_LCH [off] 23-04-2024 07:23
Wiele osób z sentymentu tu dalej zagląda ale się nie udziela Grin jak trafi się kiedyś luźniejszy dzień w pracy to trzeba będzie temat o autach zaktualizować Grin

mirekk123 [off] 22-04-2024 10:57
jeszcze trochę i przywrócimy forum do życia Grin

adiks7 [off] 20-04-2024 21:28
Obecny

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
Renault19.pl » FORUM TECHNICZNE » Wyposażenie elektryczne
 Drukuj temat
[F] Mrugnięcie awaryjnych przy otwarciu/zamknięciu drzwi 
emilos
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 28-05-2008 21:18
Awatar


Postów: 316

Data rejestracji: 13.01.2008 14:54
Skąd: -

Powrót do tematu FAQ - Układ elektryczny
Powrót do działu Układ elektryczny


@dayus napisał:
"Z Maestro doszedłem do wniosku,ze trzeba zastosować przekaźnik i 4 diody prostownicze.

dioda prostownicza np 1A (amper) 100V (volt) x4
przekaźnik samochodowy 12V (jak do świateł)
trochę kabla, konektorów, kradziejek "wiązek" czyli wpinanie w przewód bez nacinania czy cięcia i lutowania (jak kto woli)

Sygnał bierzemy oczywiście z klawisza przy zegarku, dwa skrajne przewody (1zamykanie i 5otwieranie) dajemy na każdy diodę, łączymy w jeden i podłączamy do styku przekaźnika (bodajże 86). w momencie zam/otw prąd przechodzi na styk 87 i idzie krótki impuls na migacze, gdzie wcześniej zostały zabezpieczone przed zwarciem lewa i prawa strona (sygnał z klawisza awaryjnych). Jeśli go wypniemy to na samym dole, dwa styki obok siebie to lewa i prawa strona kierunków;]"


obrazek pomocniczy
[img]http://images24.fotosik.pl/61/14cd277b1e0d9be8.jpg[/img] is not a valid Image.

rozpiska - styk:
86 - sygnał z centralnego zamka
85 - masa
30 - stały +12V
87 - awaryjne

Smile


Powrót do tematu FAQ - Układ elektryczny
Powrót do działu Układ elektryczny
emilos dodał/a następującą grafikę:
2_4.jpg

Edytowane przez maestro-nieaktywny dnia 30-07-2008 16:16
Usługi remontowo-budowlane 500 112 551.
RENAULT MEGANE

Moje auto: R.Megane, benzyna, 155001km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 28-05-2008 21:18
Awatar
maestro-nieaktywny
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 29-09-2008 16:47
Awatar


Postów: 11769

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: -

no powyżej jest opis Wink
 
hali23
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 29-09-2008 19:21
Awatar


Postów: 2

Data rejestracji: 29.09.2008 15:29
Skąd: -

możesz mi powiedzieć oco chodzi z tym opisem np: renault 19 phase2 ponieważ niektóre opisy dotyczą tylko tego a inne takiego renault 19 phase1

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 171243km
 
maestro-nieaktywny
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 29-09-2008 20:03
Awatar


Postów: 11769

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: -

phase 1 to stara buda 88-połowa 92
phase 2 to nowa buda po liftingu połowa 92-96
 
2-ba
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 23-12-2008 15:40
Awatar


Postów: 377

Data rejestracji: 27.05.2007 10:36
Skąd: -

Chyba zrozumialem ale wole sie zapytac.
Z c.z. biore dwa kable zam i otw.
do diody lutuje jeden taki i jeden taki . robie tak z wszystkimi diodami potem lacze to w jeden przewod i do styku 86.
Awaryjne biore dwa styki z dolu lewa i prawa strona tez lacze razem i do styku 87.
Plus i masa tez do stykow w przekazniku.
Dobrze zrozumialem?

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 179000km
 
Kop
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 23-12-2008 15:50
Awatar


Postów: 738

Data rejestracji: 03.01.2008 16:47
Skąd: wielkopolskie
Słupca

Po kolei:
1). Z klawisz od przewodu od otwierania bierzesz lutujesz kabel a na drugim końcu diodę
2) z klawisza z przewodu od zamykania tak samo
3) potem możesz drugie końce diód złączyć z końcem kolejnego kabla i drugi koniec tego kabla do przekaźnika

4)z awaryjnych bierzesz podpinasz jeden kabel od jednego kierunku (w klawiszu awaryjnych te dwa ostatnie to rozdzielenie na lewy i prawy kierunkowskaz) i na drugim końcu kabla dioda
5) z awaryjnych bierzesz prowadzisz teraz kabel od drugiego kierunku i na drugim końcu kabla znów dajesz teraz już ostatnią czwarta diodę
6) teraz te dwie diody znów łączysz z następnym kablem i drugi koniec tego kabla do przekaźnika Wink

No nie wiem chyba dosyć jasno ale chyba nie poplątałem za mocno Wink

Edytowane przez Kop dnia 23-12-2008 15:52
Z kobietą można spać Wink Renówka stoi w garażu a ty nie śpisz tylko myślisz Grin

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 180000km
 
2-ba
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 23-12-2008 16:29
Awatar


Postów: 377

Data rejestracji: 27.05.2007 10:36
Skąd: -

juz zrozumialem .
A teraz troche inne pytanie. czy jest jakas roznica ktory kabel do jakiej nozki mam na mysli +/- bo tych diod na oczy nie widzialem.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 179000km
 
maestro-nieaktywny
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 23-12-2008 17:04
Awatar


Postów: 11769

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: -

dioda nie ma plusa i minusa. jak ją kupisz to zobaczysz pasek, i wtedy ułożysz tak jak na schemacie ----->|----
 
2-ba
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 23-12-2008 17:54
Awatar


Postów: 377

Data rejestracji: 27.05.2007 10:36
Skąd: -

czyli obojetne jest ktora strona podlacze? a drogie one sa?

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 179000km
 
maestro-nieaktywny
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 23-12-2008 18:07
Awatar


Postów: 11769

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: -

no tlumacze że nie jest obojętne. na diodzie blizej ktorejś krawedzi jest pasek. i robisz tak jak na schemacie paskiem w odpowiednią strone.

w elektronicznym 5-50gr sztuka
 
2-ba
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 23-12-2008 18:27
Awatar


Postów: 377

Data rejestracji: 27.05.2007 10:36
Skąd: -

kabel podlaczam do strony bez paska a strone z paskiem do przekaznika?

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 179000km
 
maestro-nieaktywny
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 23-12-2008 18:35
Awatar


Postów: 11769

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: -

padne zaraz....

przewód 1 z przełącznika centralnego do diody strona bez paska
przewod 5 z przełącznika centralnego do diody strona bez paska

po stronie z paskami łączysz i do przekaźnika.

tak samo z kierunkami ;]
 
maestro-nieaktywny
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 25-12-2008 18:27
Awatar


Postów: 11769

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: -

ma miec taki schemat dzialania
maestro-nieaktywny dodał/a następującą grafikę:
przekaznik.jpg
 
kszyma
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 27-08-2009 16:20
Awatar


Postów: 2836

Data rejestracji: 24.04.2008 16:44
Skąd: lubelskie
Lublin

a co to jest kolego to pomaranczowe? Smile a diody ktore idą od strony centralnego paskiem do przekaźnika, a te ktore idą od przekaznika do awaryjnych paskiem do awaryjnych. Smile

Jutro jak pojadę na wioskę to zrobię foto jak to wygląda u mnie.. Smile
kszyma dodał/a następującą grafikę:
12_2.jpg

Edytowane przez kszyma dnia 27-08-2009 16:28

PRAWDZIWA JAZDA ZACZYNA SIĘ TAM, GDZIE W DIESLU KOŃCZĄ SIĘ OBROTY

Moje auto: Renault Laguna II ph I 3.0 v6 24v (2946/207KM) Initiale Paris, benzyna+LPG, 231000km
 
maestro
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 31-10-2009 18:34
Moderator Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Powinny mrugać ze zdalnego sterowania podczerwienią, kluczykiem w zamku oraz przełącznikiem przy zegarku. Układ jest równolegly więc którą kolwiek drogą sie otworzy lub zamknie zamki to sygnal pojawia sie i w podczerwieni (podsufitka) i w przełączniku.

Jedyna różnica może być wtedy jeśli mamy immobiliser.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
LooKaTy
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 16-12-2009 22:20
Awatar


Postów: 231

Data rejestracji: 04.06.2006 23:57
Skąd: małopolskie
Kraków

Zrobiłem u siebie, ostateczny wygląd "czapstika" Grin

[img]http://img138.imageshack.us/img138/1224/dsc01500.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://img138.imageshack.us/img138/9350/dsc01501e.jpg[/img] is not a valid Image.

Miałem tylko problem z mruganiem (przekaźnik działał), jeden z przewodów zasilania musiałem podpiąć pod przewód od przełącznika awaryjnych, bo jak podpiąłem obydwa pod zasilanie radia to nie działało (chyba, że poknociłem coś)

edit;

dodaje jeszcze schemat sumaryczny Wink

[img]http://img138.imageshack.us/img138/6271/mrugnicieawaryjnych.jpg[/img] is not a valid Image.

Edytowane przez LooKaTy dnia 16-12-2009 23:31

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 232000km
 
Swierzak90
#17 Drukuj posta
Dodany dnia 06-01-2010 17:16
Awatar


Postów: 619

Data rejestracji: 15.03.2009 15:46
Skąd: -

A mam pytano podpinał ktoś bezpośrednio pod akumulator ? nic się nie stanie jak tak kable podprowadzę?

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), sedan, 300000km
 
maestro
#18 Drukuj posta
Dodany dnia 06-01-2010 21:14
Moderator Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

bezpiecznik daj na plusie.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
maestro
#19 Drukuj posta
Dodany dnia 06-01-2010 21:38
Moderator Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

w przełączniku centralnego zamka masz mase plus sygnały a w awaryjnych masz migaczki.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
kszyma
#20 Drukuj posta
Dodany dnia 06-01-2010 21:47
Awatar


Postów: 2836

Data rejestracji: 24.04.2008 16:44
Skąd: lubelskie
Lublin

Po co zajmować jeszcze kostkę od radia? Wszystko co potrzebne macie na dwóch kostkach (od awaryjnych i od centralnego) Tak tylko moim zdaniem niepotrzebne pajęczyny tworzycie.. Smile


PRAWDZIWA JAZDA ZACZYNA SIĘ TAM, GDZIE W DIESLU KOŃCZĄ SIĘ OBROTY

Moje auto: Renault Laguna II ph I 3.0 v6 24v (2946/207KM) Initiale Paris, benzyna+LPG, 231000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: