Menu główne
Forum
Klubowicze
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 13-10-2007 18:39 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
Powrót do tematu FAQ - Układ elektryczny
Powrót do działu Układ elektryczny Opisuje tutaj zmianę przełącznika w drzwiach kierowcy sterującego szybą pasażera na przełącznik sekwencyjny. Tak wyglądają kostki w drzwiach kierowcy, czerwona od sekwencji, czarna od zwykłego manualnego przełącznika - mają być dwie czerwone więc do dzieła. [img]http://images26.fotosik.pl/101/3faccb68ecd120f6m.jpg[/img] is not a valid Image. Odkręcamy i wyjmujemy przewody z rączki, odwijamy izolacje. [img]http://images22.fotosik.pl/181/caa1d54e814f3b24m.jpg[/img] is not a valid Image. Tniemy jak nam wygodnie, ja akurat tak potraktowałem przewody. Równie dobrze można to zrobić pod tapicerką, ale nie miałem czasu i ochoty na zabawe. [img]http://images26.fotosik.pl/101/de09ef8a842a07b1m.jpg[/img] is not a valid Image. Łączymy kabelki wychodzące z instalacji z przewodami do kostki sekwencyjnego. Niebede opisywał ktory kolor do ktorego bo nie wszyscy mamy takie same kolory, wiec liczbami z kostek sie posłuże. Kostka czarna/Kostka czerwona 6 Biały - 1 Pomarańczowy 5 lub 3 Żółty (jeden izolujemy bo nam niepotrzebny) - 3 Żółty 4 Czarny - 2 Czarny z kolorowym paskiem 2 Brązowy - 5 Zielony 1 Niebieski - 4 Niebieski [img]http://images23.fotosik.pl/101/39993b01d677e7bem.jpg[/img] is not a valid Image. W drzwiach pasażera w kostce należy przewód 4 wpiąć w miejsce przewodu 1, przewód 1 zaizolowac, a w miejsce 4 pociągnąć dodatkowy przewód +12V po stacyjce (zółty) Jeśli juz zamontujemy wszystko i zamiast otwierać będzie szybe zamykać, a zamiast zamykać - otwierac to zamieniamy przewody 2 i 6 ze sobą (przełącznik drzwi pasażera) i/lub 1 i 5 w sekwencji. Efekt końcowy. [img]http://images11.fotosik.pl/97/89558876d80eca99m.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://images24.fotosik.pl/101/17a7185d25c016d1m.jpg[/img] is not a valid Image. Tag: zmiana, zamiana, przełącznika, przelacznika, przełacznika, przelącznika, automatycznego, automat, manual, manualnego, manualny, sekwencja, sekwencyjny Edytowane przez maestro-nieaktywny dnia 30-07-2008 16:56 |
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 13-10-2007 18:39 |
nemeczek77 |
Dodany dnia 14-04-2008 13:25 |
Postów: 136 Data rejestracji: 26.08.2005 00:29 Skąd: - |
Witajcie Bazowałem na tym opisie zakładając u siebie drugi sekwencyjny od strony kierowcy do sterowania, zamieszczam mały opis z fotkami moich przycisków może sie komuś przyda. Przyciski sekwencyjne od kierowcy: [img]http://images23.fotosik.pl/193/9cba70b7c93d1402m.jpg[/img] is not a valid Image.[img]http://images25.fotosik.pl/193/33fe3ccef3e9508bm.jpg[/img] is not a valid Image. Niestety nie posiadałem czerwonej końcówki i musiałem podpiąć bezpośrednio. Przyciski manualny od pasażera: [img]http://images25.fotosik.pl/193/6d90d3f3b9f98a47m.jpg[/img] is not a valid Image. Zielony przewód (4) to dociągnięte 12V. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 198000km
|
xpoznaniakx |
Dodany dnia 05-05-2010 18:05 |
Postów: 295 Data rejestracji: 25.10.2009 22:29 Skąd: - |
Podpiąłem wszystko tak jak jest w 1 poscie raz sie podniesie czy opusci szyba pasazera i na końcu wywala mi bezpiecznik, a przelacznik sekwencyjny ten co dodalem podczas przelaczania stuka jak przekaźnik podczas przełączania co moze byc nie tak? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 290168km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 05-05-2010 18:47 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Jaki masz bezpiecznik (wartość), jak rozwiązałeś problem dociągnięcia plusa do drzwi pasażera?
Sekwencja ma w środku dwa przekaźniki. Więc nic dziwnego że tyka. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
xpoznaniakx |
Dodany dnia 05-05-2010 21:28 |
Postów: 295 Data rejestracji: 25.10.2009 22:29 Skąd: - |
Bezpiecznik najwiekszy z paczki czyli '30' a plus ze stacyjki z żółtego tak jak bylo opisane i strzelał bezpiecznik, pozniej z konsoli centralnego i to samo, pozniej z lamki wew i to samo, wymieniac dalej?
Edytowane przez xpoznaniakx dnia 05-05-2010 21:29 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 290168km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 05-05-2010 21:33 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Rozumiem że ten przewód który był w 4 zamieniłeś z 1, a 4 podpinasz TYLKO ten dodatkowy przewód?
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
xpoznaniakx |
Dodany dnia 05-05-2010 21:39 |
Postów: 295 Data rejestracji: 25.10.2009 22:29 Skąd: - |
tak 4 podpiąłem do 1 a pod 4 w drzwiach pasazera 12 v
Edytowane przez xpoznaniakx dnia 05-05-2010 21:40 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 290168km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 05-05-2010 21:45 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
a co zrobiłeś z tym przewodem ktory był w 1 ?
Nie wiem co żeś pokopał. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
xpoznaniakx |
Dodany dnia 05-05-2010 21:53 |
Postów: 295 Data rejestracji: 25.10.2009 22:29 Skąd: - |
maestro napisał/a: a co zrobiłeś z tym przewodem ktory był w 1 ? zaizolowałem Wszystko podłączyłem w/g tej instrukcji powyżej.... Edytowane przez xpoznaniakx dnia 05-05-2010 21:55 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 290168km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 05-05-2010 21:56 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Dobra, wracamy do punktu wyjścia.
Opisz jeszcze raz dokładnie co i jak po czym następuje od momentu gdy wkładasz nowy bezpiecznik. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
xpoznaniakx |
Dodany dnia 05-05-2010 21:59 |
Postów: 295 Data rejestracji: 25.10.2009 22:29 Skąd: - |
przykładowo: 1. podnosze szybe do góry pasażera i w polowie strzela bezpiecznik 2 szyba pasażera domyka sie do konca strzela bezpiecznik 3 opuszcze sie do konca na dów strzela bezpiecznik 4 nadusze 2 sekwencyjne na raz strzela bezpiecznik Lewa kierowcy chodzi bez zarzutu Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 290168km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 05-05-2010 22:00 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Jak grubym przewodem pociągnąłeś ten plus?
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
xpoznaniakx |
Dodany dnia 05-05-2010 23:17 |
Postów: 295 Data rejestracji: 25.10.2009 22:29 Skąd: - |
takim samym jak jest w instalacji przy przełączniku szyb Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 290168km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 05-05-2010 23:18 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
zamień sekwencje ze sobą
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
xpoznaniakx |
Dodany dnia 05-05-2010 23:19 |
Postów: 295 Data rejestracji: 25.10.2009 22:29 Skąd: - |
maestro napisał/a: zamień sekwencje ze sobą też juz tego próbowałem i to samo Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 290168km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 05-05-2010 23:21 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Czyli jeszcze raz.
W drzwiach kierowcy uciąłeś wtyk stary, dolutowałeś nowy według opisu. z 6 kabli zrobiłeś 5. W drzwiach pasażera wywaliłeś niebieski z 1, ten co był w 4 dałeś na 1, a w miejsce 4 dałeś +. Czy cokolwiek wiecej robiłeś? Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
xpoznaniakx |
Dodany dnia 05-05-2010 23:21 |
Postów: 295 Data rejestracji: 25.10.2009 22:29 Skąd: - |
dokładnie Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 290168km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 05-05-2010 23:22 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Sprawdzałes na odpalonym/zgaszonym silniku? Szyby standardowo na zapłonie tylko hasają? Wolno szyba jedzie czy normalnie?
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
xpoznaniakx |
Dodany dnia 05-05-2010 23:22 |
Postów: 295 Data rejestracji: 25.10.2009 22:29 Skąd: - |
tak wszystko chodziło cacy tylko bezpiecznik wywalal, a szyby maja osobne bezpieczniki? bo lewa nadal chodziła
Treść dodana dnia 06-05-2010 00:24: maestro napisał/a: Sprawdzałes na odpalonym/zgaszonym silniku? Szyby standardowo na zapłonie tylko hasają? Wolno szyba jedzie czy normalnie? Na zapalonym chodziły standardowo 2 a na zgaszonym prawa czasami zalezy pod co plus podlaczyłem udało mi sie raz podniesc 2 na raz równoczesnie tez i szły równo normalnie Edytowane przez xpoznaniakx dnia 05-05-2010 23:25 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 290168km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 05-05-2010 23:25 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
lewa ma swoj i prawa ma swoj (1 i 2 - obok siebie)
to jeszcze raz - plus pociągnąłeś jak bozia każe od bezpiecznika pasażera (szyby) czy skąś tam? Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |