Menu główne
Forum
Klubowicze
maestro |
Dodany dnia 01-02-2011 23:45 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
japikole. chyba odlece.
to coś gwintowanego sie przeciez zdejmuje i przekłada na inny akumulator. ludzie myślcie troche jedyne co jest istotne w Twoim przypadku to to że ma być prawy plus. Boję się, że kupię akumulator przewidziany do innego połączenia klem i będę się męczył, jak to podłączyć. uważasz że do każdego auta, do każdego modelu producenci akumulatorów robią oddzielne akumulatory? a ten gość co pisze o megane to totalny lewus. Edytowane przez maestro dnia 01-02-2011 23:46 Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
renault19.pl | Dodany dnia 01-02-2011 23:45 |
szulgus |
Dodany dnia 01-02-2011 23:48 |
Postów: 1505 Data rejestracji: 23.03.2009 14:51 Skąd: łódzkie Łódź |
maestro napisał/a: japikole. chyba odlece. to coś gwintowanego sie przeciez zdejmuje i przekłada na inny akumulator. ludzie myślcie troche jedyne co jest istotne w Twoim przypadku to to że ma być prawy plus. Boję się, że kupię akumulator przewidziany do innego połączenia klem i będę się męczył, jak to podłączyć. uważasz że do każdego auta, do każdego modelu producenci akumulatorów robią oddzielne akumulatory? a ten gość co pisze o megane to totalny lewus. Na wszelki niech sobie zmieni te klemy ;] Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna, F3N-L742 (1721/90KM), hatchback 5d, 275760km
|
mati89tczew |
Dodany dnia 02-02-2011 08:00 |
Postów: 1989 Data rejestracji: 22.06.2009 19:32 Skąd: pomorskie Tczew |
jak coś będzie ni tak to wywierć dziury w akumulatorze i wepchnij kable do środka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 225000km
|
|
|
tomek1405 |
Dodany dnia 01-09-2014 14:23 |
Postów: 3386 Data rejestracji: 01.01.2008 13:49 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Wg ksiazek w 100% naladowany aku powinien miec 12,6V a 75% 12,4 -12,5V powiedzcie mi czy ktos z was osiaga takie napiecie? Ostatnio staralem sie wiecej jezdzic w trasie na wiekszych obrotach i jedyne co uzyskalem to 12,38V jak jezdze po miescie na malych obrotach to nie ma opcji zeby mial wiecej jak 12,15 - 12,20V Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 207200km
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 2 z 2: 12
Przejdź do forum: |