Menu główne
Forum
Klubowicze
bobo19 |
Dodany dnia 03-01-2007 01:07 |
Postów: 18 Data rejestracji: 23.04.2005 08:56 Skąd: łódzkie Wieruszów |
Witam wszystkich klubowiczów mam pytanie " Czym sie rózni skrzynia biegów od F7P 16V a od 1,7 F3N pozdrawiam
/ciężko jest wymyślić właściwy temat, prawda szkoda że zostawiasz to moderatorom (MonteR) Edytowane przez MonteR dnia 03-01-2007 08:22 <<<PoWeReD By ReNaUlT 19 >>>
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 03-01-2007 01:07 |
MonteR |
Dodany dnia 03-01-2007 08:23 |
Postów: 1383 Data rejestracji: 13.01.2005 08:31 Skąd: kujawsko-pomorskie Toruń |
różnica jest w przełożeniach, a także w wytrzymałości, nasz były kolega klubowy jejekk jeździł na skrzynkach F3N w 16V. Dosyć często się coś mieliło w środku...
Jest: Opel Manta A '73. VW Santana GL5 1.9@2.2T '82, A4 B5 1.9 TDI 159KM Było: Renault 19 TXE '91, Opel Kadett C1 '76, VW Golf 1.5D '77, VW Golf 1.6TD ROST '83 Moje auto: Audi A4 B5 1.9 TDI 159KM na sprzedaż, diesel, 228000km
|
Kune |
Dodany dnia 03-01-2007 10:22 |
Postów: 1902 Data rejestracji: 21.03.2005 21:35 Skąd: - |
a jak sie ma sprawa polosi? w 16v sa grube, a w F3N?
szkrzynie w F7P najmocniejsze nietety nie sa :/ Części nowe i używane do samochodów supersportowych i luxusowych (Bentley, Aston Martin, Ferrari, Lamborghini, McLaren, AMG, Royce Rolls) - www.exoticcarparts.de
Pierwsze auto - R19 16v Chamade Moje auto: 2x A4 TDI, diesel
|
MonteR |
Dodany dnia 03-01-2007 10:40 |
Postów: 1383 Data rejestracji: 13.01.2005 08:31 Skąd: kujawsko-pomorskie Toruń |
tego Ci już niestety Kune nie powiem, ale kiedyś jak jeszcze byłem chory na wymianę silnika, to facet, który sprzedawał części twierdził, że jak zmienię skrzynkę, to półośki też muszę, więc nie wiem na ile to prawdą jest...
Jest: Opel Manta A '73. VW Santana GL5 1.9@2.2T '82, A4 B5 1.9 TDI 159KM Było: Renault 19 TXE '91, Opel Kadett C1 '76, VW Golf 1.5D '77, VW Golf 1.6TD ROST '83 Moje auto: Audi A4 B5 1.9 TDI 159KM na sprzedaż, diesel, 228000km
|
kikol |
Dodany dnia 03-01-2007 12:15 |
Postów: 474 Data rejestracji: 28.07.2005 08:09 Skąd: śląskie Rybnik |
Kune napisał/a: szkrzynie w F7P najmocniejsze nietety nie sa :/ zgadzam sie w 100% siada przeważnie mechanizm różnicowy (przynajmniej u mnie) podobno z volvo 1,7 turbo są podobne Renault 19 16S 94' 3D czarne
136 horsów- było Moje auto: Citroen C5 2.0 16v, benzyna, 130000km
|
Talerz |
Dodany dnia 03-01-2007 12:54 |
Postów: 32 Data rejestracji: 22.12.2006 01:55 Skąd: - |
Jeśli chodzi o półoski w 16V są tylko grubsze nic pozatym. Więc wszystkie pasują do każdej skrzyni( nie jestem pewien jak jest z silnikiem 1.4) |
|
|
RafalS16 |
Dodany dnia 03-01-2007 17:05 |
Postów: 475 Data rejestracji: 26.05.2005 06:45 Skąd: mazowieckie Warszawa |
kikol napisał/a: zgadzam sie w 100% siada przeważnie mechanizm różnicowy (przynajmniej u mnie) podobno z volvo 1,7 turbo są podobne To moze odrazu w szperę zainwestować http://sklep.isto...271,0.html ot taka ciekawostka A jeśli ciężko wchodzi mi pierwszy bieg to znaczy ze coś się dzieje z synchronizatorem? Dobrze myślę? Renault Espace 1.9dti 2001r.
Subaru Impreza 2.0GT 1997r. Moje auto: Renault Espace III 1.9dti, diesel, 300000km
|
S16 |
Dodany dnia 03-01-2007 19:06 |
Postów: 507 Data rejestracji: 13.01.2005 16:03 Skąd: śląskie Rydułtowy |
Półośki są takie same np w 1,4 i 1,8 16v. Mają te same wymiary bo miałem założoną półoś od 1,4 i wytrzymała. Co do grubości to też są takie same. Mi półoś w 16v ukręciła się na wieloklinie tzn ten kawałek za przegubem który jest w pieście a tam przecież w kazdej r19 jest ta sama średnica. Przez to grubosć półosi nie ma takiego znaczenia na wytrzymałośc.
[small]Pozdrawiam
[center]<KLUBOWICZ #007> |
kikol |
Dodany dnia 03-01-2007 21:11 |
Postów: 474 Data rejestracji: 28.07.2005 08:09 Skąd: śląskie Rybnik |
rafalS16 napisał/a: A jeśli ciężko wchodzi mi pierwszy bieg to znaczy ze coś się dzieje z synchronizatorem? Dobrze myślę? ja jak rozebrałem moją skrzynie a też ciężko wchodziła jedynka to sie okazało że ułożyskowanie pierwszego biegu było wybite, zmieniłem chionke bo miałm drugą i jest dobrze Renault 19 16S 94' 3D czarne
136 horsów- było Moje auto: Citroen C5 2.0 16v, benzyna, 130000km
|
lukaszu |
Dodany dnia 03-01-2007 21:17 |
Postów: 43 Data rejestracji: 23.11.2006 00:03 Skąd: - |
a ja mam tak, ze skrzynia chodzi ogólnie słabo, 1 i 3 niekiedy wcale nie chca wejsc, trzeba uzywac duzej siły zeby zmienic, moja panna, jak ja ucze jezdic renatka niekiedy ma problem, poradzicie? silnik f3n
Edytowane przez lukaszu dnia 03-01-2007 21:22 moja dama :
1721ccm 74km |
|
|
pomarancz |
Dodany dnia 04-01-2007 00:36 |
Postów: 1293 Data rejestracji: 06.07.2005 18:47 Skąd: lubuskie Szprotawa |
Półośki są takie same np w 1,4 i 1,8 16v. Mają te same wymiary bo miałem założoną półoś od 1,4 i wytrzymała. Co do grubości to też są takie same. no to mam dla was ciekawostke i to swieza wlasnie jestem po wymianie skrzyni, obie z takim samym symbolem z F3P, co sie okazalo prawa polos byla grobsza u mnie i musialem ja tez wymienic na polos z 1.4. Gdzie tu logika? Ps mam polos w b. dobrym stanie na sprzedaz(GRUBA) The best way of life is cabrio drive
Moje auto: Twingo Expression 03´, benzyna, 112000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |