Menu główne
Forum
Klubowicze
ochocinski |
Dodany dnia 04-08-2007 14:05 |
Postów: 7 Data rejestracji: 15.06.2007 11:44 Skąd: - |
Jest zeskanowana w dziale Download. w tym dziale już nie ma nic więc jak ktoś moze to by mi przesłał lub dał jakiś link. Z góry dziekuje Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d, 245000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 04-08-2007 14:05 |
Erik |
Dodany dnia 27-08-2007 10:50 |
Postów: 48 Data rejestracji: 17.08.2007 10:59 Skąd: - |
U mnie (wer. Elysée) sie mniej wiecej zgadza tyle ze nie mam felg 14 tylko 13
Renia 1,7 Elysee '95
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 182000km
|
|
|
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 27-08-2007 10:54 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
ktoś podmienił ja mam oryginalnie 13 a kupiłem 14 (tez oryginalne ) |
|
|
tekken666 |
Dodany dnia 28-08-2007 11:51 |
Postów: 7 Data rejestracji: 21.08.2007 23:07 Skąd: - |
a powiecie mi czemu tu nie ma wersji 1,2 Ja wlasnie bede taka miec za okolo miesiac wiem ze jest to bardzo nietypowa wersja ale dostaje (ratuje) ten samochod za darmo wiec narzekac nie moge czy drogie sa czescie to wersji 1,2 ? i czy sa jakies usterki? samochod jest z 1989 wiec napewno juz bylo cos robione ale chce sie przygotowac, a teraz jezdze maluszkiem wiec czesci sa taniutkie . Moje auto: Renault Megane Scenic, benzyna, 160000km
|
|
|
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 28-08-2007 13:21 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
niewiem dokładnie z czego to był silnik, z R5 czy clio - musiałbyś znac oznaczenie silnika (numer VIN) bo faktycznie były takie ale krótko je produkowali użytkownik Tommy66 ma również ph1 1,2 - zapytaj go |
|
|
tekken666 |
Dodany dnia 28-08-2007 18:11 |
Postów: 7 Data rejestracji: 21.08.2007 23:07 Skąd: - |
ok dzieki, napewno zapytam Moje auto: Renault Megane Scenic, benzyna, 160000km
|
|
|
Master57 |
Dodany dnia 05-03-2008 14:38 |
Postów: 1 Data rejestracji: 03.03.2008 13:07 Skąd: - |
Dzięki za info o wersjach wyposażenia - chociaż jak zwykle u Niemców są małe niedokładności - Od kilku dni jestem szczęśliwym (chyba- bo zobaczymy co będzie dalej...) posiadaczem R19 Sprint '94 - silnik F3N-L740,73PS
zderzaki i lusterka w kolorze nadwozia, wspomaganie, kierownica taka jak w 16v, elektryczne przednie szyby, sportowe fotele, fabrycznie przyciemniane (lekko zielonkawe)szyby. Innych ciekawych udogodnień jak na razie nie zauważyłem.... Pozdro dla wszystkich posiadaczy! Renault 19 Sprint '93 F3N L740
|
|
|
kosiarz79 |
Dodany dnia 24-09-2009 00:17 |
Postów: 2556 Data rejestracji: 07.01.2007 15:54 Skąd: wielkopolskie Września |
hmm alusy w standardzie w 16v raczej nie byly
sprzedam graty 1,4 1,7 1,8 1,816v -nr 513337953+cabrio na czesci
Moje auto: r19cabrioCsaxoMEGANcoupe MAZDA 323 mz250, benzyna
|
dj_mafiozo |
Dodany dnia 12-05-2011 00:47 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
kosiarz79 napisał/a: hmm alusy w standardzie w 16v raczej nie byly Oczywiście, że były, charakterystyczne 15 calowe pięcioramienne, jest to jedna z cech, które od razu wyróżniają 16v od pozostałych (chociaż alu 15 z F7P to akurat można było za dopłatą mieć w RT i niektóre wersje limitowane miały je). Co więcej, alu były w standardzie odkąd wprowadzili 16v w przeciwieństwie do drugiej charakterystycznej rzeczy, której nie można było sobie dokupić w opcji do żadnej z pozostałych wersji, czyli maska z wlotem powietrza. A co do wyposażenia u mnie, jest bogato, bo do full wypasu czyli pełnej opcji brakuje tylko i wyłącznie skóry na fotelach, jest welur z czego się bardzo cieszę, bo nie trawię skórzanej tapicerki i zegarów z komputerem pokładowym, czyli mniej więcej coś takiego (nie licząc własnych usprawnień) i zaczyna się robić ciepło, więc może niedługo zrealizuję projekt pod tytułem tylne szyby w elektryce... - hamulce ze wzmocnioną siłą hamowania - regulowana wysokość automatycznych pasów bezpieczeństwa - pirotechniczne napinacze pasów - zagłówki regulowane pochyło oraz góra/dół - boczne wzmocnienia przeciwzderzeniowe - ogrzewana tylna szyba - podświetlany schowek oraz bagażnik - kontrolka hamulca ręcznego, niskiego poziomu paliwa oraz zużycia klocków hamulcowych - asymetryczne oparcie tylnego siedzenia - 1/3 - 2/3 - wycieraczki szyby z dwiema prędkościami pracy - dzienny licznik kilometrów - wskaźnik temperatury płynu chłodniczego - brzęczyk ostrzegawczy włączonych świateł przy opuszczaniu pojazdu - wspomaganie kierownicy - ochrona na szybie przed światłem słonecznym - obrotomierz - autoalarm - lampka wewnętrzna - wskaźnik poziomu/stanu oleju - regulowana wysokość siedzenia i oparcia kierowcy - światła przeciwmgłowe - tył - dwutonowy sygnał ostrzegawczy (klakson) - elektryczny szyberdach - światła przeciwmgłowe - przód - oświetlenie kokpitu z regulacją jasności - kieszenie na oparciach przednich siedzeń - centralny zamek z pilotem - ABS - podwójne (zespolone) reflektory - 15-calowe felgi z lekkich stopów (aluminiowe) z oponami o rozmiarze 195/50 R15 - lusterka, zderzaki, tylny spojler i progi w kolorze nadwozia - elektrycznie sterowane szyby przednie - sportowe siedzenia - elektrycznie regulowane lusterka - lakier metaliczny - klimatyzacja Auto od znajomego (polaka), który w niemieckim salonie dopłacał za wszystko co tylko było dostępne. A ja się cieszyłem jak mi się udało kilka dni po tym jak kupiłem je od niego wychaczyć oba fotele przednie i tylną kanapę z F7P tylko że w welurze od znajomego, który się zakochał w mojej skórze, gdy mu powiedziałem, że wolałbym jego welur od razu wyciągnął z bagażnika narzędzia i w warunkach polowych nad Pilicą zamienił fotele. Tylko w tej rozpisce wyposażenia mi jednego brakuje, mianowicie podgrzewanych foteli, zarówno te skóry jak i te na które się zamieniłem są podgrzewane, fajnie w zimie, szczególnie rano, gdy się wsiądzie do auta i od razu siada się na podgrzanych fotelach (w czasie gdy stoi się opartym o maskę z papierosem w gębie). "Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
monterek5 |
Dodany dnia 12-05-2011 10:10 |
Postów: 1761 Data rejestracji: 19.06.2010 14:33 Skąd: małopolskie Kraków |
niezly komplecik wyposazenia ja mam wersje 16v juz tylko bez szyberdachu i podgrzewanych foteli i brak ABS na zyczenie pierwszego wlasciciela ABS nie che a reszte sie zrobi Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
|
michor |
Dodany dnia 12-05-2011 10:22 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Oczywiście że nic nie było w 16v.
Ph1 można było kupić GOŁE!. Czyli silnik +buda + kubły. Nie było lusterek, kompa, szyb, szybra, felg itp. W ph2 -> na niektórych rynkach felgi alu były standardem ale lista dodatkowego wyposażenia była jako taka na 100% opcją były: 1) komputer, 2) zagłówki z tyłu 3) iso fix 4) szyber 5) klima Znajde mój folder z prospektami to Ci napiszę dokładnie co i jak. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
maestro |
Dodany dnia 12-05-2011 15:11 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
wedle mojego prospektu to przede wszystkim w 16V byław opcjach skóra, lusterka, szyber, klima, abs, komputer, alusy podobno nie wszedzie standard.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
michor |
Dodany dnia 12-05-2011 15:19 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
W ph1 na 1000000% alu to była opcja.
W ph2 ręki sobie uciąć nie dam - ale też mi się tak wydaje. Hipis z wojaży wróci to mi sprawdzi w mojej książeczce magicznej na polski rynek [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
Misik |
Dodany dnia 12-05-2011 15:37 |
Postów: 27 Data rejestracji: 11.05.2011 19:05 Skąd: łódzkie Łódź |
W moim RT brakuje szyberdachu i sterowania radiem z kiery. Poza tym zgadza się Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 209000km
|
|
|
michor |
Dodany dnia 12-05-2011 15:45 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Bo to były OPCJE!
Dlatego ich brak - radio masz fabryczne czy nie? [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
Misik |
Dodany dnia 12-05-2011 15:50 |
Postów: 27 Data rejestracji: 11.05.2011 19:05 Skąd: łódzkie Łódź |
Nie radio mam zmienione na inne Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 209000km
|
|
|
michor |
Dodany dnia 12-05-2011 16:01 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
a no widzisz. A jakie było kiedyś?
[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
Misik |
Dodany dnia 12-05-2011 16:07 |
Postów: 27 Data rejestracji: 11.05.2011 19:05 Skąd: łódzkie Łódź |
Jak kupiłem był jakiś Blaupunkt na karte Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 209000km
|
|
|
Mateort |
Dodany dnia 09-07-2012 22:17 |
Postów: 2 Data rejestracji: 23.04.2012 19:46 Skąd: - |
Ja mam RT i nie mam elektrycznego szyber dachu i regulacji światła w środku Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 3d, 131045km
|
gielab0019 |
Dodany dnia 09-07-2012 22:20 |
Postów: 4227 Data rejestracji: 13.09.2009 12:18 Skąd: dolnośląskie Bogatynia |
ja mam TDE i nie mam w opcji zderzaków w kolorze nadwozia i el szyberdachu oraz ABS
Zabaweczka z V6 pod maską z manualną skrzynią biegów wersja Milenium 2000
Moje auto: Renault Laguna 1 ph3 99r 3.0 V6 24V 194KM manual, benzyna+LPG, 400000km
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 2 z 2: 12
Przejdź do forum: |