Menu główne
Forum
Klubowicze
www_renault19_waw_pl |
Dodany dnia 06-06-2010 16:36 |
Postów: 7 Data rejestracji: 28.10.2009 21:35 Skąd: - |
Ok to już wiem. Chodzi mi o to że skąd wiesz jaka skrzynia do jakiego silnika czy jest jakaś tabela z, której mozna to odczytać czy np. JB1 bedzie pasowała za JB5?
Treść dodana dnia 06-06-2010 16:38: Abym nie musiał za każdym razem sie pytać na forum? Edytowane przez Krzychup dnia 06-06-2010 17:20 SPRZEDAŻ CZĘŚĆI www.renault19.waw.pl
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 06-06-2010 16:36 |
maestro |
Dodany dnia 06-06-2010 17:14 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Nie ma takiej tabeli bo według tabeli żadna skrzynia z żadną nie jest zamienna
JB1=JB3 JB4=JB5 Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
www_renault19_waw_pl |
Dodany dnia 06-06-2010 17:48 |
Postów: 7 Data rejestracji: 28.10.2009 21:35 Skąd: - |
A i tu jest Pies pogrzebany Jeszce raz dzieki. Pozdro
Edytowane przez www_renault19_waw_pl dnia 06-06-2010 17:49 SPRZEDAŻ CZĘŚĆI www.renault19.waw.pl
|
|
|
mati_ |
Dodany dnia 06-06-2010 18:41 |
Postów: 3622 Data rejestracji: 22.09.2005 23:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
maestro napisał/a: nie rozumiem? wszystkie JB1 i JB3 są ze sobą zamienne, czyli tam gdzie bedzie JB3 wsadzisz JB1, i tam gdzie siedzi JB1 włożysz JB3. Półosie też takie same. Wyjątkiem sa silniki 1,4 na łancuchu rozrządu, tam półosie sie różnią od reszty (tak samo jak i piasty). Że tak dopytam, przy skrzyni JB1 w cleonie, półosie z JB3 podpasują, są takie same? Było: Renault 19, Phase II, 1993r., C3J (1390/58KM), sedan, benzyna+lpg
Moje auto: Saab 9-3, 2003r, B207E (1998/150KM), SportSedan, benzyna
|
maestro |
Dodany dnia 06-06-2010 18:46 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
No własnie nie.
Wyjątkiem sa silniki 1,4 na łancuchu rozrządu, tam półosie sie różnią od reszty (tak samo jak i piasty). Treść dodana dnia 06-08-2010 21:00: To ja mam pytanie za 100pkt. W jakich motorach montowano JB3094, bo mam takową a taki wysoki numer pierwszy raz widze. Dobre to to? Na czym sie zyskuje, na czym traci? Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
krzysiek_b |
Dodany dnia 17-08-2010 23:29 |
Postów: 572 Data rejestracji: 13.08.2008 15:26 Skąd: - |
to i ja mam pytanie bo już nie jestem pewien moja skrzynia to JB1, silnik C3J na łańcuchu. Czy jakbym chciał wymieniac np. na JB3 to na moich półosiach pójdzie czy nie? choć moja Renia jeździ teraz w miesiącu ok 100-200 km to ma już duże problemy z wbijaniem biegów i przy skręcie strasznie szumi Moje auto: Audi B4 Avant 1.9 TDI, diesel, 200000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 17-08-2010 23:48 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
zagadka. jakby to było energy i jb1 to na bank by pasowało.
w C jest zawsze problem. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
krzysiek_b |
Dodany dnia 18-08-2010 00:27 |
Postów: 572 Data rejestracji: 13.08.2008 15:26 Skąd: - |
Dzięki Jedyny plus jaki jest w tym silniku to łańcuch innych nie widzę ale jak się mówie: "jak się nie ma co się lubi..." Pozdro Moje auto: Audi B4 Avant 1.9 TDI, diesel, 200000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 18-08-2010 00:31 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
"...to sie kradnie co popadnie"
co nie zmienia faktu że na moje pytanie tez nikt nie odpisał Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
krzysiek_b |
Dodany dnia 18-08-2010 02:21 |
Postów: 572 Data rejestracji: 13.08.2008 15:26 Skąd: - |
maestro napisał/a: co nie zmienia faktu że na moje pytanie tez nikt nie odpisał Tutaj np. piszą, że to z F3P http://www.ersatz...50708.html w innym miejscu też mówią o tej skrzyni przy silniku F3P http://www.autove...YYWEDCWADC jak widac poniżej przełożenia sa takie jak w większości http://renault191...;view=next Moje auto: Audi B4 Avant 1.9 TDI, diesel, 200000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 18-08-2010 12:10 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
to inaczej. mamy dwie skrzynie. co sie zyskuje a co traci na jednej a co na drugiej wzgledem pierwszej?
przekładnia główna 16/57, biegi: 1-11/41; 2-21/43; 3-28/37; 4-30/29; 5-39/31 przekładnia główna 14/59, biegi: 1-11/34; 2-22/41; 3-28/37; 4-30/29; 5-41/31 Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
krzysiek_b |
Dodany dnia 18-08-2010 13:24 |
Postów: 572 Data rejestracji: 13.08.2008 15:26 Skąd: - |
specjalistą nie jestem ale wg mnie to: przekładnia 14/59 na krótszą jedynkę i dwójkę (nieznacznie) przez co na chłopski rozum będzie się słabiej zbierał ale za to szybciej jechał Moje auto: Audi B4 Avant 1.9 TDI, diesel, 200000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 18-08-2010 13:26 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
krotsza skrzynia to chyba lepsze rozpedzanie?
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
krzysiek_b |
Dodany dnia 18-08-2010 13:31 |
Postów: 572 Data rejestracji: 13.08.2008 15:26 Skąd: - |
a co ja napisałem hehe im krótsze przełożenia tym szybciej będzie się zbierał na to co wyżej trzeba spojrzeć przez lusterko Treść dodana dnia 18-08-2010 13:32: najlepsze dla skrzyni to by miała krótkie 1-3 a długie 4-5 Wówczas fajnie się rozpędza do 3 a powyżej jest ekonomiczny Moje auto: Audi B4 Avant 1.9 TDI, diesel, 200000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 18-08-2010 13:33 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
napisałeś że bedzie sie słabiej zbierał
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
krzysiek_b |
Dodany dnia 18-08-2010 13:38 |
Postów: 572 Data rejestracji: 13.08.2008 15:26 Skąd: - |
oj każdy może się nie wyspać ale żeby tak od razu się nabijać Moje auto: Audi B4 Avant 1.9 TDI, diesel, 200000km
|
|
|
ttimon |
Dodany dnia 18-08-2010 14:29 |
Postów: 3415 Data rejestracji: 25.03.2007 22:17 Skąd: dolnośląskie Jawor |
Dla tych którzy nie mają kalkulatora w oczach pierwsza ma zatem główne 3,56 na jedynce 3,72 na dwójce 2,04 na trójce 1,32 na czwórce 0,96 piątka to 0,79 druga główne 4,21 na jedynce 3,09 na dwójce 1,86 na trójce 1,32 na czwórce 0,96 piątka to 0,75 Tak na oko to jedynka będzie podobna w obu na dwójce druga skrzynia będzie krótsza podobnie na trójce i czwórce Moje auto: Megane GT Stage 3 by TTC, diesel, 108000km
|
maestro |
Dodany dnia 18-08-2010 14:38 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
czyli skrzynia druga jest lepsza do rozpędzania, ale pewnie na vmaxie traci sporo do pierwszej?
mowa oczywiscie w obu przypadkach o montazu skrzyni w takim samym silniku Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
krzysiek_b |
Dodany dnia 18-08-2010 14:51 |
Postów: 572 Data rejestracji: 13.08.2008 15:26 Skąd: - |
owszem ale nie będzie to tak, że sporo traci. Różnice są nie duże ale nie mam kalkulatora w oczach i musi być w tym samym silniku bo inaczej dyskusja nie ma sensu Moje auto: Audi B4 Avant 1.9 TDI, diesel, 200000km
|
|
|
ttimon |
Dodany dnia 18-08-2010 15:07 |
Postów: 3415 Data rejestracji: 25.03.2007 22:17 Skąd: dolnośląskie Jawor |
w v max będzie różnica choć żeby sprawdzić jak duża to się nie dowiemy bez testów bo przełożenie przełożeniem. Kwestia jak ono się ma do krzywej momentu i mocy danego silnika Treść dodana dnia 18-08-2010 15:08: Nie mędrkując można zostawić lub przełożyć skrzynie zawrotnej różnicy nie powinno być Moje auto: Megane GT Stage 3 by TTC, diesel, 108000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |