13 Sierpie 2022 03:10:33
Zdjęcia użytkowników
kafilomza RafalS16
Ilosć albumów: 1737, Ilosć zdjęć: 6652


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

mirekk123 [off] 29-07-2022 15:31
up

LISTONOSZ [off] 30-06-2022 22:30
Potrzebuje ślizgi zderzaka tył ph2

czekus [off] 30-05-2022 13:53
Cześć Tomeczku

tomek1405 [off] 21-05-2022 17:08
Czesc tym co znaja. Dawno mnie nie bylo.

andrzej81 [off] 13-05-2022 21:10
Pozdrawiam Pleyke Grin Pfft

andrzej81 [off] 13-05-2022 20:18
Cool

lika [off] 20-03-2022 15:23
Jeśli ktoś zainteresowany to wyślę zdjęcia całości. Torba uszczelek, przełączniki, blachy przód nad kołem i masa innych części. Nowe amorki i półos

lika [off] 20-03-2022 14:50
Cena-1500 zł co nie przekracza wartości całości

lika [off] 20-03-2022 14:48
Hej....niestety już nie mam swojego łatka- 19 cabrio 1.8 1994r. ale zostało mi sporo części nowe i używane. Szyby przód, dźwignią biegów, półoska- nowa, amortyzatory i maaaaasa innych. Czy ktoś był by zainteresowany? Warunek- tylko calosc

ogr [off] 27-02-2022 18:27
Hej. Mam do sprzedania felgi aluminiowe 13. Cena do uzgodnienia


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
Skrzynia biegów z 1.8 do 1.4 
www_renault19_waw_pl
#21 Drukuj posta
Dodany dnia 06-06-2010 16:36
Awatar


Postów: 7

Data rejestracji: 28.10.2009 21:35
Skąd: -

Ok to już wiem. Chodzi mi o to że skąd wiesz jaka skrzynia do jakiego silnika czy jest jakaś tabela z, której mozna to odczytać czy np. JB1 bedzie pasowała za JB5?


Treść dodana dnia 06-06-2010 16:38:

Abym nie musiał za każdym razem sie pytać na forum?

Edytowane przez Krzychup dnia 06-06-2010 17:20
SPRZEDAŻ CZĘŚĆI www.renault19.waw.pl
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 06-06-2010 16:36
Awatar
maestro
#22 Drukuj posta
Dodany dnia 06-06-2010 17:14
Awatar


Postów: 42207

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Nie ma takiej tabeli bo według tabeli żadna skrzynia z żadną nie jest zamienna Grin

JB1=JB3
JB4=JB5

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
www_renault19_waw_pl
#23 Drukuj posta
Dodany dnia 06-06-2010 17:48
Awatar


Postów: 7

Data rejestracji: 28.10.2009 21:35
Skąd: -

A i tu jest Pies pogrzebany! Jeszce raz dzieki. Pozdro

Edytowane przez www_renault19_waw_pl dnia 06-06-2010 17:49
SPRZEDAŻ CZĘŚĆI www.renault19.waw.pl
 
mati_
#24 Drukuj posta
Dodany dnia 06-06-2010 18:41
Administrator Awatar


Postów: 3622

Data rejestracji: 22.09.2005 23:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

maestro napisał/a:
nie rozumiem? wszystkie JB1 i JB3 są ze sobą zamienne, czyli tam gdzie bedzie JB3 wsadzisz JB1, i tam gdzie siedzi JB1 włożysz JB3. Półosie też takie same. Wyjątkiem sa silniki 1,4 na łancuchu rozrządu, tam półosie sie różnią od reszty (tak samo jak i piasty).



Że tak dopytam, przy skrzyni JB1 w cleonie, półosie z JB3 podpasują, są takie same?

Było: Renault 19, Phase II, 1993r., C3J (1390/58KM), sedan, benzyna+lpg

Moje auto: Saab 9-3, 2003r, B207E (1998/150KM), SportSedan, benzyna
 
maestro
#25 Drukuj posta
Dodany dnia 06-06-2010 18:46
Awatar


Postów: 42207

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

No własnie nie.

Wyjątkiem sa silniki 1,4 na łancuchu rozrządu, tam półosie sie różnią od reszty (tak samo jak i piasty).



Treść dodana dnia 06-08-2010 21:00:

To ja mam pytanie za 100pkt.

W jakich motorach montowano JB3094, bo mam takową a taki wysoki numer pierwszy raz widze. Dobre to to? Na czym sie zyskuje, na czym traci?

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
krzysiek_b
#26 Drukuj posta
Dodany dnia 17-08-2010 23:29
Awatar


Postów: 572

Data rejestracji: 13.08.2008 15:26
Skąd: -

to i ja mam pytanie bo już nie jestem pewien Smile

moja skrzynia to JB1, silnik C3J na łańcuchu.
Czy jakbym chciał wymieniac np. na JB3 to na moich półosiach pójdzie czy nie?

choć moja Renia jeździ teraz w miesiącu ok 100-200 km to ma już duże problemy z wbijaniem biegów i przy skręcie strasznie szumi

Moje auto: Audi B4 Avant 1.9 TDI, diesel, 200000km
 
maestro
#27 Drukuj posta
Dodany dnia 17-08-2010 23:48
Awatar


Postów: 42207

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

zagadka. jakby to było energy i jb1 to na bank by pasowało.

w C jest zawsze problem.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
krzysiek_b
#28 Drukuj posta
Dodany dnia 18-08-2010 00:27
Awatar


Postów: 572

Data rejestracji: 13.08.2008 15:26
Skąd: -

Dzięki Smile
Jedyny plus jaki jest w tym silniku to łańcuch

innych nie widzę ale jak się mówie:
"jak się nie ma co się lubi..."

Pozdro Smile

Moje auto: Audi B4 Avant 1.9 TDI, diesel, 200000km
 
maestro
#29 Drukuj posta
Dodany dnia 18-08-2010 00:31
Awatar


Postów: 42207

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

"...to sie kradnie co popadnie" Grin

co nie zmienia faktu że na moje pytanie tez nikt nie odpisałSad

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
krzysiek_b
#30 Drukuj posta
Dodany dnia 18-08-2010 02:21
Awatar


Postów: 572

Data rejestracji: 13.08.2008 15:26
Skąd: -

maestro napisał/a:
co nie zmienia faktu że na moje pytanie tez nikt nie odpisałSad


Tutaj np. piszą, że to z F3P
http://www.ersatz...50708.html

w innym miejscu też mówią o tej skrzyni przy silniku F3P
http://www.autove...YYWEDCWADC




jak widac poniżej przełożenia sa takie jak w większości

http://renault191...;view=next

Moje auto: Audi B4 Avant 1.9 TDI, diesel, 200000km
 
maestro
#31 Drukuj posta
Dodany dnia 18-08-2010 12:10
Awatar


Postów: 42207

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

to inaczej. mamy dwie skrzynie. co sie zyskuje a co traci na jednej a co na drugiej wzgledem pierwszej?

przekładnia główna 16/57, biegi: 1-11/41; 2-21/43; 3-28/37; 4-30/29; 5-39/31

przekładnia główna 14/59, biegi: 1-11/34; 2-22/41; 3-28/37; 4-30/29; 5-41/31

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
krzysiek_b
#32 Drukuj posta
Dodany dnia 18-08-2010 13:24
Awatar


Postów: 572

Data rejestracji: 13.08.2008 15:26
Skąd: -

specjalistą nie jestem ale wg mnie to:

przekładnia 14/59 na krótszą jedynkę i dwójkę (nieznacznie) przez co na chłopski rozum będzie się słabiej zbierał ale za to szybciej jechał

Moje auto: Audi B4 Avant 1.9 TDI, diesel, 200000km
 
maestro
#33 Drukuj posta
Dodany dnia 18-08-2010 13:26
Awatar


Postów: 42207

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

krotsza skrzynia to chyba lepsze rozpedzanie?

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
krzysiek_b
#34 Drukuj posta
Dodany dnia 18-08-2010 13:31
Awatar


Postów: 572

Data rejestracji: 13.08.2008 15:26
Skąd: -

a co ja napisałem Grin hehe
im krótsze przełożenia tym szybciej będzie się zbierał

na to co wyżej trzeba spojrzeć przez lusterko Smile


Treść dodana dnia 18-08-2010 13:32:

najlepsze dla skrzyni to by miała krótkie 1-3 a długie 4-5

Wówczas fajnie się rozpędza do 3 a powyżej jest ekonomiczny

Moje auto: Audi B4 Avant 1.9 TDI, diesel, 200000km
 
maestro
#35 Drukuj posta
Dodany dnia 18-08-2010 13:33
Awatar


Postów: 42207

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

napisałeś że bedzie sie słabiej zbierał Grin

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
krzysiek_b
#36 Drukuj posta
Dodany dnia 18-08-2010 13:38
Awatar


Postów: 572

Data rejestracji: 13.08.2008 15:26
Skąd: -

oj każdy może się nie wyspać ale żeby tak od razu się nabijać Grin

Moje auto: Audi B4 Avant 1.9 TDI, diesel, 200000km
 
ttimon
#37 Drukuj posta
Dodany dnia 18-08-2010 14:29
Awatar


Postów: 3415

Data rejestracji: 25.03.2007 22:17
Skąd: dolnośląskie
Jawor

Dla tych którzy nie mają kalkulatora w oczach Smile

pierwsza ma zatem główne 3,56 na jedynce 3,72 na dwójce 2,04 na trójce 1,32 na czwórce 0,96 piątka to 0,79

druga główne 4,21 na jedynce 3,09 na dwójce 1,86 na trójce 1,32 na czwórce 0,96 piątka to 0,75

Tak na oko to jedynka będzie podobna w obu na dwójce druga skrzynia będzie krótsza podobnie na trójce i czwórce


Moje auto: Megane GT Stage 3 by TTC, diesel, 108000km
 
maestro
#38 Drukuj posta
Dodany dnia 18-08-2010 14:38
Awatar


Postów: 42207

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

czyli skrzynia druga jest lepsza do rozpędzania, ale pewnie na vmaxie traci sporo do pierwszej?

mowa oczywiscie w obu przypadkach o montazu skrzyni w takim samym silniku

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
krzysiek_b
#39 Drukuj posta
Dodany dnia 18-08-2010 14:51
Awatar


Postów: 572

Data rejestracji: 13.08.2008 15:26
Skąd: -

owszem ale nie będzie to tak, że sporo traci.


Różnice są nie duże ale nie mam kalkulatora w oczach Smile


i musi być w tym samym silniku bo inaczej dyskusja nie ma sensu Smile

Moje auto: Audi B4 Avant 1.9 TDI, diesel, 200000km
 
ttimon
#40 Drukuj posta
Dodany dnia 18-08-2010 15:07
Awatar


Postów: 3415

Data rejestracji: 25.03.2007 22:17
Skąd: dolnośląskie
Jawor

w v max będzie różnica choć żeby sprawdzić jak duża to się nie dowiemy bez testów bo przełożenie przełożeniem. Kwestia jak ono się ma do krzywej momentu i mocy danego silnika


Treść dodana dnia 18-08-2010 15:08:

Nie mędrkując można zostawić lub przełożyć skrzynie zawrotnej różnicy nie powinno być

Moje auto: Megane GT Stage 3 by TTC, diesel, 108000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: