Menu główne
Forum
Klubowicze
luksad2200 |
Dodany dnia 26-06-2011 11:36 |
Postów: 1236 Data rejestracji: 26.05.2011 22:55 Skąd: małopolskie Kraków |
prędkosc i tak odczytuje z abs,
łapa jest inna fakt, ale do przerobienia, mocowania identyczne rozrusznika, ja mam u siebie jr5 w silniku 1,9d Treść dodana dnia 03-07-2011 18:58: wiecie moze jakie ma przełożenie skrzynia jb3041, bo w rozpisce nie znalazłem takiej sadi-mechanik
części do diesla mam prawie wszystko, 1,9td i 1,9d Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 197000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 26-06-2011 11:36 |
maestro |
Dodany dnia 03-07-2011 20:49 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
musiala niewystepowac w R19
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
luksad2200 |
Dodany dnia 03-07-2011 21:56 |
Postów: 1236 Data rejestracji: 26.05.2011 22:55 Skąd: małopolskie Kraków |
występowało w reno clio, ale jak, radzcie mam do wybory 3 skrzynie do wstawienia,
jb3028, jb3041 , jc5002, do zwykłego diesla, moja stara była to prawdopodobnie była jb5, dalszych numerów nie znam, strasznie długa, tzn na 2 przy 5000 miałem 100km/h, na 5 przy 2200miałem 100km, przy 2750miałem, 130km/h ponad, co dawało wymierne korzysci, bo predkosc max była 150km/h, obojetnie czy na 4 czy na 5, piatke mogłem wbic dopiero po przekroczeniu 110 km/ zeby miec jeszcze przyspieszenie. napiszcie mi jaką bede miał predkosc na 5 przy 2tys/obr i przy 3tys/obrotow przy skrzyni jb3028 sadi-mechanik
części do diesla mam prawie wszystko, 1,9td i 1,9d Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 197000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 03-07-2011 22:08 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
nie ma takiej skrzyni w gamie renault w ktorej na 2 biegu przy 5000 masz 100km/h.
jb3 028 115km/h = 3000obr po za tym gubisz sie w zeznaniach bo to co zacytowałem jest niemozliwe na 2 przy 5000 miałem 100km/h, na 5 przy 2200miałem 100km Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
cymek1986i |
Dodany dnia 03-07-2011 23:54 |
Postów: 439 Data rejestracji: 24.06.2010 09:06 Skąd: - |
witam tez mam problem ze skrzynia poniewaz mam w 1.8 wstawiona od 1.7 i nie czoje sie tej mocy a maxymalnie jedzie 140
jaka lepiej kupic orginalna od 1.8 czy jest cos lepszego co dam ta predkosc i moc cymek
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d
|
maestro |
Dodany dnia 04-07-2011 00:02 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
to ze jedzie max 140 to nie wina skrzyni tylko zajechanego silnika albo przestawionego rozrzadu (tudzież innych mniej lub ważnych przyczyn i usterek)
jak sinik nie ma mocy to skrzynia nie pomoze. zmierz kompresje silnika. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
cymek1986i |
Dodany dnia 04-07-2011 00:11 |
Postów: 439 Data rejestracji: 24.06.2010 09:06 Skąd: - |
kompresje ma dobra bo niedawno była robiona uszczelka pod glowica
a skrzynia ledwo juz zyje odkad wycielem srodkowy wydech i jak go czasem przeciazam cymek
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d
|
maestro |
Dodany dnia 04-07-2011 00:13 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
to ze była uszczelka robiona nie oznacze ze kompresja jest na akceptowalnym poziomie. za kompresje nie odpowiadaja tylko uszczelka.
srodkowy wydech mowisz że jest powodem padania skrzyni i jechania 140km/h max? Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
cymek1986i |
Dodany dnia 04-07-2011 00:18 |
Postów: 439 Data rejestracji: 24.06.2010 09:06 Skąd: - |
no bo czasem cos przerywa jak go przeciaze
cymek
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d
|
maestro |
Dodany dnia 04-07-2011 00:28 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
no to upatruj winy w wydechu.... z pewnością
popytaj najpierw innych a potem snuj teorie Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
cymek1986i |
Dodany dnia 04-07-2011 00:38 |
Postów: 439 Data rejestracji: 24.06.2010 09:06 Skąd: - |
narazie zawieszenie potem wydech bo wywalam katalizator i wstawiam strumienice speedera
cymek
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d
|
maestro |
Dodany dnia 04-07-2011 00:40 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
rurke wstaw lepiej niż jakieś wynalazki
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
macio8888 |
Dodany dnia 03-08-2011 20:02 |
Postów: 363 Data rejestracji: 14.12.2008 23:53 Skąd: małopolskie Nowy Sącz |
Ja mam takie pytanie, ponieważ będę robił przekładkę z F3N na 1.8 16V czy lepiej zostawić skrzynię, którą mam (jb3028) czy założyć skrzynię z 16v? Vmax na mojej skrzyni w zupełności mi wystarcza, ale na której lepiej samochód będzie się zbierał? która lepiej wykorzysta jego moc i czy sprzęgło będzie pasowało? Bo z tego co wyczytałem to półosie te same jakbym chciał wymienić skrzynie. No i oczywiście czy nie zmiele swojej skrzyni z F3N w 16v? pozdrawiam Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
|
maestro |
Dodany dnia 03-08-2011 23:01 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@macio8888: co Ty możesz wiedzieć o Vmaxie przy tym silniku i skrzyni... głowa moja ścięta że nic nie wiesz.
Na skrzyni z F3Na wrzucasz piątke przy 215km/h. Na pewno o tym nie wiedziałeś. Skrzynia z 16V jest bardziej adekwatna do mocy silnika (lepiej wykorzystuje przełożenia). Na skrzyni z F3Na na pewno bedzie spalanie niższe bo 5bieg 3000obr 16v/F3N 100km/h/115km/h Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
macio8888 |
Dodany dnia 04-08-2011 15:26 |
Postów: 363 Data rejestracji: 14.12.2008 23:53 Skąd: małopolskie Nowy Sącz |
No to może powiem inaczej, prędkość jaką uzyskuje jadąc na autostradzie mnie satysfakcjonuje. Czyli mam rozumieć, że ogólnie krótsze przełożenia ma skrzynia z 16V? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
|
michor |
Dodany dnia 04-08-2011 15:47 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Zdecydowanie krótsze.
5 bieg w 16v jest taki jak 4 w F3N;ie. Różnica jest taka że masz 4 biegi i nadbieg zamiast 5 biegów. Samochód traci deko na dynamice ale-> przyspieszenie do 100 zostaje praktycznie bez zmian - 3,4,5 bieg jakoś idzie bez tragedii. Przy wyprzedzaniu bardzo często się redukuje na 4, w ostrzejszych przypadkach na 3 bo i przy 110 można 3 bieg wbić i do 160 idzie. Za to spalanie w trasie -> przy zapitalaniu i po 170, ogólnie cisnąć już mocno mi wychodzi 8. jadąc emerytestyle do 110 bez cyrków 6,5. Normalnie ok 7- 7,2. 130-140 na blacie i 3,500 k RPM, cisza spokój itp. Na skrzyni z 16v jest non toper ogień. Treść dodana dnia 04-08-2011 15:48: Jak na razie moja skrzynia wytrzymała i 215 a to właśnie JB3028. Po 9 miesiącach nie widzę żeby miała jakieś problemy. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
macio8888 |
Dodany dnia 04-08-2011 18:56 |
Postów: 363 Data rejestracji: 14.12.2008 23:53 Skąd: małopolskie Nowy Sącz |
Dzięki Ci bardzo za to Michor. Czyli zostaje przy swojej skrzyni JB3028 Mam nadzieje, że ze spalaniem mi nic nie ściemniasz A bawił się ktoś w przekładanie piątki z jakiejś innej skrzyni do skrzyni z 16V? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
|
michor |
Dodany dnia 04-08-2011 21:23 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
nie ściemniam
Pamiętaj że skrzynia z 16v różni się przełożeniem głównym i trzeba to wziac pod uwage przy dobieraniu 5 biegu. Ale wtedy jest lipa bo 4 w 16v koncy sie na 160 chyba mniejwiecej a potem bys z piątki juz duzo nie pociągnął. Treść dodana dnia 04-08-2011 21:24: Postaram Ci się nagrać dzisiaj filma z przyspieszeniem. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
maestro |
Dodany dnia 04-08-2011 22:47 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@macio8888: a co z hamulcami czy zawieszeniem?
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
macio8888 |
Dodany dnia 05-08-2011 15:02 |
Postów: 363 Data rejestracji: 14.12.2008 23:53 Skąd: małopolskie Nowy Sącz |
@maestro: A to dobre pytanie. Oczywiście będzie wymienione, miałem zadać to pytanie w odpowiednim dziale, ale jak zapytałeś to zrobie małego oftopa. Chciałem zamontować większe tarcze i sie zastanawiam czy z Megane lub Laguny będą pasowały zwrotnice z jarzmami etc.? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |