20 Sierpie 2019 07:50:03
Zdjęcia użytkowników
milasek86 wolf
Ilosć albumów: 1737, Ilosć zdjęć: 6655


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

[A] Lesiu11 [off] 19-08-2019 19:34

edzio [off] 18-08-2019 18:55
BANIO@, Ooo Panie jeszcze wymagania co do koloru Grin

BANIO@ [off] 04-08-2019 17:18
Chłopaki potrzebna jest blenda do Ph2 i dwa przednie błotniki w dobrym stanie w kolorze 777 Smile

mirekk123 [off] 02-08-2019 00:44
Dzień dobry Grin

adrianus [off] 26-06-2019 13:40
Siemanko wszystkim, czesc i czołem! Witam serdecznie po latach nieobecności, po latach wróciłem do R19 i już się z nią nie rozstanę Smile

mareczek [off] 10-06-2019 19:09
Elo mordeczki. Po kilku latach zacząłem tęsknić za R19. Ma ktoś coś fajnego, uczciwego do sprzedania albo godnego polecenia?

TermiFNFAL [off] 08-06-2019 23:03
Jak za darmo to biere Grin moj tele w razie co masz

Robsajson [off] 04-06-2019 00:28
TermiFNFAL, Nawet Ci dam je za free ale czasu brak jak na razie.Na Braniborskiej bywam nawet z trzy razy dziennie ale tylko szybkim przelotem.

Damianos019 [off] 03-06-2019 15:56
Poszukuje lamp do ph1 dwubarwnych.Ktoś coś?Może być prawa lub komplet.

TermiFNFAL [off] 01-06-2019 03:28
Robsajson, a Ty mi te szklanki dowieziesz czy zapomniałeś o mnie? Grin


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
Playazka - główny administrator, UWAGA z nowych numerów gg nie dochodzą do mnie wiadomości!
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
ANDI, ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
Skrzynia biegów z 1.8 do 1.4 
luksad2200
#61 Drukuj posta
Dodany dnia 26-06-2011 11:36
Awatar


Postów: 1236

Data rejestracji: 26.05.2011 22:55
Skąd: małopolskie
Kraków

prędkosc i tak odczytuje z abs,
łapa jest inna fakt, ale do przerobienia,
mocowania identyczne rozrusznika, ja mam u siebie jr5 w silniku 1,9d


Treść dodana dnia 03-07-2011 18:58:

wiecie moze jakie ma przełożenie skrzynia jb3041, bo w rozpisce nie znalazłem takiej

sadi-mechanikSmile
części do diesla mam prawie wszystko, 1,9td i 1,9d

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 197000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 26-06-2011 11:36
Awatar
maestro
#62 Drukuj posta
Dodany dnia 03-07-2011 20:49
Awatar

Klubowicz #0082

Postów: 42194

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

musiala niewystepowac w R19

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 225000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 258000km
 
luksad2200
#63 Drukuj posta
Dodany dnia 03-07-2011 21:56
Awatar


Postów: 1236

Data rejestracji: 26.05.2011 22:55
Skąd: małopolskie
Kraków

występowało w reno clio, ale jak, radzcie mam do wybory 3 skrzynie do wstawienia,
jb3028, jb3041 , jc5002, do zwykłego diesla,
moja stara była to prawdopodobnie była jb5, dalszych numerów nie znam, strasznie długa, tzn na 2 przy 5000 miałem 100km/h, na 5 przy 2200miałem 100km, przy 2750miałem, 130km/h ponad,
co dawało wymierne korzysci, bo predkosc max była 150km/h, obojetnie czy na 4 czy na 5, piatke mogłem wbic dopiero po przekroczeniu 110 km/ zeby miec jeszcze przyspieszenie.
napiszcie mi jaką bede miał predkosc na 5 przy 2tys/obr i przy 3tys/obrotow przy skrzyni jb3028

sadi-mechanikSmile
części do diesla mam prawie wszystko, 1,9td i 1,9d

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 197000km
 
maestro
#64 Drukuj posta
Dodany dnia 03-07-2011 22:08
Awatar

Klubowicz #0082

Postów: 42194

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

nie ma takiej skrzyni w gamie renault w ktorej na 2 biegu przy 5000 masz 100km/h.

jb3 028 115km/h = 3000obr


po za tym gubisz sie w zeznaniach bo to co zacytowałem jest niemozliwe
na 2 przy 5000 miałem 100km/h, na 5 przy 2200miałem 100km

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 225000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 258000km
 
cymek1986i
#65 Drukuj posta
Dodany dnia 03-07-2011 23:54
Awatar


Postów: 439

Data rejestracji: 24.06.2010 09:06
Skąd: -

witam tez mam problem ze skrzynia poniewaz mam w 1.8 wstawiona od 1.7 i nie czoje sie tej mocy a maxymalnie jedzie 140
jaka lepiej kupic orginalna od 1.8 czy jest cos lepszego co dam ta predkosc i moc?

cymek

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d
 
maestro
#66 Drukuj posta
Dodany dnia 04-07-2011 00:02
Awatar

Klubowicz #0082

Postów: 42194

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

to ze jedzie max 140 to nie wina skrzyni tylko zajechanego silnika albo przestawionego rozrzadu (tudzież innych mniej lub ważnych przyczyn i usterek)

jak sinik nie ma mocy to skrzynia nie pomoze.
zmierz kompresje silnika.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 225000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 258000km
 
cymek1986i
#67 Drukuj posta
Dodany dnia 04-07-2011 00:11
Awatar


Postów: 439

Data rejestracji: 24.06.2010 09:06
Skąd: -

kompresje ma dobra bo niedawno była robiona uszczelka pod glowica
a skrzynia ledwo juz zyje odkad wycielem srodkowy wydech i jak go czasem przeciazam

cymek

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d
 
maestro
#68 Drukuj posta
Dodany dnia 04-07-2011 00:13
Awatar

Klubowicz #0082

Postów: 42194

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

to ze była uszczelka robiona nie oznacze ze kompresja jest na akceptowalnym poziomie. za kompresje nie odpowiadaja tylko uszczelka.

srodkowy wydech mowisz że jest powodem padania skrzyni i jechania 140km/h max? Smile

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 225000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 258000km
 
cymek1986i
#69 Drukuj posta
Dodany dnia 04-07-2011 00:18
Awatar


Postów: 439

Data rejestracji: 24.06.2010 09:06
Skąd: -

no bo czasem cos przerywa jak go przeciaze

cymek

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d
 
maestro
#70 Drukuj posta
Dodany dnia 04-07-2011 00:28
Awatar

Klubowicz #0082

Postów: 42194

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

no to upatruj winy w wydechu....Smile z pewnością Pfft

popytaj najpierw innych a potem snuj teorie Wink

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 225000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 258000km
 
cymek1986i
#71 Drukuj posta
Dodany dnia 04-07-2011 00:38
Awatar


Postów: 439

Data rejestracji: 24.06.2010 09:06
Skąd: -

narazie zawieszenie potem wydech bo wywalam katalizator i wstawiam strumienice speedera

cymek

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d
 
maestro
#72 Drukuj posta
Dodany dnia 04-07-2011 00:40
Awatar

Klubowicz #0082

Postów: 42194

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

rurke wstaw lepiej niż jakieś wynalazki Wink

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 225000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 258000km
 
macio8888
#73 Drukuj posta
Dodany dnia 03-08-2011 20:02
Awatar

Klubowicz #0435

Postów: 362

Data rejestracji: 14.12.2008 23:53
Skąd: małopolskie
Nowy Sącz

Ja mam takie pytanie, ponieważ będę robił przekładkę z F3N na 1.8 16V czy lepiej zostawić skrzynię, którą mam (jb3028) czy założyć skrzynię z 16v? Vmax na mojej skrzyni w zupełności mi wystarcza, ale na której lepiej samochód będzie się zbierał? która lepiej wykorzysta jego moc i czy sprzęgło będzie pasowało? Bo z tego co wyczytałem to półosie te same jakbym chciał wymienić skrzynie. No i oczywiście czy nie zmiele swojej skrzyni z F3N w 16v?

pozdrawiam

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
 
maestro
#74 Drukuj posta
Dodany dnia 03-08-2011 23:01
Awatar

Klubowicz #0082

Postów: 42194

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

@macio8888: co Ty możesz wiedzieć o Vmaxie przy tym silniku i skrzyni...Grin głowa moja ścięta że nic nie wiesz.

Na skrzyni z F3Na wrzucasz piątke przy 215km/h. Na pewno o tym nie wiedziałeś.
Skrzynia z 16V jest bardziej adekwatna do mocy silnika (lepiej wykorzystuje przełożenia).
Na skrzyni z F3Na na pewno bedzie spalanie niższe bo

5bieg 3000obr
16v/F3N
100km/h/115km/h

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 225000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 258000km
 
macio8888
#75 Drukuj posta
Dodany dnia 04-08-2011 15:26
Awatar

Klubowicz #0435

Postów: 362

Data rejestracji: 14.12.2008 23:53
Skąd: małopolskie
Nowy Sącz

No to może powiem inaczej, prędkość jaką uzyskuje jadąc na autostradzie mnie satysfakcjonuje.

Czyli mam rozumieć, że ogólnie krótsze przełożenia ma skrzynia z 16V?

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
 
michor
#76 Drukuj posta
Dodany dnia 04-08-2011 15:47
Awatar


Postów: 8781

Data rejestracji: 24.08.2006 09:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

Zdecydowanie krótsze.
5 bieg w 16v jest taki jak 4 w F3N;ie.

Różnica jest taka że masz 4 biegi i nadbieg zamiast 5 biegów.

Samochód traci deko na dynamice ale-> przyspieszenie do 100 zostaje praktycznie bez zmian - 3,4,5 bieg jakoś idzie bez tragedii.
Przy wyprzedzaniu bardzo często się redukuje na 4, w ostrzejszych przypadkach na 3 bo i przy 110 można 3 bieg wbić i do 160 idzie.

Za to spalanie w trasie -> przy zapitalaniu i po 170, ogólnie cisnąć już mocno mi wychodzi 8.
jadąc emerytestyle do 110 bez cyrków 6,5. Normalnie ok 7- 7,2.

130-140 na blacie i 3,500 k RPM, cisza spokój itp.
Na skrzyni z 16v jest non toper ogień.


Treść dodana dnia 04-08-2011 15:48:

Jak na razie moja skrzynia wytrzymała i 215 a to właśnie JB3028.

Po 9 miesiącach nie widzę żeby miała jakieś problemy.

[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]

Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
 
macio8888
#77 Drukuj posta
Dodany dnia 04-08-2011 18:56
Awatar

Klubowicz #0435

Postów: 362

Data rejestracji: 14.12.2008 23:53
Skąd: małopolskie
Nowy Sącz

Dzięki Ci bardzo za to Michor.
Czyli zostaje przy swojej skrzyni JB3028Smile

Mam nadzieje, że ze spalaniem mi nic nie ściemniaszGrin

A bawił się ktoś w przekładanie piątki z jakiejś innej skrzyni do skrzyni z 16V?

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
 
michor
#78 Drukuj posta
Dodany dnia 04-08-2011 21:23
Awatar


Postów: 8781

Data rejestracji: 24.08.2006 09:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

nie ściemniam Smile

Pamiętaj że skrzynia z 16v różni się przełożeniem głównym i trzeba to wziac pod uwage przy dobieraniu 5 biegu.

Ale wtedy jest lipa bo 4 w 16v koncy sie na 160 chyba mniejwiecej a potem bys z piątki juz duzo nie pociągnął.


Treść dodana dnia 04-08-2011 21:24:

Postaram Ci się nagrać dzisiaj filma z przyspieszeniem.

[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]

Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
 
maestro
#79 Drukuj posta
Dodany dnia 04-08-2011 22:47
Awatar

Klubowicz #0082

Postów: 42194

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

@macio8888: a co z hamulcami czy zawieszeniem?

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 225000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 258000km
 
macio8888
#80 Drukuj posta
Dodany dnia 05-08-2011 15:02
Awatar

Klubowicz #0435

Postów: 362

Data rejestracji: 14.12.2008 23:53
Skąd: małopolskie
Nowy Sącz

@maestro: A to dobre pytanie. Oczywiście będzie wymienione, miałem zadać to pytanie w odpowiednim dziale, ale jak zapytałeś to zrobie małego oftopa. Chciałem zamontować większe tarcze i sie zastanawiam czy z Megane lub Laguny będą pasowały zwrotnice z jarzmami etc.?

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: