19 Listopad 2019 06:14:28
Zdjęcia użytkowników
konina114 poli
Ilosć albumów: 1737, Ilosć zdjęć: 6656


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

Prezes4performance [off] 15-11-2019 11:54
Te z tyłu co lecą na belce skrętne prawy i lewy

Kujtek [off] 12-11-2019 13:37
Prezes4performance
, htb 5d - 253mm

Prezes4performance [off] 10-11-2019 12:35
Potrzebuję długości tylnych przewodów hamulcowych tych na belce r19 16v 4 drążki tarczowe hamulce

arrrdian [off] 23-10-2019 13:39
Pozdrawiam. Widze, ze grupa jeszcze zyje Wink Grin

Marko [off] 08-10-2019 23:44
Widzieli gratki dla właściciela i jego szwagra Pfft

gielab0019 [off] 07-10-2019 11:32
Perki90, tak

Perki90 [off] 06-10-2019 20:13
19 u zachara widzieli ? Smile

czekus [off] 12-09-2019 21:40
Wink

maestro [off] 11-09-2019 21:33
Buona sera! Powracam z R19 Smile

gielab0019 [off] 29-08-2019 13:22
Deaver, 11999 Grin


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
Playazka - główny administrator, UWAGA z nowych numerów gg nie dochodzą do mnie wiadomości!
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
ANDI, ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
Skrzynia biegów z 1.8 do 1.4 
maestro
#81 Drukuj posta
Dodany dnia 05-08-2011 22:59
Awatar

Klubowicz #0082

Postów: 42201

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

@macio8888: nie wystarczy Ci zestaw z 16V?
z megane pasują, do tego tarcze i zaciski pod 280mm ale zapominasz o kołach mniejszych niż 15cali.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, (1794/110KM), hatchback 5d, 159000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 05-08-2011 22:59
Awatar
macio8888
#82 Drukuj posta
Dodany dnia 06-08-2011 09:11
Awatar

Klubowicz #0435

Postów: 362

Data rejestracji: 14.12.2008 23:53
Skąd: małopolskie
Nowy Sącz

Maestro, mam 15" wiec nie ma problemuSmile tylko myslalem, zeby to po zimie wymienic, a te klocki co mam (niedawno zmienialem, Lucas, tak swoja drogą to wydaje mi się, ze robią coraz cieńsze to klocki;/) dojezdzic do konca, a druga sprawa, ta wazniejsza, to brak kasy na takie modyfikacje, a nie chce dwa razy robic, tylko raz a pozadnie.


Treść dodana dnia 06-08-2011 09:14:

ah, pompke też pasuje wtedy wymienić czy ta z R19 pociągnie?

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
 
maestro
#83 Drukuj posta
Dodany dnia 06-08-2011 20:44
Awatar

Klubowicz #0082

Postów: 42201

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

ma miec 3bary przynajmniej. od wielopunktów z 19stki beda ok

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, (1794/110KM), hatchback 5d, 159000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
macio8888
#84 Drukuj posta
Dodany dnia 06-08-2011 22:38
Awatar

Klubowicz #0435

Postów: 362

Data rejestracji: 14.12.2008 23:53
Skąd: małopolskie
Nowy Sącz

no i gitaraSmile mam nadzieje tylko, że sobie do zimy krzywdy nie zrobieWink a powiedz mi: nie wiesz ile jakie ciśnienie w mono dawała pompa?

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
 
maestro
#85 Drukuj posta
Dodany dnia 06-08-2011 22:39
Awatar

Klubowicz #0082

Postów: 42201

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

@macio8888: 1-1,5

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, (1794/110KM), hatchback 5d, 159000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
macio8888
#86 Drukuj posta
Dodany dnia 07-08-2011 09:30
Awatar

Klubowicz #0435

Postów: 362

Data rejestracji: 14.12.2008 23:53
Skąd: małopolskie
Nowy Sącz

No to będzie trzeba targać jeszcze pompeWink A powiedz jeszcze czy jak założe pompe z 16V i zostawie swoje seryjne hamulce, to zobacze poprawe w jakości hamowania? bo jak wiesz narazie to żeby zablokować koła to trzeba stanąć na pedale.

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
 
grubcio
#87 Drukuj posta
Dodany dnia 07-08-2011 10:21
Awatar


Postów: 8

Data rejestracji: 16.03.2011 11:19
Skąd: -

maestro mówił o paliwowej a Ty o hamulcowej chyba mówisz

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 285000km
 
macio8888
#88 Drukuj posta
Dodany dnia 07-08-2011 11:47
Awatar

Klubowicz #0435

Postów: 362

Data rejestracji: 14.12.2008 23:53
Skąd: małopolskie
Nowy Sącz

tak, o hamulcowej, bo paliwowa wiem, ze daje większe ciśnienie, co prawda wartości nie znam, ale pisałem wcześniej o hamulcachWink

to jak z tymi pompkami hamulcowymi jest?

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
 
michor
#89 Drukuj posta
Dodany dnia 07-08-2011 11:58
Awatar


Postów: 8781

Data rejestracji: 24.08.2006 09:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

jest chyba to samo. Tylko serwo chyba inne. Jak robic to wkladaj pompe z mastera i serwo tez zmastera albo scenica.
Pompa z mastera to najwieksza podobno ktora podchodzi. Serwo tez sporo wieksze i wtedy to poczujesz roznice na 100%

[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]

Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
 
macio8888
#90 Drukuj posta
Dodany dnia 07-08-2011 12:08
Awatar

Klubowicz #0435

Postów: 362

Data rejestracji: 14.12.2008 23:53
Skąd: małopolskie
Nowy Sącz

dobrze wiedziećGrin ale z tym będę dopiero na przyszły rok kombinował, bo teraz funduszy już mi braknie (wymiana silnika to nieplanowyany wydatek - rozrząd poszoł w pi*du i za dużo remont tego silnika wychodził wiec stwierdziłem, że jak już wymieniać to na coś lepsiejszegoGrin), narazie będę ostrożnie jeździłWink

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
 
michor
#91 Drukuj posta
Dodany dnia 07-08-2011 12:53
Awatar


Postów: 8781

Data rejestracji: 24.08.2006 09:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

bardzo bardzo ostrożnie.
Mimo dłuższej a w zasadzie dzięki niej, nie czuje się prędkości tak bardzo bo obroty wolno rosną i wisz Panie.

1,2 do 4,5 -5 (co nie jest w F7P jakimś strasznym przykatowaniem) i nagle ups 120 na blacie.

Z tą skrzynia f7p z hothatcha zapitalacza przeradza sie w takie GT. Odpycha się sprawnie, jak trzeba to tam można coś pocisnąć a zasadniczo jest cicho i spalanie niskie.
Poza tym skrzynia rozwojowaSmile 5 starcza do 260 xD Rotfl


Z niecierpliwością czekam na Hipisa żeby porównać to ze 110 z krótką skrzynią bo osiągami wychodzi coś pomiędzy 16v a F3PM.
Laguna F4R (2.0 16v) się jeszcze broni. Clio F3P podobnie.

[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]

Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
 
macio8888
#92 Drukuj posta
Dodany dnia 07-08-2011 15:10
Awatar

Klubowicz #0435

Postów: 362

Data rejestracji: 14.12.2008 23:53
Skąd: małopolskie
Nowy Sącz

Ja zawsze ostrożnie jeżdżę, zresztą jak chyba każdy użytkownik tegoż forum Wink

już się nie mogę doczekać jak nowy motór wypróbuje w moim aucieGrin

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
 
gilmor5
#93 Drukuj posta
Dodany dnia 06-10-2011 11:45
Awatar


Postów: 3

Data rejestracji: 06.10.2011 09:56
Skąd: -

Witam Szanownych uzytkonikow,jestem tu nowy i mam pytanie czy mozna zamienic skrzynie JB1054 na JB1070 to znaczy pierwsza jest z meganki a druga R19.Czy półoś bedzie pasowala.Z gory dzieki za odpowiedz.

Edytowane przez gilmor5 dnia 06-10-2011 11:46
 
luksad2200
#94 Drukuj posta
Dodany dnia 06-10-2011 15:23
Awatar


Postów: 1236

Data rejestracji: 26.05.2011 22:55
Skąd: małopolskie
Kraków

podaj z jakich silników były te skrzynia, prawdopodobnie z pasuje wszystko, tylko pytanie co z przełożeniami

sadi-mechanikSmile
części do diesla mam prawie wszystko, 1,9td i 1,9d

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 197000km
 
maestro
#95 Drukuj posta
Dodany dnia 06-10-2011 22:33
Awatar

Klubowicz #0082

Postów: 42201

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

półoś bedzie pasować.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, (1794/110KM), hatchback 5d, 159000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
gilmor5
#96 Drukuj posta
Dodany dnia 07-10-2011 07:17
Awatar


Postów: 3

Data rejestracji: 06.10.2011 09:56
Skąd: -

skrzynia z meganki jest od silnika 1.4 energy a ta od R19 od silnika 1.7. A co do przelozen to ktora jest szybsza i dluzsza

Edytowane przez gilmor5 dnia 07-10-2011 07:23
 
luksad2200
#97 Drukuj posta
Dodany dnia 07-11-2011 22:23
Awatar


Postów: 1236

Data rejestracji: 26.05.2011 22:55
Skąd: małopolskie
Kraków


sadi-mechanikSmile
części do diesla mam prawie wszystko, 1,9td i 1,9d

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 197000km
 
gilmor5
#98 Drukuj posta
Dodany dnia 09-11-2011 14:13
Awatar


Postów: 3

Data rejestracji: 06.10.2011 09:56
Skąd: -

Wielkie dzieki Panowie jestem juz po zamianie skrzyni wszystko idealnie pasuje bez zadnych przerobek i faktycznie tak jakby byla troche szybsza.POZDRAWIAM i za podpowiedzi WIELKIE DZIEKIGrin
 
Pasik28
#99 Drukuj posta
Dodany dnia 23-12-2011 20:57
Awatar


Postów: 35

Data rejestracji: 23.12.2011 20:49
Skąd: -

Podłącze się pod temat, padła mi skrzynia w 19 1.9 typ F diesel 64 KM JB3028, stoi u mnie clio 1 z 92 roku 1171 cm³, typ E7F, co prawda jeszcze nie zaglądałem pod clio żeby sprawdzić jaka dokładnie skrzynia tam siedzi ale pewnie JB1xxx, czy warto przekładać do diesla skrzynie z clio? jak to odbije się na przyśpieszeniu i prędkości max?

Edytowane przez Pasik28 dnia 23-12-2011 21:12
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 3d
 
luksad2200
Dodany dnia 23-12-2011 21:23
Awatar


Postów: 1236

Data rejestracji: 26.05.2011 22:55
Skąd: małopolskie
Kraków

nie warto od takiego silnika, z clio może byc, jak cos ja mam kilka skrzyń do sprzedania od diesla 3028 taz mam, w silniku może skrzynia pozatym nie spasować

sadi-mechanikSmile
części do diesla mam prawie wszystko, 1,9td i 1,9d

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 197000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: