Menu główne
Forum
Klubowicze
sofino |
Dodany dnia 12-02-2007 17:25 |
Postów: 114 Data rejestracji: 18.04.2005 22:02 Skąd: - |
witam mam takie pyatnie otóż jak odpalam auto na zimnym silniku to musze trzymać na gaz tak do 2 tyś obrotów bo jak puszcze to zaraz gaśnie i to nie ma różnicy czy na paliwie czy gaz a jak sie zagrzeje to jest ok i teraz nie wiem odczego mam sie zabrać czy to silniczek krokowy czy jakis czujnik ssania ( czy wogóle tam jest )
aha i jescze jedno -- głowica jest zrobiona odd a do z czyli wszystko i zawory uszczelniacze itd ale czasami mi stuka jeden zawór nie zaleznie czy jest zimny czy ciepły poprostu kiedy mu sie zachce to stuka i potem ten obiaw znika czy u was tez tak jest bo rozmawiałem z mechanikiem i powiedział ze silniki 16 v maja do siebie ze raz na kiedys włacza sie stukanie jak dla mnie to dziwne i chetnie znowu bym to rozebrał bo szlach mnie trafia jak coś takiego słysze |
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 12-02-2007 17:25 |
WojtekLKR |
Dodany dnia 12-02-2007 18:17 |
Postów: 405 Data rejestracji: 15.04.2006 19:42 Skąd: - |
rozmawiałem z mechanikiem i powiedział ze silniki 16 v maja do siebie ze raz na kiedys włacza sie stukanie To coś do dupy masz tego mechanika. W głowicy nic nie może stukać Poprostu temu twojemu mechanikowi nie chce się rozbierać jeszcze raz głowicy i dlatego tak mówi Ph I, 91rok, 1721 ccm, wtrysk jednopunktowy, 5d, czerwony z inst. gazową
40 km to nie odległość, -40 st C to nie mróz, a 40% to nie wódka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 145000km
|
sofino |
Dodany dnia 12-02-2007 18:23 |
Postów: 114 Data rejestracji: 18.04.2005 22:02 Skąd: - |
żle mnie zrozumiałes -- ja nigdy nikomu nie dawałem do roboty tym bardziej swoje auto zawsze sam robie -- poprostu ja tylko rozmawiałem z nim i tak usłyszałem bo wole np. pozbierać troszke informacji dopiero zaczynam działac
|
|
|
WojtekLKR |
Dodany dnia 12-02-2007 18:27 |
Postów: 405 Data rejestracji: 15.04.2006 19:42 Skąd: - |
A to jak tak to sorry. Powinieneś rozebrać tą głowice i sprawdzić co tam siedzi, żebyś później nie miał przykrej niespodzianki w trasie
Ph I, 91rok, 1721 ccm, wtrysk jednopunktowy, 5d, czerwony z inst. gazową
40 km to nie odległość, -40 st C to nie mróz, a 40% to nie wódka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 145000km
|
sofino |
Dodany dnia 12-02-2007 23:18 |
Postów: 114 Data rejestracji: 18.04.2005 22:02 Skąd: - |
i jak w koncu *zipit*-- nikt takiego objawu nie miał -- nato wygląda ze mam wszystko roznierać i dojść powoli *helpless*
|
|
|
tomek1 |
Dodany dnia 12-02-2007 23:38 |
Postów: 15 Data rejestracji: 12.02.2006 10:51 Skąd: - |
Ja mam podobnie, na PB jak odpale to musze mu przygazować na ponad 2 tyś, jak dam mniej to sie dusi i gaśnie. Dodatkowo na nagrzanym silniku do 4 tyś nie chce jechać na PB, dusi się i zwalnia coraz bardziej aż gaśnie, jedyna rada to pedał w podłoge i jak osiągnie 4 tyś zaczyna jechać. Nie wiem czy to nie wina wtrysku który stanowowczo za dużo leje benzyny do cylindrów. A co do LPG to rzeczywiście kiedyś mogłem odpaliś rano na gazie dzisiaj już nie da rady. Przyłączam się więc do pytania, które czujniki temperatury odpowiadają za prace silnika gdy jest zimny?
R19 1.8 F3P + gaz
Yamaha FJ1200 |
|
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |