14 Maja 2024 21:31:36
Zdjęcia użytkowników
QbA bolo3030
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

patrick_LCH [off] 23-04-2024 07:23
Wiele osób z sentymentu tu dalej zagląda ale się nie udziela Grin jak trafi się kiedyś luźniejszy dzień w pracy to trzeba będzie temat o autach zaktualizować Grin

mirekk123 [off] 22-04-2024 10:57
jeszcze trochę i przywrócimy forum do życia Grin

adiks7 [off] 20-04-2024 21:28
Obecny

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
nie ma ssania silnik 1.8 16v jak jest zimny 
sofino
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 12-02-2007 17:25
Awatar


Postów: 114

Data rejestracji: 18.04.2005 22:02
Skąd: -

witam mam takie pyatnie otóż jak odpalam auto na zimnym silniku to musze trzymać na gaz tak do 2 tyś obrotów bo jak puszcze to zaraz gaśnie i to nie ma różnicy czy na paliwie czy gaz a jak sie zagrzeje to jest ok i teraz nie wiem odczego mam sie zabrać czy to silniczek krokowy czy jakis czujnik ssania ( czy wogóle tam jest )?

aha i jescze jedno -- głowica jest zrobiona odd a do z czyli wszystko i zawory uszczelniacze itd ale czasami mi stuka jeden zawór nie zaleznie czy jest zimny czy ciepły poprostu kiedy mu sie zachce to stuka i potem ten obiaw znika czy u was tez tak jest bo rozmawiałem z mechanikiem i powiedział ze silniki 16 v maja do siebie ze raz na kiedys włacza sie stukanie jak dla mnie to dziwne i chetnie znowu bym to rozebrał ! bo szlach mnie trafia jak coś takiego słysze

 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 12-02-2007 17:25
Awatar
WojtekLKR
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 12-02-2007 18:17
Awatar


Postów: 405

Data rejestracji: 15.04.2006 19:42
Skąd: -

rozmawiałem z mechanikiem i powiedział ze silniki 16 v maja do siebie ze raz na kiedys włacza sie stukanie

To coś do dupy masz tego mechanika.
W głowicy nic nie może stukać! Poprostu temu twojemu mechanikowi nie chce się rozbierać jeszcze raz głowicy i dlatego tak mówiGrin

Ph I, 91rok, 1721 ccm, wtrysk jednopunktowy, 5d, czerwony z inst. gazową

40 km to nie odległość, -40 st C to nie mróz, a 40% to nie wódka Smile

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 145000km
 
sofino
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 12-02-2007 18:23
Awatar


Postów: 114

Data rejestracji: 18.04.2005 22:02
Skąd: -

żle mnie zrozumiałes -- ja nigdy nikomu nie dawałem do roboty tym bardziej swoje auto zawsze sam robie -- poprostu ja tylko rozmawiałem z nim i tak usłyszałem bo wole np. pozbierać troszke informacji dopiero zaczynam działac

 
WojtekLKR
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 12-02-2007 18:27
Awatar


Postów: 405

Data rejestracji: 15.04.2006 19:42
Skąd: -

A to jak tak to sorry. Powinieneś rozebrać tą głowice i sprawdzić co tam siedzi, żebyś później nie miał przykrej niespodzianki w trasieWink

Ph I, 91rok, 1721 ccm, wtrysk jednopunktowy, 5d, czerwony z inst. gazową

40 km to nie odległość, -40 st C to nie mróz, a 40% to nie wódka Smile

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 145000km
 
sofino
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 12-02-2007 23:18
Awatar


Postów: 114

Data rejestracji: 18.04.2005 22:02
Skąd: -

i jak w koncu *zipit*-- nikt takiego objawu nie miał -- nato wygląda ze mam wszystko roznierać i dojść powoli *helpless*

 
tomek1
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 12-02-2007 23:38
Awatar


Postów: 15

Data rejestracji: 12.02.2006 10:51
Skąd: -

Ja mam podobnie, na PB jak odpale to musze mu przygazować na ponad 2 tyś, jak dam mniej to sie dusi i gaśnie. Dodatkowo na nagrzanym silniku do 4 tyś nie chce jechać na PB, dusi się i zwalnia coraz bardziej aż gaśnie, jedyna rada to pedał w podłoge i jak osiągnie 4 tyś zaczyna jechać. Nie wiem czy to nie wina wtrysku który stanowowczo za dużo leje benzyny do cylindrów. A co do LPG to rzeczywiście kiedyś mogłem odpaliś rano na gazie dzisiaj już nie da rady. Przyłączam się więc do pytania, które czujniki temperatury odpowiadają za prace silnika gdy jest zimny?

R19 1.8 F3P + gaz
Yamaha FJ1200
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: