Menu główne
Forum
Klubowicze
mlody1985 |
Dodany dnia 04-03-2007 11:47 |
Postów: 20 Data rejestracji: 28.01.2007 11:46 Skąd: - |
Witam mam problem z obrotami w 16v tzn. odpalam samochód wszystko gra jadę spokojnie i jest dobrze przekraczam 4000 obrotów potem biorę na luz a tam wolne obroty 1500 na obrotomierzu a to wszystko sie zaczeł od wystrzłu gazu w mrozny poranek na poczatku było jeszcze barzdiej do du... bo miał cały czas 2000 obrotów ale wymieniłem uszczelke pod przepustnica i teraz jest tak jak opisyje ,myslałem tez e to może być uszkodzona przepustnica bo po 4000obr otwiera sie ta większa i moze od tego wybuchu ją coś przestawiło . A jeszcze jedno jesli weznę zgaszę samochód i go zaraz odpalę wszystko wraca do normy.
Była i sprzedana (szkoda)Biała renówka 1.8 16v z włoch klima,komputer,elektryka szyb i lusterek,orginalne aluski,nagłośnienie sony X-plode.v-max 220 w 5 osób na pokładzie.
|
renault19.pl | Dodany dnia 04-03-2007 11:47 |
radzio_F_16 |
Dodany dnia 05-03-2007 07:48 |
Postów: 179 Data rejestracji: 26.08.2006 10:51 Skąd: - |
Miałem to samo. wymieniłem przepustnice i jest oki, ta druga klapka sie wygięła i nie domykała się do końca. Teraz odłączyłem gaz i walcze z wolnymi na benzynie bo gaziarze spalili ECU ! Wsadziłem już drugi komputer i jest juz lepiej tylko muszę jeszcze wymienić czujnik temperatury powietrza bo od wystrzału się przypiekł i regulacja na przepustnicy, powinno pomóc.
R 19 1,8 16v 1991r
http://www.polskajazda.pl/index.php?a=cars&idpojazd=1925&opcja=detail |
|
|
czaja |
Dodany dnia 06-03-2007 22:44 |
Postów: 308 Data rejestracji: 14.03.2005 20:24 Skąd: - |
radzio_F 16 napisał/a: Miałem to samo. wymieniłem przepustnice i jest oki, ta druga klapka sie wygięła i nie domykała się do końca. . tylko jednego nie kumam, jeżeli klapka sie wygięła to dleczego po wyłączeniu silnika wszystko wraca do normy |
|
|
radzio_F_16 |
Dodany dnia 06-03-2007 23:38 |
Postów: 179 Data rejestracji: 26.08.2006 10:51 Skąd: - |
Dla mnie to też czarna magia po wymianie zaczął normalnie chodzić po rozgrzaniu. Może to być jeszcze czujnik powietrza (po strzale gazu lubi się przypiec) bo do niego też zależne są obroty. Ja posprawdzałem wszystko i został mi jeszcze ten czujnik (w tym tygodniu powinienem go już mieć i się wszystko okaże )ale jest już prawie tak jak być powinno.
R 19 1,8 16v 1991r
http://www.polskajazda.pl/index.php?a=cars&idpojazd=1925&opcja=detail |
|
|
mlody1985 |
Dodany dnia 07-03-2007 20:50 |
Postów: 20 Data rejestracji: 28.01.2007 11:46 Skąd: - |
Koledzy a gdzie jest ten czujnik temperatury powietrz?
Była i sprzedana (szkoda)Biała renówka 1.8 16v z włoch klima,komputer,elektryka szyb i lusterek,orginalne aluski,nagłośnienie sony X-plode.v-max 220 w 5 osób na pokładzie.
|
radzio_F_16 |
Dodany dnia 07-03-2007 21:08 |
Postów: 179 Data rejestracji: 26.08.2006 10:51 Skąd: - |
mlody1985 napisał/a: Koledzy a gdzie jest ten czujnik temperatury powietrz? Jest on po lewej stronie kolekrora ssącego (nad kołem pasowym alternatora) R 19 1,8 16v 1991r
http://www.polskajazda.pl/index.php?a=cars&idpojazd=1925&opcja=detail |
|
|
krisman |
Dodany dnia 10-03-2007 15:31 |
Postów: 160 Data rejestracji: 05.02.2006 14:03 Skąd: - |
to raczej nie przez ten czujnik, bo osobiscie 3 sztuki przetestowalem i nic sie nie zmienilo, co do przepustnicy to pewnosci nie mam, ale tez niebardzo chce mi sie wierzyc bo tez mam 3 sztuki w sumie i sie domykaja bo tez z tym kombinowalem, co prawda maja lekki luz, to znaczy ze z dosyc nieduza sila mozna ja lekko otworzyc palcem tak na 2-3mm, ale probowalem po takiej zawieszce obrotow domknac ta wieksza klape palcem na dzwigni i nie przynioslo zadnego rezultatu. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 30000km
|
|
|
mlody1985 |
Dodany dnia 19-03-2007 21:05 |
Postów: 20 Data rejestracji: 28.01.2007 11:46 Skąd: - |
Wiem jedno że to nie czujnik ani przepustnica bo odczepiłem czyjnik zaraz po zapaleniu i podczas jazdu było to samo.Ale jest jeszcze jedna sprawa jak zdjołem przewód od odmy i go zatkałem palcem wszystko było ok, tzn że dostaje za dużo powietrz tylko skąd?
edit: A próbował ktoś wymieniać uszczelkę pod kolektorem ssącym? Ja spróbuje jeszcze jedno sprawdzić tylko jutro to zrobiem najpierw go wprowadzę w stan 1500obr/min na wolnych a po tym odepnę przwód od silniczka krokowego i zatkam palcem i zobaczymy czy zdechnie jak tak to sprawa jasna a jak nie tzn że któraś uszczeleczka . Edytowane przez Hugo dnia 13-01-2009 16:25 Była i sprzedana (szkoda)Biała renówka 1.8 16v z włoch klima,komputer,elektryka szyb i lusterek,orginalne aluski,nagłośnienie sony X-plode.v-max 220 w 5 osób na pokładzie.
|
krisman |
Dodany dnia 20-03-2007 23:29 |
Postów: 160 Data rejestracji: 05.02.2006 14:03 Skąd: - |
jesli chodzi o uszczelke pod kolektorem to mam nowa, wiec raczej odpada. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 30000km
|
|
|
radzio_F_16 |
Dodany dnia 21-03-2007 00:04 |
Postów: 179 Data rejestracji: 26.08.2006 10:51 Skąd: - |
Może jeszcze pomóc regulacja przepustnicy
Odczepić kostkę od czujnika położenia przepustnicy. ustawić kalpki w przepustnicy tak aby obie były całkiem zamknięte i śrubą ewentualnie wyregulować wolne obroty a na końcu podpiąć czujnik. R 19 1,8 16v 1991r
http://www.polskajazda.pl/index.php?a=cars&idpojazd=1925&opcja=detail |
|
|
sofino |
Dodany dnia 21-03-2007 00:51 |
Postów: 114 Data rejestracji: 18.04.2005 22:02 Skąd: - |
witam
umnie w 16v jest inny mikser załozony czyli okrągły a nie wypukły i też mam czasami wystrzały z rana na gazie i nic sie nie dzieje a dlatego ze ja mam mikser z opaską gumową naobwodzie po to ze jak nastapi wystrzał to wypada opaska z mikseru potem zakładam ją spowrotem i hula dalej czyli to jest dodatkowe zabezpieczenie |
|
|
mlody1985 |
Dodany dnia 21-03-2007 21:07 |
Postów: 20 Data rejestracji: 28.01.2007 11:46 Skąd: - |
Co do kolegi (sofino) daję informację Ja też posiadam mikser okrągły z gumeczka a nawet z klapką anty wybuchową i mi sie wybuch darzył tylko raz w zime i od tego sie wszystko zaczelo a mianowicie tak pierd.... że aż wyywalilo mi uszczelkę pod przepustnicą ,i następna wiadomość do kolegi (sofino) a mianowicie jeśli ci samochód strzeli przy zamkniętej przepustnicy to jedynie cała siła wybuchu generuje sie w kolektorze ssącym .
edit: Koledzy sprawdziłem to co mówiłem amianowicie to z tymi uszczelkami i teraz jestem pewny że to jest wina jakiegos czujnika i nic wiecej . Jeśli ktoś coś będzie wiedział to niech daje znać. Edytowane przez Hugo dnia 13-01-2009 16:26 Była i sprzedana (szkoda)Biała renówka 1.8 16v z włoch klima,komputer,elektryka szyb i lusterek,orginalne aluski,nagłośnienie sony X-plode.v-max 220 w 5 osób na pokładzie.
|
krisman |
Dodany dnia 26-03-2007 16:09 |
Postów: 160 Data rejestracji: 05.02.2006 14:03 Skąd: - |
Ja juz nie mam sily. U mnie nigdy gazu nie bylo, wiec nie ma to nic wspolnego z instalacjami gazowymi. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 30000km
|
|
|
mlody1985 |
Dodany dnia 03-04-2007 18:35 |
Postów: 20 Data rejestracji: 28.01.2007 11:46 Skąd: - |
ja tak samo mam juz powoli tej sprawy z tymi obrotami ,ale nie długo kupuję drugą renówke 16v po dzwonie i będę wszystko przekładał aż dojdę to tego, a jeśli będzie ktoś coś potrzebował od 16v sedan to dajcie znać na e-mail wersja 2 jest wszystko oprucz maski przednich lamp i zderzaka.
Była i sprzedana (szkoda)Biała renówka 1.8 16v z włoch klima,komputer,elektryka szyb i lusterek,orginalne aluski,nagłośnienie sony X-plode.v-max 220 w 5 osób na pokładzie.
|
crackers |
Dodany dnia 03-04-2007 20:01 |
Postów: 4316 Data rejestracji: 23.02.2006 19:53 Skąd: mazowieckie Radom |
No ja wlasnie potrzebuje to, czego ta renia nie ma
Napiszcie wiecej szczegolow, moze wpadne na jakis pomysl co do tych obrotow U mnie jest takie cos, ze raz ma 900, a raz 950 i nie wiem od czego to zalezy. POWERED BY MAPTEK + POWRED BY STI + POWRED BY SUBARU + FIND ME ON GOOGLE
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 150000km
|
|
|
sofino |
Dodany dnia 03-04-2007 21:05 |
Postów: 114 Data rejestracji: 18.04.2005 22:02 Skąd: - |
witam ponownie
chłopaki mam prosbe - u mnie nie reaguje w ogole silniczek krokowy jak jest podłaczony ale na krótko jak go podłacze to działa , i własnie tu mam prosbe do was mozecie mi zmierzyć napięcia po przez miernik na tych trzech kablach co ida do silnika krokowego - jednym kablem miernika dotknąc mase a drugim pokolei po tych kabelkach 3- ch daj cie znac, bo nie mam z rana w ogóle wolnych obrotów |
|
|
Maciej_R21 |
Dodany dnia 03-04-2007 22:03 |
Postów: 2996 Data rejestracji: 05.02.2005 17:09 Skąd: śląskie Pszczyna |
Na srodkowym styku ZAWORU ! Wystepuje stałe napiecie zasilania czyli 12-14,4V. Na dwóch skrajnych stykach wystepuje "masa" ktora wychodzi bezpośrednio ze sterownika wtrysku. Roznica potencjału na obu masach powoduje otwarcie lub przymkniecie zworu w zaleznosciu na ktorym styku masa bedzie "wieksza". |
radzio_F_16 |
Dodany dnia 03-04-2007 22:33 |
Postów: 179 Data rejestracji: 26.08.2006 10:51 Skąd: - |
U mnie w 16v to wygląda troche inaczej. Masa jest na środkowym a po bokach jest po +5v z kawałkiem i rośnie na jednym w miarę nagrzewania silnika a na drugim spada. Jak silnik jest nagrzany to jest mniejwięcej po równo ~5,8v
R 19 1,8 16v 1991r
http://www.polskajazda.pl/index.php?a=cars&idpojazd=1925&opcja=detail |
|
|
crackers |
Dodany dnia 03-04-2007 22:43 |
Postów: 4316 Data rejestracji: 23.02.2006 19:53 Skąd: mazowieckie Radom |
Maciej R21 napisał/a: Na srodkowym styku ZAWORU ! Hehe, racja Maciej, znajomy mnie za kazdym razem tez poprawia POWERED BY MAPTEK + POWRED BY STI + POWRED BY SUBARU + FIND ME ON GOOGLE
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 150000km
|
|
|
sofino |
Dodany dnia 05-04-2007 16:00 |
Postów: 114 Data rejestracji: 18.04.2005 22:02 Skąd: - |
to dziwna sprawa napiecie jak zmierzyłem to według macieja R21 zgadza się, silniczek na krótko działa, jak sie podepnie nie działa i co teraz k... zrobić
|
|
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |