10 Maja 2024 14:26:27
Zdjęcia użytkowników
Lakiernik tomasz40000
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

patrick_LCH [off] 23-04-2024 07:23
Wiele osób z sentymentu tu dalej zagląda ale się nie udziela Grin jak trafi się kiedyś luźniejszy dzień w pracy to trzeba będzie temat o autach zaktualizować Grin

mirekk123 [off] 22-04-2024 10:57
jeszcze trochę i przywrócimy forum do życia Grin

adiks7 [off] 20-04-2024 21:28
Obecny

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
Dziwna sprawa z obrotami w 16v 
adasko1989
#41 Drukuj posta
Dodany dnia 17-10-2010 20:55
Awatar


Postów: 94

Data rejestracji: 05.05.2010 17:04
Skąd: -

aha... No to jutro się do kolegi przejde po woltomierz, poczytam i wtedy wezme się do roboty..Wink

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 199780km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 17-10-2010 20:55
Awatar
rav00000
#42 Drukuj posta
Dodany dnia 22-10-2010 14:59
Awatar


Postów: 283

Data rejestracji: 19.07.2009 14:58
Skąd: -

i jak problem rozwiązany ? ja dołączam do grona osób które także mają ten sam problem:/ obroty się zawieszają w okolicy 1500 , TPS ustawiony idealnie 0,20V, przepustnica się domyka, lewego powietrza nie łapie. jak wyłączę silnik i włączę to normalnie obroty na 900 wskakują.
na moje oko tak jakby masy nie podawało na zamykający pin regulatora, tylko dlaczego ?

Edytowane przez rav00000 dnia 22-10-2010 15:01
Moje auto: Renault Megane DTI 98KM 2000rok, diesel, 191000km
 
maestro
#43 Drukuj posta
Dodany dnia 22-10-2010 15:06
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Tak tylko z ciekawości. Ile masz V przy max otwartej ?

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
brozo
#44 Drukuj posta
Dodany dnia 22-10-2010 17:14
Awatar


Postów: 526

Data rejestracji: 22.11.2009 07:49
Skąd: -

sprawdźcie czy wszystkie przewody podciśnienia siedzą na miejscu i czy odma dobrze podłączona, krokowca odepnijcie i dodajcie gazu 4-5 tys jak spadnie na 900 to będzie krokowiec ja tak miałem to go odpiąłem i gra, a jeszcze pytanie czy jak trzyma 1,5 tys to coały czas czy z czasem spada
?

nie wiem czy mas to jakieś znaczenie ale kolega z krc powiedział że w ten przewód co zaznaczony wsadzić coś żeby to zatkać i wywiercić w tym dziurkę 2mm dodam że on też ma w clio f7p i to podobno coś daje nie wiem co ale ja po zastosowaniu się do tego zauważyłem uspokojenie silnika
[img]http://img209.imageshack.us/img209/1973/engf7p01.jpg[/img] is not a valid Image.

Edytowane przez brozo dnia 22-10-2010 17:26
nie puszczone bąki idą do głowy, stąd sie biorą posrane pomysły

http://www.renaul...er_id=8874

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan
 
rav00000
#45 Drukuj posta
Dodany dnia 24-10-2010 12:11
Awatar


Postów: 283

Data rejestracji: 19.07.2009 14:58
Skąd: -

przy max otwartej przepustnicy mam około 4,5 V na TPSie

1,5 tys obrotów cały czas trzyma, dopiero po wyłączeniu i włączeniu silnika obroty wskakują na 900

na postoju mogę go przegazować do 6 tys obrotów i wtedy tez spadają obroty normalnie do 900 dopiero podczas jazdy po przekroczeniu 4 tysi obroty się zawieszą na poziomie 1500 na jałowym

Edytowane przez rav00000 dnia 24-10-2010 12:15
Moje auto: Renault Megane DTI 98KM 2000rok, diesel, 191000km
 
maestro
#46 Drukuj posta
Dodany dnia 24-10-2010 12:24
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

brozo, ale slepisz któreś przyłacze (kolektora czy głowicy) ?

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
rav00000
#47 Drukuj posta
Dodany dnia 25-10-2010 22:54
Awatar


Postów: 283

Data rejestracji: 19.07.2009 14:58
Skąd: -

dzisiaj wstawiłem śrubę ręczną szeregowo do układu z regulatorem obrotów i skręciłem obroty na 1100 na jałowym jak się zawieszają to wyżej jak 1100 nie będzie bo śruba blokuje, jednak to tylko półśrodek bo na zimnym silniku obrotów będzie trochę brakowało

Moje auto: Renault Megane DTI 98KM 2000rok, diesel, 191000km
 
adasko1989
#48 Drukuj posta
Dodany dnia 01-11-2010 11:19
Awatar


Postów: 94

Data rejestracji: 05.05.2010 17:04
Skąd: -

sory ze nie dawalem oznak zycia..
No ustawilem tez idealnie 0,20 przy zamknietej przepustnicy, a na otwartej wykazalo mi ok 4,4v. i dalej to samo nie wiem co to moze byc... ktos ten problem rozwiazał?

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 199780km
 
rav00000
#49 Drukuj posta
Dodany dnia 01-11-2010 22:24
Awatar


Postów: 283

Data rejestracji: 19.07.2009 14:58
Skąd: -

jak na razie nikt nie potrafi pomóc w tej sprawie, możliwe że ze sterownikiem jest coś nie tak, możliwe też że to czujnik prędkości pojazdu ale to tylko gdybanie.


Treść dodana dnia 01-11-2010 22:29:

adasko1989 mam takie pytanko do Ciebie czy posiadasz u siebie w aucie linkę prędkościomierza z czujnikiem prędkości czy bez ? bo ja generalnie mam bez i możliwe że tutaj jest problem

Moje auto: Renault Megane DTI 98KM 2000rok, diesel, 191000km
 
adasko1989
#50 Drukuj posta
Dodany dnia 02-11-2010 11:46
Awatar


Postów: 94

Data rejestracji: 05.05.2010 17:04
Skąd: -

no ja posiadam czujnik na lince.. ale jak zdejmowałem zegary to widziałem ze był zaizolowany taśmą.. nie wiem czy działa prawidłowo ale no jest..
No mi tez sie wydaje ze to cos z tym bo to się dzieje przy jezdzie no na postoju tak nie ma.. wiec to chyba tego wina ale pewności nie ma bo nikt sie z tym nie bawił..

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 199780km
 
rav00000
#51 Drukuj posta
Dodany dnia 02-11-2010 15:22
Awatar


Postów: 283

Data rejestracji: 19.07.2009 14:58
Skąd: -

no ja też się zastanawiam czy to faktycznie wina tego czujnika, u mnie dopiero po otwarciu drugiej przepustnicy pojawia się problem, mogę jeździć cały dzień spokojnie i obroty zejdą normalnie za każdym razem do 900

Moje auto: Renault Megane DTI 98KM 2000rok, diesel, 191000km
 
adamor11
#52 Drukuj posta
Dodany dnia 02-11-2010 18:40
Awatar


Postów: 853

Data rejestracji: 24.05.2008 17:15
Skąd: pomorskie
Gdańsk

jak dla mnie trafiony czujnik na lince albo trafione sterowanie regulatorem w kompie

chamade 1.8 16V

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan, 186000km
 
adasko1989
#53 Drukuj posta
Dodany dnia 02-11-2010 20:33
Awatar


Postów: 94

Data rejestracji: 05.05.2010 17:04
Skąd: -

nie pin regulatora w kompie raczej odpada. jestem po wymianie kompa i to sie dzialo na poprzednim (przed awaria) i tym kompie co teraz mam... Ale ten czujnik na lince mozna wymienic jakos? czy naprawic?

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 199780km
 
maestro
#54 Drukuj posta
Dodany dnia 02-11-2010 20:37
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

wymieniając linke

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
adasko1989
#55 Drukuj posta
Dodany dnia 02-11-2010 20:47
Awatar


Postów: 94

Data rejestracji: 05.05.2010 17:04
Skąd: -

no a jak z dostepem owej to linki? a cena ?

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 199780km
 
maestro
#56 Drukuj posta
Dodany dnia 02-11-2010 21:04
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

mam ze dwie.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
rav00000
#57 Drukuj posta
Dodany dnia 03-11-2010 10:31
Awatar


Postów: 283

Data rejestracji: 19.07.2009 14:58
Skąd: -

może ktoś wie jak oszukać ten czujnik prędkości żeby wskazywał że pojazd cały czas stoi wtedy obroty będą blokowane na jałowym na 900

Moje auto: Renault Megane DTI 98KM 2000rok, diesel, 191000km
 
Bot
#58 Drukuj posta
Dodany dnia 03-11-2010 11:50
Awatar


Postów: 1924

Data rejestracji: 26.07.2009 11:47
Skąd: warmińsko-mazurskie
Działdowo

Może link dla spróbowania odpiać? bo będzie myślał że stoi jak na liczniku zero będzie.

http://www.facebo...9277024050 - moje obecne zajęcie prowadzenie orkiestry : )

Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
 
maestro
#59 Drukuj posta
Dodany dnia 03-11-2010 11:53
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Wyjecie linki ze skrzyni 50% szans

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
rav00000
#60 Drukuj posta
Dodany dnia 03-11-2010 14:14
Awatar


Postów: 283

Data rejestracji: 19.07.2009 14:58
Skąd: -

ale skąd ma wiedzieć że na liczniku jest zero skoro nie ma czujnika prędkości ?

bardziej chodzi mi o radę na jakiej zasadzie działa ten czujnik prędkości, wtedy można założyć jakąś zworę na tą kostkę co powinna do czujnika prędkości być podpięta żeby oszukać sterownik

Moje auto: Renault Megane DTI 98KM 2000rok, diesel, 191000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: