Menu główne
Forum
Klubowicze
adasko1989 |
Dodany dnia 17-10-2010 20:55 |
Postów: 94 Data rejestracji: 05.05.2010 17:04 Skąd: - |
aha... No to jutro się do kolegi przejde po woltomierz, poczytam i wtedy wezme się do roboty.. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 199780km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 17-10-2010 20:55 |
rav00000 |
Dodany dnia 22-10-2010 14:59 |
Postów: 283 Data rejestracji: 19.07.2009 14:58 Skąd: - |
i jak problem rozwiązany ? ja dołączam do grona osób które także mają ten sam problem:/ obroty się zawieszają w okolicy 1500 , TPS ustawiony idealnie 0,20V, przepustnica się domyka, lewego powietrza nie łapie. jak wyłączę silnik i włączę to normalnie obroty na 900 wskakują.
na moje oko tak jakby masy nie podawało na zamykający pin regulatora, tylko dlaczego Edytowane przez rav00000 dnia 22-10-2010 15:01 Moje auto: Renault Megane DTI 98KM 2000rok, diesel, 191000km
|
maestro |
Dodany dnia 22-10-2010 15:06 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Tak tylko z ciekawości. Ile masz V przy max otwartej ?
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
brozo |
Dodany dnia 22-10-2010 17:14 |
Postów: 526 Data rejestracji: 22.11.2009 07:49 Skąd: - |
sprawdźcie czy wszystkie przewody podciśnienia siedzą na miejscu i czy odma dobrze podłączona, krokowca odepnijcie i dodajcie gazu 4-5 tys jak spadnie na 900 to będzie krokowiec ja tak miałem to go odpiąłem i gra, a jeszcze pytanie czy jak trzyma 1,5 tys to coały czas czy z czasem spada
nie wiem czy mas to jakieś znaczenie ale kolega z krc powiedział że w ten przewód co zaznaczony wsadzić coś żeby to zatkać i wywiercić w tym dziurkę 2mm dodam że on też ma w clio f7p i to podobno coś daje nie wiem co ale ja po zastosowaniu się do tego zauważyłem uspokojenie silnika [img]http://img209.imageshack.us/img209/1973/engf7p01.jpg[/img] is not a valid Image. Edytowane przez brozo dnia 22-10-2010 17:26 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan
|
rav00000 |
Dodany dnia 24-10-2010 12:11 |
Postów: 283 Data rejestracji: 19.07.2009 14:58 Skąd: - |
przy max otwartej przepustnicy mam około 4,5 V na TPSie
1,5 tys obrotów cały czas trzyma, dopiero po wyłączeniu i włączeniu silnika obroty wskakują na 900 na postoju mogę go przegazować do 6 tys obrotów i wtedy tez spadają obroty normalnie do 900 dopiero podczas jazdy po przekroczeniu 4 tysi obroty się zawieszą na poziomie 1500 na jałowym Edytowane przez rav00000 dnia 24-10-2010 12:15 Moje auto: Renault Megane DTI 98KM 2000rok, diesel, 191000km
|
maestro |
Dodany dnia 24-10-2010 12:24 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
brozo, ale slepisz któreś przyłacze (kolektora czy głowicy) ?
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
rav00000 |
Dodany dnia 25-10-2010 22:54 |
Postów: 283 Data rejestracji: 19.07.2009 14:58 Skąd: - |
dzisiaj wstawiłem śrubę ręczną szeregowo do układu z regulatorem obrotów i skręciłem obroty na 1100 na jałowym jak się zawieszają to wyżej jak 1100 nie będzie bo śruba blokuje, jednak to tylko półśrodek bo na zimnym silniku obrotów będzie trochę brakowało Moje auto: Renault Megane DTI 98KM 2000rok, diesel, 191000km
|
adasko1989 |
Dodany dnia 01-11-2010 11:19 |
Postów: 94 Data rejestracji: 05.05.2010 17:04 Skąd: - |
sory ze nie dawalem oznak zycia.. No ustawilem tez idealnie 0,20 przy zamknietej przepustnicy, a na otwartej wykazalo mi ok 4,4v. i dalej to samo nie wiem co to moze byc... ktos ten problem rozwiazał Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 199780km
|
|
|
rav00000 |
Dodany dnia 01-11-2010 22:24 |
Postów: 283 Data rejestracji: 19.07.2009 14:58 Skąd: - |
jak na razie nikt nie potrafi pomóc w tej sprawie, możliwe że ze sterownikiem jest coś nie tak, możliwe też że to czujnik prędkości pojazdu ale to tylko gdybanie. Treść dodana dnia 01-11-2010 22:29: adasko1989 mam takie pytanko do Ciebie czy posiadasz u siebie w aucie linkę prędkościomierza z czujnikiem prędkości czy bez ? bo ja generalnie mam bez i możliwe że tutaj jest problem Moje auto: Renault Megane DTI 98KM 2000rok, diesel, 191000km
|
adasko1989 |
Dodany dnia 02-11-2010 11:46 |
Postów: 94 Data rejestracji: 05.05.2010 17:04 Skąd: - |
no ja posiadam czujnik na lince.. ale jak zdejmowałem zegary to widziałem ze był zaizolowany taśmą.. nie wiem czy działa prawidłowo ale no jest.. No mi tez sie wydaje ze to cos z tym bo to się dzieje przy jezdzie no na postoju tak nie ma.. wiec to chyba tego wina ale pewności nie ma bo nikt sie z tym nie bawił.. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 199780km
|
|
|
rav00000 |
Dodany dnia 02-11-2010 15:22 |
Postów: 283 Data rejestracji: 19.07.2009 14:58 Skąd: - |
no ja też się zastanawiam czy to faktycznie wina tego czujnika, u mnie dopiero po otwarciu drugiej przepustnicy pojawia się problem, mogę jeździć cały dzień spokojnie i obroty zejdą normalnie za każdym razem do 900 Moje auto: Renault Megane DTI 98KM 2000rok, diesel, 191000km
|
adamor11 |
Dodany dnia 02-11-2010 18:40 |
Postów: 853 Data rejestracji: 24.05.2008 17:15 Skąd: pomorskie Gdańsk |
jak dla mnie trafiony czujnik na lince albo trafione sterowanie regulatorem w kompie
chamade 1.8 16V
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan, 186000km
|
adasko1989 |
Dodany dnia 02-11-2010 20:33 |
Postów: 94 Data rejestracji: 05.05.2010 17:04 Skąd: - |
nie pin regulatora w kompie raczej odpada. jestem po wymianie kompa i to sie dzialo na poprzednim (przed awaria) i tym kompie co teraz mam... Ale ten czujnik na lince mozna wymienic jakos? czy naprawic? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 199780km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 02-11-2010 20:37 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
wymieniając linke
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
adasko1989 |
Dodany dnia 02-11-2010 20:47 |
Postów: 94 Data rejestracji: 05.05.2010 17:04 Skąd: - |
no a jak z dostepem owej to linki a cena ? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 199780km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 02-11-2010 21:04 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
mam ze dwie.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
rav00000 |
Dodany dnia 03-11-2010 10:31 |
Postów: 283 Data rejestracji: 19.07.2009 14:58 Skąd: - |
może ktoś wie jak oszukać ten czujnik prędkości żeby wskazywał że pojazd cały czas stoi wtedy obroty będą blokowane na jałowym na 900 Moje auto: Renault Megane DTI 98KM 2000rok, diesel, 191000km
|
Bot |
Dodany dnia 03-11-2010 11:50 |
Postów: 1924 Data rejestracji: 26.07.2009 11:47 Skąd: warmińsko-mazurskie Działdowo |
Może link dla spróbowania odpiać? bo będzie myślał że stoi jak na liczniku zero będzie.
http://www.facebo...9277024050 - moje obecne zajęcie prowadzenie orkiestry : )
Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
|
maestro |
Dodany dnia 03-11-2010 11:53 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Wyjecie linki ze skrzyni 50% szans
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
rav00000 |
Dodany dnia 03-11-2010 14:14 |
Postów: 283 Data rejestracji: 19.07.2009 14:58 Skąd: - |
ale skąd ma wiedzieć że na liczniku jest zero skoro nie ma czujnika prędkości bardziej chodzi mi o radę na jakiej zasadzie działa ten czujnik prędkości, wtedy można założyć jakąś zworę na tą kostkę co powinna do czujnika prędkości być podpięta żeby oszukać sterownik Moje auto: Renault Megane DTI 98KM 2000rok, diesel, 191000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |