Menu główne
Forum
Klubowicze
Mateo |
Dodany dnia 03-11-2010 14:32 |
Postów: 1915 Data rejestracji: 31.01.2006 23:32 Skąd: łódzkie Pajęczno |
Jak chcecie to kombinujcie. U mnie też nie ma impulsatora na lince a wszystko jest ok.
Moje auto: Renault Megane CC, Phase I, 2005r., benzyna, F4RT 2.0 16v (1998/178KM)
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d
|
renault19.pl | Dodany dnia 03-11-2010 14:32 |
maestro |
Dodany dnia 03-11-2010 15:32 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
i komputer pokladowy Ci dziala?
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
rav00000 |
Dodany dnia 04-11-2010 09:12 |
Postów: 283 Data rejestracji: 19.07.2009 14:58 Skąd: - |
może to być też kwestia uszkodzonego czujnika temperatury przez co auto cały czas na ssaniu chodzi
tylko najbardziej dziwi zależność zawieszania się obrotów od otwarcia drugiej przepustnicy Edytowane przez rav00000 dnia 04-11-2010 09:18 Moje auto: Renault Megane DTI 98KM 2000rok, diesel, 191000km
|
Mateo |
Dodany dnia 04-11-2010 09:27 |
Postów: 1915 Data rejestracji: 31.01.2006 23:32 Skąd: łódzkie Pajęczno |
@maestro: Kompa jeszcze nie ma. Czeka aż sie wezmę i przełożę deskę. A narazie wszystko stoi w miejscu bo muszę czarną szesnastkę ogarnąć.
Moje auto: Renault Megane CC, Phase I, 2005r., benzyna, F4RT 2.0 16v (1998/178KM)
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d
|
adasko1989 |
Dodany dnia 04-11-2010 21:52 |
Postów: 94 Data rejestracji: 05.05.2010 17:04 Skąd: - |
czujnik temp raczej odpada.. Ostatnio ,dobry mechanior sprawdzał u mnie czujnik temp i twierdzil ze ok.. wiec raczej odpada no ciezko powiedziec od czego tak sie dzieje... Dzisiaj spalilem delikatnie gumiaka i na 1 biegu po opadnieci z obrotów ok 6 tys spadly normalnie.. dziwne.. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 199780km
|
|
|
michor |
Dodany dnia 27-01-2011 09:38 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Mialem to samo.
pojawiło się samo z siebie z nikąd nagle (tzn jak maestro wsiadł do samochodu hmmmm...... ) Poprawiło się znacznie po regulacji tps'a (tak jak podejrzewałem od początku) - chyba się jakoś zawieszał po cypowaniu i nie miał wolnych obrotów. Popraiwłem go znów na 0.19-0.20V na zapłonie i jest ok. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
maestro |
Dodany dnia 27-01-2011 10:42 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
ja sobie (z racji braku krokowca) pomogłem linką gazu. co prawda na zimnym i tak trzeba lekko trzymac gaz (nie moge dojść śruba w miejscu krokowego tak aby na zimnym nie zdychał) bo zdechnie momentalnie, ale jak sie rozgrzeje ~1000obr. Co ciekawe przy butowaniu czesto obroty zostają mi na 1500 albo 2500. Dziwne, ale linka na tym czymś gdzie jest zawleczka do zablokowania przeskakuje na nastepne wgłebienie
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
rav00000 |
Dodany dnia 29-01-2011 15:01 |
Postów: 283 Data rejestracji: 19.07.2009 14:58 Skąd: - |
ktoś rozwiązał problem z zawieszaniem się obrotów na 1500 ? może faktycznie to wina TPS-a ? u mnie na zamkniętej przepustnicy ustawiony 0,19-0,20V a na otwartej maks 4,5V (powinno być około 4,7V), możliwe że TPS ma gdzieś przerwę w górnym zakresie wtedy komp odczytuje brak jego sygnału i wchodzi w tryb awaryjny - co myślicie o tym ? dodam że u siebie mam zrobiony mod z tymi kryzami na odmach (mod z forum renault clio) ale to nie rozwiązuje problemu zawieszania się obrotów po ostrej jeździe.
Treść dodana dnia 25-09-2011 22:55: tak z ciekawości odświeżam wątek może ktoś rozwiązał problem zawieszania się obrotów na 1500 po ostrym cypowaniu ? ja w tym kierunku: wymieniłem sondę, wymieniłem TPSa + ustawienia, uszczelniałem dolot , wstawiałem kryzę na odmie i nic nie pomogło, z Mateo ustaliliśmy również że nie jest to wina braku czujnika na lince prędkościomierza ( on także go nie ma a obroty się nie zawieszają) temat drążę bo może się przydać dla potomnych Edytowane przez rav00000 dnia 25-09-2011 22:56 Moje auto: Renault Megane DTI 98KM 2000rok, diesel, 191000km
|
maestro |
Dodany dnia 26-09-2011 12:32 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
z michorem doszlismy do tego ze przynajmniej u niego zawieszały sie przez tps. u mnie nigdy tego nie było wiec nie wiem.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |