10 Maja 2024 20:34:08
Zdjęcia użytkowników
wolf nelus2403
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

patrick_LCH [off] 23-04-2024 07:23
Wiele osób z sentymentu tu dalej zagląda ale się nie udziela Grin jak trafi się kiedyś luźniejszy dzień w pracy to trzeba będzie temat o autach zaktualizować Grin

mirekk123 [off] 22-04-2024 10:57
jeszcze trochę i przywrócimy forum do życia Grin

adiks7 [off] 20-04-2024 21:28
Obecny

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
Dziwna sprawa z obrotami w 16v 
Mateo
#61 Drukuj posta
Dodany dnia 03-11-2010 14:32
Awatar


Postów: 1915

Data rejestracji: 31.01.2006 23:32
Skąd: łódzkie
Pajęczno

Jak chcecie to kombinujcie. U mnie też nie ma impulsatora na lince a wszystko jest ok.

Moje auto: Renault Megane CC, Phase I, 2005r., benzyna, F4RT 2.0 16v (1998/178KM)

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 03-11-2010 14:32
Awatar
maestro
#62 Drukuj posta
Dodany dnia 03-11-2010 15:32
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

i komputer pokladowy Ci dziala? Smile

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
rav00000
#63 Drukuj posta
Dodany dnia 04-11-2010 09:12
Awatar


Postów: 283

Data rejestracji: 19.07.2009 14:58
Skąd: -

może to być też kwestia uszkodzonego czujnika temperatury przez co auto cały czas na ssaniu chodzi

tylko najbardziej dziwi zależność zawieszania się obrotów od otwarcia drugiej przepustnicy

Edytowane przez rav00000 dnia 04-11-2010 09:18
Moje auto: Renault Megane DTI 98KM 2000rok, diesel, 191000km
 
Mateo
#64 Drukuj posta
Dodany dnia 04-11-2010 09:27
Awatar


Postów: 1915

Data rejestracji: 31.01.2006 23:32
Skąd: łódzkie
Pajęczno

@maestro: Kompa jeszcze nie ma. Czeka aż sie wezmę i przełożę deskę. A narazie wszystko stoi w miejscu bo muszę czarną szesnastkę ogarnąć.

Moje auto: Renault Megane CC, Phase I, 2005r., benzyna, F4RT 2.0 16v (1998/178KM)

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d
 
adasko1989
#65 Drukuj posta
Dodany dnia 04-11-2010 21:52
Awatar


Postów: 94

Data rejestracji: 05.05.2010 17:04
Skąd: -

czujnik temp raczej odpada.. Ostatnio ,dobry mechanior sprawdzał u mnie czujnik temp i twierdzil ze ok.. wiec raczej odpada no ciezko powiedziec od czego tak sie dzieje...
Dzisiaj spalilem delikatnie gumiaka i na 1 biegu po opadnieci z obrotów ok 6 tys spadly normalnie.. dziwne..

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 199780km
 
michor
#66 Drukuj posta
Dodany dnia 27-01-2011 09:38
Awatar


Postów: 8781

Data rejestracji: 24.08.2006 09:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

Mialem to samo.
pojawiło się samo z siebie z nikąd nagle
(tzn jak maestro wsiadł do samochodu hmmmm...... Rotfl )

Poprawiło się znacznie po regulacji tps'a (tak jak podejrzewałem od początku) - chyba się jakoś zawieszał po cypowaniu i nie miał wolnych obrotów.

Popraiwłem go znów na 0.19-0.20V na zapłonie i jest ok.

[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]

Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
 
maestro
#67 Drukuj posta
Dodany dnia 27-01-2011 10:42
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

ja sobie (z racji braku krokowca) pomogłem linką gazu. co prawda na zimnym i tak trzeba lekko trzymac gaz (nie moge dojść śruba w miejscu krokowego tak aby na zimnym nie zdychał) bo zdechnie momentalnie, ale jak sie rozgrzeje ~1000obr. Co ciekawe przy butowaniu czesto obroty zostają mi na 1500 albo 2500. Dziwne, ale linka na tym czymś gdzie jest zawleczka do zablokowania przeskakuje na nastepne wgłebienieGrin

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
rav00000
#68 Drukuj posta
Dodany dnia 29-01-2011 15:01
Awatar


Postów: 283

Data rejestracji: 19.07.2009 14:58
Skąd: -

ktoś rozwiązał problem z zawieszaniem się obrotów na 1500 ? może faktycznie to wina TPS-a ? u mnie na zamkniętej przepustnicy ustawiony 0,19-0,20V a na otwartej maks 4,5V (powinno być około 4,7V), możliwe że TPS ma gdzieś przerwę w górnym zakresie wtedy komp odczytuje brak jego sygnału i wchodzi w tryb awaryjny - co myślicie o tym ? dodam że u siebie mam zrobiony mod z tymi kryzami na odmach (mod z forum renault clio) ale to nie rozwiązuje problemu zawieszania się obrotów po ostrej jeździe.


Treść dodana dnia 25-09-2011 22:55:

tak z ciekawości odświeżam wątek

może ktoś rozwiązał problem zawieszania się obrotów na 1500 po ostrym cypowaniu ?

ja w tym kierunku: wymieniłem sondę, wymieniłem TPSa + ustawienia, uszczelniałem dolot , wstawiałem kryzę na odmie i nic nie pomogło, z Mateo ustaliliśmy również że nie jest to wina braku czujnika na lince prędkościomierza ( on także go nie ma a obroty się nie zawieszają)

temat drążę bo może się przydać dla potomnych

Edytowane przez rav00000 dnia 25-09-2011 22:56
Moje auto: Renault Megane DTI 98KM 2000rok, diesel, 191000km
 
maestro
#69 Drukuj posta
Dodany dnia 26-09-2011 12:32
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

z michorem doszlismy do tego ze przynajmniej u niego zawieszały sie przez tps. u mnie nigdy tego nie było wiec nie wiem.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: