Menu główne
Forum
Klubowicze
sas260 |
Dodany dnia 05-03-2007 19:30 |
Postów: 249 Data rejestracji: 10.09.2005 13:49 Skąd: mazowieckie Radom |
jeśli ktos ma zdjecia albo linki do zdjec wlasnie tego silnika bylbym wdzieczny gdyby je tu mogl zamiescic . najbardziej interesju mnie jak wyglada kolektor ssący .
z gory dziekuje Usługi budowlane
Tel kont. 0508614098 gg : 5973219 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, C1J (1397/60KM), sedan, 190202km
|
renault19.pl | Dodany dnia 05-03-2007 19:30 |
Rusek |
Dodany dnia 05-03-2007 19:35 |
Postów: 139 Data rejestracji: 28.06.2006 15:25 Skąd: - |
mam w pdf całego manuala do tego silnika daj emila to ci prześle
Edytowane przez Rusek dnia 05-03-2007 19:36 |
sas260 |
Dodany dnia 05-03-2007 19:42 |
Postów: 249 Data rejestracji: 10.09.2005 13:49 Skąd: mazowieckie Radom |
czy w tym silniku kolektor wydechowy jest polączony z kolektorem ssącym ? chodzi mi o ten model silnika zasilany gaznikiem weber 32 Edytowane przez playazka dnia 05-12-2007 02:21 Usługi budowlane
Tel kont. 0508614098 gg : 5973219 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, C1J (1397/60KM), sedan, 190202km
|
WoZnY |
Dodany dnia 05-03-2007 21:44 |
Postów: 2751 Data rejestracji: 28.06.2005 17:18 Skąd: pomorskie Gdańsk |
sas260 co do Twojego pytania, to nie są połaczone. Napisz dlaczego pytałeś? Mam ten sam silnik i trochę o nim wiem, może coś pomogę.
<<< WoŹnY >>> Gdańsk / STOGI
Moje auto: VW POLO 6N1 / Laguna II 1.8 16V / AUDI 80 B4 2.0, benzyna+LPG, 275000km
|
sas260 |
Dodany dnia 05-03-2007 22:10 |
Postów: 249 Data rejestracji: 10.09.2005 13:49 Skąd: mazowieckie Radom |
ale masz na gazniku ? jesli tak to powiedz mi jak wyglada kolektor wydechowy ? i czy jest z przodu silnika czy z tylu , czy jest polaczony z kolektorem ssacym tak jak w 1,4 c1j
Usługi budowlane
Tel kont. 0508614098 gg : 5973219 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, C1J (1397/60KM), sedan, 190202km
|
Thomsonicus |
Dodany dnia 06-03-2007 00:15 |
Postów: 144 Data rejestracji: 23.06.2006 15:35 Skąd: - |
ja mam na gaźniku tego 1.4 energy. Ma to 80 koni i oznaczenie E6J. Oczywiście gaźnik.
Silnik wygląda tak: [img]http://img70.imageshack.us/img70/4445/061202140719hj1.th.jpg[/img] is not a valid Image. Kolektor wydechowy jest z przodu. jeśli potrzebujesz bardziej szczegółowych to daj znać to jutro zrobię Edytowane przez Thomsonicus dnia 06-03-2007 00:17 [img]http://img231.imageshack.us/img231/2418/userbar326427pa1.gif[/img] is not a valid Image. R19 1989r 1.4 E6J 80KM 165tyś km nie mam już Renówki! Polska Jazda |Galeria |
WoZnY |
Dodany dnia 06-03-2007 00:29 |
Postów: 2751 Data rejestracji: 28.06.2005 17:18 Skąd: pomorskie Gdańsk |
Tak jak Thomsonicus mam E6J (zresztą w podpisie) 80Hp Kolektor jest z przodu, z niczym nie połączony prócz wydechu
<<< WoŹnY >>> Gdańsk / STOGI
Moje auto: VW POLO 6N1 / Laguna II 1.8 16V / AUDI 80 B4 2.0, benzyna+LPG, 275000km
|
sas260 |
Dodany dnia 06-03-2007 09:38 |
Postów: 249 Data rejestracji: 10.09.2005 13:49 Skąd: mazowieckie Radom |
to teraz mam pytanie czy ten kolektor z gaznikiem bedzie pasował ? http://www.allegr...l_bcm.html a tak po za tym to co daje w tym silniku te 80 KM ?
Edytowane przez sas260 dnia 06-03-2007 09:46 Usługi budowlane
Tel kont. 0508614098 gg : 5973219 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, C1J (1397/60KM), sedan, 190202km
|
Longer10 |
Dodany dnia 06-03-2007 10:04 |
Postów: 158 Data rejestracji: 23.08.2005 11:31 Skąd: małopolskie Kraków |
Sas, chcesz to zamontowac do swojego silnika (czyli takiego jak ja )? czy jak? |
|
|
sas260 |
Dodany dnia 06-03-2007 10:15 |
Postów: 249 Data rejestracji: 10.09.2005 13:49 Skąd: mazowieckie Radom |
narazie sprawdzam czy pasuje a pozniej jak by pasowalo to bede zakladal , przerobie tylko kolektor wydechowy i bede probowal spasowac . a ty jaki masz silnik
potrzebne mi jest jak najwiecej informacji o tym silniku poniewaz zamiezam zlozyc w swoim silniku C1J gaznik Weber 32 ktory pracuje w 1,4 energi . Pierwotny plan zaklada oddzielenie kolektora ssącego od wydechowego poniewaz umnie sa popłczone i powoduje to ze paliwo jest ogrzewane , zalozenie kolektora od fiata ritmo 1500 z gaznikiem weber .robil juz ktos cos podobnego ? jak myslicie uda sie i prosze mi tu nie pisac ze zeby zwieszyc moc auta to najlepiej zrobic swap 18 16v bo to juz wiem ale ja chce wyciagnac jak najwiecej z 1,4 Edytowane przez playazka dnia 05-12-2007 02:22 Usługi budowlane
Tel kont. 0508614098 gg : 5973219 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, C1J (1397/60KM), sedan, 190202km
|
bienio |
Dodany dnia 06-03-2007 20:26 |
Postów: 971 Data rejestracji: 30.07.2006 22:44 Skąd: warmińsko-mazurskie Elbląg |
bys musial poczytan na forum renault 5.kiedys tesz szukalem o tym silniku bo w poprzednim autku mialem c1j i cdhcialem zwiekszac moc.i dowiedzialem sie ze renault 5 mialy one od 60km do 120(wersjaa turbo) bodajze i ze bylky wersje z innym gaznikiem i mialy 72KM.ale ciezko znalesc taki gaznik Moje auto: MItsubishi GALANT EA5A 2,5 V6+ LPG:), benzyna+LPG, 259000km
|
misha |
Dodany dnia 07-03-2007 08:56 |
Postów: 1062 Data rejestracji: 12.04.2005 08:50 Skąd: mazowieckie Warszawa |
SAS a nie lepiej kupić cały silnik może wyjdzie prościej skrzynia będzie pasować trochę gorzej z resztą ale kto wie jak masz C1J... czy kable nie podpasują...
Ja pchnąłem taki silnik w lipcu za 600 pln(z tego co pamiętam) i to był komplet z gaźnikiem kolektorem (tylko bez okablowania)... tu masz przykład: http://moto.alleg...nergy.html tylko to jest e7j (na wtrysku) dalej nie chciało mi się szukać... Pozdr Marcin Rodzinny van,lewy pas,230 km/h - miny kierowców tuningowanych fur-Bezcenne ESPACE 3.5 V6 Initiale / 307 SW Grife R19 chamade 1.4 przebieg 24 000 km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, C1J (1397/60KM), sedan, 24000km
|
Maciej_R21 |
Dodany dnia 07-03-2007 09:47 |
Postów: 2996 Data rejestracji: 05.02.2005 17:09 Skąd: śląskie Pszczyna |
Kolektor ssacy musi być podgrzewany. W silnikach F3N przez kolektor ssacy przechodzi kanał układu chlodzenia. W niektorych silnikach F2N (gaźnik) kolektor jest ogrzewany elektrycznie. Czmu kolektor musi być ciepły tego nie bede pisał bo nie zamierzam tutaj robic wykladu nt. dzialania silnika benzynowego. C1J i C3J to konstrukcja stara jak świat, i byla robiona bez zadnych oszczedności oraz tak zeby jak najdluzej pracować bezawaryjnie. W przeciwieństwie do dzisiejszych konstrukcji silników. Gdyby kolektory mogły być rozłaczone i nie grzane to tak też by zrobili w fabryce, przy okazji w silnikach C3J pozbyli by sie ciągle pękającej uszczlki miedzy kolektorami ktora powoduje dosc pracochlonna naprawę. |
WoZnY |
Dodany dnia 07-03-2007 18:00 |
Postów: 2751 Data rejestracji: 28.06.2005 17:18 Skąd: pomorskie Gdańsk |
Gaźnik z aukcji to faktycznie gaźnik z E6J. Czy podpasujesz do C1J tego nie wiem.
<<< WoŹnY >>> Gdańsk / STOGI
Moje auto: VW POLO 6N1 / Laguna II 1.8 16V / AUDI 80 B4 2.0, benzyna+LPG, 275000km
|
smiglo |
Dodany dnia 19-10-2008 11:35 |
Postów: 1 Data rejestracji: 19.10.2008 11:31 Skąd: - |
[img]http://img521.imageshack.us/img521/8991/zdjcie032ly3.th.jpg[/img] is not a valid Image.
witam musiałem się pochwalić http://www.renaul...y/pfft.gif Edytowane przez smiglo dnia 19-10-2008 11:37 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, E7J (1390/75KM), hatchback 5d, 190000km
|
|
|
kudlaty |
Dodany dnia 19-10-2008 11:55 |
Postów: 4701 Data rejestracji: 17.07.2005 23:08 Skąd: lubelskie Lublin |
ale odgrzebałeś kotleta, tak stary ze prawie zielony
Moje auto: Renault Laguna III GT, benzyna+LPG, 260000km
Była: Renault 11, Phase II, 1988r., benzyna+LPG, C1J (1398/60KM), hatchback 3d, 2?.?.?km Była: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 251000km Była: Renault Megane Coupe, benzyna, K4M, 165000km Była: Renault Megane II Sport, benzyna, F4Rt, 155000km Była: Renault Laguna III GT, benzyna, F4Rt, 188000km Była: Renault Megane I Cabrio, benzyna+LPG, K4M, 270000km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F3N-L742 (1721/90KM), sedan, 97000km
|
Thomsonicus |
Dodany dnia 24-10-2008 22:57 |
Postów: 144 Data rejestracji: 23.06.2006 15:35 Skąd: - |
kotlet niezły, bo jeszcze z fotkami jak R19 miałem. teraz japończyk jestem prawie-bezdachowy :-)
Pozdro dla klubu, miło spoty wspominam po dziś dzień [img]http://img231.imageshack.us/img231/2418/userbar326427pa1.gif[/img] is not a valid Image. R19 1989r 1.4 E6J 80KM 165tyś km nie mam już Renówki! Polska Jazda |Galeria |
polu |
Dodany dnia 24-10-2008 23:22 |
Postów: 293 Data rejestracji: 26.07.2005 23:22 Skąd: - |
Thomsonicus cos mi sie wydaje ze niedlugo bedziemy sie tymi samymi autami wozic w squadzie juz jestem pozdro nx squad
szaro i pada... pod budynkami stoją auta... różne roczniki i marki.. i jeden zbierający mega krople przez wosk 100NX... wygląda dość surowo...Japończycy go zaprojektowali... jest piękny...jest inny.. jest mój...
Moje auto: Nissan100NX GA16DS, benzyna, 190000km
|
R1cz4rdz00n3 |
Dodany dnia 04-12-2010 20:18 |
Postów: 10 Data rejestracji: 22.04.2008 13:53 Skąd: zachodniopomorskie Szczecin |
Rusek napisał/a: mam w pdf całego manuala do tego silnika daj emila to ci prześle Witam, również połasił bym się na tego pdf-a ;] idzikowskir(at)o2.pl Przeprowadzki usługi transportowe bagażówki Szczecin
http://www.r1trans.com Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, E6J (1390/82KM), hatchback 5d, 230000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |