Menu główne
Forum
Klubowicze
Guciu |
Dodany dnia 18-03-2007 19:35 |
Postów: 2 Data rejestracji: 18.03.2007 19:31 Skąd: - |
Chodzi mi o silnik F16.i.e 140 KM (103 kW), Pojemność skokowa: 1800 cm3, benzyna Kompletnie nic o nim nie wiem a mam na oku 19 z tym silnikiem i tu moje pytania czy sa one bardzo awaryjne, czy dosc paliwozerne jak znosza instalacje gazowa( sekwencja oczywiscie) czy sa dos drogie czesci do takich silnikow no i wogole wszystko co mniej wiecej moze mi pomoc w dokonaniu wyboru z gory dzieki i pozdrawiam |
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 18-03-2007 19:35 |
jimmy12 |
Dodany dnia 18-03-2007 20:51 |
Postów: 25 Data rejestracji: 29.09.2006 21:28 Skąd: - |
Nie wiem co to za silnik ale z kopa musi mieć.Paliwo pewnie kocha,ale coś za coś(frajda z jazdy bezcenna). Po prostu jazda testowa na wszystko odpowie. Warto zabrać kogoś co zna się na mechanice.Pozdro
Renault 19 Ch phII F3N-L740
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 160000km
|
|
|
soltys |
Dodany dnia 18-03-2007 21:09 |
Postów: 137 Data rejestracji: 27.02.2007 20:39 Skąd: podkarpackie Strzyżów |
Powiem Ci że silnik ten lubi benzynke ale to dużo zależy od położenia pedału gazu przyśpieszenie ma fajne potrafi wcisnąć w fotel przy wyższej prędkości obrotowej co do awaryjności kumpel jeździ taką Renią już rok i przez ten czas zepsuł mu sie tylko czujnik cis. oleju za 10 zł. ale radził bym Ci zabrać ze sobą kogoś kto zna sie trochę na samochodach bo dużo tych egzemplarzy brało udział w kolizjach z uwagi na osiągi.
Marcin
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, E6J (1390/82KM), hatchback 5d, 227000km
|
orzel |
Dodany dnia 18-03-2007 21:25 |
Postów: 300 Data rejestracji: 05.01.2007 16:21 Skąd: - |
16V te silniki dużo nie palą,silnik ten z tego co wiem jest całkiem si a awaryjny jak karzde auto morzna powiedzieć zawsze coś trza robić i nigdy nic nie wiadomo. Moje aktualne 1.4 sprzedaje i mam zamiar też kupić F16 co do eksploatacji to najlepiej przekonać sie samemu w praktykowaniu bo jedni mówią że francuzy są awaryjne itd. a ja np. sądze że są fajowe i tyle ogulnie polecam ten silniczek chociarz nawet nie miałem okazji pojeździć z F16 pod maską więc moge sie domyślać co to za frajda i wogule. Co do wyboru to usłyszysz stosy porad jeden koleś,któremu coś padło w takim autku i jest wkurzony to powie że to szajs a drugi czerpiący przyjemność z jazdy powie ża jest wspaniały sam zadecyduj. Co do konkretnej porady to proponował bym autko z tym silniczkiem. Poczytaj na forum na temat tej jednostki. Wejdz tu jest to ala forum z ocenami wszystkich autek. http://www.autoce...index.html Moje auto: Nike rozmiar 43:), benzyna
|
SKUTI |
Dodany dnia 18-03-2007 22:19 |
Postów: 356 Data rejestracji: 22.06.2005 16:19 Skąd: małopolskie Nowy Sącz |
orzel napisał/a: Co do wyboru to usłyszysz stosy porad jeden koleś,któremu coś padło w takim autku i jest wkurzony to powie że to szajs a drugi czerpiący przyjemność z jazdy powie ża jest wspaniały sam zadecyduj. No wlasnie, a cala esencje z tych wszystkich rad mozna strescic krotko - jak kupisz zajechana/zaniedbana 16v to jak mowi jeden moj znajomy - "z bidy nie wyjdziesz" - ciagle bedziesz dokladal i ciagle bedzie zle. Jak kupisz w miare utrzymany egzemplarz - przyjemnosc z jazdy gwarantowana a i koszty wcale nie jakies duze Krzysiek
R 19 16V Red Diabolo - była R19 16V blue_white - jeeeest ......Idz wlasna droga, nie daj satysfakcji wrogom...... |
Guciu |
Dodany dnia 18-03-2007 22:59 |
Postów: 2 Data rejestracji: 18.03.2007 19:31 Skąd: - |
Edytowane przez playazka dnia 05-12-2007 02:05 |
|
|
mati_ |
Dodany dnia 19-03-2007 00:06 |
Postów: 3622 Data rejestracji: 22.09.2005 23:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
link do tematu o tej 16'stce.
jak dla mnie wyglada na bardzo zadbana i warta uwagi Było: Renault 19, Phase II, 1993r., C3J (1390/58KM), sedan, benzyna+lpg
Moje auto: Saab 9-3, 2003r, B207E (1998/150KM), SportSedan, benzyna
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |