Menu główne
Forum
Klubowicze
lumi |
Dodany dnia 31-03-2007 10:50 |
Postów: 596 Data rejestracji: 30.09.2006 09:27 Skąd: - |
Wiec... jak w temacie. Problem zaczyna sie gdy odpali mi ABS i kiedy autko juz stanie obroty sa na poziomie 500 /min. jeden, drugi raz po gazie i sie stabilizuja, problem ten pojawia sie jeszcze po dwoch hamowaniach i zanika... az do ponownego odpalenia sie Abs-u. Co to moze byc?
Edytowane przez maestro-nieaktywny dnia 26-09-2008 23:29 [small]
-=da lumiBolid FyCzyPy Wyje Ryczy Czeszczy=- L.U.M.I.: Lover Undertaking Massage and Indulgence ...czyli taki forumowy idiota Ciekawe czy moja "linka sprzęgła" wytrzyma Twoją ostrą jazde przód sluzy do jezdzenia, tyl natomiast do ujezdzania [center][url=http://www.r |
renault19.pl | Dodany dnia 31-03-2007 10:50 |
orzel |
Dodany dnia 31-03-2007 16:02 |
Postów: 300 Data rejestracji: 05.01.2007 16:21 Skąd: - |
Siema To jest podobnie jak stoisz na luzie na jałowym i szybko i mocno muskasz hamulec zobacz co sie dzieje z obrotami. Podciśnienie,które wędruje do serwa od kolektora ssącego powoduje wspomaganie chamulca gdy wciskasz pedał ciśnienie się zmienia co powoduje wachanie obrotów... Moje auto: Nike rozmiar 43:), benzyna
|
holek125 |
Dodany dnia 31-03-2007 19:08 |
Postów: 166 Data rejestracji: 15.06.2006 19:37 Skąd: - |
a co powiecie na taki objaw:
odpalę - obroty niskie przełączę na LPG - obroty wysokie ok 1500-2000 jak jadę i silnie na luzie nacisnę hamulec to obroty spadają z wysokich na niskie. hamulce bardzo słabe (znaczy tak jakby wspomaganie było do d.... Renia Chamade 1.4 C3J LPG Narazie same problemy i wydatki :-( Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 220000km
|
|
|
Maciej_R21 |
Dodany dnia 31-03-2007 21:04 |
Postów: 2996 Data rejestracji: 05.02.2005 17:09 Skąd: śląskie Pszczyna |
Kolektor ssacy nie szczelny, albo nieszczelne serwo. |
Czuly |
Dodany dnia 24-12-2007 19:05 |
Postów: 209 Data rejestracji: 05.08.2006 15:44 Skąd: - |
macieju drogi a w ktorym miejscu w moim silniku moze byc kolektor ssacy nieszczelny dokladnie gdzie najdalej....
niewiem czy to to ale u mnie ostatnio cos sie chyba hamulce popsuly i co jakis czas dolewam plynu hamulcowego... to moze tego wina? mam tak samo jak kolega opisal jak jade i zmieniam biegi czy na pb czy na gazie to jest ok ale gdy hamuje a potem wrzucam luz to obroty spadaja bardzo nisko i potem skacza szybko do gory... co ty i reszta na to ? dzieki za odpowiedz Renault 19 Chamade 1991r ;p
Silnik 1721/66 90 kuca f3n L742 gaz BRC JUST JUNIOR |
seba28 |
Dodany dnia 02-02-2008 11:26 |
Postów: 35 Data rejestracji: 07.01.2008 13:28 Skąd: - |
To normalne moj tez tak ma
seba
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), hatchback 3d, 155000km
|
|
|
Zero |
Dodany dnia 02-02-2008 11:31 |
Postów: 3662 Data rejestracji: 05.03.2007 13:39 Skąd: - |
Ale zauważcie że zawsze przy chamowaniu obroty lekko spadają bo przy wersji bez abs-u podciśnienie jest brane z kolektora dolotowego a w wersji z abs-em pompa elektryczna przy załączeniu robi pobór prądu przez co obroty lekko spadają i to normalne
Zero się nie ściga, Zero uświadamia
innych albo samego siebie Moje auto: Renault Megane Coupe, benzyna, 150000km
|
man35 |
Dodany dnia 17-07-2008 15:25 |
Postów: 44 Data rejestracji: 21.06.2005 12:51 Skąd: - |
Witam wszystkich właścicieli Renatek! No właśnie czytałem ten wątek i u mnie od pewnego czasu spadają obroty po naciśnięciu pedału hamulca o około 200 obr/minutę ( nie mam ABS-u ).Nie wiem czy jest to nie bezpieczne więc wolę się zapytać czym jest to spowodowane.Nie dość to od trzech dni zaczeła mrugać kontrolka od zaciągniętego hamulca ręcznego ale dzisiaj poszłem na parking i odkręciłem korek od płynu hamulcowego i się okazało że jest mało płynu więc trochę dolałem i jest ok , ale to też trochę ciekawe gdzie ten płyn się podział ( czyżby przecieki ale gdzie ? ).Posprawdzałem wzrokowo przewody ale nic goły okiem nie widać.Co może być przyczyną takiego zachowania się obrotomierza? Pozdrawiam i z góry dzięki za odpowiedzi. MIREK Renia 19 ph.2 1994 r.1.7-73 koniki Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d, 199000km
|
Nikodem86 |
Dodany dnia 03-09-2008 19:50 |
Postów: 16 Data rejestracji: 17.01.2008 22:04 Skąd: - |
Z reguły płyn ucieka przez tłoczki w tylnych kołach... przyczyn kilka żle ustawiona śruba od ręcznego albo poprostu przegrzanie i uszczelki padają trzeba ściągnąć bębny... lewarek klucz do kół , 30 nasadowa i z reguły młotek jak już bębny mają rancik czasem pomaga wetknięcie np śrubokrętu w dziure po śrubie i przesunięciu cięgna od ręcznego wewnątrz bębna sam sie z tym kiedyś borykałem i skończyło sie na tym ze zerwałem okładziny ze szczęk
a zycie sie kreci od 4 tysciecy |
|
|
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 03-09-2008 19:58 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
wcisniecie pedału hamulca to obciazenie po pierwsze prądowe i podciśnieniowe. |
|
|
komar21 |
Dodany dnia 02-05-2011 18:28 |
Postów: 77 Data rejestracji: 14.12.2008 20:07 Skąd: - |
Odświeżam temacik
Witam wszystkich kolegów. Mój problem jest taki ze jak jade na benzynie a mam auto w LPG to obroty i hamowanie jest ok, ale ... gdy przełącze na gaz i obroty maleja do 500 lub mniej to pedał hamulca robi sie twardy tak jak by był zapowietrzony, kolektor ssacy mam szczelny, czy to wina serva jezeli tak to co mam zrobic? Edytowane przez komar21 dnia 02-05-2011 18:29 LPG 9.71 l/100km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), hatchback 5d, 196780km
|
Hifman |
Dodany dnia 02-05-2011 20:33 |
Postów: 681 Data rejestracji: 19.07.2009 15:49 Skąd: dolnośląskie Zgorzelec |
Jak nie trzyma wolnych obrotów to znaczy, że dostaje lewe powietrze. Jak dostaje lewe powietrze a kolektor jest szczelny to znaczy, że membrana w serwie padnięta, tym bardziej jak hamulce szwankują. Tak mi to wygląda.
Zwykły turboklekot co bije 1,5 bara... Remont skończony przy 232500km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), sedan, 235800km
|
grzes70 |
Dodany dnia 02-05-2011 21:07 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
Gdyby było padnięte serwo to objawy będą na obu paliwach,a źle dzieje się tylko na lpg.Zacznij od regulacji lpg.Filtry,świece,przewody WN kiedy były zmieniane? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
peacock1234 |
Dodany dnia 11-03-2012 23:28 |
Postów: 89 Data rejestracji: 19.07.2009 19:49 Skąd: kujawsko-pomorskie Toruń |
Panowie od wczoraj dzieje się tak z moją renią. Od początku było dobrze a teraz obraziła się i stoję na luzie a ona przygasa. Lekko opadną obroty na 600-700 za chwilę podnosi na 1100 i cały czas to samo. Jak przycisnę pedał hamulca to tak samo obroty spadają o około 200 i to już na granicę zdechnięcia silnika. Przewód sprawdzałem i jest ok, wymieniany. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 191000km
|
mj44 |
Dodany dnia 07-03-2017 15:42 |
Postów: 3 Data rejestracji: 14.02.2017 09:20 Skąd: mazowieckie Płock |
Witajcie jesteście moją ostatnią nadzieją. Mam problem ze świrującymi obrotami w swojej Renault. Problem polega na tym że jak ruszę pedał hamulca/hamuję to obroty rosną by opaść niemal do zera. Jednak auto nie gaśnie! Podejrzewam zawór zwrotny albo servo. Chociaż tak naprawdę mam niewiele pojęcia o mechanice. Zrobiłem natomiast takie doświadczenie że założyłem na ten wężyk który odchodzi od serva po zaworze zwrotnym gumową rękawiczkę. Następnie wcisnąłem go na swoje miejsce. Efekt był taki że świrujące/wariujące obroty przestały występować! Jednak wiadomo łączy się to z utratą wspomagania. Wyciągnę zaślepienie znowu obroty świrują. Może któryś z kolegów to miał i może się podzielić doświadczeniami. Moje auto: Renault Megane 1 phase 2 8 V, benzyna, 133071km
|
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 07-03-2017 16:10 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
Hejo
Wyciągnij sobie ten zawór z serwa i zobacz czy przepuszcza tylko w jedną stronę (w stronę silnika). ps. uzupełnij profil autka http://renault19....it_car.php hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
mj44 |
Dodany dnia 07-03-2017 17:06 |
Postów: 3 Data rejestracji: 14.02.2017 09:20 Skąd: mazowieckie Płock |
No i kupa zawór sprawdzony. Puszcza tylko w jedną stronę. Czyli jest sprawny. Teraz może uszczelnienia. To uszczelnienie w które wchodzi zawór odpada bo jakby tutaj łapał lewe powietrze to nie byłoby wspomagania. Jest na drugim końcu taki oring może to on puszcza lewe powietrze i stąd te świrowanie obrotów.
Dodam ze jak wyciągałem zawór z tej gumy/uszczelnienia to ciężko to wyszło a potem zassało powietrze. Edytowane przez mj44 dnia 07-03-2017 19:11 Moje auto: Renault Megane 1 phase 2 8 V, benzyna, 133071km
|
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 07-03-2017 21:06 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
Rurkę masz na szybkozłączkę czy na opaskę metalową?
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
mj44 |
Dodany dnia 08-03-2017 08:28 |
Postów: 3 Data rejestracji: 14.02.2017 09:20 Skąd: mazowieckie Płock |
opaska metalowa sztuk 2 z jednej strony a z drugiej taka szybkozłączka. Moje auto: Renault Megane 1 phase 2 8 V, benzyna, 133071km
|
|
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |