Menu główne
Forum
Klubowicze
kac_prowy_LCA |
Dodany dnia 04-04-2007 14:34 |
Postów: 1275 Data rejestracji: 07.04.2006 00:12 Skąd: dolnośląskie Legnica |
witam, mam takie pytanie, co zrobic zeby ocucic 16v
mam gaz wsadzony i wiem ze przez zwezke jest turbo wolna mam juz przpustnice z multi i pare sprzetow i bede to wymienial, dalej wiem ze kat juz od nowosci to co i za tym idzie tez kicha mam zamiar wydech zrobic ale nie chcem zadnych strumienic i innych badziew, co myslicie o uniwersalnych katach wiem ze co jest do wszystkiego to jest do niczego Powiedzcie co jeszcze musze zmienic zeby renia szla jak przystalo na 16v a nie jak F3N dzis jezdzilem 1,7 multi ktore bylo zajechane jak kon szmaciarza ale i tak bylo szybsze od mojej 16v. porostu POMOCY jaki wydech wsadzic no i zeby cenowo bylo w miare, bo narzie kaski nie mam zeby wsadzac nie wiadomo co... |
renault19.pl | Dodany dnia 04-04-2007 14:34 |
crackers |
Dodany dnia 04-04-2007 16:52 |
Postów: 4316 Data rejestracji: 23.02.2006 19:53 Skąd: mazowieckie Radom |
Po pierwsze Kacper, wywal mixer na chwile, zresetuj kompa i przejedz sie na pb. I bedziemy wtedy dalej kminic. Bo jesli na pb bedzie milo, to znaczy, ze wina zwezki i trzeba dac inny gaz (blos lub sekwencja). Jesli na pb tez rewelacji nie bedzie, to znaczy, ze masz cos nie tak, typu wlasnie kat zapchany
Na moje oko sprzedaj przepustnice i dolot od multi, bo za duzo kombinacji IMHO. POWERED BY MAPTEK + POWRED BY STI + POWRED BY SUBARU + FIND ME ON GOOGLE
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 150000km
|
|
|
kac_prowy_LCA |
Dodany dnia 05-04-2007 07:33 |
Postów: 1275 Data rejestracji: 07.04.2006 00:12 Skąd: dolnośląskie Legnica |
wiesz tak zrobie jade dzis do gazownikow i mysle ze juz z nowa przepustnica beda mi ustawiac i regulowac gaz a zeby kompa zresetowac to wystarczy na Bp pojezdzic troche
ps od paru dni zaczelo tez mi strasznie gazem smierdziec w aucie ze normalnie wytrzymac sie nie da mam nadzieje ze to tylko mala nieszczelnosc......... |
Jaski |
Dodany dnia 05-04-2007 07:42 |
Postów: 2156 Data rejestracji: 21.01.2005 11:16 Skąd: śląskie Gliwice |
jeżeli Ci śmierdzi gazem w aucie to na 100% masz zapchany f. gazu (niech Ci go od razu gazownicy wymienią), a co do kompa to wystarczy odpiąć na 10-15 minut klemę "-" (chyba) od akumulatora, po czym podepnij ją i przejedź z 10-20km na PB tylko szybko, żeby komp się dobrze dostroił
Number 11 Of Renault 19 Klubu
Party Squad - Members Squad Moje auto: Laguna II 1.9 Dci & Movano 2.5 Dci, diesel, 195000km
|
|
|
crackers |
Dodany dnia 05-04-2007 09:10 |
Postów: 4316 Data rejestracji: 23.02.2006 19:53 Skąd: mazowieckie Radom |
Nom, dokladnie, na pelnym zakresie obrotow bez gaszenia autka
POWERED BY MAPTEK + POWRED BY STI + POWRED BY SUBARU + FIND ME ON GOOGLE
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 150000km
|
|
|
Maciej_R21 |
Dodany dnia 05-04-2007 11:03 |
Postów: 2996 Data rejestracji: 05.02.2005 17:09 Skąd: śląskie Pszczyna |
Mam załozony katalizator uniwersalny w 19stce od kilku lat .....chodzi. |
kac_prowy_LCA |
Dodany dnia 05-04-2007 14:51 |
Postów: 1275 Data rejestracji: 07.04.2006 00:12 Skąd: dolnośląskie Legnica |
bylem u gazownikow, i okazalo sie ze mam slaby reduktor no i oczywiscie mixer ze zwezka(tyle to wiem) za 2 tygodnie maja mi przywiezc mixer dedykowany 16v , skads go niby sprowadza, co do reduktora to chyba wymienie na 140kw bo ten co mam to od audi 80 jest jak i mixer zreszta, wiec nie bede przekladal przepustnicy itd. procz tego doszedlem do wniosku z gazownikiem ze wywale kompa (ten od sterownia dawka) bo ponac on tak ma u siebie i jest o niebo lepiej, co do smierdzacego gazu to filtr wymieniony i wezyk wymieniony, ktory gdzies w niewiadomo jaki sposob sie przetarl jest juz git
teraz powiedzcie mi co proponujecie z wydechem zrobic Nie chcem zeby to glosno chodzilo aczkolwiek pomruk sportowy mile widziany z tym ze latam w trasy duzo i niestety przy 160 ma 5krpm i nie chcialbym sluchac strumienicy przez cala droge |
sofino |
Dodany dnia 05-04-2007 15:51 |
Postów: 114 Data rejestracji: 18.04.2005 22:02 Skąd: - |
witam ja załozyłem strumienice zamiast katalizatora + tłumik sprotowy a to wszystko miałem juz w renii 1,7 to tak zabardzo mi sie to nie podobało bo była za głosna a jak teraz to załozyłem do 16v to rewelacja wogóle nie słychać ryk podsodem tylko w tyle i niejest wogóle głosny tylko dzwięk basowy
|
|
|
kac_prowy_LCA |
Dodany dnia 05-04-2007 16:08 |
Postów: 1275 Data rejestracji: 07.04.2006 00:12 Skąd: dolnośląskie Legnica |
a jak jest przy wiekszych obrotach wiesz nie chcialbym w trasie meczyc sie niepotrzebnie, wiem ze to nie dokonca tak sie da, ale szzukam jakiegos kompromisu
|
Maciej_R21 |
Dodany dnia 05-04-2007 16:41 |
Postów: 2996 Data rejestracji: 05.02.2005 17:09 Skąd: śląskie Pszczyna |
Załoz sobie ostatni tłumik "inny" reszte zostaw w spokoju. Co do sterownika LPG to tez wyreguluj to tak jak nalezy ew. zakup nowa sonde lambda. TYLKO I WYŁACZNIE w ten sposob uzyskasz prawidlowa mieszanke w calym zakresie obrótów. Na "srubie" dobrze chodza monowtryski a nie MPI TYM BARDZIEJ ! 16 zaworowe. Gazwonik oczywiscie ze powie ci ze "tak jest lepiej" bo na tej generacji instalacji konczy sie ich fachowośc .......to bylo dawno temu przy polonezach . |
kac_prowy_LCA |
Dodany dnia 05-04-2007 17:04 |
Postów: 1275 Data rejestracji: 07.04.2006 00:12 Skąd: dolnośląskie Legnica |
wiesz, tego to akurat nie wiem, gazownik wg mnie wporzadku i zostal mi polecony przez dobrego znajomego, co do sondy lambda to powiem szczerze ze on w audi 90 2,3 E wywalil i kompa od gazu i sonde i lata bez problemow i mimo ze ma gaz benzynki lataja tak jak on, ten temat juz w sumie mozemy zostawic, chcialbym tylko jeszcze uslyszec opinie wasza na temat wydechu czy wymieniac calosc na standard , ewentualnie na uniwersalne rzeczy czy cos kombinowac, co do koncowego to tak wlasnie zamierzam zeby wsadzic jakis "sportowy" a reszte w standard...
|
dawid19 |
Dodany dnia 05-04-2007 17:12 |
Postów: 235 Data rejestracji: 13.03.2007 23:19 Skąd: - |
chcialbym tylko jeszcze uslyszec opinie wasza na temat wydechu czy wymieniac calosc na standard , ewentualnie na uniwersalne rzeczy czy cos kombinowac, co do koncowego to tak wlasnie zamierzam zeby wsadzic jakis "sportowy" a reszte w standard... Ja się podpinam pod temat kacprowego,bo czeka mnie wymiana kata.Uniwersalnego kata założyć czy strumienicę,bo na oryginalnego kata nie bardzo mam $$$.Wolę,żeby cicho w aucie w miarę było. |
kac_prowy_LCA |
Dodany dnia 05-04-2007 17:33 |
Postów: 1275 Data rejestracji: 07.04.2006 00:12 Skąd: dolnośląskie Legnica |
no wlasnie orginal dosc drogi, i lepiej wsadzic cos tanszego i reszte w cos innego zainwestowac
|
kikol |
Dodany dnia 05-04-2007 19:49 |
Postów: 474 Data rejestracji: 28.07.2005 08:09 Skąd: śląskie Rybnik |
to ja znalazłem coś na ten temat http://www.renaul...owstart=60
Edytowane przez kikol dnia 05-04-2007 19:51 Renault 19 16S 94' 3D czarne
136 horsów- było Moje auto: Citroen C5 2.0 16v, benzyna, 130000km
|
kac_prowy_LCA |
Dodany dnia 05-04-2007 22:05 |
Postów: 1275 Data rejestracji: 07.04.2006 00:12 Skąd: dolnośląskie Legnica |
dzieki kikol, aczkowliek jest to kolejny temat w ktory to ludzie strumki zachwalaja a przeciez wymieniajac zapchanego kaa na cokolwiek to na bank bedzie lepiej.
w sumie to juz zdecydowalem, bedzie uniwersalny kat i koncowy jakis sportowy nie wiem moze ulterek, zobaczymy. |
crackers |
Dodany dnia 06-04-2007 02:25 |
Postów: 4316 Data rejestracji: 23.02.2006 19:53 Skąd: mazowieckie Radom |
Kacper, a nie lepiej BLOS?
POWERED BY MAPTEK + POWRED BY STI + POWRED BY SUBARU + FIND ME ON GOOGLE
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 150000km
|
|
|
kikol |
Dodany dnia 06-04-2007 06:19 |
Postów: 474 Data rejestracji: 28.07.2005 08:09 Skąd: śląskie Rybnik |
ja chyba jednak pokusze sie o tłumik przelotowy bo wydaje mi sie że uniwersalny kat jest jakiś niepewny, nie słyszałym jeszcze żadnych opini na jego temat a tłumik to tłumik a jeśli mój kat jest już słaby to i tak nie chronie środowiska
Renault 19 16S 94' 3D czarne
136 horsów- było Moje auto: Citroen C5 2.0 16v, benzyna, 130000km
|
kac_prowy_LCA |
Dodany dnia 06-04-2007 16:25 |
Postów: 1275 Data rejestracji: 07.04.2006 00:12 Skąd: dolnośląskie Legnica |
crackers nie wiem moze, ale wole wsadzcic mixer normalny dedykowany do 16v i wymienie reduktor na 140kw i bedzie cacy zreszta zobaczymy
kikol fak ja tez nie wiele opini slyszalem na temat uniw. katow ale wiem ze na przelotowym bedzie bankowo glosniej, a srodowiska na bank juz ni chronisz |
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |