Menu główne
Forum
Klubowicze
misiek |
Dodany dnia 15-05-2005 23:44 |
Postów: 101 Data rejestracji: 24.02.2005 17:19 Skąd: - |
Niech mi ktos powie jak wyciagnac zapasowke z reni!Nie wiem kto wpadl na pomysl zeby umiejscowic ja pod samochodem ale jakbym go zlapal ... Raz zlapalem gume i musialem leciec z kolem do wulkanizatora bo nie moglem odczepic zapasowki Jak to sie z tamtad wyjmuje ?
Renault 19 Chamada 1990 C3J 1.4
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 15-05-2005 23:44 |
mario |
Dodany dnia 15-05-2005 23:50 |
Postów: 376 Data rejestracji: 24.03.2005 17:02 Skąd: - |
w bagazniku masz taka zrube (o) <- wsadzaw w nia klucz od koł (strona od krecenia lewarkiem) -o- i przekrecasz
Honda Civic
|
|
|
Maciej_R21 |
Dodany dnia 16-05-2005 02:48 |
Postów: 2996 Data rejestracji: 05.02.2005 17:09 Skąd: śląskie Pszczyna |
A w krytycznych sytuacjach kiedy już zaden WD40 nie pomoże to zostanie ci młotek i przecinak plus potem nowa śruba |
czaja |
Dodany dnia 16-05-2005 20:49 |
Postów: 308 Data rejestracji: 14.03.2005 20:24 Skąd: - |
misiek napisał(a): Niech mi ktos powie jak wyciagnac zapasowke z reni!Nie wiem kto wpadl na pomysl zeby umiejscowic ja pod samochodem ale jakbym go zlapal ... według mnie to bardzo dobry pomysł z kołem zapasowym pod autem wyobraz sobie sytuację że jedziesz na wakacje z zapakowanym po brzegi bagażnikiem i łapiesz gume.... jakby koło było w bagażniku to musisz wszystkio wywalić żeby się do niego dostać a jak pada deszcz ?... lipa na maxa...wszystko mokre.. a tak wsadzasz klucz, kręcisz, koło zchodzi w dół wymieniasz, 10 min i jedzisz dalej. wystarcz dbać o stan śruby żeby się nie zapiekła Edytowane przez czaja dnia 16-05-2005 20:51 |
|
|
PiTT |
Dodany dnia 16-05-2005 21:00 |
Postów: 769 Data rejestracji: 14.01.2005 11:11 Skąd: - |
Mi się ten sposób mocowanie zupełnie nie podoba 1. koło cały czas jest zasyfione, nie wspominająć o wpływie warunków atmosferycznych na same koło. 2. bardzo ciężko samemu wsadzić tam koło i zakręcić od góry, może to kwestia wprawy, ale naprawdę pełne koło trochę waży i można się nieźle przy tym namęczyć. Powinno być jak w większości aut, od środka. Rzadko jeżdzę z pełnym bagażnikiem, więc wolałbym żeby kolo nie było cały czas na wierzchu i rdzewiało. |
|
|
misiek |
Dodany dnia 16-05-2005 22:04 |
Postów: 101 Data rejestracji: 24.02.2005 17:19 Skąd: - |
Jakby nie patrzec to kazdy ma po czesci racje Ale fakt jest faktem ze zapas moglby byc chociaz jakos zabezpieczony przed zabrudzeniami i innymi czynnikami wplywajacymi zle na oponkeZAsyfiona jest niemilosiernieJutro albo pojutrze bede walczyl zeby to odkrecic Mam nadzieje ze sruba sie jednak nie zapiekla!A zapas moglby byc wrzucony na ktorys z boczkow np.tam gdzie jest lewarek!Wydaje mi sie ze nie byloby problemu z wyciagnieciem nawet jakby byly bagaze!pozdro
Renault 19 Chamada 1990 C3J 1.4
|
|
|
PiTT |
Dodany dnia 17-05-2005 08:18 |
Postów: 769 Data rejestracji: 14.01.2005 11:11 Skąd: - |
a jakie masz zapas ? ja mam 15" na stalowej feldze, więc trochę waży. |
|
|
misiek |
Dodany dnia 17-05-2005 09:31 |
Postów: 101 Data rejestracji: 24.02.2005 17:19 Skąd: - |
nom moja taka sama
Renault 19 Chamada 1990 C3J 1.4
|
|
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |