Menu główne
Forum
Klubowicze
sider |
Dodany dnia 07-05-2007 10:07 |
Postów: 341 Data rejestracji: 04.07.2005 22:13 Skąd: śląskie Gliwice |
Mam pytanie związane z zaistniałą sytuacją na moich zegarach...otóż chodzi o to.....Zapale auto jest ok,ale po czasie gdy się zagrzeje wraz ze wzrostem obrotów wskazówka z ciśnienia oleju zaczyna mi spadać,dodam że stan oleju mam ok lampka z oleju się nie zapala czyli niby jest ok.Cóż to może bycCzujnik się zwalił,może wskaźnikMiał ktoś cos takiegoKtóry to czujnik z ciśnienia oleju bo ogólnie znalazłem w silniku jakieś 3 czujniki,dwa koo termostatu i jeden koło filtra oleju jak się nie myle.Silnik 1.8 16V
Taka najzwyklejsza seryjna 136-konna bordowa Renia na glebie,16-calowych kółeczkach i praktycznie bez wydechu
|
renault19.pl | Dodany dnia 07-05-2007 10:07 |
takeoff |
Dodany dnia 07-05-2007 14:37 |
Postów: 2125 Data rejestracji: 06.06.2005 13:34 Skąd: zachodniopomorskie Szczecin |
Zaden z nich
Ten czujnik jest za kolami pasowymi wałków rozrządu. A dokładniej to styłu za nimi. Jak włożysz ręke kolo aku to namacasz obok kolektora Renault 19 93r 1,8s F3P HB Ph2 3D 230 kkm SPI BOSH LPG+PB R.I.P. |
crackers |
Dodany dnia 07-05-2007 22:49 |
Postów: 4316 Data rejestracji: 23.02.2006 19:53 Skąd: mazowieckie Radom |
Dokladnie Zimny olej da wieksze cisnienie, potem robi sie rzadszy i cisnienie bedzie mniejsze, tez tak mam, sadze, ze to normalne
POWERED BY MAPTEK + POWRED BY STI + POWRED BY SUBARU + FIND ME ON GOOGLE
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 150000km
|
|
|
sider |
Dodany dnia 08-05-2007 00:16 |
Postów: 341 Data rejestracji: 04.07.2005 22:13 Skąd: śląskie Gliwice |
no ale niechcesz mi powiedziec że przy 3000/obr wskazówka spada ci na te całkiem dolne kreski,jak to ma miejsce u mnie.Poza tym zawsze jak depnałem to wskazówka wręcz stała pionowo a teraz jest odwrotne działanie.Może gdzieś przepuszczac olejSilnik mi nie kopci.Może być przytkana pompa,albo smog?A może to wina olejuJeżdze na zalecanym przez producenta ELF SRI jak się nie myle 15W40.A tak wogóle to te 3 czujniki które wymieniłem to od czego one są
Edytowane przez sider dnia 08-05-2007 00:17 Taka najzwyklejsza seryjna 136-konna bordowa Renia na glebie,16-calowych kółeczkach i praktycznie bez wydechu
|
SKUTI |
Dodany dnia 10-05-2007 00:36 |
Postów: 356 Data rejestracji: 22.06.2005 16:19 Skąd: małopolskie Nowy Sącz |
Sider zmierz sobie cisnienie i bedzie najpewniej, te czujniki tak maja, w poprzednim aucie stalo sie tak ze jak silnik dostawal w piec to wskazowka sie malo nie wygiela na dolnym ograniczniku, na wolnych w polowie, od ok 4500 obr w dol do oporu. To byla wina czujnika, jak wkrecilem mamometr to cisnienie katalogowe a wskazowka spadala
Krzysiek
R 19 16V Red Diabolo - była R19 16V blue_white - jeeeest ......Idz wlasna droga, nie daj satysfakcji wrogom...... |
sider |
Dodany dnia 10-05-2007 07:26 |
Postów: 341 Data rejestracji: 04.07.2005 22:13 Skąd: śląskie Gliwice |
No pojade do mechanika.Ale co to są za czyjniki te koło termostatu i koło filtra oleju.ten czyjnik z ciśnienia jest koło kolektora wydechowego
Taka najzwyklejsza seryjna 136-konna bordowa Renia na glebie,16-calowych kółeczkach i praktycznie bez wydechu
|
crackers |
Dodany dnia 12-05-2007 00:17 |
Postów: 4316 Data rejestracji: 23.02.2006 19:53 Skąd: mazowieckie Radom |
Kolo termostatu to tylko chyba od wody sa czujniki (wskazowka + lampka). Kolo filtra oleju masz 1-przewodowy czujnik do kontrolki cisnienia oleju, a cisnienia jest jakos w okolicach obudowy rozrzadu, ale osobiscie nie udalo mi sie go odnalezc, a Dialogys w tej kwestii jest komiczny, bo umiejscowienie czujnika jest pokazane na silniku 8v
POWERED BY MAPTEK + POWRED BY STI + POWRED BY SUBARU + FIND ME ON GOOGLE
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 150000km
|
|
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |