Menu główne
Forum
Klubowicze
masteks |
Dodany dnia 21-05-2007 13:20 |
Postów: 78 Data rejestracji: 25.01.2007 20:25 Skąd: - |
moze ktos mial cos podobnego mam renie 1.4 c3j i jak jade dłuzej pedał sprzegła bierze mi coraz nizej az nie moge właczyc biegów i czy to jest samoregulator czy juz sprzegło bo niestety nie mam kasy aby sprzawdzac jak mozecie doradzcie.
masteks
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 21-05-2007 13:20 |
Wojtas_R19 |
Dodany dnia 21-05-2007 13:22 |
Postów: 325 Data rejestracji: 24.02.2005 09:53 Skąd: - |
Prędzej samoregulator bądx wyciągnięta linka. Sprzęgło to i na zimnym ciężko by było wciepnąć jedynke czy wsteczny.
============================ Wojtas ph prawie 2 pojawiam się i znikam ============================ Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 235000km
|
|
|
masteks |
Dodany dnia 21-05-2007 14:07 |
Postów: 78 Data rejestracji: 25.01.2007 20:25 Skąd: - |
jak zimny to wchodza dopiero przy dłuzszej jezdzie tak robi a sprzegło sie nie slizga bo i na asfalcie slad zostawi
masteks
|
|
|
mateuszcupak |
Dodany dnia 21-05-2007 15:27 |
Postów: 1 Data rejestracji: 05.12.2006 19:27 Skąd: - |
a biegi ci normalnie wchodza?odpisz
mateuszdst
|
|
|
elessar |
Dodany dnia 21-05-2007 22:26 |
Postów: 40 Data rejestracji: 29.10.2006 10:43 Skąd: mazowieckie Płock |
Zaraz po wymianie zestawu kompletne sprzęgło + linka + samoregulator miałem podobnie. Otóż przy jeździe po mieście wszystko było w porządku, natomiast przy jeździe po trasie kiedy dłuższy czas nie używałem sprzęgła po wciśnięciu jego miałem dziwne uczucie że wpada głębiej niż zwykle, choć prawdopodobnie chodziło o to że robił się większy skok jałowy. Potem wszystko jakoś się uspokoiło. Natomiast teraz mam większy problem. Dzisiaj jadę sobie po mieście, zatrzymałem się pod sklepem. Po powrocie wciskam sprzęgło jak to zawsze przy odpalaniu a tu pedał w podłodze jak co wyżej opisywałem przy tej jeździe po trasie. Wciskam drugi raz, normalnie. Potem je lekko pacnąłem żeby zobaczyć czy to samoregulator i faktycznie wpadło głębiej. Odpaliłem, przejechałem kawałek ale co chwila skok pedału się zmieniał a kiedy już unormował się to odnosiłem takie wrażenie jakby przy puszczaniu sprzęgła pedał gdzieś się przyklejał czyli nie miał takiej wielkiej ochoty iść w góre. Później chcę wyrzucać na luz i BĘC. Pedał w podłodze z tym że na amen. Idetycznie jak wtedy kiedy zerwałem poprzednią linkę. Myślałem że może spadła z regulatora jakimś sposobem i na miejscu od razu ją tam pomacałem wstępnie ale wyglądało cacy. Później braciak sholował mnie na chatę i przed chwilą byłem obejrzeć jeszcze raz na spokojnie cały mechanizm okolicznopedałowy. Otóż to co zauważyłem to na lince znajduje się jakiś plastykowy pierścień, coś jak koralik. Wygląda jakby był ukruszony od strony pancerza linki zatem wskazywałoby to na jakiegoś kwasa na lini linka-pancerz. Linka sama w sobie jest cała bo kiedy pociągnie się za nią od strony pedału to przy skrzyni się rusza. Kupować nową linkę? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 3d
|
|
|
tojaps |
Dodany dnia 21-05-2007 22:56 |
Postów: 366 Data rejestracji: 11.03.2005 00:44 Skąd: - |
To trzeba wymienić na nową LINKę.
Tojaps
R19 Chamade 1.7 F3N + LPG Renault Safrane 2.0 RT |
|
|
lukas_3city |
Dodany dnia 22-05-2007 07:36 |
Postów: 563 Data rejestracji: 09.02.2005 12:20 Skąd: pomorskie Gdynia |
Ech wczoraj 2 raz w tym roku zerwała mi się linka sprzęgła, drugi raz ta samo - 6cm odsamoregulatora tak jakby była przecięta... zrobiłem na niej może 8tys km i wszystko chodziło dobrze Czemu one się tak rwą? Coś z samoregulatorem czy linki szajsowate?
Jakie polecacie linki, jakich firm? Lukas_3City klubowicz #92
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 213000km
|
takeoff |
Dodany dnia 22-05-2007 13:04 |
Postów: 2125 Data rejestracji: 06.06.2005 13:34 Skąd: zachodniopomorskie Szczecin |
pewnie kupiles za 20-30PLN.
One wlasnie sie rwą na 6 cm od zaklepania. ona w tym miejscu jest gięta przez polksiezyc samoregulatora. Taka lipa francuzow. Proponuje lepsza linke kupic Renault 19 93r 1,8s F3P HB Ph2 3D 230 kkm SPI BOSH LPG+PB R.I.P. |
Szabelka |
Dodany dnia 22-05-2007 13:10 |
Postów: 3936 Data rejestracji: 13.04.2006 22:24 Skąd: śląskie Czeladź |
TakeOff napisał/a: Proponuje lepsza linke kupic Zgadzam się, lepiej zainwestować nawet 70-80zł i mieć spokój. Te tanie linki nadają się najlepiej do wożenia jako zapasowe na wszelki wypadek... "Jeżeli wszystko jest pod kontrolą - jedziesz zbyt wolno"
R19 ph1 hb F3N '91 -> R19 ph2 sedan F3N '94 -> R19 ph3 coupe F3R '97 -> Laguna ph1 hb F3P '96 -> R19 ph5 (Meg II) + Dacionault Duster [moje nastki] DORTP.TV | Dacia | Renault | News | Outdoor | Społeczności Moje auto: Renault Megane II 1.6 16v '03, benzyna+LPG
|
lukas_3city |
Dodany dnia 22-05-2007 16:36 |
Postów: 563 Data rejestracji: 09.02.2005 12:20 Skąd: pomorskie Gdynia |
Szkoda tylko że dojście do niej jest fatalnie i przydałby się kanał... A za linkę rzeczywiście dałem 30zł i w głębi duszy cieszę się że to wina gównianej linki a nie samoregulatora...
Lukas_3City klubowicz #92
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 213000km
|
krzysiek1424 |
Dodany dnia 22-05-2007 19:38 |
Postów: 2 Data rejestracji: 30.10.2006 20:05 Skąd: - |
mialem podobny problem co ty . wyrobione tulejki pedału sprzeła koszt ok 10zl serwis zrób to szybko bo jak wyrobią sie otwory pedału sprzęła na ośce trzeba wymienic cały pedał ja to muszę zrobic . jak zlapiesz za pedał i poruszasz go na boki i mocno chodzi to na 100% to to . pedał sie przekrzywia i samoregulator przeskakuje. pozdrawiam i zycze powodzenia
Renault 19 93r 1721 RT 53kw
|
|
|
lukas_3city |
Dodany dnia 22-05-2007 20:08 |
Postów: 563 Data rejestracji: 09.02.2005 12:20 Skąd: pomorskie Gdynia |
krzysiek1424 tulejki wymienialem a pedał sprzęgła jest wyrobiony - tzn ten otwór gdzie wchodzi tulejka z okrągłego zamienił się w postrzępione jajo
Lukas_3City klubowicz #92
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 213000km
|
krzysiek1424 |
Dodany dnia 22-05-2007 20:52 |
Postów: 2 Data rejestracji: 30.10.2006 20:05 Skąd: - |
tzn . czeba wymienic pedal . niestety
Renault 19 93r 1721 RT 53kw
|
|
|
lukas_3city |
Dodany dnia 22-05-2007 23:47 |
Postów: 563 Data rejestracji: 09.02.2005 12:20 Skąd: pomorskie Gdynia |
Właśnie linka została zmieniona i jestem już prawie pewny, że wina tych przedwczesnych pęknięć spowodowana jest samoregulatorem (tak jakby linka ocierała o "kółko" na tej pierwszej zębatce (kółko-pierścien żeby linka nie wypadła)
Sprężynę mam teraz podwiązaną i sprzęgło zaczęło zupełnie inaczej brać - tuż przy samym końcu! Ale największym zaskoczeniem jest teraz praca skrzyni biegów - biegi chodzą tak leciutko... jak w masełko. Nie ma problemów z 1 i 2 przy redukcji a przed wymianą bywało różnie - raz chodziło dobrze a raz trza było wbijać na siłę. W najbliższym czasie porobię foty tych zerwanych linek i dokładnie wytłumaczę o co mi chodzi Lukas_3City klubowicz #92
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 213000km
|
crackers |
Dodany dnia 23-05-2007 00:18 |
Postów: 4316 Data rejestracji: 23.02.2006 19:53 Skąd: mazowieckie Radom |
Ostatnio mechanik podsmarowal mi jakies "jabluszko" w okolicach lapy sprzegla i juz nie ma efektu wpadajacego pedalu na cieplym silniku
POWERED BY MAPTEK + POWRED BY STI + POWRED BY SUBARU + FIND ME ON GOOGLE
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 150000km
|
|
|
Krzychup |
Dodany dnia 23-05-2007 09:37 |
Postów: 4472 Data rejestracji: 10.03.2005 22:32 Skąd: wielkopolskie Poznań |
Jak chcecie zdjęcia, to w tym temacie są... Jak zablokować samoregulator
Moje auto: Honda Civic, benzyna+LPG, 200000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |