Menu główne
Forum
Klubowicze
maestro |
Dodany dnia 16-09-2013 17:41 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@milas92 zupelnie co innego. przejrzyj ostatnie tematy bo dopiero było o podpinaniu licznika (z diesla) do....traktora
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
renault19.pl | Dodany dnia 16-09-2013 17:41 |
milas92 |
Dodany dnia 16-09-2013 18:38 |
Postów: 1204 Data rejestracji: 02.01.2011 19:38 Skąd: wielkopolskie Mosina |
Chiptuningowano-klimatyzowana Dziewiętnastko-szesnastka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 15000km
|
maestro |
Dodany dnia 16-09-2013 18:42 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@milas92 http://renault19....d_id=42460
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Kujtek |
Dodany dnia 13-05-2014 14:08 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
mam prośbę czy ktoś posiada zdjęcia płytki zwykłych digitali? interesuje mnie też to jak jest podpięty wyświetlacz komputera pokładowego Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
playazka |
Dodany dnia 13-05-2014 14:55 |
Klubowicz #0190
Postów: 5515 Data rejestracji: 27.05.2006 00:46 Skąd: dolnośląskie Legnica |
kontakt: ola@renault19.pl, gg: 2511292 tel: 608498791 była czarna Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 3d, 177500km Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 1000000km Moje auto: Renault Safrane 2,5 V5, benzyna+LPG, 269000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 13-05-2014 15:00 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@playazka dzięki bardzo w załączniku dodaję instrukcję serwisową do renault 21, od strony 56 są opisane digitale jest tam opisane wszystko, od opisu kostek, przez kody błędów które pojawiają się przy zapłonie (kody Ex) po wskazówki jak wykryć przyczynę problemu jakoś podlinkować może w pierwszym poście? aha, i serwisówka jest po angielsku
Kujtek dodał/a następującą plik:
Edytowane przez Kujtek dnia 13-05-2014 15:28 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 13-05-2014 18:05 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
Kujtek |
Dodany dnia 16-05-2014 00:30 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
dobra, z problemów jakie na razie mam oprócz obrotomierza bo prędkościomierza nie sprawdzałem, to tak: kierunki zamienione miejscami przeciwmgielne (chyba tył) oraz podgrzewanie tylnej szyby zapalają tą samą kontrolkę podgrzewanej szyby... z kostki "black" nie mam podpiętych na razie dwóch pinów, masy od komputera pokładowego pin 4 (u mnie go brak) oraz plusa przed zapłonem pin 15, może to na coś wpływać? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
TermiFNFAL |
Dodany dnia 16-05-2014 03:49 |
Postów: 621 Data rejestracji: 17.06.2012 14:29 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Kujtek napisał(a): dobra, z problemów jakie na razie mam oprócz obrotomierza bo prędkościomierza nie sprawdzałem, to tak: kierunki zamienione miejscami Przemienić piny we wtyczce manetki przeciwmgielne (chyba tył) oraz podgrzewanie tylnej szyby zapalają tą samą kontrolkę podgrzewanej szyby... Instalacja chyba przemieniona pod zegary z clio, bo tam właśnie wyświetlanie grzania szyby i tylnych przeciwmgielnych było odwrotnie Moje auto: Clio 1,8 16V, benzyna, 270000km
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 16-05-2014 10:09 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
coś masz nie tak podłączone, albo brakuje którejś masy. jedyny problem z tym licznikiem był z czujnikiem temperatury (kontrolki) bo w r21 był inny czujnik, wskazanie było ok Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
Kujtek |
Dodany dnia 16-05-2014 23:42 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
to tak, dodam że kostki z kompa pasują także pasuje kostka czarna, którą czasem można spotkać pod panelem nawiewu, zależnie od wersji wiązki (w ph1 full jest taka) ramka na pewno nie pasuje z r21 ph2 z zegarami podobnymi do 19stki, jest za mała Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 16-05-2014 23:45 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
górną pokrwke zakładasz z 19tki a w liczniku ten biały plastik oklejasz albo malujesz na czarno i nie rzuca sie w oczy. Na dole zostaje szpara, trzeba ją wypelnic jakos, ja tam docinałem wstawke z tej górnej pokrywki Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
Kujtek |
Dodany dnia 17-05-2014 00:38 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
zastanawia mnie obecność trzech miejsc na przełączniki: SW1, SW2, SW3 SW1 odpowiada za reset komputera pokładowego SW2 i SW3 są niewykorzystane, choć są połączone z głównym mikrokontrolerem na przycisk SW2 widać delikatne wgłebienie, tak, jakby jego obecność była planowana, na SW3 miejsca brak. jak jest podłączony wyświetlacz do płytki zegarów? czy jest jakiś pośredni układ/płytka? ilość pinów w tym złączu jest mniejsza niż w złączu pomiędzy płytką ze sterownikiem LCD zwykłych zegarów z kompem a płytką z kontrolerem, a większa niż złącza LCD (czyli nie jest sterowany bezpośrednio) oczywiście z radością przyjmę każde zdjęcie (im lepsza jakość/rozdzielczość tym lepiej)
Kujtek dodał/a następującą grafikę:
Edytowane przez Kujtek dnia 17-05-2014 01:04 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
emZi |
Dodany dnia 17-05-2014 10:37 |
Postów: 1307 Data rejestracji: 08.01.2007 18:48 Skąd: lubelskie Lublin |
@Kujtek
Poszło PW z fotkami i łopatologicznym opisem odnośnie lcd kompa pokładowego Przycisk SW, to chodzi Ci o te gumeczki, takie jak w przypadku resetu kompa pokładowego? Z tego co kiedyś analizowałem to od czoła możliwe były jeszcze dwa przyciski funkcyjne (nie licząc resetu analogowego licznika dziennego i oczywiście resetu kompa pokładowego): 1. Gadaczka (zapewne repeat) 2. Przełącznik pomiędzy wskazaniami prędkości kph a mph Aczkolwiek nie przedstawiam tego jako 100% pewnik Edytowane przez emZi dnia 17-05-2014 10:46 Szybkiego powrotu do pełni zdrowia Robert
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), hatchback 5d, 335000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 17-05-2014 13:23 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
SW3 wygląda bardziej na przełącznik w obrotomierzu kolejne spostrzeżenia: wyświetlacze LCD są przystosowane do wyświetlania również obrotów dla benzynowego silnika - skala do 7000obr/min można w jakiś sposób przełączyć wyświetlanie prędkości z kilometrów na godzine na mile, jest oddzielny segment z "mph" ale jeszcze nie wiem jak się do tego dobrać Treść dodana dnia 25 maj 2014 19:34: wyświetlacz komputera pokładowego jest identyczny jak ten w zegarach analogowych z komputerem taśma jest tego samego typu, tylko krótsza wyświetlacz jest sterowany kontrolerem HD44100H, w zegarach analogowych są zamiast niego przynajmniej dwa odpowiedniki: KS0061 oraz KS0065 po co to piszę? bo do hd jest sporo materiałów i jest możliwość uruchomić go bez układu komputera pokładowego do tego dochodzi ciekawa rzecz, a mianowicie mikrokontroler który jest odpowiedzialny za obliczanie spalania itp. jest taki jak w zegarach analogowych, ten sam mikrokontroler steruje samymi zegarami DIGITAL zarówno w wersji benzynowej jak i dieslowej SW2 (ten na środku, który ma zaślepkę) jest od zmiany kilometrów na mile dodaję fotkę "adaptera" z 3 kostek, kostki kompa, kostki olejowej na kostki digi w pełni działają, plug&play jedyna rzecz to do dodania to przełącznik obrotomierza pb/on bo obecnie podpięty kabelek dla pb ktoś takie chce? mogę zrobić, tylko kostki mi potrzebne Treść dodana dnia 03 czerwiec 2014 13:11: w załączniku dodaję skan z instrukcji obsługi z opisem digi wychodzi na to ze były 3 przyciski, gadaczka, km/h<->mph, reset Treść dodana dnia 04 czerwiec 2014 19:07: Odpaliłem obrotomierz w digi dieslowych w swoim złomie, bez zmiany jakiegokolwiek elementu. Wystarczyło dorobić jeden kabelek, a mianowicie "terminal W". Wystarczy przylutować przewód do stojanu przed diodami. Jak ktoś ma pretensje że podbijam temat dodawaniem postu to jak bym edytował to też by był podbity... Treść dodana dnia 28 listopad 2014 14:03: dorzucam 2 ciekawe fotki pierwsza to digitale wyskalowane do 7000 obr/min, z kontrolką stanu spryskiwaczy ale bez komputera pokładowego druga digitale z dziwnie szeroką zaślepką na przycisk, zwróćcie uwagę na środku zegarów Treść dodana dnia 28 listopad 2014 14:05: . Treść dodana dnia 04 grudzień 2014 02:05: ___________________________________________________________ "Poświęciłem" swój impulsator i postanowiłem go "popsuć" Galeria z rozbierania impulsatora Żadna część nie ucierpiała *kliknij na obrazek poniżej aby przejść do galerii* Treść dodana dnia 30 listopad 2015 10:56: Proszę bardzo, oto jak przerobić pływak z 19 przeznaczony pod komputer pokładowy na taki który dobrze wskazuje paliwo na Digitalach. Rezystor ma mieć DOKŁADNIE 20 Ohm Sprawdzałem i jest idealnie, na pływaku na max w dół jest 3-4L a na uniesionym na samą górę pokazuje dokładnie 55L.
Kujtek dodał/a następującą grafiki:
Edytowane przez Kujtek dnia 30-11-2015 10:56 hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
ruli17 |
Dodany dnia 30-11-2015 11:56 |
Postów: 4342 Data rejestracji: 17.11.2010 16:57 Skąd: dolnośląskie Oława |
podłączenie czujnika niskiego poziomu płynu do spryskiwaczy, jest możliwe w r19 ?
Z idiotami się nie dyskutuje, najpierw zaciągają na swój poziom, później niszczą doświadczeniem.
Z rapem od zawsze na zawsze! Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 666km
|
Kujtek |
Dodany dnia 30-11-2015 12:00 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
pewnie, ktoś tu chyba na forum to robił, nie wiem czy nie maestro
zwykły czujnik z laguny, dziura na dole zbiorniczka z boku i tyle przynajmniej tak pamiętam jest opcja nawet na czujnik poziomu płynu chłodniczego ale nie mogę się dokopać do numerów zbiorniczka od R21 z dodatkowym gwintem na taki czujnik hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
misha |
Dodany dnia 30-11-2015 13:24 |
Postów: 1062 Data rejestracji: 12.04.2005 08:50 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Tak dokładnie czujnik z Lagi II megane II Espace IV montaż z boku majster to robił czujnik działa na zasadzie 2 elektrod jak braknie płynu nie ma przepływu prądu.
Pozdrawiam M Rodzinny van,lewy pas,230 km/h - miny kierowców tuningowanych fur-Bezcenne ESPACE 3.5 V6 Initiale / 307 SW Grife R19 chamade 1.4 przebieg 24 000 km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, C1J (1397/60KM), sedan, 24000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 19-12-2015 21:04 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
takie coś trzeba zrobić żeby poprawnie działała kontrolka przegrzania, można na stałe dać do masy albo zmienić czujnik na taki jak w r21 ale po co hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 2 z 2: 12
Przejdź do forum: |