Menu główne
Forum
Klubowicze
danyedyn |
Dodany dnia 25-05-2007 02:24 |
Postów: 124 Data rejestracji: 23.05.2007 21:22 Skąd: - |
Zeswiruje jak jeszcze dzien- dwa tak pojezdze!
Problem w tym ze w tej chwili 1-ka mi nie wchodzi , 2-ka dosc ciezko, wsteczny to jakas masakra. NIe wiem co jest - nie znam sie totoalnie , ale potrzebuje porad jak do niedzieli to jakos usprawnic , ew co wymienic - zaznaczam ze mam szalony klopot z czesciami do R19 w siedlcach, wiec pewnie wyprawa do wawki- a to tylko jutro moglbym zrobic :-/ Przy wylaczonym silniku biegi wchodz, ale takimi skokami (1,2).. Dodam ze pedal sprzegla chodzi dosc ciezko i mam wrazenie ze nielugo wywale dziursko w podlodze. Z moich ogledzin i slow mecha wynika ze samo sprzeglo jest oki, prawdopodobnie chodzi o "lape" czy tez /i "wybierak". Modle sie zeby do tego silnika (1.7) i skrzynki pasowaly jakies inne czesci, bo praktycznie z takimi biegami to jezdzic sie nie da. Prosze o porady co zrobic i jak, ew pytania - postaram sie jak najszczegolowiej napisac. Mam malutko czasu , bo jak nie dowioze tortu na komunie w niedziele to mnie rodzinka rozszarpie soo pomozcie mi fachowcy Ew ratuje mnie jakis tanie warsztat, lub ktokolwiek kto mi pomoze - spokojnie dojade.. no w promieniu 150km. jest: R19 1992 1.8i auto
bylo:R19 1.7 94' /R19 1.4 95' Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 83000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 25-05-2007 02:24 |
rekin79 |
Dodany dnia 25-05-2007 06:00 |
Postów: 150 Data rejestracji: 12.10.2006 17:06 Skąd: - |
Miałem to samo. Wymieniłem linkę sprzęgła i problem zniknął. Stara linka była wyciągnięta i ciężej chodziła.
Edytowane przez rekin79 dnia 25-05-2007 06:00 www.retro-renault.pl
|
|
|
Szabelka |
Dodany dnia 25-05-2007 06:53 |
Postów: 3936 Data rejestracji: 13.04.2006 22:24 Skąd: śląskie Czeladź |
rekin79 napisał/a: Miałem to samo. Wymieniłem linkę sprzęgła i problem zniknął. Stara linka była wyciągnięta i ciężej chodziła. Dokładnie, powiem Ci jeszcze tyle, żebyś jak najszybciej zmienił tą linkę. Ja olałem to że linka się naciągła i sprzęgło chodziło inaczej niż zwykle, aż w końcu strzeliła mi jak to zwykle bywa "w najmniej oczekiwanym momencie" "Jeżeli wszystko jest pod kontrolą - jedziesz zbyt wolno"
R19 ph1 hb F3N '91 -> R19 ph2 sedan F3N '94 -> R19 ph3 coupe F3R '97 -> Laguna ph1 hb F3P '96 -> R19 ph5 (Meg II) + Dacionault Duster [moje nastki] DORTP.TV | Dacia | Renault | News | Outdoor | Społeczności Moje auto: Renault Megane II 1.6 16v '03, benzyna+LPG
|
Krzychup |
Dodany dnia 25-05-2007 08:17 |
Postów: 4472 Data rejestracji: 10.03.2005 22:32 Skąd: wielkopolskie Poznań |
Oczywiście kupuj tą droższą linkę, a nie tą najtańszą! Ponoć te za 30zł się urywają! Nad pedałem sprzęgła masz samoregulator (półksiężyc z ząbkami) i to on naciąga linkę. Jeśli masz zerwane ząbki, to lepiej kupić używany w dobrym stanie, a nie nowy!
Polecam do poczytania dział FAQ. Pozdrawiam, Krzychu. P.S. Mam taki sam silnik Moje auto: Honda Civic, benzyna+LPG, 200000km
|
kikol |
Dodany dnia 25-05-2007 10:10 |
Postów: 474 Data rejestracji: 28.07.2005 08:09 Skąd: śląskie Rybnik |
warto też sprawdzić poziom oleju w skrzyni biegów
Renault 19 16S 94' 3D czarne
136 horsów- było Moje auto: Citroen C5 2.0 16v, benzyna, 130000km
|
danyedyn |
Dodany dnia 25-05-2007 21:55 |
Postów: 124 Data rejestracji: 23.05.2007 21:22 Skąd: - |
no to po zawodach- autko zostalo na noc u mechanika..
poprzedni wlasciciel (@#!@$!$#%@$%^) procz tego ze lal lotos jakis traktorowy do silnika, sprzeglo tak przekombinowal ze ojejku.. od dawna musialo byc do wymiany, poskrecal na sile, linka napieta jak cholera , pedal max u gory (dowiedzialem sie ze niekoniecznie tak musi byc).. suma sumarum - w sulejowku kupilem sprzeglo za 300 (ale do 1.8 16v- so.. pewnie przezyje moje autko ) i znajomy zainstaluje mi je za 150 kolejny problem z glowy jest: R19 1992 1.8i auto
bylo:R19 1.7 94' /R19 1.4 95' Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 83000km
|
|
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |