Menu główne
Forum
Klubowicze
Kris_id |
Dodany dnia 21-05-2005 13:20 |
Postów: 121 Data rejestracji: 29.01.2005 14:33 Skąd: - |
Linka prędkościomierza mi zdechła i od ponad tysiąca km jeżdżę z tabelką obroty-bieg -prędkość (obrotomierz działa) i teraz pytanie:
moja linka miała czujnik obrotów z wyjściem do kompa - wygląda to jak kostka na przwodzie wychodząca z pancerza linki (taka jest tylko w serwisie na zamówienie za 290 PLN po 14 dniach). Kto wie do czego potrzebny ten czujnik ? Jakoś bez niego nie odczuwam żadnych zmian w zachowaniu silnika. Normalna linka do R-19 kosztuje od 36 do 50 PLN i jest od ręki. /dodane do FAQ/zmiana tytułu/pozdrawiam, Szabelka Edytowane przez Szabelka dnia 20-03-2008 21:21 Klubowicz 015
1,8 16v k.bochenski@data.pl kom 602104501 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 300000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 21-05-2005 13:20 |
Kris_id |
Dodany dnia 21-05-2005 15:40 |
Postów: 121 Data rejestracji: 29.01.2005 14:33 Skąd: - |
No i co żadnego mądrego od 16v?
jak wam linka pęknie to się zdziwicie, że wasza kosztuje 6x tyle co zwykła Edytowane przez Kris_id dnia 21-05-2005 16:54 Klubowicz 015
1,8 16v k.bochenski@data.pl kom 602104501 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 300000km
|
Diablo |
Dodany dnia 21-05-2005 18:37 |
Postów: 197 Data rejestracji: 18.01.2005 19:51 Skąd: - |
to mogło być wyjście do odczytywania danych potrzebnych do komputera pokładowego, ale ręki sobie nie dam uciąć
"...a friend with weed is better..."
DIABLO |
|
|
Kris_id |
Dodany dnia 21-05-2005 21:01 |
Postów: 121 Data rejestracji: 29.01.2005 14:33 Skąd: - |
w takim razie powinny je mieć wszystkie 19-ki z komputerem
a nie tylko 16v, hej posesorzy 19-ek z komputerami pokładowymi, jak wyglądają wasze linki prędkościomierza Klubowicz 015
1,8 16v k.bochenski@data.pl kom 602104501 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 300000km
|
mario |
Dodany dnia 22-05-2005 00:46 |
Postów: 376 Data rejestracji: 24.03.2005 17:02 Skąd: - |
u mnie tez jest ta pierdola na lince, w dialogysie jej nie odnalazlem wiec nie pomoge
ale zdaje sie ze to cos jest uzywane przy automatycznej skrzyni biegow pozatym wystarczy chyba wymienic sama linke bez pancerza amen Edytowane przez mario dnia 22-05-2005 00:50 Honda Civic
|
|
|
GOLAN |
Dodany dnia 22-05-2005 22:53 |
Postów: 631 Data rejestracji: 01.02.2005 22:04 Skąd: - |
u mnie podczas niby awarii komputera mogłem odczytać prędkość na wyświetlaczu (teraz jest sprawny i nie wyświetla) oszukiwał strasznie (przy 100 pokazywał ponad 135 km/h) ale może to ta kostka przeliczała obroty linki na prędkość jazdy samochodu ja bym ryzykował i zakładał zwykłą linke
F7P 1,8 16v PLUSGAZ ]:-> Instrukcja obsługi forum Szczęśliwy posiadacz full serii Top Gear GG7217888 Z-ja, 7265930 Wroc [img]http://img217.imageshack.us/img217/7245/wrcgifnaforumes8.gif[/img] is not a valid Image. user AutoCad, ArchiCad, Artlantis, PS_CS3 tester 3ds Max Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 195000km
|
psiemek |
Dodany dnia 23-05-2005 11:37 |
Postów: 163 Data rejestracji: 31.01.2005 23:43 Skąd: dolnośląskie Lubin |
Dokładnie tak ten kabelek jest od komputerka pokładowego. Teraz to i spalanie na 100km bedzie źle pokazywał. No i szacunkowa ilość km do skończenia się paliwa. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 260000km
|
|
|
bykuIII |
Dodany dnia 23-05-2005 15:41 |
Postów: 54 Data rejestracji: 28.02.2005 15:49 Skąd: - |
Dziwne ja też mam tom kostke a komputerka nie posiadam
R19 1991 1.8 16V F7P |
|
|
Kris_id |
Dodany dnia 23-05-2005 20:56 |
Postów: 121 Data rejestracji: 29.01.2005 14:33 Skąd: - |
psiemek napisał(a): Dokładnie tak ten kabelek jest od komputerka pokładowego. Teraz to i spalanie na 100km bedzie źle pokazywał. No i szacunkowa ilość km do skończenia się paliwa. A jak ja nie mam komputerka pokładowego? Czy ma to jakiś wpływ na prace silnika? Bo jak nie to po co przepłacać Klubowicz 015
1,8 16v k.bochenski@data.pl kom 602104501 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 300000km
|
GOLAN |
Dodany dnia 23-05-2005 22:17 |
Postów: 631 Data rejestracji: 01.02.2005 22:04 Skąd: - |
u mnie podczas niby awarii kompa oszukiwał na prędkości , spalanie pokazywał ok 16--20 litrów przy spokojnej jeździe ale praca silnika była bez zmian
F7P 1,8 16v PLUSGAZ ]:-> Instrukcja obsługi forum Szczęśliwy posiadacz full serii Top Gear GG7217888 Z-ja, 7265930 Wroc [img]http://img217.imageshack.us/img217/7245/wrcgifnaforumes8.gif[/img] is not a valid Image. user AutoCad, ArchiCad, Artlantis, PS_CS3 tester 3ds Max Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 195000km
|
psiemek |
Dodany dnia 23-05-2005 23:08 |
Postów: 163 Data rejestracji: 31.01.2005 23:43 Skąd: dolnośląskie Lubin |
Wariować nie będzie bo komputer sinika (sterownik) nie potrzebuje tego sygnału. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 260000km
|
|
|
Kris_id |
Dodany dnia 31-05-2005 16:45 |
Postów: 121 Data rejestracji: 29.01.2005 14:33 Skąd: - |
linkę dorobiłem w/g wzoru starej za 96PLN (dużo lepiej niż 290 PLN jak chciał serwis); trwało to dwa dni (a nie 14 jak chciał serwis) - ma wyjście do kompa
dorabiałem w "AUTO-LINKA" Janki Al.Krakowska 26 tel.(22) 7200562 Działa jak złoto, wskazówki się nie trzęsą jak dłłłłługo przed padnięciem oryginału. Klubowicz 015
1,8 16v k.bochenski@data.pl kom 602104501 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 300000km
|
maksik |
Dodany dnia 31-05-2005 18:10 |
Postów: 68 Data rejestracji: 13.01.2005 09:34 Skąd: - |
też mam problem z linką! właśnie wróciłem od mechanika( poważny niby serwis) i powiedzieli mi że mam linkę nie taką jak wszystkie normalne19-stki tylko coś tam jeszcze- tylko na zamówienie w serwisie reno! nie mam komputerka a silnik f3p 8v na jednopunkcie! urwała mi się linka w miejscu łączenia pod kierownicą ( tam łączy się z linką co idzie do licznika) i potrzebuję właśnie takiej linki kto to wymyślił plastikowe końcówki linek?! bo to co się rozsypało to właśnie plastik! pomocy help hilfe! Moje auto: mazda 626, diesel, 196000km
|
|
|
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 30-10-2008 19:50 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
odgrzeje na maxa kotleta z przed ponad 3 lat. Linka z impulsometrem jest a w zasadzie powinna być w silnikach 1,7 multi (tylko ph1 66kW/90KM), 1,8s (tylko ph2 65kW/88KM, 66kW/90KM), 1,8i (tylko ph2 80kW/107KM, 82kW/110KM) oraz w 1,8 16V. Bezdyskusyjnie jest ona też potrzebna przy komputerze pokładowym. Jeśli go nie ma to sygnał z linki biegnie do komputera wtrysku. Po co? Nie wiem. Ale taka jest jego droga poza komputerem pokładowym. |
|
|
Gandy23 |
Dodany dnia 24-09-2010 17:22 |
Postów: 25 Data rejestracji: 19.09.2010 13:30 Skąd: pomorskie Wejherowo |
To ja znowu odgrzeje kotleta z przed prawie 5 lat. Ktoś kiedyś zauważył że jak dojeżdza do świateł na skrzyżowaniu na luzie to silnik trzyma obroty na mniej więcej 1100 - 1300 obr/min a dopiero po zatrzymaniu auta do zera obroty spadają do 900 ? Dzieje się tak żeby serwo i wspomaganie efektywnie działało dopuki nie zatrzymamy auta, ten czujnik daje sygnał do ECU wtrysku i informuje go kiedy auto jest w ruchu a kiedy stoi. W fordach ten czujnik miał jeszcze wpływ na skład wtryskiwanej mieszanki a w renatach czy ma to nie mam pojęcia. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 165900km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 24-09-2010 21:11 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Tak zgadza sie, w innym temacie juz to poruszałem. |
Kujtek |
Dodany dnia 02-02-2014 18:15 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
ma ktos na wierzchu kostke impulsatora?
bo mi w kostce piny sie kolorami nie zgrywaja iie wiem czy ma tak byc czy mam zrobic zeby byly odpowiednio kolorami mianowicie mam tak: linka - wiazka czarny - czarny zolty - bialy bialy(i fioletowy) - zolty i nie mam sygnalu zadnego, na bialym bo na zoltym normalnie 12v. jaki tam powinien byc sygnal? 12v? 5v? z gory dziekuje hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
danielb1986 |
Dodany dnia 02-02-2014 19:48 |
Postów: 2003 Data rejestracji: 09.04.2010 11:30 Skąd: lubuskie Skwierzyna |
@Kujtek sygnał idzie tam w Hz nie w V ;P Czarny jak dobrze pamiętam masa żółty 12V a biały sygnał w Hz czyli czestotliwośc ...
If you don't live for something ,
you will die for nothing. Moje auto: Renault Megane Coupe 1998/147km, benzyna, 185800km
|
Kujtek |
Dodany dnia 02-02-2014 21:49 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@danielb1986 liczyłem że jak podepnę miernik to cokolwiek mi pokaże jak dam w palnik
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
maestro |
Dodany dnia 02-02-2014 22:02 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
nie mędrkuj w kolorach tylko podpinaj jedno do drugiego.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |