Menu główne
Forum
Klubowicze
robert01 |
Dodany dnia 15-06-2007 13:44 |
Postów: 19 Data rejestracji: 24.04.2007 09:10 Skąd: - |
Witajcie. Mam Renówkę ph2 z 93 r sedan. Ostatnio pojawił sie problem z pierwszym biegiem, mianowicie coraz ciężej jest go wrzucić. Jakiś czas temu poprawiałem sprzęgło, skrzynia była rozłączona od silnika ale nie wyjmowana. Jakiś czas po tamtym zabiegu pojawiły się pierwsze problemy. Ostatnio dolałem oleju do skrzyni bo było ciut za mało ale niewiele to pomogło. Jak myślicie co to może być? |
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 15-06-2007 13:44 |
eXte |
Dodany dnia 15-06-2007 15:19 |
Postów: 955 Data rejestracji: 28.01.2007 17:36 Skąd: - |
luz na lewarku na przykład |
danyedyn |
Dodany dnia 16-06-2007 18:00 |
Postów: 124 Data rejestracji: 23.05.2007 21:22 Skąd: - |
nie popelnij bledu jaki ja popelnilem i zaczelem szukac w sprzegle.. sprawdz regulator na pedale, moze linke, moze lape.. ja stawialbym -jak mialem u siebie- na wszelkie duperel ktore wyrobily sie/wypadly..
moje 13 letnie sprzeglo po wyjeciu okazalo sie nieco bardziej zniszone niz nowe.. wiec szukac przyczyny we wszystkim innym- na pewno tansza wersja jest: R19 1992 1.8i auto
bylo:R19 1.7 94' /R19 1.4 95' Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 83000km
|
|
|
robert01 |
Dodany dnia 17-06-2007 10:33 |
Postów: 19 Data rejestracji: 24.04.2007 09:10 Skąd: - |
Luz na lewarku jest ale dość cięzko bedzie go zlikwidować. Jak znajdę troche czasu to pogrzebie przy reni i dam znać czy udało się to poprawić. Pozdrawiam |
|
|
Jaski |
Dodany dnia 22-06-2007 14:51 |
Postów: 2156 Data rejestracji: 21.01.2005 11:16 Skąd: śląskie Gliwice |
a inne biegi jak wchodzą? sprawdź czy silnik sie nie przesunął, czy nie przestawiły Ci się wodziki przy lewarku (te pod autem) może któryś się poluzował itd.
Number 11 Of Renault 19 Klubu
Party Squad - Members Squad Moje auto: Laguna II 1.9 Dci & Movano 2.5 Dci, diesel, 195000km
|
|
|
robert01 |
Dodany dnia 23-06-2007 12:02 |
Postów: 19 Data rejestracji: 24.04.2007 09:10 Skąd: - |
A więc podciągnełem linkę sprzegła i jest troche lepiej, ale jeszce chyba trochę za mało podciągnieta jest. Coś czuje, że trezba bedzie wymienic. inne biegi wchodzą ok. Może 2 jeszcze ciut cięzej czasami ale ogólnie poza jednyką jest ok. Z luzem na lewarku jeszce nie kombinowałem, na dniach postaram się pozbyc tego. |
|
|
crackers |
Dodany dnia 26-06-2007 13:57 |
Postów: 4316 Data rejestracji: 23.02.2006 19:53 Skąd: mazowieckie Radom |
robert01 napisał/a: A więc podciągnełem linkę sprzegła w jaki sposob? POWERED BY MAPTEK + POWRED BY STI + POWRED BY SUBARU + FIND ME ON GOOGLE
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 150000km
|
|
|
robert01 |
Dodany dnia 14-07-2007 18:28 |
Postów: 19 Data rejestracji: 24.04.2007 09:10 Skąd: - |
crackers napisał/a: robert01 napisał/a: A więc podciągnełem linkę sprzegła w jaki sposob? Podłożyłem podkładke przy łapie Dzisiaj wymieniłem linkę i zlikwidowałem luz na lewarku i biegi wchodzą jak trzeba Tak więc potwierdzam, jak są problemy z biegami to proponuje najpierw pozbyć się luzów |
|
|
mpkaras |
Dodany dnia 22-10-2007 12:42 |
Postów: 468 Data rejestracji: 25.05.2007 01:42 Skąd: mazowieckie Gostynin |
Ja mam podobny prolem ze szkrzynią, przy czym na zimno, rano, ciężko wchodzi dwójka z jedynki i trójka z dwójki, reszta biegów chodzi ok. Podanto po przejechaniu penwego dystanu i kiklukrotnej zmianie biegów (tych niższych) problem znika. Czy możecie coś doradzić? Ja bym zwalił winę na olej, ale czy ja wiem?
Życie lubi komplikacje i gotowców się wystrzega Moją Renię można zobaczyć: Gostynin/Płock/Poznań Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), hatchback 5d, 250000km
|
GOLAN |
Dodany dnia 22-10-2007 16:07 |
Postów: 631 Data rejestracji: 01.02.2005 22:04 Skąd: - |
@robert01
ja właśnie mam nadzieje zakończyłem bardzo podobny problem niedawno podczas jazdy przestała mi wchodzić 1 potem zaczęły sie problemy z 2 jak sie okazało winna była linka bo po przejechaniu około 150km pękła mi na środku miasta oraz samoregulator (zwany również zestawem naprawczym sprzęgła) bo po założeniu nowej linki przeskakiwał na ząbkach i nie naciągał linki tak dla zainteresowanych podcas nitowania jeden zestaw naprawczy uległ zniszczeniu 38zł w plecy do drugiego zestawu załoyłem śruby M6 i naraie śmiga @mpkaras ja bym obstawiał olej u siebie wymieniałem i weszło około 3,5 litra kost 100zł wrazenie z jazdy bezcenne F7P 1,8 16v PLUSGAZ ]:-> Instrukcja obsługi forum Szczęśliwy posiadacz full serii Top Gear GG7217888 Z-ja, 7265930 Wroc [img]http://img217.imageshack.us/img217/7245/wrcgifnaforumes8.gif[/img] is not a valid Image. user AutoCad, ArchiCad, Artlantis, PS_CS3 tester 3ds Max Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 195000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |