Menu główne
Forum
Klubowicze
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 23-06-2007 22:04 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
bylo na bank, ale szukajka nie dziala, szukac poszukałem, ale nieznalazłem.
posiadam pioniera radyjko no i to nieszczesne sterowanie przy kierownicy, da rade to jakos podłączyc? kolega twierdzi ze da, ale w zaleznosci od radia jest troche bawienia sie z tym ma ktos jakies info na ten temat? z góry dzieki Edytowane przez maestro-nieaktywny dnia 17-09-2007 17:48 |
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 23-06-2007 22:04 |
kac_prowy_LCA |
Dodany dnia 23-06-2007 22:38 |
Postów: 1275 Data rejestracji: 07.04.2006 00:12 Skąd: dolnośląskie Legnica |
sluchaj da sie na bank przede wszystkim idac z mysla "dla chcacego nic trudnego" ale powaznie mowiac u mnie w miescie jest gosc, kozak od radii i kazde podlaczy do obojetnie jakiego starowania, niestety ma to swoja cene i mi odradzil, najczesciej robi to w nowych autach.
|
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 23-06-2007 22:41 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
ano własnie, pytalem jeszcze jednego elektryka i kumatego człowieka od elektryki samochodowej, i powiedzial ze wszystko sie da, tylko róznym nakładem pracy ;D krótko mówiąc pewnie sporo by zaśpiewał hehehe |
|
|
Hipis |
Dodany dnia 23-06-2007 22:49 |
Postów: 2396 Data rejestracji: 24.10.2005 00:02 Skąd: mazowieckie Warszawa |
dowiadywalem sie w blaupunkcie chcieli 300zl za przerobienie pod nowe radio to samo u pioniera wiec wsio sie da Moje auto: Chwilowy brak, we krwi, benzyna
|
|
|
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 23-06-2007 22:51 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
łee tam, mam jako takie pojecie to moze sam sprobuje zeby chociaz mi glosnosc byla regulowana bo wkurza mnie sieganie do tego kreciołka |
|
|
kml |
Dodany dnia 24-06-2007 13:00 |
Postów: 182 Data rejestracji: 26.08.2005 10:43 Skąd: - |
Mam ten sam problem z połączeniem Radia Alpine ze sterowaniem w kierownicy .
Znajomy podobno znalazł na jakiejś stronie kostki przejściówki z różnych modeli radia do różnych modeli aut ale za granocą i podobno przeyłka sporo kosztowała do tego :/ <<<R19 F3P1.8s 95r>>>
... <<<Fotografiker>>> ... |
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 24-06-2007 14:46 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
musze w ogole popatrzec jak to jest rozwiazane i w jaki sposob mozna sie jakos "podpiąć" |
|
|
krzysiek056 |
Dodany dnia 06-07-2007 17:04 |
Postów: 199 Data rejestracji: 31.01.2007 21:50 Skąd: dolnośląskie Bolesławiec |
Podpiąć tylko pod radio, bo pod iso raczej rady nie da
W każdym bądź razie za radio dałem 300 zł, a za jego przerobienie jednoznaczne z utratą wartości chcą 350zł .:Autko rodziców: R19 1993 F3P sedan:.
.:Moje autko: R19 F3N L740 1995 hatchback:. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 141000km
|
ttimon |
Dodany dnia 06-07-2007 20:05 |
Postów: 3415 Data rejestracji: 25.03.2007 22:17 Skąd: dolnośląskie Jawor |
kml napisał/a: Znajomy podobno znalazł na jakiejś stronie kostki przejściówki z różnych modeli radia do różnych modeli aut ale za granocą i podobno przeyłka sporo kosztowała do tego :/ Tez miałem takie rozkminy ale ceny ostudziły mój zapał Moje auto: Megane GT Stage 3 by TTC, diesel, 108000km
|
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 06-07-2007 20:23 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
kiedys myslalem zeby sterowanie szyberdachem sobie do tego podciągnac hehehehehe ale to po kilku głebszych tak mnie naszło, zeby nie macac reka do gory tylko cyk przy kierownicy |
|
|
crackers |
Dodany dnia 07-07-2007 10:34 |
Postów: 4316 Data rejestracji: 23.02.2006 19:53 Skąd: mazowieckie Radom |
No nie wiem, dobre Obawiam sie, ze jak ktos zna sie dobrze na elektronice, to z pewnoscia sobie poradzilby z tym
POWERED BY MAPTEK + POWRED BY STI + POWRED BY SUBARU + FIND ME ON GOOGLE
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 150000km
|
|
|
krzysiek056 |
Dodany dnia 08-07-2007 18:29 |
Postów: 199 Data rejestracji: 31.01.2007 21:50 Skąd: dolnośląskie Bolesławiec |
maestro napisał/a: kiedys myslalem zeby sterowanie szyberdachem sobie do tego podciągnac hehehehehe ale to po kilku głebszych tak mnie naszło, zeby nie macac reka do gory tylko cyk przy kierownicy Najlepiej do tego pkrętęłka za całym "pilotem" .:Autko rodziców: R19 1993 F3P sedan:.
.:Moje autko: R19 F3N L740 1995 hatchback:. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 141000km
|
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 08-07-2007 18:34 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
ooo tak albo impulsowo, ten od gory otwiera uchyla, a na dol domyka, albo wsuwa go na max |
|
|
atxmaniek |
Dodany dnia 09-07-2007 11:54 |
Postów: 81 Data rejestracji: 01.05.2007 13:55 Skąd: - |
Maestro, udało Ci się w końcu podłączyć pilot pod te radio Jak tak, to podaj rozwiązanie.
Tak przy okazji znalazlem sposob przerobienia sterowania z astry 2 do pioneera. Wychodzi na to ze sterowanie w pioneerkach jest realizowane przez drabinke rezystorowa. Link http://www.vision...ublika.pl/ Aczkolwiek jesli Maestro udało Ci sie przerobic pilot z renowki to zarzuc gotowe rozwiazanie. Edytowane przez atxmaniek dnia 09-07-2007 12:20 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 230000km
|
|
|
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 09-07-2007 15:47 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
szczerze to powiem ze tyle grzebałem ale nie mam pojecia czy mam jacka z tyłu radia hehe;] nadal jestem w metodach prob i błedow, poki co jeszcze nic nie spalone, ale w kazdej wolnej chwili (co jakis drugi dzien) grzebe w tym, bo zaparłem sie i musze to zrobic jesli tylko cos uda mi sie osiągnąć dam znac i wszystko opisze |
|
|
atxmaniek |
Dodany dnia 09-07-2007 15:50 |
Postów: 81 Data rejestracji: 01.05.2007 13:55 Skąd: - |
Zdaje sie ze znalazlem rozwiazanie W koncu.
http://www.mp3car...ntrol.html Czyli jednak drabinka rezystorów. Niestety nie mam jak przetestowac bo jeszcze nie kupilem radia :-), szukam wlasnie takiego do ktorego bede mogl podlaczyc ten pilot. Maestro, jak cos zmajstrujesz to zarzuc tu na forum efekty :-) Dotyczy Pioneer`kow z mozliwoscia seryjnego sterowania, w angielskich opisach opcja nazywana jako Hard-Wired Remote Control - z tylu powinno byc wejscie minijack :-) PS. Pomysle jeszcze jak rozwiazac sprawe impulsatora w pilocie .. (te koleczko do przestawiania stacji), bo z reguly to nie dziala jako zwykle przyciski. Rozbieral ktos moze juz tego pilota ? Jesli ma ktos zdjecia bebechow to prosze o przeslanie (w miare dokladych zdjec) to mi pozwoli ocenic jak to wyglada sprawa z impulsatorem. A tak wogole to da sie rozebrac ten pilocik tak zeby dalo sie go znowu zlozyc ? Edytowane przez atxmaniek dnia 09-07-2007 15:58 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 230000km
|
|
|
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 09-07-2007 16:05 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
da sie da od tego odchodzi kabelek tzn wszystkie przewody są w jednej szarej izolacji, przewodzie i idą gdzies w okolicach stacyjki giną
jak dam rade to dzisiaj rozbiore wszystko edit: dane techniczne mojego radyjka: Pioneer DEH-4700mp # KLUCZOWE ZALETY Tuner D4Q Digital AM/FM RDS # Możliwość sterowania opcjonalnym pilotem # Możliwość podłączenia interfejsu dla fabrycznie zainstalowanego systemu zdalnego sterowania (np. w kierownicy) # Odtwarzanie CD/CD-R/RW/MP3/WMA/WAV # Wzmacniacz MOSFET 50W x 4 # Pokrętło głośności # 1 wyjście przedwzmacniacza typu RCA (tył) # System korekcji dźwięku EEQ (3-pasmowy korektor) # System korekcji dźwięku skompresowanego Comp/BMX # Korekcja przesunięcia dźwięku FIE # Wyciszenie tel. Komórkowego TUNER # RDS (PI, PS, AF, TP/TA) # ARC FM # D4Q (ARC 5) # Automatyczne wyszukiwanie najsilniejszych stacji (BSA) # Szybki tuner z sentezatorem PLL # Tłumik szumów pulsacyjnych (PNS) # Pamięć 18 stacji (FM 1,2, ML) # Pamięć najsilniejszych stacji (BSM) ODTWARZACZ CD # Cyfrowy filtr o 8x nadpróbkowaniu # 1-bitowy przetwornik cyfrowo-analogowy # Przewijanie w przód/tył # Powtarzanie # Przeszukiwanie ręczne/ścieżki # Pamięć ostatniej pozycji # CD-Text/Scroll SEKCJA AUDIO # Maksymalna moc wyjściowa MOSFET 50W x 4: # Moc wyjściowa DIN (DIN45324, +B=14.4 V) 4 x 27 Watt # System korekcji dźwięku EEQ: # 5 zaprogramowanych trybów korekcji # Możliwość dokonania własnych ustawień korektora # 3-pasmowy korektor parametryczny # Loudness (3 tryby) # System FIE (Wzmocnienie przedniej sceny dźwiękowej; 3 tryby) # SLA ( regulator poziomu źródła) # Fader # 1 wyjście przedwzmacniacza typu RCA OGÓLNE # Możliwość sterowania opcjonalnym pilotem (CD-SR100; CD-R300) # Możliwość podłączenia fabrycznego systemu zdalnego sterowania Łącze ISO # Zdejmowany panel frontowy # Automatyczne wyciszanie podczas rozmowy przez tel. komórkowego # Możliwość instalacji w zakresie 0-60° # kolor: szary panel, biały wyświetlacz, zielone/niebieskie przyciski lub czarny panel, błękitny wyświetlacz, czerwone/niebieskie przyciski Edytowane przez maestro-nieaktywny dnia 09-07-2007 16:12 |
|
|
atxmaniek |
Dodany dnia 09-07-2007 16:24 |
Postów: 81 Data rejestracji: 01.05.2007 13:55 Skąd: - |
# Możliwość podłączenia fabrycznego systemu zdalnego sterowania No to mozesz podlaczyc, teraz zostaje tylko kwestia impulsatora. Sprawdzilem i tak jak sadzilem sprawa nie jest prosta. Kazda pozycja pokretla daje rozne wyniki na kostce. Nie wiem czy nie prosciej byloby dorobobienie dwoch mikrostykow, pociagniecie kabelkow i tym przelaczac stacje/utwory i przewijac. W tej chwili tylko taki mam pomysl. Pomysle jeszcze, moze da sie sam impulsator przerobic zeby przewijajac w gore dawal napiecie na pinie 7 a w dol na 6. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 230000km
|
|
|
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 09-07-2007 16:30 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
co do impulsatora to pojecia nie mam, ale znalazłem pewne wskazówki i schemacik, dość prosty pilota, zaraz sie moze zabiore jak nie zacznie padac |
|
|
atxmaniek |
Dodany dnia 09-07-2007 16:44 |
Postów: 81 Data rejestracji: 01.05.2007 13:55 Skąd: - |
Wrzuc linka i schemacik albo przeslij na pw czy tez maila. Wiesz moze czy radio (philips oryginalny) wystawia na ktores piny napiecie ? Czy wogole jak to tam jest ? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 230000km
|
|
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |