Menu główne
Forum
Klubowicze
TGV |
Dodany dnia 26-06-2007 09:59 |
Postów: 22 Data rejestracji: 06.04.2006 15:32 Skąd: - |
szanowni koledzy nawiazujac do poprzednich tematów wycieków z silnika od strony skrzyni biegów, oraz trudnosci z włożeniem pierwszego i drugiego biegu najpierw zmieniłem uszczelke misy olejowej, ale nic to nie pomoglo - wiec w sobote wyciagnolem silnik z mego wozu, zmienie uszczelniacz, zmienie uszczelnienie ostatniej podpory walu i nowa uszczelka misy - bede wklejal na jakas paste - podobna do oryginalnej, ale chce takze sprawdzic sprzeglo - sloeczko i lozysko sa ok, natomiast nie wiem jak z tarcza - jaka jest grubość tarczy - nowej i dopuszczalnej?
biegi nie wchodziły prawdopodobnie dlatego, ze dwie poduszki sa naderwane. pozdrawiam wszystkich. TGV http://www.autoklub.zgorzelec.pl/
OC Tanio obniżylismy składki za OC komunikacyjne |
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 26-06-2007 09:59 |
tomero19 |
Dodany dnia 05-08-2007 20:04 |
Postów: 1 Data rejestracji: 12.04.2007 22:38 Skąd: - |
witaj słuchaj czytam twój temat i powiem ci sczerze że miałem podobny problem po zakupie sprowadzonej reni ,ale podczas wyjęcia sprzegła wszystko było jasne , przewaznie przy takich objawach masz do wymiany tarcze sprzęgłową |
|
|
docent207 |
Dodany dnia 05-08-2007 22:13 |
Postów: 498 Data rejestracji: 30.06.2007 20:30 Skąd: dolnośląskie Złotoryja |
jak silnik F3N to mam tarcze sprzęgła Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 170000km
|
Przejdź do forum: |