Menu główne
Forum
Klubowicze
maestro |
Dodany dnia 26-07-2012 21:50 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Żeby oszczędzać przełącznik świateł, żarówki i nowe reflektory.
Nie ukrywam że też z wygody. Wiem do czego pijesz, ale nie z tego powodu je zamontowałem Edytowane przez maestro dnia 26-07-2012 21:52 Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
renault19.pl | Dodany dnia 26-07-2012 21:50 |
lukasz609 |
Dodany dnia 15-11-2015 14:40 |
Postów: 932 Data rejestracji: 30.12.2008 23:53 Skąd: świętokrzyskie Ostrowiec Świętokrzyski |
Wczoraj praktykowałem odcięcie pompy paliwa podany przez Krzychup za pomocą przekaźnika w 16V. Powiem tak nie działa to jak należy ponieważ odcina się w ten sposób napięcie silniczka krokowego co powoduje 3000obr/min na biegu jałowym, zaś odcięcie pompy z pinu 6 w ECU odcina całkowicie napięcie do krokowca też, Jedyne rozwiązanie odciać napięcie z kostki w progu pasażera biały gruby przewód
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, E6J 1.4 ENERGY (1390/80KM), hatchback, 461853600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N 1,7 (1721/73KM), hatchback, 308600km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+lpg F3P (1764/90KM), CABRIO, 209400km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 325672km
|
Kujtek |
Dodany dnia 15-11-2015 14:43 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@lukasz609 po co nurkować aż do kostki w progu pasażera? wystarczy ci w pudle przekaźników pogrzebać:
http://renault19....ost_594195 Duża kostka, A7 hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
lukasz609 |
Dodany dnia 15-11-2015 14:48 |
Postów: 932 Data rejestracji: 30.12.2008 23:53 Skąd: świętokrzyskie Ostrowiec Świętokrzyski |
@Kujtek też nie pomaga przerabiałem nawet dziś bo widziałem ten temat znów wchodzi brak zasilania na krokowy
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, E6J 1.4 ENERGY (1390/80KM), hatchback, 461853600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N 1,7 (1721/73KM), hatchback, 308600km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+lpg F3P (1764/90KM), CABRIO, 209400km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 325672km
|
Kujtek |
Dodany dnia 15-11-2015 14:52 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@lukasz609 a jak przetniesz po stronie wiązki pod deską?
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
lukasz609 |
Dodany dnia 15-11-2015 14:54 |
Postów: 932 Data rejestracji: 30.12.2008 23:53 Skąd: świętokrzyskie Ostrowiec Świętokrzyski |
@Kujtek muszę ją wypiąć i też można obadać raz nie działa mi wskaźnik ciśnienia olu a innym razem obroty zatrzymują się na 3000obr na LPG
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, E6J 1.4 ENERGY (1390/80KM), hatchback, 461853600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N 1,7 (1721/73KM), hatchback, 308600km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+lpg F3P (1764/90KM), CABRIO, 209400km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 325672km
|
Kujtek |
Dodany dnia 15-11-2015 14:56 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@lukasz609 to musi działać, przy tej głównej wtyczce jak odetniesz kabelek to nie ma szans żeby zginął sygnał na krokowca, to przecież nie idzie w wiązkę i nie wraca
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
lukasz609 |
Dodany dnia 15-11-2015 15:00 |
Postów: 932 Data rejestracji: 30.12.2008 23:53 Skąd: świętokrzyskie Ostrowiec Świętokrzyski |
@Kujtek jutro zalukam jak podziała na pewno napiszę
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, E6J 1.4 ENERGY (1390/80KM), hatchback, 461853600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N 1,7 (1721/73KM), hatchback, 308600km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+lpg F3P (1764/90KM), CABRIO, 209400km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 325672km
|
dj_mafiozo |
Dodany dnia 15-11-2015 19:01 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
@lukasz609 Kumbinujesz stary, przewody do pompy paliwa idą w prawym progu i wychodzą z niego razem z przewodami do pływaka pod wykładziną pod tylną kanapą, wystarczy podnieść siedzisko i odchylić wykładzinę i masz na wierzchu wiązkę, ciągniesz kabelek od wielozaworu na butli plusowy jako zasilanie cewki przekaźnika, masę pożyczasz z wiązki do pompy paliwa (gruby czarny kabel), przecinasz gruby biały i jeden koniec na wejście na przekaźnik, drugi na wyjście zwierane przy braku zasilania na cewce przekaźnika, EOT. U mnie to jedyny fragment oryginalnej wiązki progu RNa...
"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
lukasz609 |
Dodany dnia 15-11-2015 20:57 |
Postów: 932 Data rejestracji: 30.12.2008 23:53 Skąd: świętokrzyskie Ostrowiec Świętokrzyski |
@dj_mafiozo ale po co mam cudowac rozbierac pol auta i ciagnac kable jak mozna z pod maski zrobic estetycznie i bez druciarni
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, E6J 1.4 ENERGY (1390/80KM), hatchback, 461853600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N 1,7 (1721/73KM), hatchback, 308600km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+lpg F3P (1764/90KM), CABRIO, 209400km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 325672km
|
dj_mafiozo |
Dodany dnia 15-11-2015 21:17 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
@lukasz609 No można, o ile będzie działać jak należy, a jak nie to jest opcja awaryjna, ja u siebie jak bym coś takiego robił to właśnie tam, chociażby dlatego, że tam mam łączone dwie wiązki (wiązkę sedana RT i fragment wiązki RNa do pompy i pływaka), w sposób następujący:
"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |