25 Kwietnia 2024 18:09:23
Zdjęcia użytkowników
mario_1953 maestro
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

patrick_LCH [off] 23-04-2024 07:23
Wiele osób z sentymentu tu dalej zagląda ale się nie udziela Grin jak trafi się kiedyś luźniejszy dzień w pracy to trzeba będzie temat o autach zaktualizować Grin

mirekk123 [off] 22-04-2024 10:57
jeszcze trochę i przywrócimy forum do życia Grin

adiks7 [off] 20-04-2024 21:28
Obecny

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
Renault19.pl » FORUM TECHNICZNE » Wyposażenie elektryczne
 Drukuj temat
[F] Odcięcie pompy paliwa (przy pracy na LPG) 
maestro
#41 Drukuj posta
Dodany dnia 26-07-2012 21:50
Moderator Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Żeby oszczędzać przełącznik świateł, żarówki i nowe reflektory.
Nie ukrywam że też z wygody.

Wiem do czego pijesz, ale nie z tego powodu je zamontowałem Wink

Edytowane przez maestro dnia 26-07-2012 21:52
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 26-07-2012 21:50
Awatar
lukasz609
#42 Drukuj posta
Dodany dnia 15-11-2015 14:40
Awatar


Postów: 932

Data rejestracji: 30.12.2008 23:53
Skąd: świętokrzyskie
Ostrowiec Świętokrzyski

Wczoraj praktykowałem odcięcie pompy paliwa podany przez Krzychup za pomocą przekaźnika w 16V. Powiem tak nie działa to jak należy ponieważ odcina się w ten sposób napięcie silniczka krokowego co powoduje 3000obr/min na biegu jałowym, zaś odcięcie pompy z pinu 6 w ECU odcina całkowicie napięcie do krokowca też, Jedyne rozwiązanie odciać napięcie z kostki w progu pasażera biały gruby przewód Smile

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, E6J 1.4 ENERGY (1390/80KM), hatchback, 461853600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N 1,7 (1721/73KM), hatchback, 308600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+lpg F3P (1764/90KM), CABRIO, 209400km

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 325672km
 
Kujtek
#43 Drukuj posta
Dodany dnia 15-11-2015 14:43
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

@lukasz609 po co nurkować aż do kostki w progu pasażera? wystarczy ci w pudle przekaźników pogrzebać:
http://renault19....ost_594195
Duża kostka, A7 Smile

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
lukasz609
#44 Drukuj posta
Dodany dnia 15-11-2015 14:48
Awatar


Postów: 932

Data rejestracji: 30.12.2008 23:53
Skąd: świętokrzyskie
Ostrowiec Świętokrzyski

@Kujtek też nie pomaga przerabiałem nawet dziś bo widziałem ten temat znów wchodzi brak zasilania na krokowy Smile

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, E6J 1.4 ENERGY (1390/80KM), hatchback, 461853600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N 1,7 (1721/73KM), hatchback, 308600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+lpg F3P (1764/90KM), CABRIO, 209400km

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 325672km
 
Kujtek
#45 Drukuj posta
Dodany dnia 15-11-2015 14:52
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

@lukasz609 a jak przetniesz po stronie wiązki pod deską?

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
lukasz609
#46 Drukuj posta
Dodany dnia 15-11-2015 14:54
Awatar


Postów: 932

Data rejestracji: 30.12.2008 23:53
Skąd: świętokrzyskie
Ostrowiec Świętokrzyski

@Kujtek muszę ją wypiąć i też można obadać raz nie działa mi wskaźnik ciśnienia olu a innym razem obroty zatrzymują się na 3000obr na LPG Smile

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, E6J 1.4 ENERGY (1390/80KM), hatchback, 461853600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N 1,7 (1721/73KM), hatchback, 308600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+lpg F3P (1764/90KM), CABRIO, 209400km

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 325672km
 
Kujtek
#47 Drukuj posta
Dodany dnia 15-11-2015 14:56
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

@lukasz609 to musi działać, przy tej głównej wtyczce jak odetniesz kabelek to nie ma szans żeby zginął sygnał na krokowca, to przecież nie idzie w wiązkę i nie wraca

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
lukasz609
#48 Drukuj posta
Dodany dnia 15-11-2015 15:00
Awatar


Postów: 932

Data rejestracji: 30.12.2008 23:53
Skąd: świętokrzyskie
Ostrowiec Świętokrzyski

@Kujtek jutro zalukam jak podziała na pewno napiszę Pfft

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, E6J 1.4 ENERGY (1390/80KM), hatchback, 461853600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N 1,7 (1721/73KM), hatchback, 308600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+lpg F3P (1764/90KM), CABRIO, 209400km

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 325672km
 
dj_mafiozo
#49 Drukuj posta
Dodany dnia 15-11-2015 19:01
Awatar


Postów: 1874

Data rejestracji: 28.10.2008 22:56
Skąd: łódzkie
Łódź

@lukasz609 Kumbinujesz stary, przewody do pompy paliwa idą w prawym progu i wychodzą z niego razem z przewodami do pływaka pod wykładziną pod tylną kanapą, wystarczy podnieść siedzisko i odchylić wykładzinę i masz na wierzchu wiązkę, ciągniesz kabelek od wielozaworu na butli plusowy jako zasilanie cewki przekaźnika, masę pożyczasz z wiązki do pompy paliwa (gruby czarny kabel), przecinasz gruby biały i jeden koniec na wejście na przekaźnik, drugi na wyjście zwierane przy braku zasilania na cewce przekaźnika, EOT. U mnie to jedyny fragment oryginalnej wiązki progu RNa... Wink

"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"

Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek.
Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM)
Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM)

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
 
lukasz609
#50 Drukuj posta
Dodany dnia 15-11-2015 20:57
Awatar


Postów: 932

Data rejestracji: 30.12.2008 23:53
Skąd: świętokrzyskie
Ostrowiec Świętokrzyski

@dj_mafiozo ale po co mam cudowac rozbierac pol auta i ciagnac kable jak mozna z pod maski zrobic estetycznie i bez druciarni Cool

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, E6J 1.4 ENERGY (1390/80KM), hatchback, 461853600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N 1,7 (1721/73KM), hatchback, 308600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+lpg F3P (1764/90KM), CABRIO, 209400km

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 325672km
 
dj_mafiozo
#51 Drukuj posta
Dodany dnia 15-11-2015 21:17
Awatar


Postów: 1874

Data rejestracji: 28.10.2008 22:56
Skąd: łódzkie
Łódź

@lukasz609 No można, o ile będzie działać jak należy, a jak nie to jest opcja awaryjna, ja u siebie jak bym coś takiego robił to właśnie tam, chociażby dlatego, że tam mam łączone dwie wiązki (wiązkę sedana RT i fragment wiązki RNa do pompy i pływaka), w sposób następujący:

images62.fotosik.pl/878/2ce09bdb0d6cd2aem.jpg

"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"

Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek.
Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM)
Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM)

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: