Menu główne
Forum
Klubowicze
misiek |
Dodany dnia 05-06-2005 16:07 |
Postów: 101 Data rejestracji: 24.02.2005 17:19 Skąd: - |
Witam!Mam pytanko.Niedawno zaczal dochodzic z silnika metaliczny glos!Taki jakby metaliczny swist.Ledwo go slychac ale wczesniej tak nie bylo.Silnik pracuje rowno na biegu jalowym,nie gasnie,odpalam go bez problemu.Czy ktos wie co to moze byc i czy to jest grozne bo nie wiem co o tym myslecDodam ze mam silnik .4 C3j na benzynie.
Renault 19 Chamada 1990 C3J 1.4
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 05-06-2005 16:07 |
Los_sandalos |
Dodany dnia 05-06-2005 21:18 |
Postów: 328 Data rejestracji: 19.02.2005 15:33 Skąd: - |
To może być wszystko od uszkodzonych panewek do luźnej śrubki. Nie licz, że ci ktoś na odlegość zdiagnozuje auto. Daj zarobić mechanikowi lub choć kup dobre piwo i podjedź do jakiegoś znajomego co się zna na silnikach.
R19 1992 Phase I F3NL 740 1721/73hp
R safrane 3.0 V6 1993 |
|
|
Jaski |
Dodany dnia 05-06-2005 21:34 |
Postów: 2156 Data rejestracji: 21.01.2005 11:16 Skąd: śląskie Gliwice |
no dokladnie tak jak napisal LosSandalos
moze to byc nawet oslona termiczna przy wydechu moze masz mało oleju? Number 11 Of Renault 19 Klubu
Party Squad - Members Squad Moje auto: Laguna II 1.9 Dci & Movano 2.5 Dci, diesel, 195000km
|
|
|
mirax |
Dodany dnia 08-06-2005 10:23 |
Postów: 64 Data rejestracji: 13.03.2005 02:06 Skąd: - |
a jaki masz przebieg? mam taki sam silnik i 135 kkm i też tak piszczy z lewej strony silnika (patrząc pod machę) w okolicy pompy wodnej. podejrzewam że to rozrząd a dokładnie napinacz łańcucha bo po odłączeniu pompy i alternatora dżwięk nie ustał. |
|
|
misiek |
Dodany dnia 08-06-2005 18:06 |
Postów: 101 Data rejestracji: 24.02.2005 17:19 Skąd: - |
Samochod ma przebieg 140 tys km. zastanawiam sie bo moze wydmuchalo uszczelne od kolektora i dlatego jest taki metaliczny odglos.Nie tak dawno bylem u mechanika i patrzyl rozrzad i stwierdzil ze wszystko jest w porzadku.
Renault 19 Chamada 1990 C3J 1.4
|
|
|
pabloz |
Dodany dnia 09-06-2005 12:06 |
Postów: 5 Data rejestracji: 31.05.2005 12:09 Skąd: - |
mialem to samo w silniku c3j,ale dodatkowo podwyzszone obroty na jalowym ,okazalo sie ze uszczelka miedzy kolektorami byla uszkodzona i zasysane powietrze tak swiszczalo. w zwiazku z tym ze uszczelka jest nie do zdobycia po rozebraniu wypelnilem ubytki fire gumem i potraktowałem suszarka. bylo to 10000km temu i jest ok
R19 C3J 91r
|
|
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |