Menu główne
Forum
Klubowicze
Lesiu11 |
Dodany dnia 07-01-2010 14:23 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
i plus i masa jest w przełaczniku centralnego, bo niby jak by miała żaróweczka świecić Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
renault19.pl | Dodany dnia 07-01-2010 14:23 |
Swierzak90 |
Dodany dnia 08-01-2010 14:36 |
Postów: 619 Data rejestracji: 15.03.2009 15:46 Skąd: - |
Jeszcze jedno pytanko, nigdzie nie mogę dostać diód 1 A 100V są tylko 1A 1000V to takie będą dobre ? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), sedan, 300000km
|
Krzychup |
Dodany dnia 08-01-2010 17:42 |
Postów: 4472 Data rejestracji: 10.03.2005 22:32 Skąd: wielkopolskie Poznań |
Dla diod wszystko co powyżej 25V jest dobre do auta, ważne są też Ampery i tutaj raczej nie bierz mniejszych niż 1A.
Moje auto: Honda Civic, benzyna+LPG, 200000km
|
maestro |
Dodany dnia 09-01-2010 16:01 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
mario. w ph1 kostka jest obrócona. w ph2 podswietlenie jest u góry a kierunki na dole. nie miszaj nie miszaj ;]
kable są pojedyncze w kazdym razie. bynajmniej w ph2. i po co nerwy? bo sądze że diody masz źle wpięte. to po pierwsze. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Swierzak90 |
Dodany dnia 09-01-2010 18:19 |
Postów: 619 Data rejestracji: 15.03.2009 15:46 Skąd: - |
Maestro to Ty nie mieszaj ! od kierunków są jak wyciągniesz przycisk od awaryjnych dwa piny na górze kostki, tak jak pisał mario podwójne kable, wiem bo dzisiaj to w końcu zrobiłem i działa. Diody miałem dobrze, więc się dziwiłem czemu pali bezpieczniki. Teraz wiem że ktoś źle opisał gdzie się wpiąć, ważne że już działa. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), sedan, 300000km
|
mario19 |
Dodany dnia 09-01-2010 19:44 |
Postów: 363 Data rejestracji: 05.04.2007 19:13 Skąd: łódzkie Ozorków |
@maestro: Kolega ma Ph1.W PH1 przewody od kierunków są podwójne.I u góry.To po mącisz i każesz mu robić jak w PH2? W desce z PH2 są pojedyncze,to tak na przyszłość.
mario19 dodał/a następującą grafikę:
Edytowane przez mario19 dnia 09-01-2010 19:55 Moje auto: Vectra 1.6 16V, benzyna+LPG, 190000km
|
seba2ts |
Dodany dnia 06-03-2011 12:04 |
Postów: 501 Data rejestracji: 03.11.2008 18:23 Skąd: mazowieckie Chorzele |
Mam pytanie , czy ten sam motyw z mygającymi awaryjnymi moge zastosowac w meganie ? tam tez są przyciski jak w 19 do awaryjnych i centralnego zamka
więc chyba ten motyw podejdzie Edytowane przez seba2ts dnia 06-03-2011 12:07 Była R19. Była Megane Sport Coupe. Była Honda Accord V gen. Obecnie Honda Accord VI gen 1.8 VTEC ;D
Moje auto: Honda Accord 2.0i, benzyna+LPG, 313000km
|
maestro |
Dodany dnia 06-03-2011 13:42 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
obawiam sie że przycisk może działać na innej zasadzie ale OGÓLNIE można to zamontować nawet w traktorze, kwestia odnalezienie przewodów.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
seba2ts |
Dodany dnia 06-03-2011 16:14 |
Postów: 501 Data rejestracji: 03.11.2008 18:23 Skąd: mazowieckie Chorzele |
aha oblukam co i jak tam u mnie w tych kostkach przełączników
Była R19. Była Megane Sport Coupe. Była Honda Accord V gen. Obecnie Honda Accord VI gen 1.8 VTEC ;D
Moje auto: Honda Accord 2.0i, benzyna+LPG, 313000km
|
sebastian1990 |
Dodany dnia 08-03-2011 17:49 |
Postów: 143 Data rejestracji: 10.01.2010 17:17 Skąd: lubelskie Zamość |
zrobilem tak jak napisane, i dziala ale swiatla migną tylko raz, dalo by rade zrobic zeby mrugaly kilka razy ? co trzeba do tego ?
LZA
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), hatchback 3d, 200000km
|
seba2ts |
Dodany dnia 11-03-2011 11:02 |
Postów: 501 Data rejestracji: 03.11.2008 18:23 Skąd: mazowieckie Chorzele |
no oblukałem co i jak , od centralnego mam taka kostke :[img]http://img189.imageshack.us/img189/5185/dsc00488dw.th.jpg[/img] is not a valid Image.
Uploaded with ImageShack.us a od awaryjnych taką : [img]http://img17.imageshack.us/img17/998/dsc00489kp.th.jpg[/img] is not a valid Image. Uploaded with ImageShack.us da rade to samo zrobic u mnie ? Edytowane przez seba2ts dnia 11-03-2011 11:03 Była R19. Była Megane Sport Coupe. Była Honda Accord V gen. Obecnie Honda Accord VI gen 1.8 VTEC ;D
Moje auto: Honda Accord 2.0i, benzyna+LPG, 313000km
|
maestro |
Dodany dnia 11-03-2011 16:09 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Pisałem Ci że da sie, kwestia znalezienia odpowiednich przewodów, a tego bez schematu czy nawet miernika nikt Ci nie powie gdzie co i jak.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
seba2ts |
Dodany dnia 12-03-2011 15:28 |
Postów: 501 Data rejestracji: 03.11.2008 18:23 Skąd: mazowieckie Chorzele |
a wiec tak , dzis próbowałem zrobic patent z awaryjnymi ale cos nie działa , znalazłem przewody od awaryjnych od obu stron i od centralnego też , podpinam jak na schemacie
86-centralny 85-masa 30-plus 87-awaryjne 87a- zostaje puste podpinam wszytsko, diody tez dobrze załozone ale awaryjne się nie włączaja niestety Była R19. Była Megane Sport Coupe. Była Honda Accord V gen. Obecnie Honda Accord VI gen 1.8 VTEC ;D
Moje auto: Honda Accord 2.0i, benzyna+LPG, 313000km
|
maestro |
Dodany dnia 13-03-2011 16:51 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
widocznie złe przewody
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
seba2ts |
Dodany dnia 14-03-2011 15:34 |
Postów: 501 Data rejestracji: 03.11.2008 18:23 Skąd: mazowieckie Chorzele |
wydaje mi sie że dobrze , kierunki w awaryjnych znalazłem tak że wartość malała i rosła wraz z mruganiem kierunków i znalazłem lewa i prawą stronę , od centralnego wziołem 2 skrajne i na nich podczas np. zamykania czy otwierania napięcie malałao więc to chyba tez te , a jak sprawdzic przekaźnik ?bo mam uzywany , może to w nim problem
Była R19. Była Megane Sport Coupe. Była Honda Accord V gen. Obecnie Honda Accord VI gen 1.8 VTEC ;D
Moje auto: Honda Accord 2.0i, benzyna+LPG, 313000km
|
lukat1988 |
Dodany dnia 14-03-2011 19:41 |
Postów: 1520 Data rejestracji: 18.10.2009 22:24 Skąd: lubelskie Lublin |
Powinien pykać
Będę brał Cię! W RENAULCIE!
Moje auto: Renault Laguna II Grandtour 1.9 Dci (88kW/120KM), diesel, 283000km
|
seba2ts |
Dodany dnia 14-03-2011 20:19 |
Postów: 501 Data rejestracji: 03.11.2008 18:23 Skąd: mazowieckie Chorzele |
nic nie pykało , tylko czy jest to wina przekaźnika czy złych przewodów ale to chyba odpada.
Była R19. Była Megane Sport Coupe. Była Honda Accord V gen. Obecnie Honda Accord VI gen 1.8 VTEC ;D
Moje auto: Honda Accord 2.0i, benzyna+LPG, 313000km
|
Krzychup |
Dodany dnia 14-03-2011 22:02 |
Postów: 4472 Data rejestracji: 10.03.2005 22:32 Skąd: wielkopolskie Poznań |
seba2ts napisał/a: ...od centralnego wziołem 2 skrajne i na nich podczas np. zamykania czy otwierania napięcie malałao więc to chyba tez te A co znaczy, że napięcie malało? Centralny w R19 sterowany jest +12V, więc napiecie powinno rosnąć przy otwieraniu i zamykaniu. Moje auto: Honda Civic, benzyna+LPG, 200000km
|
seba2ts |
Dodany dnia 15-03-2011 15:03 |
Postów: 501 Data rejestracji: 03.11.2008 18:23 Skąd: mazowieckie Chorzele |
a u mnie w meagnie na odwrót , było w kablach +12v a podczas otwierania czy zamykania spadało do 0
Była R19. Była Megane Sport Coupe. Była Honda Accord V gen. Obecnie Honda Accord VI gen 1.8 VTEC ;D
Moje auto: Honda Accord 2.0i, benzyna+LPG, 313000km
|
Krzychup |
Dodany dnia 15-03-2011 21:36 |
Postów: 4472 Data rejestracji: 10.03.2005 22:32 Skąd: wielkopolskie Poznań |
Coś mieszasz, albo nie masz oryginalnego centralnego, bo w mojej Megance sterowanie jest +12V i w schematach jakie znalazłem na forum też jest +12V.
Skoro tak, to obróć diody od zamykania/otwierania paskiem OD przekaźnika, a na nogę 85 podaj +12V. Moje auto: Honda Civic, benzyna+LPG, 200000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |