23 Kwietnia 2024 23:25:10
Zdjęcia użytkowników
__NEO__ alonzoR19
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

patrick_LCH [off] 23-04-2024 07:23
Wiele osób z sentymentu tu dalej zagląda ale się nie udziela Grin jak trafi się kiedyś luźniejszy dzień w pracy to trzeba będzie temat o autach zaktualizować Grin

mirekk123 [off] 22-04-2024 10:57
jeszcze trochę i przywrócimy forum do życia Grin

adiks7 [off] 20-04-2024 21:28
Obecny

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
Renault19.pl » FORUM TECHNICZNE » Wyposażenie elektryczne
 Drukuj temat
[F] Mrugnięcie awaryjnych przy otwarciu/zamknięciu drzwi 
Lesiu11
#21 Drukuj posta
Dodany dnia 07-01-2010 14:23
Administrator Awatar

Klubowicz #0316

Postów: 4322

Data rejestracji: 08.12.2007 19:43
Skąd: dolnośląskie
Legnica

i plus i masa jest w przełaczniku centralnego, bo niby jak by miała żaróweczka świecićSmile

Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 07-01-2010 14:23
Awatar
Swierzak90
#22 Drukuj posta
Dodany dnia 08-01-2010 14:36
Awatar


Postów: 619

Data rejestracji: 15.03.2009 15:46
Skąd: -

Jeszcze jedno pytanko, nigdzie nie mogę dostać diód 1 A 100V są tylko 1A 1000V to takie będą dobre ?

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), sedan, 300000km
 
Krzychup
#23 Drukuj posta
Dodany dnia 08-01-2010 17:42
Administrator Awatar


Postów: 4472

Data rejestracji: 10.03.2005 22:32
Skąd: wielkopolskie
Poznań

Dla diod wszystko co powyżej 25V jest dobre do auta, ważne są też Ampery i tutaj raczej nie bierz mniejszych niż 1A.


Moje auto: Honda Civic, benzyna+LPG, 200000km
 
maestro
#24 Drukuj posta
Dodany dnia 09-01-2010 16:01
Moderator Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

mario. w ph1 kostka jest obrócona. w ph2 podswietlenie jest u góry a kierunki na dole. nie miszaj nie miszaj ;]

kable są pojedyncze w kazdym razie. bynajmniej w ph2. i po co nerwy? bo sądze że diody masz źle wpięte. to po pierwsze.


Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
Swierzak90
#25 Drukuj posta
Dodany dnia 09-01-2010 18:19
Awatar


Postów: 619

Data rejestracji: 15.03.2009 15:46
Skąd: -

Maestro to Ty nie mieszaj ! od kierunków są jak wyciągniesz przycisk od awaryjnych dwa piny na górze kostki, tak jak pisał mario podwójne kable, wiem bo dzisiaj to w końcu zrobiłem i działa. Diody miałem dobrze, więc się dziwiłem czemu pali bezpieczniki. Teraz wiem że ktoś źle opisał gdzie się wpiąć, ważne że już działa.

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), sedan, 300000km
 
mario19
#26 Drukuj posta
Dodany dnia 09-01-2010 19:44
Awatar


Postów: 363

Data rejestracji: 05.04.2007 19:13
Skąd: łódzkie
Ozorków

@maestro: Kolega ma Ph1.W PH1 przewody od kierunków są podwójne.I u góry.To po mącisz i każesz mu robić jak w PH2? W desce z PH2 są pojedyncze,to tak na przyszłość.Wink
mario19 dodał/a następującą grafikę:
awaryjne.jpg

Edytowane przez mario19 dnia 09-01-2010 19:55
Moje auto: Vectra 1.6 16V, benzyna+LPG, 190000km
 
seba2ts
#27 Drukuj posta
Dodany dnia 06-03-2011 12:04
Awatar


Postów: 501

Data rejestracji: 03.11.2008 18:23
Skąd: mazowieckie
Chorzele

Mam pytanie , czy ten sam motyw z mygającymi awaryjnymi moge zastosowac w meganie ?? tam tez są przyciski jak w 19 do awaryjnych i centralnego zamka
więc chyba ten motyw podejdzie

Edytowane przez seba2ts dnia 06-03-2011 12:07
Była R19. Była Megane Sport Coupe. Była Honda Accord V gen. Obecnie Honda Accord VI gen 1.8 VTEC ;D

Moje auto: Honda Accord 2.0i, benzyna+LPG, 313000km
 
maestro
#28 Drukuj posta
Dodany dnia 06-03-2011 13:42
Moderator Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

obawiam sie że przycisk może działać na innej zasadzie ale OGÓLNIE można to zamontować nawet w traktorze, kwestia odnalezienie przewodów.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
seba2ts
#29 Drukuj posta
Dodany dnia 06-03-2011 16:14
Awatar


Postów: 501

Data rejestracji: 03.11.2008 18:23
Skąd: mazowieckie
Chorzele

aha oblukam co i jak tam u mnie w tych kostkach przełączników

Była R19. Była Megane Sport Coupe. Była Honda Accord V gen. Obecnie Honda Accord VI gen 1.8 VTEC ;D

Moje auto: Honda Accord 2.0i, benzyna+LPG, 313000km
 
sebastian1990
#30 Drukuj posta
Dodany dnia 08-03-2011 17:49
Awatar


Postów: 143

Data rejestracji: 10.01.2010 17:17
Skąd: lubelskie
Zamość

zrobilem tak jak napisane, i dziala Smile ale swiatla migną tylko raz, dalo by rade zrobic zeby mrugaly kilka razy ? co trzeba do tego ?

LZA

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), hatchback 3d, 200000km
 
seba2ts
#31 Drukuj posta
Dodany dnia 11-03-2011 11:02
Awatar


Postów: 501

Data rejestracji: 03.11.2008 18:23
Skąd: mazowieckie
Chorzele

no oblukałem co i jak , od centralnego mam taka kostke :[img]http://img189.imageshack.us/img189/5185/dsc00488dw.th.jpg[/img] is not a valid Image.

Uploaded with ImageShack.us a od awaryjnych taką : [img]http://img17.imageshack.us/img17/998/dsc00489kp.th.jpg[/img] is not a valid Image.

Uploaded with ImageShack.us
da rade to samo zrobic u mnie ??

Edytowane przez seba2ts dnia 11-03-2011 11:03
Była R19. Była Megane Sport Coupe. Była Honda Accord V gen. Obecnie Honda Accord VI gen 1.8 VTEC ;D

Moje auto: Honda Accord 2.0i, benzyna+LPG, 313000km
 
maestro
#32 Drukuj posta
Dodany dnia 11-03-2011 16:09
Moderator Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Pisałem Ci że da sie, kwestia znalezienia odpowiednich przewodów, a tego bez schematu czy nawet miernika nikt Ci nie powie gdzie co i jak.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
seba2ts
#33 Drukuj posta
Dodany dnia 12-03-2011 15:28
Awatar


Postów: 501

Data rejestracji: 03.11.2008 18:23
Skąd: mazowieckie
Chorzele

a wiec tak , dzis próbowałem zrobic patent z awaryjnymi ale cos nie działa , znalazłem przewody od awaryjnych od obu stron i od centralnego też , podpinam jak na schemacie
86-centralny
85-masa
30-plus
87-awaryjne
87a- zostaje puste
podpinam wszytsko, diody tez dobrze załozone ale awaryjne się nie włączaja niestety

Była R19. Była Megane Sport Coupe. Była Honda Accord V gen. Obecnie Honda Accord VI gen 1.8 VTEC ;D

Moje auto: Honda Accord 2.0i, benzyna+LPG, 313000km
 
maestro
#34 Drukuj posta
Dodany dnia 13-03-2011 16:51
Moderator Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

widocznie złe przewody Smile

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
seba2ts
#35 Drukuj posta
Dodany dnia 14-03-2011 15:34
Awatar


Postów: 501

Data rejestracji: 03.11.2008 18:23
Skąd: mazowieckie
Chorzele

wydaje mi sie że dobrze , kierunki w awaryjnych znalazłem tak że wartość malała i rosła wraz z mruganiem kierunków i znalazłem lewa i prawą stronę , od centralnego wziołem 2 skrajne i na nich podczas np. zamykania czy otwierania napięcie malałao więc to chyba tez te , a jak sprawdzic przekaźnik ??bo mam uzywany , może to w nim problem

Była R19. Była Megane Sport Coupe. Była Honda Accord V gen. Obecnie Honda Accord VI gen 1.8 VTEC ;D

Moje auto: Honda Accord 2.0i, benzyna+LPG, 313000km
 
lukat1988
#36 Drukuj posta
Dodany dnia 14-03-2011 19:41
Awatar


Postów: 1520

Data rejestracji: 18.10.2009 22:24
Skąd: lubelskie
Lublin

Powinien pykać

Będę brał Cię!! W RENAULCIEGrin!!!

Moje auto: Renault Laguna II Grandtour 1.9 Dci (88kW/120KM), diesel, 283000km
 
seba2ts
#37 Drukuj posta
Dodany dnia 14-03-2011 20:19
Awatar


Postów: 501

Data rejestracji: 03.11.2008 18:23
Skąd: mazowieckie
Chorzele

nic nie pykało , tylko czy jest to wina przekaźnika czy złych przewodów ale to chyba odpada.

Była R19. Była Megane Sport Coupe. Była Honda Accord V gen. Obecnie Honda Accord VI gen 1.8 VTEC ;D

Moje auto: Honda Accord 2.0i, benzyna+LPG, 313000km
 
Krzychup
#38 Drukuj posta
Dodany dnia 14-03-2011 22:02
Administrator Awatar


Postów: 4472

Data rejestracji: 10.03.2005 22:32
Skąd: wielkopolskie
Poznań

seba2ts napisał/a:
...od centralnego wziołem 2 skrajne i na nich podczas np. zamykania czy otwierania napięcie malałao więc to chyba tez te


A co znaczy, że napięcie malało? Centralny w R19 sterowany jest +12V, więc napiecie powinno rosnąć przy otwieraniu i zamykaniu.


Moje auto: Honda Civic, benzyna+LPG, 200000km
 
seba2ts
#39 Drukuj posta
Dodany dnia 15-03-2011 15:03
Awatar


Postów: 501

Data rejestracji: 03.11.2008 18:23
Skąd: mazowieckie
Chorzele

a u mnie w meagnie na odwrót , było w kablach +12v a podczas otwierania czy zamykania spadało do 0

Była R19. Była Megane Sport Coupe. Była Honda Accord V gen. Obecnie Honda Accord VI gen 1.8 VTEC ;D

Moje auto: Honda Accord 2.0i, benzyna+LPG, 313000km
 
Krzychup
#40 Drukuj posta
Dodany dnia 15-03-2011 21:36
Administrator Awatar


Postów: 4472

Data rejestracji: 10.03.2005 22:32
Skąd: wielkopolskie
Poznań

Coś mieszasz, albo nie masz oryginalnego centralnego, bo w mojej Megance sterowanie jest +12V i w schematach jakie znalazłem na forum też jest +12V.

Skoro tak, to obróć diody od zamykania/otwierania paskiem OD przekaźnika, a na nogę 85 podaj +12V.


Moje auto: Honda Civic, benzyna+LPG, 200000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: