Menu główne
Forum
Klubowicze
Brando |
Dodany dnia 15-03-2011 21:43 |
Postów: 410 Data rejestracji: 07.08.2008 20:25 Skąd: łódzkie Pabianice |
@Krzychup: Przed Liftem było tak jak np. w Lagunach
czyli były stałe dwa plusy sygnałowe, które zanikały na czas sygnałów otwierania i zamykania Ja w Lalce robiłem to na dwóch przekaźnikach, jeden na otwieranie drugi na zamykanie, ponieważ na jednym robiło się zwarcie i obracanie diody prostowniczej nie pomagało Myśl szybciej niż jedziesz, jedź wolniej niż myślisz! Było R19 1.8PB+Lpg & Laguna 2.2dT & Mégane 1.9dTi x2 Moje auto: VW Touran I, Phase I, 2005r., BKD 16V (1968/140KM), minivan, diesel, 250000km Moje auto: Renault Laguna III, Phase I, 2009r., M9R (1995/178KM), GrandTour, diesel, 200000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 15-03-2011 21:43 |
seba2ts |
Dodany dnia 15-03-2011 21:47 |
Postów: 501 Data rejestracji: 03.11.2008 18:23 Skąd: mazowieckie Chorzele |
u mnie jest dokładnie tak jak @Brando: mówi.
Była R19. Była Megane Sport Coupe. Była Honda Accord V gen. Obecnie Honda Accord VI gen 1.8 VTEC ;D
Moje auto: Honda Accord 2.0i, benzyna+LPG, 313000km
|
Brando |
Dodany dnia 15-03-2011 22:34 |
Postów: 410 Data rejestracji: 07.08.2008 20:25 Skąd: łódzkie Pabianice |
@seba2ts: Więc tak różnica jest niewielka ale ważna, przekaźnik musi być NZ lub NO/NZ (normalnie otwarty/zwarty).
86 - sygnał z centralnego zamka (otwieranie/zamykanie) 85 - masa (-) 30 - stały (+12V) 87a - awaryjne Dla bezpieczeństwa przed zwarciem i paleniem diodek prostowniczych stosujemy dwa przekaźniki Poniżej schemat. Edytowane przez Brando dnia 15-03-2011 22:44 Myśl szybciej niż jedziesz, jedź wolniej niż myślisz! Było R19 1.8PB+Lpg & Laguna 2.2dT & Mégane 1.9dTi x2 Moje auto: VW Touran I, Phase I, 2005r., BKD 16V (1968/140KM), minivan, diesel, 250000km Moje auto: Renault Laguna III, Phase I, 2009r., M9R (1995/178KM), GrandTour, diesel, 200000km
|
maestro |
Dodany dnia 16-03-2011 06:46 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Nie wiem czy to Twoj malunek ale ukazuje on standardowy przekaźnik ze zwartym 30 i 87a bez napięcia na cewce.
Z reszta. Co za różnica? Ma mieć 5 pinów, podłaczamy jak wygodnie, ja nadal widze tylko jedną opcje. Edytowane przez maestro dnia 16-03-2011 06:47 Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
seba2ts |
Dodany dnia 16-03-2011 07:14 |
Postów: 501 Data rejestracji: 03.11.2008 18:23 Skąd: mazowieckie Chorzele |
no to skoro mam tak jak @Brando: pisze że stały plus na centralnym a podczas otwierania czy zamykania zanika to jak mam zrobic ?
Była R19. Była Megane Sport Coupe. Była Honda Accord V gen. Obecnie Honda Accord VI gen 1.8 VTEC ;D
Moje auto: Honda Accord 2.0i, benzyna+LPG, 313000km
|
Brando |
Dodany dnia 16-03-2011 19:28 |
Postów: 410 Data rejestracji: 07.08.2008 20:25 Skąd: łódzkie Pabianice |
@maestro: Mój, przerobiony Jak masz chwilkę to wyciągnij z mojej byłej Lalki to cudo z tunelu pod ręcznym
@seba2ts: Zrób tak Jak podłączysz to 86 pojawi się napięcie stałe i automatycznie ci przekaźnik przeskoczy z 30 i 87a na30 i 87, czyli co za tym idzie odłączy kierunki. Zanik napięcia na 86 w chwili otwierania/zamykania spowoduje przeskoczenie z 87 na 87a i załączenie kierunków Myśl szybciej niż jedziesz, jedź wolniej niż myślisz! Było R19 1.8PB+Lpg & Laguna 2.2dT & Mégane 1.9dTi x2 Moje auto: VW Touran I, Phase I, 2005r., BKD 16V (1968/140KM), minivan, diesel, 250000km Moje auto: Renault Laguna III, Phase I, 2009r., M9R (1995/178KM), GrandTour, diesel, 200000km
|
maestro |
Dodany dnia 16-03-2011 19:30 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@Brando: Twojej lalki to już sto lat nie ma na świecie
Wystarczy dać stały plus na +cewki i ten sygnał z centralnego na -cewki. jak zaniknie + z centralnego to zrobi sie pozorna masa i powinno zadziałać. Ale róbta jak chceta Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Krzychup |
Dodany dnia 16-03-2011 19:51 |
Postów: 4472 Data rejestracji: 10.03.2005 22:32 Skąd: wielkopolskie Poznań |
maestro napisał/a: Wystarczy dać stały plus na +cewki i ten sygnał z centralnego na -cewki. jak zaniknie + z centralnego to zrobi sie pozorna masa i powinno zadziałać. Ale róbta jak chceta A czy jeszcze nie trzeba obrócić diod od centralnego? Moje auto: Honda Civic, benzyna+LPG, 200000km
|
spookin |
Dodany dnia 19-03-2011 15:38 |
Postów: 118 Data rejestracji: 24.03.2009 22:21 Skąd: podkarpackie Łańcut |
hmmmm a ja mam pytanie z innej beczki. Jakie zadanie spełniają diody w tym układzie
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 170000km
|
lukat1988 |
Dodany dnia 19-03-2011 18:54 |
Postów: 1520 Data rejestracji: 18.10.2009 22:24 Skąd: lubelskie Lublin |
@spookin: poczytaj o diodach to się dowiesz
Będę brał Cię! W RENAULCIE!
Moje auto: Renault Laguna II Grandtour 1.9 Dci (88kW/120KM), diesel, 283000km
|
sebastian1990 |
Dodany dnia 11-06-2012 22:02 |
Postów: 143 Data rejestracji: 10.01.2010 17:17 Skąd: lubelskie Zamość |
Małe pytanko A co trzeba jeszcze podpiąć, zeby kierunki migały np. 2 razy ?
LZA
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), hatchback 3d, 200000km
|
Krzychup |
Dodany dnia 14-06-2012 16:41 |
Postów: 4472 Data rejestracji: 10.03.2005 22:32 Skąd: wielkopolskie Poznań |
Najszybciej moduł centralnego zamka ze sterowaniem na kierunkowskazy.
Trudniej, to przerzutnik bistabilny, który podczas trwania impulsu zamykania mignie kierunkami. Impuls jest chyba coś do 1 sek. Moje auto: Honda Civic, benzyna+LPG, 200000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |