Menu główne
Forum
Klubowicze
ttimon |
Dodany dnia 18-08-2007 23:42 |
Postów: 3415 Data rejestracji: 25.03.2007 22:17 Skąd: dolnośląskie Jawor |
Witam Was wszystkich! Nie przyznawałem się Wam do tego ale jakieś 2 tygodnie temu kupiłem F7P z osprzętem I skrzynią. dwa dni temu wróciło z diagnostyki......diagnoza: BRAK JAKICHKOLWIEK MIKROPĘKNIĘĆ NA BLOKU I GŁOWICYUcieszyłem się jak dziecko bo dzięki uprzejmości hexama od którego kupiłem ten silnik cena była naprawdę atrakcyjna. Silnik oczywiście zaraz po przyjeździe rozebrałem na części pierwsze i już wtedy było widać ,że warto będzie coś z nim robić jeżeli nie ma pęknięć. Silnikiem i wszystkim innym będą zajmować się Luzak, Sebastian, Boksa i ja. Jakoś na dniach dostanę paczkę od hexama z częściami o których zapomniałem: wlot na maskę, piasty z tarczami i zaciskami na tył, pompa hamulcowa, pompa paliwowa i zaciski na przód. Mówiłem że hexam to równy gość Obecnie w renacie siedzi F3P 90PS wiec ciut przeróbek będzie, ale to nic Z przodu zawias już poszedł -30mm wkrótce tył pójdzie w dól wraz z nowymi amorami gazówkami sachs takie jak w S16 fabrycznie (bo u mnie na szczęście 4 drążkowa beleczka). Oczywiście razem z silniorem i osprzętem wycięliśmy ciut wydechu z sondą Po silniczek zrobiliśmy w sumie 840 Km to się nazywa determinacja Obecnie plany są takie:
W poniedziałek zabieram wszystkie aluminiowe części typu kolektor itd do czyszczenia i odnowienia We wtorek zabieram się za czyszczenie silniczka. Projekt zakłada TYLE ILE WYJDZIE ( ) z tego F7P środku silnik wygląda ok wałki idealne, gładzie cylindrów też nie najgorzej. Jest prawdopodobne to auto miało faktycznie tyle ile na blacie czyli 166tys km. Obrazu tłumacze czemu nie kupiłem całego auta...Było naprawdę w baaardzo kiepskim stanie. W ogóle było złamane w jednym miejscu i naciągane i tak dalej Dlatego targaliśmy z niego bebechy Była to wersja z kompem pokładowym którego też wytargałem razem z zegarami, oczywiście pływak wyjąłem. Na pewno będę wołał o pomoc przy podłączaniu mam nadzieje że nie bedzie komplikacji. Zresztą nie rozpisuje sie dłużej. Będę w tym temacie relacjonował dokładnie postępy prac. Edytowane przez ttimon dnia 01-06-2009 18:01 Moje auto: Megane GT Stage 3 by TTC, diesel, 108000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 18-08-2007 23:42 |
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 18-08-2007 23:46 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
pozostaje pogratulowac |
|
|
ttimon |
Dodany dnia 18-08-2007 23:52 |
Postów: 3415 Data rejestracji: 25.03.2007 22:17 Skąd: dolnośląskie Jawor |
Dzięki
Aha zapomniałem dodac że obecnie F3P jest na sprzedaż wraz z całym osprzętem i skrzynią. Silnik będzie jeszcze przez przynajmniej 3-4 tygodnie w aucie i można wszystko sobie sprawdzić cena jaka mnie interesuje to 750-600zł za całość Przebieg 169tys km stan bardzo dobry kto moja renie zna to wie że silniczek zadbany i żwawy Edytowane przez ttimon dnia 01-06-2009 18:03 Moje auto: Megane GT Stage 3 by TTC, diesel, 108000km
|
lumi |
Dodany dnia 19-08-2007 00:10 |
Postów: 596 Data rejestracji: 30.09.2006 09:27 Skąd: - |
[small]
-=da lumiBolid FyCzyPy Wyje Ryczy Czeszczy=- L.U.M.I.: Lover Undertaking Massage and Indulgence ...czyli taki forumowy idiota Ciekawe czy moja "linka sprzęgła" wytrzyma Twoją ostrą jazde przód sluzy do jezdzenia, tyl natomiast do ujezdzania [center][url=http://www.r |
kwasu |
Dodany dnia 19-08-2007 00:30 |
Postów: 240 Data rejestracji: 05.12.2006 13:30 Skąd: dolnośląskie Lądek-Zdrój |
A jaki jest orientacyjny koszt takiego swapa bo też się nad tym zastanawiam.
Kabriolecik
http://www.polska...t/19/14323 Moje auto: Renault Laguna III phII 178 Initiale, diesel, 140000km
|
ttimon |
Dodany dnia 19-08-2007 00:43 |
Postów: 3415 Data rejestracji: 25.03.2007 22:17 Skąd: dolnośląskie Jawor |
Hmmm trudno coś tu powiedziec o kosztach narazie. Podliczę to napewno na sam koniec . Kupno takiego silnika zawsze wiąze się z bardzo dużym ryzykiem ja miałem to szczęscie że kupiłem silnik bardzo tanio w bardzo dobrym stanie czyli miałem FUKSA.
Edytowane przez ttimon dnia 01-06-2009 18:03 Moje auto: Megane GT Stage 3 by TTC, diesel, 108000km
|
lumi |
Dodany dnia 19-08-2007 01:14 |
Postów: 596 Data rejestracji: 30.09.2006 09:27 Skąd: - |
ja tam mam za duza sruybe wiec nie wiem co tam napisales. za duzo jak na mnie ale ogolnie
[small]
-=da lumiBolid FyCzyPy Wyje Ryczy Czeszczy=- L.U.M.I.: Lover Undertaking Massage and Indulgence ...czyli taki forumowy idiota Ciekawe czy moja "linka sprzęgła" wytrzyma Twoją ostrą jazde przód sluzy do jezdzenia, tyl natomiast do ujezdzania [center][url=http://www.r |
eXte |
Dodany dnia 19-08-2007 01:49 |
Postów: 955 Data rejestracji: 28.01.2007 17:36 Skąd: - |
lumi napisał/a: ja tam mam za duza sruybe wiec nie wiem co tam napisales. za duzo jak na mnie ale ogolnie Silnik se kupił, rozebrał i teraz chyba nie umie poskładac. Nie czytałem całego bo za duzo czytania jak po kilku piwach. Wybieramy sie na spot do Legnicy, jak bedzie to daj cynka |
ttimon |
Dodany dnia 19-08-2007 01:55 |
Postów: 3415 Data rejestracji: 25.03.2007 22:17 Skąd: dolnośląskie Jawor |
piwa robią źle na czytanie Moje auto: Megane GT Stage 3 by TTC, diesel, 108000km
|
crackers |
Dodany dnia 19-08-2007 03:02 |
Postów: 4316 Data rejestracji: 23.02.2006 19:53 Skąd: mazowieckie Radom |
Nie no gratulacje Az sam jestem ciekaw jak sie tam te 170ps pojawi
POWERED BY MAPTEK + POWRED BY STI + POWRED BY SUBARU + FIND ME ON GOOGLE
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 150000km
|
|
|
Dezorientat |
Dodany dnia 19-08-2007 11:18 |
Postów: 308 Data rejestracji: 07.02.2007 18:33 Skąd: - |
Gratuluje zakupu! no i mam nadzieję, że jak już wszystko będzie gotowe to zaprosisz na pokaz demonstracyjny? Jakby co, to wpisuje się na pierwsze wolne miejsce do przejażdżki nową Renatką
"Karol kilka lat później.."
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d
|
Petia |
Dodany dnia 20-08-2007 16:08 |
Postów: 139 Data rejestracji: 23.03.2005 08:36 Skąd: - |
Bardzo mnie ciekawia wszystkie przerobki jakich bedziecie dokonywali przy montarzu, tylko nie te tuningowe lecz z poupychaniem poszczegolnych gratow, pisz wiec jak pojawi sie jakas przeszkoda, pozdrawiam i powodzenia Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8i (1794/110KM), cabrio, 180000km
|
ttimon |
Dodany dnia 20-08-2007 17:12 |
Postów: 3415 Data rejestracji: 25.03.2007 22:17 Skąd: dolnośląskie Jawor |
Będę pisał na pewno! I oczywiście Dezorientant masz juz przejażdzkę. Jak się dowiem to napiszę gdzie je można zobaczyć. Jutro jadę do warsztatu pozbierać wszystkie części do galwanizacji i czyszczenia aluminium(śruby kolektor dolotowy itd.) Pozdrawiam
Edytowane przez ttimon dnia 01-06-2009 18:05 Moje auto: Megane GT Stage 3 by TTC, diesel, 108000km
|
Kune |
Dodany dnia 20-08-2007 19:15 |
Postów: 1902 Data rejestracji: 21.03.2005 21:35 Skąd: - |
no z tymi realnymi 170KM bedzie ciezko, znam juz jedno auto co chcialo to osiagnac i nadal sa problemy.
rozumie ze uderzacie w ostre walki ? markowe? Części nowe i używane do samochodów supersportowych i luxusowych (Bentley, Aston Martin, Ferrari, Lamborghini, McLaren, AMG, Royce Rolls) - www.exoticcarparts.de
Pierwsze auto - R19 16v Chamade Moje auto: 2x A4 TDI, diesel
|
ttimon |
Dodany dnia 21-08-2007 13:32 |
Postów: 3415 Data rejestracji: 25.03.2007 22:17 Skąd: dolnośląskie Jawor |
Luz Będzie mniej to też się będę Cieszył. Zobaczymy co wypluje na samym wydechu i ECU masterze
Edytowane przez ttimon dnia 01-06-2009 18:06 Moje auto: Megane GT Stage 3 by TTC, diesel, 108000km
|
hexam |
Dodany dnia 21-08-2007 14:33 |
Postów: 16 Data rejestracji: 14.01.2006 20:31 Skąd: - |
A to wszystko dzieki mnie Paczuszka juz poszła
Była F3N-L740, Była też F7P CZYLI S16, była też BMW 735i 220 KM i parę innych wozidełek mocnych i słabych.
A teraz znowu jest F3N-L740 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d
|
|
|
ttimon |
Dodany dnia 21-08-2007 19:13 |
Postów: 3415 Data rejestracji: 25.03.2007 22:17 Skąd: dolnośląskie Jawor |
hexamik Nasz hexamik Moje auto: Megane GT Stage 3 by TTC, diesel, 108000km
|
dangi |
Dodany dnia 22-08-2007 20:08 |
Postów: 88 Data rejestracji: 17.04.2007 07:59 Skąd: - |
i mnie bo cie namówiłem bys swoja przerobił a nie kupował nowa odezwij sie kiedy robimy z lakierem
dangi http://dangi28.fotosik.pl
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), hatchback 5d, 704000km
|
ttimon |
Dodany dnia 22-08-2007 22:23 |
Postów: 3415 Data rejestracji: 25.03.2007 22:17 Skąd: dolnośląskie Jawor |
No tak wlk dzięki dla Dangiego bo to on mnie cisnął żebym swoja przerabiał. Odezwe sie do Ciebie. Co robisz w ten weekend
edit.. Dodane dnia 23-08-2007 21:05 Dzis wszystkie elementy aluminiowe zostały zebrane do kupy i jutro jadą na czyszczenie. W przyszłym tygodniu jak dobrze pójdzie głowica pojedzie już do planowania edit.. Dodane dnia 23-08-2007 21:11 aha F3P jest na sprzedaż z całym osprzętem zapewniam tez przekładke za 450zł na miejscu. Wktórce dodam temamt w dziale sprzedam a potem jak sie nie znajdzie kupiec to na allegro pójdzie. Za cały silnik z osprzętem i skrzynia proponowałbym 750zł (do negocjacji oczywiście. Czekam na oferty PW. Cały dochód ze sprzedaży silnika zostanie przeznaczony na potrzebujące gotówki F7P pomóż Reni szybko jeździć Edytowane przez playazka dnia 31-10-2007 22:13 Moje auto: Megane GT Stage 3 by TTC, diesel, 108000km
|
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 23-08-2007 21:25 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
przebieg? SPI MPI ? |
|
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |