Menu główne
Forum
Klubowicze
maestro |
Dodany dnia 24-08-2010 12:05 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Wiesz. Ja wiem co trzeba zrobic, ALE nie robiłem nigdy, nie byłem przy tym Sam wiesz jak to jest jak widzisz jak to sie robi niż kombinujesz samemu jak zrobie 16stke zeby była jezdzaca to podjade na diagnostyke zeby sprawdzic hamulce bo odziwo jest reczny, z takiego wzniesienia na parkingu nie zjezdza, bo te zaciski są z czerwonej wiec padaka... Naleje garnek ropy i je wrzuce
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
renault19.pl | Dodany dnia 24-08-2010 12:05 |
ttimon |
Dodany dnia 24-08-2010 13:28 |
Postów: 3415 Data rejestracji: 25.03.2007 22:17 Skąd: dolnośląskie Jawor |
potem nie szczędź czasu na ich rozbiórkę i składanie. Mają chodzić w palcach leciutko Moje auto: Megane GT Stage 3 by TTC, diesel, 108000km
|
maestro |
Dodany dnia 24-08-2010 13:53 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
co z tłoczkami? wkreca sie to wiem, ale tam tez sie cos wymienia nie?
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
ttimon |
Dodany dnia 24-08-2010 14:30 |
Postów: 3415 Data rejestracji: 25.03.2007 22:17 Skąd: dolnośląskie Jawor |
Masz uszczelkę tłoczka tak jak z przodu. Moje auto: Megane GT Stage 3 by TTC, diesel, 108000km
|
CyccX |
Dodany dnia 12-09-2010 22:16 |
Postów: 1005 Data rejestracji: 10.12.2007 21:47 Skąd: lubuskie Zielona Góra |
timon co z tymi wałkami z F7R dorwałes jakes jakies efekty
VW scirocco 1.8T
Moje auto: 2.0 16v Megasquirted, benzyna+LPG, 2000km
|
ttimon |
Dodany dnia 12-09-2010 22:30 |
Postów: 3415 Data rejestracji: 25.03.2007 22:17 Skąd: dolnośląskie Jawor |
na razie robimy coś trochę innego Treść dodana dnia 12-09-2010 22:37: efekty to się domyślam jakie będą. Mają nieznacznie mniej ostre wzniosy przez co poprawia się trochę dół Moje auto: Megane GT Stage 3 by TTC, diesel, 108000km
|
Hipis |
Dodany dnia 12-09-2010 22:58 |
Postów: 2396 Data rejestracji: 24.10.2005 00:02 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Panie koncz fure i w polowie drogi spotykamy sie na sesje foto Moje auto: Chwilowy brak, we krwi, benzyna
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 12-09-2010 23:01 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
zapchaj dziure szukasz?
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Hipis |
Dodany dnia 12-09-2010 23:06 |
Postów: 2396 Data rejestracji: 24.10.2005 00:02 Skąd: mazowieckie Warszawa |
nie poprawia jakosc zdjec klubowych Moje auto: Chwilowy brak, we krwi, benzyna
|
|
|
CyccX |
Dodany dnia 13-09-2010 18:17 |
Postów: 1005 Data rejestracji: 10.12.2007 21:47 Skąd: lubuskie Zielona Góra |
nad czym pracujecie ? ;] dawaj uchyl rombek tajemnicy
VW scirocco 1.8T
Moje auto: 2.0 16v Megasquirted, benzyna+LPG, 2000km
|
GOLAN |
Dodany dnia 18-09-2010 16:40 |
Postów: 631 Data rejestracji: 01.02.2005 22:04 Skąd: - |
taki kompresor fajna sprawa
tylko życzę powodzenia przy wymianie filtra oleju co do sondy, to nie wiem czy jest powiązana z kompem na desce jeśli interesuje cie spalanie to u mnie jest tak ze przy rozpędzaniu do 100 chwilowe pokazuje w zakresie 17-25l po dojściu do 100-110 i odpuszczeniu gazu na powiedzmy autostradzie wskazuje 6,5-8l, kiedyś dawno temu testowałem na 3 biegu i pokazało 35l/100 przy pełnym obciazeniu (5 osó i gaz do dechy ten bandaż u ciebie fajna sprawa też kiedyś o tym myslałem, ale odpusciłem. Całkiem mozliwe ze sonda przeliczona była na inne zakresy temperatury. Obecnie na niskich obrotach na sondę leci temperatura z zakresu średnich obrotów i jesli te informacje przelicza komputer to faktycznie może ci wzrosnąć zużycie. Z jednej strony masz przepustnicę i sterowanie iloscia powierza z drugiej sondę z "dziwnym" odczytem pytanie co z takimi danymi robi komputer. F7P 1,8 16v PLUSGAZ ]:-> Instrukcja obsługi forum Szczęśliwy posiadacz full serii Top Gear GG7217888 Z-ja, 7265930 Wroc [img]http://img217.imageshack.us/img217/7245/wrcgifnaforumes8.gif[/img] is not a valid Image. user AutoCad, ArchiCad, Artlantis, PS_CS3 tester 3ds Max Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 195000km
|
ttimon |
Dodany dnia 21-09-2010 01:30 |
Postów: 3415 Data rejestracji: 25.03.2007 22:17 Skąd: dolnośląskie Jawor |
To że ona pracuje w wyższej temperaturze to pewne. Podmienie sondę od Luzaka zdejmę bandaż z portek i zobaczy się co będzie. Co do tego nad czym pracujemy to nic specjalnego. Bawimy się z Luzakiem w lakierników Malujemy sobie takie jedno auto i jak efekt będzie zadowalający to może pomalujemy moje i jego 16v... we will see Moje auto: Megane GT Stage 3 by TTC, diesel, 108000km
|
jasko_r19 |
Dodany dnia 05-11-2010 20:45 |
Postów: 271 Data rejestracji: 23.06.2008 11:05 Skąd: - |
co tak cicho
było renault 19 było renault safrane,ale może jeszcze jakas renia bedzie
Moje auto: vw golf 3 aft, benzyna, 268000km
|
ttimon |
Dodany dnia 05-11-2010 21:01 |
Postów: 3415 Data rejestracji: 25.03.2007 22:17 Skąd: dolnośląskie Jawor |
robi się - to się mało pisze Moje auto: Megane GT Stage 3 by TTC, diesel, 108000km
|
19wilk19 |
Dodany dnia 05-11-2010 22:18 |
Postów: 686 Data rejestracji: 14.10.2009 18:51 Skąd: małopolskie Słomniki |
ttimon próbowałeś już swoją 16v na v maxa i czy próbowałeś się sie już z jakimiś innymi poważnymi samochodzikami Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 220008km
|
ttimon |
Dodany dnia 24-11-2010 21:09 |
Postów: 3415 Data rejestracji: 25.03.2007 22:17 Skąd: dolnośląskie Jawor |
z innymi samochodami to tak podczas jazdy. Wiadomo że są różni kierowcy bo niesądzę żeby to auto z biegu brało 2.0 TSI w A3. Co do v max to jak najbardziej ma potencjał na zamknięcie licznika (dłuższa piątka) Na razie mimo wszystko chyba trzeba będzie targnąć motór bo wszystko wskazuje na to że podcieka uszczelniacz wału :/ (jeszcze jeden test i będzie wiadomo) Po za tym sonda się wykrzaczyła chyba i trzeba podmianę zrobić. Ogólnie to powoli ale konsekwentnie dążę do tego żeby wszystko grało tak jak ja sobie życzę Moje auto: Megane GT Stage 3 by TTC, diesel, 108000km
|
CyccX |
Dodany dnia 29-11-2010 13:55 |
Postów: 1005 Data rejestracji: 10.12.2007 21:47 Skąd: lubuskie Zielona Góra |
powodzenia
VW scirocco 1.8T
Moje auto: 2.0 16v Megasquirted, benzyna+LPG, 2000km
|
ttimon |
Dodany dnia 29-11-2010 16:45 |
Postów: 3415 Data rejestracji: 25.03.2007 22:17 Skąd: dolnośląskie Jawor |
powiedzmy że np w wyciąganiu silnika nabraliśmy już pewnej wprawy Treść dodana dnia 16-12-2010 09:26: obeszło się bez targania motóra. Najpierw podejrzewałem ostatnią stopę korbowodu (to takie okienko przy uszczelniaczu wału). Uszczelniłem cieknie dalej. Okazało się że główną przyczyna oleju na dole była... uszczelka pod klawiaturą olej sobie zapylał na tyle wąską stróżką że nie było tego widać. Teraz jest lepiej ale wciąż nie idealnie. Główne podejrzane tzw. "głowiczki" trzymające wałki a konkretnie ich uszczelnienie. Zrobię w piątek pojeżdżę i zobaczymy co dalej. W między czasie okazało się że sonda jest ok. Przyczynami wysokiego spalania mogą być zatem: padająca pompa paliwa (szczerze wątpię. jedzie już do mnie nówka bosha) lub za ciasny wydech. Odkręcę cybant przed końcowym żeby trochę zmniejszyć ciśnienie i zobaczymy co będzie. Pytanie do kogoś komu klękła pompa: Moja po prostu zaczęła przerywać na wyższych obrotach i miała za niską wydajność. Dziwi mnie tylko fakt że absolutnie nie hałasowała ani nic z tych rzeczy. Moje auto: Megane GT Stage 3 by TTC, diesel, 108000km
|
maestro |
Dodany dnia 16-12-2010 10:28 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Pompa nie musi hałasować przed umieraniem
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
ttimon |
Dodany dnia 16-12-2010 19:43 |
Postów: 3415 Data rejestracji: 25.03.2007 22:17 Skąd: dolnośląskie Jawor |
to chciałem w sumie usłyszeć hmm właściwie przeczytać
Edytowane przez ttimon dnia 16-12-2010 19:44 Moje auto: Megane GT Stage 3 by TTC, diesel, 108000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |