Menu główne
Forum
Klubowicze
piotrekTSA |
Dodany dnia 16-12-2010 21:42 |
Postów: 3750 Data rejestracji: 26.12.2008 20:00 Skąd: świętokrzyskie Sandomierz |
u mnie nie hałasowała a padła ;/ u mnie na niskich obrotach przerywała później ok raz działała raz nie na mrozie odpalę na benzynie podziała 10 sec i zgaśnie w tym momencie już wcale nie odpalę. a ze tak spytam ile Cię kosztowała pompa?
SPRZEDAM
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, E6J (1390/82KM), hatchback 5d, 260000km Moje auto: Renault Scenic, Phase II, 2001r., benzyna, F4R (2000/140KM), 5d, 199337km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 163000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 16-12-2010 21:42 |
ttimon |
Dodany dnia 17-12-2010 13:01 |
Postów: 3415 Data rejestracji: 25.03.2007 22:17 Skąd: dolnośląskie Jawor |
bosch odpowiednik oryginału (ori już nie robią) 215zł z przesyłką. Broń boże nie kupuj z tych z allegro za 100zł. przeczytaj sobie opinie gdziekolwiek, albo kup i sam wyrób sobie zdanie Moje auto: Megane GT Stage 3 by TTC, diesel, 108000km
|
piotrekTSA |
Dodany dnia 17-12-2010 17:54 |
Postów: 3750 Data rejestracji: 26.12.2008 20:00 Skąd: świętokrzyskie Sandomierz |
no znalazłem niby boscha z numerem który podałeś w temacie za 130 zł ale sam nie wiem jeszcze jaką kupić nie wiem czy do świąt się nowej pompy doczeka
Edytowane przez piotrekTSA dnia 17-12-2010 17:54 SPRZEDAM
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, E6J (1390/82KM), hatchback 5d, 260000km Moje auto: Renault Scenic, Phase II, 2001r., benzyna, F4R (2000/140KM), 5d, 199337km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 163000km
|
ttimon |
Dodany dnia 17-12-2010 19:18 |
Postów: 3415 Data rejestracji: 25.03.2007 22:17 Skąd: dolnośląskie Jawor |
jak masz taniej to kup. Mnie przycisnęło i musiałem mieć na już Moje auto: Megane GT Stage 3 by TTC, diesel, 108000km
|
piotrekTSA |
Dodany dnia 17-12-2010 21:12 |
Postów: 3750 Data rejestracji: 26.12.2008 20:00 Skąd: świętokrzyskie Sandomierz |
no Ty masz tylko na benzynę więc mus u mnie puki pali na LPG to nie ma takiej lipy
SPRZEDAM
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, E6J (1390/82KM), hatchback 5d, 260000km Moje auto: Renault Scenic, Phase II, 2001r., benzyna, F4R (2000/140KM), 5d, 199337km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 163000km
|
ttimon |
Dodany dnia 15-02-2011 08:33 |
Postów: 3415 Data rejestracji: 25.03.2007 22:17 Skąd: dolnośląskie Jawor |
Kilka słów sprostowania. Silnika nie trzeba było targać Po dokładnym obejrzeniu wszystkiego co by potem nie łapać się za głowę okazało się... że z pod uszczelki dekla leciała taka cieniutka stróżka aż na sam dół miski. Wywaliłem tą dupianą uszczelkę i złożyłem na dirko. Jest ok.
(to było już dawno) Obecnie robi się wydech z kwasówki. Tamten projekt "ciśnieniowego" wydechu umarł z kilku powodów: -najprawdopodobniej przez zbyt wysokie ciśnienie przelot był na tyle ograniczony, że wydech nie był w stanie się "opróżnić" z całego co2 i sonda się gubiła powodując giga spalanie. -poprawa w dolnych partiach obrotów owszem była, ale niestety zabiło to górę kompletnie Wniosek: -Taki "ciasny wydech miałby może prawo działać ale na pewno nie na komoróce tylko na jakimś przelocie about nowego wydechu: -jak wyżej wspomniałem kwasiak -na ryrach ~53mm zewn (~50mm wewn) lub deko większych dziś zdecyduje, ale raczej zostanę przy tym rozmiarze (niby średnica seria, ale trzeba wziąć pod uwagę, że to przelot i chyba nie warto przesadzać. -wstępnie mają być dwa przeloty robione na zamówienie czyli ładujemy pierwszy robimy test i decydujemy co dalej. Jak tylko prace się zakończą prześlę jakąś relacje jak taki wydech huczy. Edytowane przez ttimon dnia 15-02-2011 08:39 Moje auto: Megane GT Stage 3 by TTC, diesel, 108000km
|
michor |
Dodany dnia 15-02-2011 09:55 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
dajesz dajesz.
Bardzo chętnie posłucham takego wydechu u mnie w temacie masz filmik jak to brzmi na wyczynowym tłumiku. Aczkolwiek - tez mam wrażenie że góra mogłabybyć żywsza. Dół urywa z elastycznością to fakt, ale sam wiem że dobry dół to raczej gdzieś u gory ucięte musi być.... [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
ttimon |
Dodany dnia 15-02-2011 11:06 |
Postów: 3415 Data rejestracji: 25.03.2007 22:17 Skąd: dolnośląskie Jawor |
nie ma darmo albo górą albo dołem i w tym silniku zdecydowanie górą. Przewidywania są następujące: do 3000 spokój i znośnie powyżej wóda, dziwki, koks, lasery, zapiekanki. Moje auto: Megane GT Stage 3 by TTC, diesel, 108000km
|
michor |
Dodany dnia 15-02-2011 11:32 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
No i takie coś mnię w sumie interesuje.
Aczkolwiek - po zrobieniu łączenia portków z kolektojrem to jak pojechałem 200 kM i nazad do domu to aż mi się morda uśmiechnęła i odzyskałem nadzieje w tego złoma. Cisza spokój, 120 -130 normalnie radyjko ustawione, nic nie telepie pierdzi stuka (tylko wahacze do zrobienia i klapa bo wali na wybojach), jak sie zredukowało to ogień i odgłos .... kurka. Własnie - czy warto gonić po te konie na górze.... To jest mój największy dylemat [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
ttimon |
Dodany dnia 15-02-2011 12:25 |
Postów: 3415 Data rejestracji: 25.03.2007 22:17 Skąd: dolnośląskie Jawor |
Mogę napisać Ci jak to było w moim przypadku. Początkowo twierdziłem, że przecież daily driver to się jeździ głownie środkową i niską partią obrotów. Czas i przejechane kilometry zweryfikowały to jednak trochę i prawda jest taka, że jak jest tylko kawałek dobrej drogi to się człowiek chce przejechać. Dziś bez namysłu wiem, że raczej chce mieć na górze miliard koni nawet kosztem dołu. Po innym "zrobionym" aucie zauważyłem, że dobry tłumikarz, który potrafi zrobić mądrze tłumik a nie tylko pospawać rury to 99,9% sukcesu. Zatem próbuje Moje auto: Megane GT Stage 3 by TTC, diesel, 108000km
|
michor |
Dodany dnia 15-02-2011 12:50 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
a to prawda w sumie...
Teraz też jak tylko sie da to kita ogień Dzisiaj rano spod świateł znów z Panem w mondeo sie pociałem bo mi na d**pe wjechał wsiór. Może i masz rację.... [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
ttimon |
Dodany dnia 15-02-2011 13:12 |
Postów: 3415 Data rejestracji: 25.03.2007 22:17 Skąd: dolnośląskie Jawor |
Jak już kiedyś mówiłem to auto prowokuje wewnętrznego debila i raczej trudno nim przejechać trasę po ludzku Moje auto: Megane GT Stage 3 by TTC, diesel, 108000km
|
Mateo |
Dodany dnia 15-02-2011 13:19 |
Postów: 1915 Data rejestracji: 31.01.2006 23:32 Skąd: łódzkie Pajęczno |
Święte słowa. Ja jak odcinki nie ma to biegu nie zmieniam
Moje auto: Renault Megane CC, Phase I, 2005r., benzyna, F4RT 2.0 16v (1998/178KM)
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d
|
michor |
Dodany dnia 15-02-2011 13:38 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Kurka, jak by spojrzał, normalny, spokojny człowiek, pracuje w audycie, powazny, itp... A kurka jak dziecko przez tunele na odcince albo po parkingu podziemnym do odciecia kręci nie no. Czasami jak mnie kto poddenerwuje to ciskam Ale nie do odcinki - tak do 6500 6700. potem juz słabo ciągnie. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
misha |
Dodany dnia 15-02-2011 13:42 |
Postów: 1062 Data rejestracji: 12.04.2005 08:50 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Michor każdy z nas tak chyba ma Vide mój podpis
Pozdr M Rodzinny van,lewy pas,230 km/h - miny kierowców tuningowanych fur-Bezcenne ESPACE 3.5 V6 Initiale / 307 SW Grife R19 chamade 1.4 przebieg 24 000 km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, C1J (1397/60KM), sedan, 24000km
|
ttimon |
Dodany dnia 19-04-2011 13:42 |
Postów: 3415 Data rejestracji: 25.03.2007 22:17 Skąd: dolnośląskie Jawor |
Pany kwasiak na dwóch przelotach = złoooo no chyba że nie przeszkadza wam krew z waszych uszu. However przy średnicy ~52mm same przeloty nie załatwiają sprawy. Jest natomiast patent z hondzi przelot tzw. "esiak" jest to wciąż przelot tylko, że z dwoma zakrętami wewnątrz. Prędkość spalin nie zwalnia tak jak na komorach a dźwięku sporo zostaje. Teraz do 4000 obr/min jest 100% jak seria powyżej daje czadu odrobinę bardziej niż seryjny. Powyższy post w wolnej chwili gdzieś podwieszę w FAQ co by potomnym zostało Moje auto: Megane GT Stage 3 by TTC, diesel, 108000km
|
misha |
Dodany dnia 19-04-2011 14:16 |
Postów: 1062 Data rejestracji: 12.04.2005 08:50 Skąd: mazowieckie Warszawa |
michor napisał/a: Kurka, jak by spojrzał, normalny, spokojny człowiek, pracuje w audycie, powazny, itp... A kurka jak dziecko przez tunele na odcince albo po parkingu podziemnym do odciecia kręci nie no. Czasami jak mnie kto poddenerwuje to ciskam Ale nie do odcinki - tak do 6500 6700. potem juz słabo ciągnie. W niedzielę wracałem z katowic (powiedzmy, że przez niemcy autostradą bo tam nie ma ograniczeń) i wyobraźcie sobie wracali też motocykliści z otwarcia sezonu w częstochowie i jakoś tak cinko sobie chłopaki radzili bo jak było ponad 180 to wszyscy daleko z tyłu zostawali a u mnie 4 osoby bagażnik pod dach załadowany i box na dachu (mega opór stawia max to 200 na GPS) A ja w gajerku okularki a pasażerowie spali.... I nie powiem gdzie pracuję ale dawno temu powinienem sie ustatkować szkoda, ze to nie renia bo by im bardziej na ambicję siadało Hehehe Pozdr M Rodzinny van,lewy pas,230 km/h - miny kierowców tuningowanych fur-Bezcenne ESPACE 3.5 V6 Initiale / 307 SW Grife R19 chamade 1.4 przebieg 24 000 km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, C1J (1397/60KM), sedan, 24000km
|
CyccX |
Dodany dnia 19-04-2011 18:05 |
Postów: 1005 Data rejestracji: 10.12.2007 21:47 Skąd: lubuskie Zielona Góra |
film ! FILM !
VW scirocco 1.8T
Moje auto: 2.0 16v Megasquirted, benzyna+LPG, 2000km
|
misha |
Dodany dnia 20-04-2011 09:42 |
Postów: 1062 Data rejestracji: 12.04.2005 08:50 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Edytowane przez misha dnia 20-04-2011 09:45 Rodzinny van,lewy pas,230 km/h - miny kierowców tuningowanych fur-Bezcenne ESPACE 3.5 V6 Initiale / 307 SW Grife R19 chamade 1.4 przebieg 24 000 km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, C1J (1397/60KM), sedan, 24000km
|
CyccX |
Dodany dnia 20-04-2011 12:03 |
Postów: 1005 Data rejestracji: 10.12.2007 21:47 Skąd: lubuskie Zielona Góra |
widać dojrzałość kierowcy i pasażerów.
ale mi chodzi o dźwięk waszych wydechów, bo mi też się szykuje zabawa z wydechem, i nie chciał bym pójść w złą droga VW scirocco 1.8T
Moje auto: 2.0 16v Megasquirted, benzyna+LPG, 2000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |