07 Maja 2024 13:04:54
Zdjęcia użytkowników
stankiewicz krzysia102
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

patrick_LCH [off] 23-04-2024 07:23
Wiele osób z sentymentu tu dalej zagląda ale się nie udziela Grin jak trafi się kiedyś luźniejszy dzień w pracy to trzeba będzie temat o autach zaktualizować Grin

mirekk123 [off] 22-04-2024 10:57
jeszcze trochę i przywrócimy forum do życia Grin

adiks7 [off] 20-04-2024 21:28
Obecny

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
Renault19.pl » FORUM TECHNICZNE » Tuning mechaniczny
 Drukuj temat
ttimon kupił F7P :) 
piotrekTSA
Dodany dnia 16-12-2010 21:42
Awatar


Postów: 3750

Data rejestracji: 26.12.2008 20:00
Skąd: świętokrzyskie
Sandomierz

u mnie nie hałasowała a padła ;/ u mnie na niskich obrotach przerywała później ok raz działała raz nie na mrozie odpalę na benzynie podziała 10 sec i zgaśnie w tym momencie już wcale nie odpalę. a ze tak spytam ile Cię kosztowała pompa?

SPRZEDAM

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, E6J (1390/82KM), hatchback 5d, 260000km
Moje auto: Renault Scenic, Phase II, 2001r., benzyna, F4R (2000/140KM), 5d, 199337km

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 163000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 16-12-2010 21:42
Awatar
ttimon
Dodany dnia 17-12-2010 13:01
Awatar


Postów: 3415

Data rejestracji: 25.03.2007 22:17
Skąd: dolnośląskie
Jawor

bosch odpowiednik oryginału (ori już nie robią) 215zł z przesyłką.
Broń boże nie kupuj z tych z allegro za 100zł. przeczytaj sobie opinie gdziekolwiek, albo kup i sam wyrób sobie zdanie Wink

Moje auto: Megane GT Stage 3 by TTC, diesel, 108000km
 
piotrekTSA
Dodany dnia 17-12-2010 17:54
Awatar


Postów: 3750

Data rejestracji: 26.12.2008 20:00
Skąd: świętokrzyskie
Sandomierz

no znalazłem niby boscha z numerem który podałeś w temacie za 130 zł ale sam nie wiem jeszcze jaką kupić nie wiem czy do świąt się nowej pompy doczeka Frown

Edytowane przez piotrekTSA dnia 17-12-2010 17:54
SPRZEDAM

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, E6J (1390/82KM), hatchback 5d, 260000km
Moje auto: Renault Scenic, Phase II, 2001r., benzyna, F4R (2000/140KM), 5d, 199337km

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 163000km
 
ttimon
Dodany dnia 17-12-2010 19:18
Awatar


Postów: 3415

Data rejestracji: 25.03.2007 22:17
Skąd: dolnośląskie
Jawor

jak masz taniej to kup. Mnie przycisnęło i musiałem mieć na już

Moje auto: Megane GT Stage 3 by TTC, diesel, 108000km
 
piotrekTSA
Dodany dnia 17-12-2010 21:12
Awatar


Postów: 3750

Data rejestracji: 26.12.2008 20:00
Skąd: świętokrzyskie
Sandomierz

no Ty masz tylko na benzynę więc mus u mnie puki pali na LPG to nie ma takiej lipy

SPRZEDAM

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, E6J (1390/82KM), hatchback 5d, 260000km
Moje auto: Renault Scenic, Phase II, 2001r., benzyna, F4R (2000/140KM), 5d, 199337km

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 163000km
 
ttimon
Dodany dnia 15-02-2011 08:33
Awatar


Postów: 3415

Data rejestracji: 25.03.2007 22:17
Skąd: dolnośląskie
Jawor

Kilka słów sprostowania. Silnika nie trzeba było targać Smile Po dokładnym obejrzeniu wszystkiego co by potem nie łapać się za głowę okazało się... że z pod uszczelki dekla leciała taka cieniutka stróżka aż na sam dół miski. Wywaliłem tą dupianą uszczelkę i złożyłem na dirko. Jest ok.
(to było już dawno)
Obecnie robi się wydech z kwasówki. Tamten projekt "ciśnieniowego" wydechu umarł z kilku powodów:
-najprawdopodobniej przez zbyt wysokie ciśnienie przelot był na tyle ograniczony, że wydech nie był w stanie się "opróżnić" z całego co2 i sonda się gubiła powodując giga spalanie.
-poprawa w dolnych partiach obrotów owszem była, ale niestety zabiło to górę kompletnie
Wniosek:
-Taki "ciasny wydech miałby może prawo działać ale na pewno nie na komoróce tylko na jakimś przelocie

about nowego wydechu:
-jak wyżej wspomniałem kwasiak
-na ryrach ~53mm zewn (~50mm wewn) lub deko większych dziś zdecyduje, ale raczej zostanę przy tym rozmiarze (niby średnica seria, ale trzeba wziąć pod uwagę, że to przelot i chyba nie warto przesadzać.
-wstępnie mają być dwa przeloty robione na zamówienie czyli ładujemy pierwszy robimy test i decydujemy co dalej.

Jak tylko prace się zakończą prześlę jakąś relacje jak taki wydech huczy.

Edytowane przez ttimon dnia 15-02-2011 08:39
Moje auto: Megane GT Stage 3 by TTC, diesel, 108000km
 
michor
Dodany dnia 15-02-2011 09:55
Moderator Awatar


Postów: 8781

Data rejestracji: 24.08.2006 09:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

dajesz dajesz.

Bardzo chętnie posłucham takego wydechuSmile
u mnie w temacie masz filmik jak to brzmi na wyczynowym tłumiku.
Aczkolwiek - tez mam wrażenie że góra mogłabybyć żywsza. Dół urywa z elastycznością to fakt, ale sam wiem że dobry dół to raczej gdzieś u gory ucięte musi być....

[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]

Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
 
ttimon
Dodany dnia 15-02-2011 11:06
Awatar


Postów: 3415

Data rejestracji: 25.03.2007 22:17
Skąd: dolnośląskie
Jawor

nie ma darmo Frown albo górą albo dołem i w tym silniku zdecydowanie górą. Przewidywania są następujące: do 3000 spokój i znośnie powyżej wóda, dziwki, koks, lasery, zapiekanki.

Moje auto: Megane GT Stage 3 by TTC, diesel, 108000km
 
michor
Dodany dnia 15-02-2011 11:32
Moderator Awatar


Postów: 8781

Data rejestracji: 24.08.2006 09:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

No i takie coś mnię w sumie interesuje.

Aczkolwiek - po zrobieniu łączenia portków z kolektojrem to jak pojechałem 200 kM i nazad do domu to aż mi się morda uśmiechnęła i odzyskałem nadzieje w tego złoma.

Cisza spokój, 120 -130 normalnie radyjko ustawione, nic nie telepie pierdzi stuka (tylko wahacze do zrobienia i klapa bo wali na wybojach), jak sie zredukowało to ogień i odgłos ....

kurka. Własnie - czy warto gonić po te konie na górze.... To jest mój największy dylematSmile

[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]

Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
 
ttimon
Dodany dnia 15-02-2011 12:25
Awatar


Postów: 3415

Data rejestracji: 25.03.2007 22:17
Skąd: dolnośląskie
Jawor

Mogę napisać Ci jak to było w moim przypadku. Początkowo twierdziłem, że przecież daily driver to się jeździ głownie środkową i niską partią obrotów. Czas i przejechane kilometry zweryfikowały to jednak trochę i prawda jest taka, że jak jest tylko kawałek dobrej drogi to się człowiek chce przejechać. Dziś bez namysłu wiem, że raczej chce mieć na górze miliard koni nawet kosztem dołu. Po innym "zrobionym" aucie zauważyłem, że dobry tłumikarz, który potrafi zrobić mądrze tłumik a nie tylko pospawać rury to 99,9% sukcesu. Zatem próbuje

Moje auto: Megane GT Stage 3 by TTC, diesel, 108000km
 
michor
Dodany dnia 15-02-2011 12:50
Moderator Awatar


Postów: 8781

Data rejestracji: 24.08.2006 09:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

a to prawda w sumie...
Teraz też jak tylko sie da to kita ogieńPfft

Dzisiaj rano spod świateł znów z Panem w mondeo sie pociałem bo mi na d**pe wjechał wsiór. Pfft

Może i masz rację....

[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]

Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
 
ttimon
Dodany dnia 15-02-2011 13:12
Awatar


Postów: 3415

Data rejestracji: 25.03.2007 22:17
Skąd: dolnośląskie
Jawor

Jak już kiedyś mówiłem to auto prowokuje wewnętrznego debila Grin i raczej trudno nim przejechać trasę po ludzku

Moje auto: Megane GT Stage 3 by TTC, diesel, 108000km
 
Mateo
Dodany dnia 15-02-2011 13:19
Awatar


Postów: 1915

Data rejestracji: 31.01.2006 23:32
Skąd: łódzkie
Pajęczno

Święte słowa. Ja jak odcinki nie ma to biegu nie zmieniamPfft

Moje auto: Renault Megane CC, Phase I, 2005r., benzyna, F4RT 2.0 16v (1998/178KM)

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d
 
michor
Dodany dnia 15-02-2011 13:38
Moderator Awatar


Postów: 8781

Data rejestracji: 24.08.2006 09:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

Pfft
Kurka, jak by spojrzał, normalny, spokojny człowiek, pracuje w audycie, powazny, itp...

A kurka jak dziecko przez tunele na odcince albo po parkingu podziemnym do odciecia kręci Rotfl


nie no. Czasami jak mnie kto poddenerwuje to ciskamPfft
Ale nie do odcinki - tak do 6500 6700. potem juz słabo ciągnie.

[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]

Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
 
misha
Dodany dnia 15-02-2011 13:42
Awatar


Postów: 1062

Data rejestracji: 12.04.2005 08:50
Skąd: mazowieckie
Warszawa

Michor każdy z nas tak chyba ma Vide mój podpisSmile
Pozdr
M

Rodzinny van,lewy pas,230 km/h - miny kierowców tuningowanych fur-Bezcenne
ESPACE 3.5 V6 Initiale / 307 SW Grife
R19 chamade 1.4 przebieg 24 000 km

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, C1J (1397/60KM), sedan, 24000km
 
ttimon
Dodany dnia 19-04-2011 13:42
Awatar


Postów: 3415

Data rejestracji: 25.03.2007 22:17
Skąd: dolnośląskie
Jawor

Pany kwasiak na dwóch przelotach = złoooo Grin no chyba że nie przeszkadza wam krew z waszych uszu. However przy średnicy ~52mm same przeloty nie załatwiają sprawy. Jest natomiast patent z hondzi przelot tzw. "esiak" jest to wciąż przelot tylko, że z dwoma zakrętami wewnątrz. Prędkość spalin nie zwalnia tak jak na komorach a dźwięku sporo zostaje. Teraz do 4000 obr/min jest 100% jak seria powyżej daje czadu odrobinę bardziej niż seryjny.

Powyższy post w wolnej chwili gdzieś podwieszę w FAQ co by potomnym zostało

Moje auto: Megane GT Stage 3 by TTC, diesel, 108000km
 
misha
Dodany dnia 19-04-2011 14:16
Awatar


Postów: 1062

Data rejestracji: 12.04.2005 08:50
Skąd: mazowieckie
Warszawa

michor napisał/a:
Pfft
Kurka, jak by spojrzał, normalny, spokojny człowiek, pracuje w audycie, powazny, itp...

A kurka jak dziecko przez tunele na odcince albo po parkingu podziemnym do odciecia kręci Rotfl


nie no. Czasami jak mnie kto poddenerwuje to ciskamPfft
Ale nie do odcinki - tak do 6500 6700. potem juz słabo ciągnie.

W niedzielę wracałem z katowic (powiedzmy, że przez niemcy autostradą bo tam nie ma ograniczeń) i wyobraźcie sobie wracali też motocykliści z otwarcia sezonu w częstochowie i jakoś tak cinko sobie chłopaki radzili bo jak było ponad 180 to wszyscy daleko z tyłu zostawali a u mnie 4 osoby bagażnik pod dach załadowany i box na dachu (mega opór stawia max to 200 na GPS) Smile
A ja w gajerku okularki a pasażerowie spali.... I nie powiem gdzie pracuję Pfft ale dawno temu powinienem sie ustatkować Grin
szkoda, ze to nie renia bo by im bardziej na ambicję siadało Smile

Hehehe Shock
Pozdr
M

Rodzinny van,lewy pas,230 km/h - miny kierowców tuningowanych fur-Bezcenne
ESPACE 3.5 V6 Initiale / 307 SW Grife
R19 chamade 1.4 przebieg 24 000 km

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, C1J (1397/60KM), sedan, 24000km
 
CyccX
Dodany dnia 19-04-2011 18:05
Awatar


Postów: 1005

Data rejestracji: 10.12.2007 21:47
Skąd: lubuskie
Zielona Góra

film !! FILM !!

VW scirocco 1.8T

Moje auto: 2.0 16v Megasquirted, benzyna+LPG, 2000km
 
misha
Dodany dnia 20-04-2011 09:42
Awatar


Postów: 1062

Data rejestracji: 12.04.2005 08:50
Skąd: mazowieckie
Warszawa

CyccX napisał/a:
film !! FILM !!

A taki filmik mogę podesłać tys dobry...
LINK
Pozdr
M

Edytowane przez misha dnia 20-04-2011 09:45
Rodzinny van,lewy pas,230 km/h - miny kierowców tuningowanych fur-Bezcenne
ESPACE 3.5 V6 Initiale / 307 SW Grife
R19 chamade 1.4 przebieg 24 000 km

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, C1J (1397/60KM), sedan, 24000km
 
CyccX
Dodany dnia 20-04-2011 12:03
Awatar


Postów: 1005

Data rejestracji: 10.12.2007 21:47
Skąd: lubuskie
Zielona Góra

widać dojrzałość kierowcy i pasażerów.

ale mi chodzi o dźwięk waszych wydechów, bo mi też się szykuje zabawa z wydechem, i nie chciał bym pójść w złą droga

VW scirocco 1.8T

Moje auto: 2.0 16v Megasquirted, benzyna+LPG, 2000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: