Menu główne
Forum
Klubowicze
lolek |
Dodany dnia 02-10-2007 23:06 |
Postów: 83 Data rejestracji: 03.01.2007 12:06 Skąd: - |
witam,
mam pytanko, poniewaz niewiele w szukajce znalazlem na ten temat. czy warto regenerowac polosie? podczas skretu stuka, mechanik powiedzial ze to musi byc polos, zaproponowal uzywke za 150zl, ale ja nie chce, bo na to nie ma zadnej gwarancji. stad pytanie czy jest mozliwa regeneracja poloski, na czym ona polega( wiem ze przegub walnal, w jaki sposob oni go regeneruja, skoro niby sie nie da, bo tak ktos tu juz pisal) i czy warto, bo opinie sa rozne i ewentualnie ile nowa polos moze kosztowac. jestem z okolic kielc, moze ktos cos pomoze, doradzi. z gory dzieki. pozdrawiam RENIA 19 CHAMADE 1.7 MONO 93r
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 300000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 02-10-2007 23:06 |
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 02-10-2007 23:09 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
ogolnie to ja bym tego nie regenerował wkoncu to układ napedowy i nie warto na nim oszczedzać. 150zł za używke bez żadnej gwarancji to dużo. |
|
|
lolek |
Dodany dnia 02-10-2007 23:26 |
Postów: 83 Data rejestracji: 03.01.2007 12:06 Skąd: - |
Edytowane przez playazka dnia 02-10-2007 23:28 RENIA 19 CHAMADE 1.7 MONO 93r
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 300000km
|
|
|
Haziaj |
Dodany dnia 03-10-2007 08:36 |
Postów: 560 Data rejestracji: 09.01.2007 21:47 Skąd: warmińsko-mazurskie Kętrzyn |
Nie ma czegos takiego jak nowa półoś drogi kolego. Szanujące sie firmy (LOBRO czy METELLI) profesjonalnie je regeneruja, a jesli chcesz nowke to niestety czeka Cie wizyta w serwisie i wydatek rzedu tysiaca zlotych. Za 300 zlotych kupisz juz polos wspomnianych firm. To, ze na Allegro ktos pisze, ze to nowa polos za taka cene to cos mu sie pomieszalo w glowie.
Średnie spalanie --> R19 Chamade F3N-L740 ( L53B ) z 29 grudnia 1992 r. w wersji RT Moja pani: Galeria R19 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 210000km
|
kosiarz79 |
Dodany dnia 06-10-2007 00:53 |
Postów: 2556 Data rejestracji: 07.01.2007 15:54 Skąd: wielkopolskie Września |
ogolnie z regeneracja roznie bywa z uzywana jak luzu nie ma to powina byc na 99%oki za regenerowana u nas chcieli 280 pln poszukaj lepiej uzywanej
sprzedam graty 1,4 1,7 1,8 1,816v -nr 513337953+cabrio na czesci
Moje auto: r19cabrioCsaxoMEGANcoupe MAZDA 323 mz250, benzyna
|
lolek |
Dodany dnia 07-10-2007 23:25 |
Postów: 83 Data rejestracji: 03.01.2007 12:06 Skąd: - |
zgadza sie te polosie sa regenerowane przez firmy ktore sie w tym specjalizuja, w uzywki nie wierze, dlatego kupie ta po regeneracji. powiesdzieli mi w sklepie ok 220-250zl. tylko teraz mam pyatnie takie, jak dokladnie sparwdzic ktora poloska jest walnieta, bo stuki sa przy skrecaniu w obie strony podczas jazdy i w momencie kiedy troche gazu dodaje, wiec rozumiem ze to pewne ze poloska jest walnieta. tylko teraz pytanie z ktorej strony, bo to slychac tka jakby po srodku. jak to mozna sprawdzic? i jeszcze jedno jak wykrecic ta poloske i czy to trudne, bo z tego co pamietam, jak mi mechanik wymienial lozysko i marzete na polosce to samo zdjecie i zalozenie zajelo mu w sumie nie cale pol godziny. a chcialbym sam to zrobic. z gory dzieki za pomoc
RENIA 19 CHAMADE 1.7 MONO 93r
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 300000km
|
|
|
Haziaj |
Dodany dnia 08-10-2007 07:45 |
Postów: 560 Data rejestracji: 09.01.2007 21:47 Skąd: warmińsko-mazurskie Kętrzyn |
Jesli to lewa polos to czeka Cie takze spuszczanie oleju ze skrzyni biegow. Przy prawej nie wiem jak to jest.
Średnie spalanie --> R19 Chamade F3N-L740 ( L53B ) z 29 grudnia 1992 r. w wersji RT Moja pani: Galeria R19 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 210000km
|
Krzychup |
Dodany dnia 08-10-2007 08:21 |
Postów: 4472 Data rejestracji: 10.03.2005 22:32 Skąd: wielkopolskie Poznań |
Prawa półoś składa się w dwóch przegubów. Rozpinasz ją koło skrzyni biegów i wyciągasz dwa przeguby na zewnątrz bez spuszczania oleju ze skrzyni.
Przy lewej półosi musisz spuścić olej ze skrzyni. Na zdjęciu górna półoś, to prawa, a dolna, to lewa (oczywiście od Clio, ale budowa jest identyczna!) aukcja z półosiami P.S. W tym dziale (układ przeniesienia napędu) znajdziesz tematy o wymianie osłon na lewej i prawej półosi. Moje auto: Honda Civic, benzyna+LPG, 200000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |