27 Kwiecie 2018 06:43:14
Zdjęcia użytkowników
gluszec wojtek2009
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6656



Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

radosnyradek [off] 21-04-2018 11:22
Kujek tak o te zdjęcia dziekuje Smile

Fhrancuz_heblowany [off] 20-04-2018 11:25
jakby to był pug 405 z takim wyposażeniem to lecę tam w tej chwili Wink

gielab0019 [off] 20-04-2018 11:11
Fhrancuz_heblowany
, kozak fura Grin

Fhrancuz_heblowany [off] 20-04-2018 10:30
Fanów złomu to nie brakuje, wiem że to nie 19 ale... https://sprzedaje.
..nr55529917

[A] Lesiu11 [off] 19-04-2018 13:05
Kujtek, zgadzam się

Kujtek [off] 18-04-2018 23:48
Lesiu11, ja mam czasem odczucie że zostało tu przerobione *wszystko* i odpowiedź na pytanie zależy od tego ile pracy ktoś włoży w szukanie Grin

[A] Lesiu11 [off] 18-04-2018 23:00
Kujtek, ja juz nawet nie odpowiadam na pytania typu "jak poprawnie jabłko?" Jak komuś pomóc jak samemu mu się nie chce napisać o co mu chodzi konkretnie?

Kujtek [off] 18-04-2018 22:50
radosnyradek, http://www.renaul.
..d_id=22127
te zdjęcia na dole? czy o coś więcej ci chodzi?

radosnyradek [off] 17-04-2018 18:31
albo jakiś link do postu w którym to jest, ja szukam szukam i znalezc nie moge

radosnyradek [off] 17-04-2018 18:31
Ma ktoś jakiś schemat dotyczący belki 4dr ?


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
Playazka - główny administrator, UWAGA z nowych numerów gg nie dochodzą do mnie wiadomości!
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
ANDI, ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
[F] Regeneracja tylnej belki dwudrążkowej 
Kujtek
#81 Drukuj posta
Dodany dnia 14-07-2015 19:15
Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7612

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

belka pasuje mocowaniami z r9 / r11, ktoś tu miał caba z taką belką, koła były bardzo schowane wgłąb budy

GRUZ

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1989r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 300001km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 14-07-2015 19:15
Awatar
TermiFNFAL
#82 Drukuj posta
Dodany dnia 03-08-2015 04:54
Awatar

Klubowicz #0503

Postów: 597

Data rejestracji: 17.06.2012 14:29
Skąd: dolnośląskie
Wrocław

Więc jestem po wyciągnięciu belki i zrobieniu innych głupot z tym związanych i...
Padłem na wyciąganiu łożyska igiełkowego

Może i bym się do tego nie dobierał ale zaniepokoiło mnie, że belka była raczej zawieszeniem zależnym, niż niezależnym (podniesienie jednej strony = podniesienie drugiej, mimo wyjętych drążków skrętnych). Rozdzielenie belki też nie poszło w 2 min. Łożysko, które było bliżej uszczelniacza było praktycznie całe zardzewiałe. Łożysko wewnętrzne jak i jego tulejka wygląda jak nówka - ale nie sądzę aby było to wymieniane, bo z tego co wiem to belka była przełożona tak jak została dostarczona - co widać było po śrubach stabilizatora.

Silentbloki rozpadły mi się w rękach, to raczej one były przyczyną tego tłuczenia się


Jakiś pomysł na wyciągnięcie tego łożyska igiełkowego? Wnętrze wydłubane, ale ta tulejka co jest podstawą tego łożyska to nie wiem z czego jest że takie twarde, podważyć to próbowałem, ale nie ma szans wbić tam czegokolwiek między czop a obudowę łożyska. Mam wrażenie, że to sama belka jest z bardziej miękkiego materiału niż to łożysko.

Pojęcia nie mam, jak oni to wyciągają, tym bardziej że tam za łożyskiem chyba nawet ogranicznik jest, żeby go dalej nie wsunąć.

Z tego co słyszałem, to w świdnicy dla zdjętych belek też rewelacji cenowej nie ma - zastanawiam się, czy w ostateczności, nie pojechać przecinakiem po tej obudowie łożyska - na pewno ucierpi czop - można by tam potem wsadzić jakąś "metalową plasteline" - skoro ta obudowa łożyska jest taka twarda, to raczej i tak to znaczenia mieć nie powinno. Ale to w ostateczności, jakbym nie znalazł kogoś, kto mi to w przystępnej cenie by zrobił.

Łożysko wewnętrzne jedynie bym musiał oczyścić i nowy smar dać bo się trochę syfu nasypało i przykleiło do tego smaru co tam był Grin

Co myślicie? Bo mi się wydaje, że ew. ranę po przecinaku bardziej by wypadało zabezpieczyć antykorozyjnie, niż ma to wpływać na cokolwiek. Tyle że szkoda mi, bo beleczka naprawdę ładnie wygląda w środku. A jak mam oddać gdzieś, gdzie potraktują ją jeszcze mniej delikatnie niż ja planuję...

Moje auto: Clio 1,8 16V, benzyna, 270000km
 
Kujtek
#83 Drukuj posta
Dodany dnia 14-12-2017 18:51
Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7612

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

trafiłem na ładny obrazek z tym jak belka wygląda w środku

i.imgur.com/XpJenBt.jpg

GRUZ

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1989r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 300001km
 
TermiFNFAL
#84 Drukuj posta
Dodany dnia 20-12-2017 00:50
Awatar

Klubowicz #0503

Postów: 597

Data rejestracji: 17.06.2012 14:29
Skąd: dolnośląskie
Wrocław

W clio to właśnie też tak wygląda Wink

Zapomniałem odpisać wtedy. Belkę sobie ogarnąłem sam, jakoś udało mi się tę tulejkę rozbić. Jest twarda, ale łamliwa, wystarczy naciąć przecinakiem w dwóch miejscach i coś pod spód wbić, sama pęknie.
Minęły ponad dwa lata i belka zachowuje się perfekcyjnie. Jednak nie miałbym ochoty drugi raz tego robić

Moje auto: Clio 1,8 16V, benzyna, 270000km
 
Fhrancuz_heblowany
#85 Drukuj posta
Dodany dnia 20-12-2017 16:05
Awatar


Postów: 66

Data rejestracji: 14.10.2016 19:57
Skąd: śląskie
Wodzisław Śląski

Dzięki, właśnie takiego obrazowego przekroju mi brakowało

Cool

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, E6J (1390/82KM), sedan, 150000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: