20 Padziernik 2018 14:23:30
Zdjęcia użytkowników
ridick999 alesisquadra
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6652


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

dectane1995 [off] 17-10-2018 23:04
Panowie pytanko nie kisi ktoś gdzieś w piwnicy emblematów 16v ? Chętnie odkupię Wink

PrzemekR19 [off] 16-10-2018 20:52
Prezes4performance
, i weź odpisz Pfft

PrzemekR19 [off] 16-10-2018 20:52
Prezes4performance
, raczej ciężki już temat. Jedyne wyjście to chyba przeszczep zwrotnic

Prezes4performance [off] 16-10-2018 20:03
I jak nikt nie ma takich na sprzedaż?

satanix [off] 16-10-2018 17:34
W moim htb z 1.8 multi są 259mm. z abs-em, może ma to znaczenie? W drugim sam założyłem. Ph2 jak co.

PrzemekR19 [off] 16-10-2018 14:09
238*

PrzemekR19 [off] 16-10-2018 14:09
satanix, chyba chodzi ci o np cabrio RSI a nie zwykła 19 z multi, bo te miały 238mm. Mam 1.8 multi 110 i mam 238,tak samo miałem cabrio z 1.8 multi automat 90km to też 23i

Prezes4performance [off] 14-10-2018 22:52
Ok jak ktoś ma takie zaciski i jazma proszę o cenę foto na pw

satanix [off] 14-10-2018 22:12
r19 1.8 multi, r19 1.8 16v.

Prezes4performance [off] 14-10-2018 19:17
O wielkości wiem ale z jakiego modelu i pojemności szukac


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
Playazka - główny administrator, UWAGA z nowych numerów gg nie dochodzą do mnie wiadomości!
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
ANDI, ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
[F] Regeneracja tylnej belki dwudrążkowej 
Kujtek
#81 Drukuj posta
Dodany dnia 14-07-2015 19:15
Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7635

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

belka pasuje mocowaniami z r9 / r11, ktoś tu miał caba z taką belką, koła były bardzo schowane wgłąb budy

GRUZ

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1989r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 300001km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 14-07-2015 19:15
Awatar
TermiFNFAL
#82 Drukuj posta
Dodany dnia 03-08-2015 04:54
Awatar

Klubowicz #0503

Postów: 603

Data rejestracji: 17.06.2012 14:29
Skąd: dolnośląskie
Wrocław

Więc jestem po wyciągnięciu belki i zrobieniu innych głupot z tym związanych i...
Padłem na wyciąganiu łożyska igiełkowego

Może i bym się do tego nie dobierał ale zaniepokoiło mnie, że belka była raczej zawieszeniem zależnym, niż niezależnym (podniesienie jednej strony = podniesienie drugiej, mimo wyjętych drążków skrętnych). Rozdzielenie belki też nie poszło w 2 min. Łożysko, które było bliżej uszczelniacza było praktycznie całe zardzewiałe. Łożysko wewnętrzne jak i jego tulejka wygląda jak nówka - ale nie sądzę aby było to wymieniane, bo z tego co wiem to belka była przełożona tak jak została dostarczona - co widać było po śrubach stabilizatora.

Silentbloki rozpadły mi się w rękach, to raczej one były przyczyną tego tłuczenia się


Jakiś pomysł na wyciągnięcie tego łożyska igiełkowego? Wnętrze wydłubane, ale ta tulejka co jest podstawą tego łożyska to nie wiem z czego jest że takie twarde, podważyć to próbowałem, ale nie ma szans wbić tam czegokolwiek między czop a obudowę łożyska. Mam wrażenie, że to sama belka jest z bardziej miękkiego materiału niż to łożysko.

Pojęcia nie mam, jak oni to wyciągają, tym bardziej że tam za łożyskiem chyba nawet ogranicznik jest, żeby go dalej nie wsunąć.

Z tego co słyszałem, to w świdnicy dla zdjętych belek też rewelacji cenowej nie ma - zastanawiam się, czy w ostateczności, nie pojechać przecinakiem po tej obudowie łożyska - na pewno ucierpi czop - można by tam potem wsadzić jakąś "metalową plasteline" - skoro ta obudowa łożyska jest taka twarda, to raczej i tak to znaczenia mieć nie powinno. Ale to w ostateczności, jakbym nie znalazł kogoś, kto mi to w przystępnej cenie by zrobił.

Łożysko wewnętrzne jedynie bym musiał oczyścić i nowy smar dać bo się trochę syfu nasypało i przykleiło do tego smaru co tam był Grin

Co myślicie? Bo mi się wydaje, że ew. ranę po przecinaku bardziej by wypadało zabezpieczyć antykorozyjnie, niż ma to wpływać na cokolwiek. Tyle że szkoda mi, bo beleczka naprawdę ładnie wygląda w środku. A jak mam oddać gdzieś, gdzie potraktują ją jeszcze mniej delikatnie niż ja planuję...

Moje auto: Clio 1,8 16V, benzyna, 270000km
 
Kujtek
#83 Drukuj posta
Dodany dnia 14-12-2017 18:51
Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7635

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

trafiłem na ładny obrazek z tym jak belka wygląda w środku

i.imgur.com/XpJenBt.jpg

GRUZ

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1989r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 300001km
 
TermiFNFAL
#84 Drukuj posta
Dodany dnia 20-12-2017 00:50
Awatar

Klubowicz #0503

Postów: 603

Data rejestracji: 17.06.2012 14:29
Skąd: dolnośląskie
Wrocław

W clio to właśnie też tak wygląda Wink

Zapomniałem odpisać wtedy. Belkę sobie ogarnąłem sam, jakoś udało mi się tę tulejkę rozbić. Jest twarda, ale łamliwa, wystarczy naciąć przecinakiem w dwóch miejscach i coś pod spód wbić, sama pęknie.
Minęły ponad dwa lata i belka zachowuje się perfekcyjnie. Jednak nie miałbym ochoty drugi raz tego robić

Moje auto: Clio 1,8 16V, benzyna, 270000km
 
Fhrancuz_heblowany
#85 Drukuj posta
Dodany dnia 20-12-2017 16:05
Awatar


Postów: 73

Data rejestracji: 14.10.2016 19:57
Skąd: śląskie
Wodzisław Śląski

Dzięki, właśnie takiego obrazowego przekroju mi brakowało

Cool

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, E6J (1390/82KM), sedan, 150000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: