23 Kwiecie 2019 20:26:42
Zdjęcia użytkowników
Kubais_cz ludi45
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6654


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

gielab0019 [off] 16-04-2019 16:04
Robsajson, u mnie to już jest igielka Grin 10k wpakowane i całe auto mechanicznie wymienione Grin

Robsajson [off] 15-04-2019 23:22
gielab0019, Ja się chwilowo wyleczyłem z Volvo a mogłem niedawno kupić 850 2.0T T5 230 KM.W sumie się cieszę,że tego nie zrobiłem.Z Laguny jestem bardzo zadowolony, pomimo kilku mankamentów.

gielab0019 [off] 07-04-2019 21:50
Robsajson, https://www.otomo.
..BOGnl.html
mi się coś takiego marzy Smile

Robsajson [off] 07-04-2019 19:31
gielab0019, Ja się ostatnio przesiadłem z V40 do Laguny II Ph2 Smile

satanix [off] 07-04-2019 19:11
U mnie e7j,f3n,f3p zimne trzeba było kręcić,ciepłe dosłownie sekunda i z zasady nie tykam puki pali,jeżdzi Wink,jak padnie,a nie wiem co Zły(f3p multi),to wymieniłem silnik Wink.Te typy tak mają,części nowe-stare zawsze zimne muszę kręcić,ale zaw

mirek29a [off] 06-04-2019 07:50
jakaś wskazówka.. ...oczywiście przestała paliś od kopa na zimnym... po nocy jak sie wkurze to ją po prostu zezłomuje... ile mozna a tu mi nie styka a tam mi nie działa... im ma lepiej tym jest gorzej...

mirek29a [off] 06-04-2019 07:50
ja mam jeszcze 19 stkę.... i dostała znowu świra aku nowy świece nowe kable sprawne nowy map sensor czujnikk wału wyczuszczona kopułka z nagarów. od kidy wyczysciłem mase nie pali od kopa tylko trzeba pokrecić na zimnym... a było tak fajnie.jake

gielab0019 [off] 04-04-2019 00:00
Radson, duzo nowych os mam na swoim fp

Radson [off] 03-04-2019 19:06
gielab0019, z tymi lagunami 1 też zaczyna robić się mało może nie tak jak R19 ale widać tendencję spadkową

gielab0019 [off] 03-04-2019 00:18
Robsajson, teraz lagun 1 jest na peczki Grin tak jak kiedyś 19 Grin


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
Playazka - główny administrator, UWAGA z nowych numerów gg nie dochodzą do mnie wiadomości!
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
ANDI, ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
[F]Zgrzyt po wył.silnika-TAK MA BYĆ,to siłownik 
kris75
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 19-10-2007 17:25
Awatar


Postów: 3

Data rejestracji: 19.10.2007 16:45
Skąd: -

Cześć jestem nowym posiadaczem R-19.z silnikiem F3N. wszystko jest ok.(drobne wycieki oleju) niepokoi mnie tylko takie dziwne zgrzytanie po zgaszeniu silnika coś jakby jakaś pompka czy silniczek gdzieś w okolicacz prawej strony silnika.
Dzięki za pomoc.

EDIT: To normalna rzecz, to siłownik biegu jałowego. Było na forum wiele razy, więc temat zamykam i podwieszam! Może ktoś zauważy :-) Krzychu

Edytowane przez Krzychup dnia 06-01-2008 17:25
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 230500km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 19-10-2007 17:25
Awatar
crackers
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 19-10-2007 18:01
Awatar


Postów: 4316

Data rejestracji: 23.02.2006 19:53
Skąd: mazowieckie
Radom

Siłownik biegu jałowego się wysuwa! Poszukaj na forum, było nieraz.

Edit:
WojtekLKR napisał - Ten silnik krokowy jest odpowiedzialny za utrzymywanie wolnych obrotów na biegu jałowym. Najłatwiej do niego trafisz "idąc" po lince od gazu, na końcu tej linki będziesz miał taki pół księżyc opierający się właśnie na tym krokowcu.

Maciej R21 napisał - To że "cyka" jest jak najbardziej naturalnym objawem. Siłownik po zgaszeniu silnika wraca do pozycji startowej (czyli sie wysuwa), jak już sie wysunie do końca jego elektryczna cześć pracuje nadal a mechaniczna cześć jest wyposażona w mechanizm który nie pozwala na większe wysuniecie sie popychacza ( swego rodzaju sprzęgło jednokierunkowe) stąd tez to cykanie.
Działanie siłownika jest oparte na układzie czasowym i działa on ZAWSZE taki sam czas po wygaszeniu silnika. Zależnie w jakiej pozycji znajduje sie popychacz , tak cykanie trwa krócej (silnik silnik gorący) bądź dłużej (silnik zimny gaszony tuz po rozruchu), choć to tez zależy od stanu mechanizmu w siłowniku i oporu stawianego przez zimny smar.

Edytowane przez Krzychup dnia 26-10-2007 17:51
POWERED BY MAPTEK + POWRED BY STI + POWRED BY SUBARU + FIND ME ON GOOGLE Wink

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 150000km
 
Przejdź do forum: