Menu główne
Forum
Klubowicze
kosiarz79 |
Dodany dnia 22-10-2007 18:24 |
Postów: 2556 Data rejestracji: 07.01.2007 15:54 Skąd: wielkopolskie Września |
witam ogolnie sprawa wyglada tak byl wsteczny i znikl momentalnie przy ogledzinach okazalo sie ze poszla ta linka co podnosi wsteczny zapakowalem caly kompletny lewarek z mojej renowki na czesci i nadal nie ma wstecznego ogolnie zamiast niego po podniesieniu pierscienia nadal wchodzi 1 lewarek ktory przelozylem pochodzil z dzialajacego niebitego auta co to moze bycjakas regulacja dodatkowa czy jak z gory dziekuje za pomoc wypychanie auta jest troche meczace
sprzedam graty 1,4 1,7 1,8 1,816v -nr 513337953+cabrio na czesci
Moje auto: r19cabrioCsaxoMEGANcoupe MAZDA 323 mz250, benzyna
|
renault19.pl | Dodany dnia 22-10-2007 18:24 |
Krzychup |
Dodany dnia 22-10-2007 21:03 |
Postów: 4472 Data rejestracji: 10.03.2005 22:32 Skąd: wielkopolskie Poznań |
Chyba powinieneś zacząć od tego tematu!
Moje auto: Honda Civic, benzyna+LPG, 200000km
|
dawid19 |
Dodany dnia 22-10-2007 21:59 |
Postów: 235 Data rejestracji: 13.03.2007 23:19 Skąd: - |
Jak Ci uciekł wsteczny to go łap!A tak serio regulacja lewarka,nie wchodzi na prowadnicę,więc wskakuje 1 bieg.Kanał potrzebny lub wsuwasz się pod auto.Powodzenia |
kosiarz79 |
Dodany dnia 23-10-2007 14:49 |
Postów: 2556 Data rejestracji: 07.01.2007 15:54 Skąd: wielkopolskie Września |
witam dzieki za info tylko nikt sie nie wypowiedzial czy trzeba ten lewarek przesunac na boki czy przod tyl?pozdro
sprzedam graty 1,4 1,7 1,8 1,816v -nr 513337953+cabrio na czesci
Moje auto: r19cabrioCsaxoMEGANcoupe MAZDA 323 mz250, benzyna
|
takeoff |
Dodany dnia 23-10-2007 15:00 |
Postów: 2125 Data rejestracji: 06.06.2005 13:34 Skąd: zachodniopomorskie Szczecin |
w książce jest cala procedura regulacji. proponuje w niej zacząć
Renault 19 93r 1,8s F3P HB Ph2 3D 230 kkm SPI BOSH LPG+PB R.I.P. |
kosiarz79 |
Dodany dnia 23-10-2007 18:28 |
Postów: 2556 Data rejestracji: 07.01.2007 15:54 Skąd: wielkopolskie Września |
witam troche zabawy bylo ale sie udalo ogolnie wszystkim polecam w razie awari lekko popuscic przy regulacji ta obejme zaprzec lewarek i szczypcami przekrecac co kawalek tak wychodzi najszybciej i najskuteczniej zbyt mocne poluzowanie obejmy skutkuje stale uciekajacymi nastawami regulacji pozdro i wielkie podziekowania dla wszystkich
sprzedam graty 1,4 1,7 1,8 1,816v -nr 513337953+cabrio na czesci
Moje auto: r19cabrioCsaxoMEGANcoupe MAZDA 323 mz250, benzyna
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |