Menu główne
Forum
Klubowicze
malecki |
Dodany dnia 27-10-2007 19:27 |
Postów: 195 Data rejestracji: 21.07.2005 21:23 Skąd: - |
Mam F3p i pękła mi rureczka metalowa od płynu ta z tyłu silnika , byłem jakieś 300 km od domu ( w Tarnowie ) i chyba z deka przegrzałem maszynke i zaczął mi kopcić na biało (nie wiem czy to od zmiany temp. czy uszczelka). Od dawna chciałem mieć dieselka więc pomysł na swapa . I teraz pytanko. Robił ktoś taką podmiankę? Jak tak tak to czy jest z tego zadowolony. A może ktoś ma taki silniczek na sprzedaż razem ze skrzynią i osprzętem.
renault 19 1.8s RT chamade ph II Moja renia to SPRITE , a inne auta to PRAGNIENIE. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 140000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 27-10-2007 19:27 |
nochal |
Dodany dnia 27-10-2007 19:35 |
Postów: 36 Data rejestracji: 01.08.2006 00:06 Skąd: - |
taniej wyjdzie kupić renatke zoryginalnie z F8Q. silnik, skrzynia, osprzet, rozzpurka.... za duzo babrania z tym by bylo poza tym silniki dieslowskie sa ciezsze i r19 w dieslu maja inny srodek ciezkosci wiec nie wiem jak by taka podmianka wlpynela na uklad kierowniczy i ogolny komfort i bezpieczenstwo jazdy ja bym nie ryzykowal, szybciej i taniej wyjdzie kupno dieselka |
|
|
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 27-10-2007 19:43 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
po pierwsze inne zawieszenie |
|
|
crackers |
Dodany dnia 27-10-2007 20:15 |
Postów: 4316 Data rejestracji: 23.02.2006 19:53 Skąd: mazowieckie Radom |
Po pierwsze jest inna buda nawet! Przynajmniej, jesli chodzi o turbodiesla. Zwyklego nie sadze, ze jest sens wkladac. Podobne efekty da wlozenie C3J-ta. Ale wszystko zalezy co masz na celu robiac swapa.
POWERED BY MAPTEK + POWRED BY STI + POWRED BY SUBARU + FIND ME ON GOOGLE
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 150000km
|
|
|
malecki |
Dodany dnia 28-10-2007 06:37 |
Postów: 195 Data rejestracji: 21.07.2005 21:23 Skąd: - |
Z szybkich autek raczej wyrosłem teraz chodzi mi o ekonomike. Interesował by mnie włanie zwykły silniczek bez turbiny. Jakie róznice występują w budzie i zawieszeniu w tych dwóch modelach ?
renault 19 1.8s RT chamade ph II Moja renia to SPRITE , a inne auta to PRAGNIENIE. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 140000km
|
|
|
gajosk |
Dodany dnia 28-10-2007 14:48 |
Postów: 182 Data rejestracji: 27.03.2007 21:33 Skąd: - |
na pewno między dieslem a turbodieslem jest różnica w zaciskach hamulcowych - w dieslu jest bendix a w turbo jest girling(zaciski lucas) a co do dynamiki to zwykły diesel ma całkiem dobrą dynamikę, pali niewiele i - jeżeli trafisz na zadbany silnik to nie będziesz miał problemów z nim... jeszcze jedna sprawa - diesle mają taką dziwną akcję że czuć lekkie wibracje wewnątrz kabiny, taka przypadłość, nie świadcząca o żadnym zużyciu, po prostu coś takiego jest, większość diesli f8q tak ma... Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 3d, 190000km
|
|
|
crackers |
Dodany dnia 28-10-2007 15:11 |
Postów: 4316 Data rejestracji: 23.02.2006 19:53 Skąd: mazowieckie Radom |
Diesle maja dodatkowa polke na mocowanie silnika z prawej strony tam, gdzie w benzyniaku z wtryskiem masz komputer. Wiec z diesla na benzyne jest latwiej zrobic.
Az tak chcesz diesla? Szczerze? Latwiej bedzie go po prostu kupic w calosci albo sie nie upierac i wstawic jakies oszczedne 1.4 z gazem. Chyba, ze masz uprzedzenie do gazu Po prostu zabawa zaczelaby sie od wspawania owej polki do kielicha, a to juz dobra rzezba zalatuje POWERED BY MAPTEK + POWRED BY STI + POWRED BY SUBARU + FIND ME ON GOOGLE
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 150000km
|
|
|
bej |
Dodany dnia 06-11-2007 21:56 |
Postów: 843 Data rejestracji: 17.04.2007 13:33 Skąd: mazowieckie Radom |
Troche zabawy jest ale da się zrobić ja wsadziłem zwykłego F8Q zamiast F3N i jest wszystko ok. Jedyny problem to taki że musisz kupić diesla z calutkim osprzętem pod od benzynki to tylko zbiorniczek wyrównanwczy pasuje najwiekszy kłopot bedzisz miał z wstawieniem pukla ale da się zrobić. Jeśli jesteś z okolic Radomia lub Krakowa zapraszam na obejrzenie auto. Powiem Ci co trzeba przerobić i jak to wygląda.
>>>Sprzedam części do Renault 19 PH1 i PH2 <<< rok produkcji 1991 1992 1993 1994 i 1995 Wersje silnikowe: 1,9D, 1,9Td, 1,8 F3N, 1,4e, 1,8 F3P, 1,8 16V. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 145000km
|
kosiarz79 |
Dodany dnia 24-11-2007 17:15 |
Postów: 2556 Data rejestracji: 07.01.2007 15:54 Skąd: wielkopolskie Września |
mi by sie nie chcialo lepiej sprzedac kupic diesla albo zalozyc gaz na marginesie mowiac ponoc znow ma ropka drozsza byc od beny i zakreci sie okolo 5 pln za 1 litr wiec milo nie bedzie pozatym utrzymanie diesla i ewentulalna naprawa wiecej kosztuje jak ktos lubi to niech sie bawi ja tam wole ten czas poswiecic na pakowanie sprzetu i bog wie czegoj eszcze do auta praktycznie wszystkie diesle z tamtego okresu wprawiaja kabine w drzenie
sprzedam graty 1,4 1,7 1,8 1,816v -nr 513337953+cabrio na czesci
Moje auto: r19cabrioCsaxoMEGANcoupe MAZDA 323 mz250, benzyna
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |