Menu główne
Forum
Klubowicze
vandal192 |
Dodany dnia 14-09-2011 09:35 |
Postów: 4 Data rejestracji: 12.02.2011 15:38 Skąd: - |
dobra to moze zapytam w sumie w ten sposob, po co robicie nowa instalacje np, na nadmuchach czy zegarach skoro wystarczy wymienic zarowki? czy daje to lepszy efekt? i drugie pytanie: jak podswietlone sa wskazowki zegarow? na osobnej zarowce? bo mam zamiar zmienic tarcze na biale i chcialem zrobic czerwone wskazowki, orientuje sie ktos jak to osiagnac? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 200000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 14-09-2011 09:35 |
szulgus |
Dodany dnia 14-09-2011 10:06 |
Postów: 1505 Data rejestracji: 23.03.2009 14:51 Skąd: łódzkie Łódź |
vandal192 napisał/a: dobra to moze zapytam w sumie w ten sposob, po co robicie nowa instalacje np, na nadmuchach czy zegarach skoro wystarczy wymienic zarowki? czy daje to lepszy efekt? i drugie pytanie: jak podswietlone sa wskazowki zegarow? na osobnej zarowce? bo mam zamiar zmienic tarcze na biale i chcialem zrobic czerwone wskazowki, orientuje sie ktos jak to osiagnac? Poczytaj tematy o przeróbce zegarów od poaczątku ... Edytowane przez maestro dnia 14-09-2011 23:38 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna, F3N-L742 (1721/90KM), hatchback 5d, 275760km
|
maestro |
Dodany dnia 14-09-2011 12:41 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@vandal192: lektura tego tematu od pierwszej strony i wszystko bedziesz wiedział.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
grzes70 |
Dodany dnia 14-09-2011 14:21 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
@vandal192: Jeżeli zadajesz takie pytania to znaczy że tematu nie czytałeś,bo zakładam że rozumiesz co czytasz. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
vandal192 |
Dodany dnia 15-09-2011 21:02 |
Postów: 4 Data rejestracji: 12.02.2011 15:38 Skąd: - |
czytalem od 1 strony tego tematu i zaczyna sie "moje pierwsze osiagniecie, tablica nadmuchow" i nic nie wiedzialem na temat "dlaczego wlasna instalacja".
[img]auto[/img]
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 200000km
|
|
|
grzes70 |
Dodany dnia 15-09-2011 21:12 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
W panelu nawiewu fabrycznie jest jedna żarówka.Żeby go równomiernie oświetlić diodami musisz dać ich kilka.Co zresztą jest napisane w temacie.Musisz zrobić instalację żeby te diody zasilić. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
Malprix |
Dodany dnia 15-09-2011 21:18 |
Postów: 116 Data rejestracji: 01.04.2011 12:36 Skąd: - |
vandal102 : Jeżeli zrobisz w ten sposób jak ja, że wymienisz żarówki na zamienniki diodowe o dowolnym kolorze otrzymasz jak dla mnie fajny efekt, ale wskazówki nie będą świecić. Do tego trzeba robić podświetlenie diodami jak masz na 1 stronie tego tematu. Wtedy efekt jest o niebo lepszy. Aczkolwiek zależy co kto chce osiągnąć. Podświetlenie wskazówek otrzymasz tylko trzymając się wskazówek z tego tematu, sama wymiana żarówek nie wystarczy.
Jeżeli chcesz zobaczyć jak świecą zegary po wymianie tylko żarówek zajrzyj do mojej galerii. "Wio kuźwa pajda ! Pajda ! gdzie jedziesz ?!"
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, C3J (1390/58KM), hatchback 5d, 167000km
|
Mannrcin |
Dodany dnia 19-10-2011 19:14 |
Postów: 57 Data rejestracji: 16.10.2009 16:22 Skąd: - |
Pochwale sie swoimi zegarami Na żywo oczywiscie nie ma zadnych przeswietlen ponieważ zdjecie robione telefonem.
http://www.fotosi...a57f9.html Edytowane przez Mannrcin dnia 19-10-2011 19:16 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), hatchback 5d, 222000km
|
szafran29 |
Dodany dnia 11-01-2012 23:19 |
Postów: 351 Data rejestracji: 06.11.2009 11:25 Skąd: lubuskie Szprotawa |
a moze ktos moglby takie cos wykonac?
Edytowane przez szafran29 dnia 11-01-2012 23:24 Moje auto: Audi a3 1.8T, benzyna+LPG, 220000km
|
maestro |
Dodany dnia 11-01-2012 23:22 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
zacznij od pierwszej strony tematu
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
grzes70 |
Dodany dnia 11-01-2012 23:33 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
@szafran29: Pisze,pisze ile. Lesiu11 pewnie. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
danyedyn |
Dodany dnia 25-04-2012 04:54 |
Postów: 124 Data rejestracji: 23.05.2007 21:22 Skąd: - |
a co sadzicie o tarczach indiglo ?
zamontowalem pare dni wczesniej takie zegary (kupilem je ze 4 lata temu...) i o ile samo podswietlenie mi sie podoba , o tyle nie jestem jakos do nich przekonany. Na szczescie montowanie tych zegarow jest "odracalne" i zawsze moge wrocic do "serii" [img]http://img69.imageshack.us/img69/7044/zegary1o.jpg[/img] is not a valid Image. Uploaded with ImageShack.us jest: R19 1992 1.8i auto
bylo:R19 1.7 94' /R19 1.4 95' Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 83000km
|
|
|
se7en3 |
Dodany dnia 25-04-2012 08:17 |
Postów: 1439 Data rejestracji: 10.09.2011 23:18 Skąd: małopolskie Chrzanów |
ja bym mógł to kupić gdyby to niebieskie w środku było też białe tak to mi sie nie podoba i tez jestem mało co przekonany
he?
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 271205km
|
dj_mafiozo |
Dodany dnia 25-04-2012 08:58 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
@danyedyn Przestań Indygo są wieśniackie, przynajmniej te które można kupić na rynku, a z własnoręcznym wykonaniem jest problem. Sam zabieram się za ten temat, ale wpierw muszę odebrać swą lutownicę, znaczy wszystko we wnętrzu na LEDach...
"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
Snorky |
Dodany dnia 25-04-2012 09:49 |
Postów: 3382 Data rejestracji: 03.02.2011 22:01 Skąd: warmińsko-mazurskie Pasłęk |
@dj_mafiozo - jak już to indiglo (nie "indygo", a dwa - nie jest wieśniackie. A do tego każdy ma swój gust. Dobrze zrobione tarcze indiglo wyglądają lepiej niż niejedno ledowe podświetlenie (nie mówię, że kupę zrobisz ze swoimi na ledach), a do tego niewiele osób to ma, więc jakiś rarytas z tego jest
@se7en3 - luknij tutaj. Trochę to kosztuje, ale jak trochę posiedzisz przy Corelu na przykład to możesz mieć takie indiglo jakie chcesz @danyedyn - dzięki za dobre zdjęcie. Dzięki niemu wiem, że coś jest nie tak z moimi indiglo. Obstawiam padnięty inwerter (dlatego tak tanio sprzedawany był zestaw), bo w dzień za nic nie widać, że tarcze świecą... A tak btw to podświetl sobie wskazówki Trochę mi aparat przejaskrawił je, ale całość się ładnie prezenci Edytowane przez Snorky dnia 25-04-2012 09:50 Nie bryka, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika... Nothing is true - everything is permitted Moje auto: Audi A4 B6, 2002r., AMB Turbo (1781/170KM), sedan, benzyna+LPG, 270000km
|
dj_mafiozo |
Dodany dnia 25-04-2012 10:06 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
@Snorky co do pisowni, mój błąd. Nie mówię, że ogólnie takie tarcze są wieśniackie, ale te które można kupić. Dobra ratuje to projekt indywidualny, ale szczerze ja i tak pozostanę przy LEDach, może zrobię do tego białe tarcze. A propos, jak wyglądają plastiki pod tarczami Ph1, też są bursztynowe?
"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
Snorky |
Dodany dnia 25-04-2012 10:17 |
Postów: 3382 Data rejestracji: 03.02.2011 22:01 Skąd: warmińsko-mazurskie Pasłęk |
@dj_mafiozo ten wzór, który zapodają jest nieco oldschoolowy (jak to bodażje R9GTX napisał - jak z Syreny czy Warszawy ). Mi się podoba.
A w kwestii plastików to zobacz na pierwszej stronie tego tematu... maestro-nieaktywny napisał/a: w ph2 (po VII 92) są pomarańczowe plastiki i tarcze o białej czcionce ale od spodu tez barwione na kolor bursztynowy. w ph1 89-92 są białe plastiki, tarcze z żółtą czcionką i barwione też na bursztyn. ... Nie bryka, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika... Nothing is true - everything is permitted Moje auto: Audi A4 B6, 2002r., AMB Turbo (1781/170KM), sedan, benzyna+LPG, 270000km
|
dj_mafiozo |
Dodany dnia 25-04-2012 10:21 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
@Snorky Inne też są dobaniczne, wiem, bo szukałem kiedyś dla jednego niemca (taniej go wyniosło gdy ja mu to kupiłem i wysłałem do Reichu niż miałby sam kupować - Ph2 16v).
Czyli trzeba będzie dorwać plastiki z starych zegarów, nawet wiem skąd o ile jeszcze są. Ogólnie dwa dolne te małe wskaźniki będą mieć jedynkowe wskazówki przynajmniej na próbę. Edytowane przez dj_mafiozo dnia 25-04-2012 10:22 "Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
danyedyn |
Dodany dnia 25-04-2012 14:30 |
Postów: 124 Data rejestracji: 23.05.2007 21:22 Skąd: - |
Snorky: inwerter to może nie - bo by nic ci nie świeciło. Może stabilizator? Z chęcią bym podświetlił wskazówki, ale raz ,że nie mam sprzętu, dwa nie przepadam za dłubaniem w kabelkach
Co do samych tarcz - zdjęcie ,zdjęciem, ale samo w sobie takie oświetlenie tarcz moim zdaniem bije na łeb diody. A sama tarcza mi się podoba (choć będę wymieniał na inną) - problem w tym ,że albo się nie przyzwyczaiłem jeszcze do tego nowego oldschoolowego stylu , albo co.. Fakt ,że przy pierwszym odpaleniu rożnica jest szokująca Mi jeszcze zostaje zmodyfikować przyciski i konsole nawiewu -ale to prędzej kupie niż sam zrobie.. jest: R19 1992 1.8i auto
bylo:R19 1.7 94' /R19 1.4 95' Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 83000km
|
|
|
michor |
Dodany dnia 25-04-2012 16:05 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Snorky napisał/a: @dj_mafiozo - jak już to indiglo (nie "indygo", a dwa - nie jest wieśniackie. A do tego każdy ma swój gust. Dobrze zrobione tarcze indiglo wyglądają lepiej niż niejedno ledowe podświetlenie (nie mówię, że kupę zrobisz ze swoimi na ledach), a do tego niewiele osób to ma, więc jakiś rarytas z tego jest @se7en3 - luknij tutaj. Trochę to kosztuje, ale jak trochę posiedzisz przy Corelu na przykład to możesz mieć takie indiglo jakie chcesz @danyedyn - dzięki za dobre zdjęcie. Dzięki niemu wiem, że coś jest nie tak z moimi indiglo. Obstawiam padnięty inwerter (dlatego tak tanio sprzedawany był zestaw), bo w dzień za nic nie widać, że tarcze świecą... A tak btw to podświetl sobie wskazówki Trochę mi aparat przejaskrawił je, ale całość się ładnie prezenci Panie majster. Ty masz inny kolor folii nie? Są białe, niebieskie i seledynowe [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |