Menu główne
Forum
Klubowicze
j-jachimczak |
Dodany dnia 07-08-2010 19:35 |
Postów: 1606 Data rejestracji: 19.12.2006 22:08 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
troche odswieze temacik a mianowicie zabrałem sie za podswietlenie sekwencji zrobiłem tak jak w FAQ ale mam podobny problem jak kolega pisał .. po zlozeniu przełacznika zewnetrzne przełaczniki wygladaja jakby były cały czas wcisniete tzn nie klikaja tak jak wczesniej po wcisnieciuu a chodza na dotyk bez klikniecia .. ktore te kołyski trzeba przypiłowac ?
Treść dodana dnia 08-08-2010 10:21: i co nikt nic nie wie na ten temat gdzie ci fachowcy najwieksi ? Moje auto: Renault LagunaI ph2, 2001r.,F4R 2.0 16v(1998/140KM), benzyna+LPG, 153800km
|
renault19.pl | Dodany dnia 07-08-2010 19:35 |
mario19 |
Dodany dnia 08-08-2010 12:52 |
Postów: 363 Data rejestracji: 05.04.2007 19:13 Skąd: łódzkie Ozorków |
Lenistwo to najgorsze kalectwo.Pierwszy post w temacie,są zdjęcia to w czym problem? Moje auto: Vectra 1.6 16V, benzyna+LPG, 190000km
|
j-jachimczak |
Dodany dnia 08-08-2010 13:16 |
Postów: 1606 Data rejestracji: 19.12.2006 22:08 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
kalectwo ;> bez obrazania mi tutaj prosze ;/ zrobiłem tak jak sie nalezy ale mam jeden problem i chyba to forum jest do tego zeby pomagac sobie a nie obrazac !;/ tak cwaniak jestes to pochwal sie jak ty zrobiłes
Treść dodana dnia 08-08-2010 13:20: w czym problem przeczytaj moj post wyzej to bedziesz wiedział o co chodzi Moje auto: Renault LagunaI ph2, 2001r.,F4R 2.0 16v(1998/140KM), benzyna+LPG, 153800km
|
j-jachimczak |
Dodany dnia 08-08-2010 13:33 |
Postów: 1606 Data rejestracji: 19.12.2006 22:08 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
@mario19: chyba pisze ze zrobiłem tak jak na fotkach . przypiłowałem tak nawet wiecej
Moje auto: Renault LagunaI ph2, 2001r.,F4R 2.0 16v(1998/140KM), benzyna+LPG, 153800km
|
maestro |
Dodany dnia 08-08-2010 19:56 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
co nie zmienia faktu że nie którzy sie przyzwyczajają że jak pytają o coś to ludzie mają obowiązek im odpowiedać.
odpowiedź na Twoje pytanie jest zawarta w temacie. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
j-jachimczak |
Dodany dnia 08-08-2010 20:44 |
Postów: 1606 Data rejestracji: 19.12.2006 22:08 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
w temacie jest napisane
" U mnie trzeba było trochę podpiłować krawędzie kołysek bo po złożeniu zewnętrzne mikro przełączniki były wciśnięte." u mnie jest tak samo .. ale ktore te krawedzie kolysek trzeba podpiłowac nie wiem o ktore kołyski chodzi dlatego sie zapytałem ... Moje auto: Renault LagunaI ph2, 2001r.,F4R 2.0 16v(1998/140KM), benzyna+LPG, 153800km
|
Radek_9005 |
Dodany dnia 01-11-2010 18:39 |
Postów: 429 Data rejestracji: 27.03.2010 09:33 Skąd: lubelskie Puławy |
maestro-nieaktywny napisał/a: cHix prosił wiec coś tam jest, w zasadzie kawałek elektroniki najlepiej to zrobić of koz na płytce;] Timer krótko mówiąc. Urządzanie które może opóźniać sygnał, lub podtrzymywać go przez określony czas. Wszelakie zastosowanie w autach. Tutaj akurat pomysł - na wyjściu sygnał pulsacyjny. R1 - 10k R2 - 2x100k C1 - 10nF C2 - 1uF NE555 tylko teraz jest kwestia podłączenia bo za cholere nie pamietam. sygnał z trójki to napewno plus idący na diody, mase diody mają stałą. reszte sprawdze w weekend bo mam to ustrojstwo w tunelu. @maestro: Mógł byś wyjaśnić ten schemat? Bo w temacie nic więcej nie znalazłem. Tzn. co jak podłączyć. Bo mniej-więcej się domyślam, ale wolał bym się upewnić Edytowane przez Radek_9005 dnia 01-11-2010 18:40 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 241853km
|
Radek_9005 |
Dodany dnia 01-11-2010 18:55 |
Postów: 429 Data rejestracji: 27.03.2010 09:33 Skąd: lubelskie Puławy |
Gdzie podać plus po przekręceniu stacyjki(wtedy ma migać), a gdzie po zapaleniu świateł, gdzie sygnał zmienia się na ciągły. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 241853km
|
maestro |
Dodany dnia 01-11-2010 19:14 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
chodzi oto że po podpieciu jak wyżej powinno chyba mrugać, a po podaniu plusa na 4 (poprzez P) świecić stale.
co za tym idzie według mnie na 4 musi podświetlenie (P ma być zawsze przerwa) a na 9V zapłon. Wszystkie inne masy połaczyć w jedną. Albo odwrotnie z tymi plusami. Także wielu nie masz mozliwości. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Radek_9005 |
Dodany dnia 01-11-2010 19:20 |
Postów: 429 Data rejestracji: 27.03.2010 09:33 Skąd: lubelskie Puławy |
O to mi chodziło, od razu było trzeba tak na chłopski rozum tłumaczyć Bo czytając w necie zasadę działania wszystko mi się pokiełbasiło, a teraz przynajmniej wiem na czym rzecz polega, więc dalej z górki. Dzięki Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 241853km
|
Krzychup |
Dodany dnia 02-11-2010 13:12 |
Postów: 4472 Data rejestracji: 10.03.2005 22:32 Skąd: wielkopolskie Poznań |
Według mnie jeśli na 4 wejście podasz +12V, to będzie migać na 3 wyjściu.
złącze 4 na +12V ze stacyjki, i jeśli nie włączysz świateł, to będzie migać. Moje auto: Honda Civic, benzyna+LPG, 200000km
|
Snorky |
Dodany dnia 02-03-2011 13:18 |
Postów: 3382 Data rejestracji: 03.02.2011 22:01 Skąd: warmińsko-mazurskie Pasłęk |
@Maestro - Rozumiem, że jest to schemat, który zamontowałeś u siebie, aby przy włączeniu zapłonu bez świateł mrygały wskazówki, a po włączeniu świateł świeciły jednostajnie, tak?
Nie bryka, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika... Nothing is true - everything is permitted Moje auto: Audi A4 B6, 2002r., AMB Turbo (1781/170KM), sedan, benzyna+LPG, 270000km
|
maestro |
Dodany dnia 02-03-2011 13:19 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
tak.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Malprix |
Dodany dnia 17-05-2011 23:32 |
Postów: 116 Data rejestracji: 01.04.2011 12:36 Skąd: - |
Trochę odświeżę temat. Zabrałem się za przeróbkę zegarów. Chcę to zrobić po najmniejszej lini oporu Otóż kupiłem diody, które wsadza się zamiast żarówek. Tylko jak podejżewałem ten pomarańczowy plastik pochłania niebieski kolor diod. I moje pytanie brzmi: Jak pozbyć się tego pomarańczowego plastiku ? JEst jakiś sposób, czy trzeba wyłamywać go ? Jak najlepiej to zrobić ? pomoże ktoś ? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, C3J (1390/58KM), hatchback 5d, 167000km
|
maestro |
Dodany dnia 17-05-2011 23:41 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Jakbyś przeczytał temat od początku to byś wiedział.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Malprix |
Dodany dnia 19-05-2011 14:39 |
Postów: 116 Data rejestracji: 01.04.2011 12:36 Skąd: - |
No to nie wiem, albo jestem ślepy albo tego po prostu nie ma. Jest tylko o tym, żeby z ph1 założyć przeźroczysty plastik i z tarczy zeskrobać żółtą farbę. A ja chce wiedzieć jak bezpiecznie i czym wyłamać ten żółty plastik (ph2). Bo o tym mowy nie było jak to zrobić. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, C3J (1390/58KM), hatchback 5d, 167000km
|
Mateo |
Dodany dnia 19-05-2011 14:50 |
Postów: 1915 Data rejestracji: 31.01.2006 23:32 Skąd: łódzkie Pajęczno |
Co Ty chcesz wyłamywać. to się odkręca.
Moje auto: Renault Megane CC, Phase I, 2005r., benzyna, F4RT 2.0 16v (1998/178KM)
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d
|
Malprix |
Dodany dnia 19-05-2011 14:59 |
Postów: 116 Data rejestracji: 01.04.2011 12:36 Skąd: - |
To ja nie wiem co mam za licznik ale żadnych śrubek tam nie widziałem, żeby dało się odkręcić. Dlatego bym nie pisał jak to wyłamać Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, C3J (1390/58KM), hatchback 5d, 167000km
|
Mateo |
Dodany dnia 19-05-2011 15:06 |
Postów: 1915 Data rejestracji: 31.01.2006 23:32 Skąd: łódzkie Pajęczno |
Zapodaj jakieś foto bo uwierzyć nie mogę.
Moje auto: Renault Megane CC, Phase I, 2005r., benzyna, F4RT 2.0 16v (1998/178KM)
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d
|
Malprix |
Dodany dnia 19-05-2011 15:12 |
Postów: 116 Data rejestracji: 01.04.2011 12:36 Skąd: - |
OK, może wieczorem mi się uda wymontować i strzelić pare fotek. Z tego co kojarze, to jakieś otwory - chyba na śróbki były w narożnikach, ale śróbek w nich nie było. I zdjęć też nie bardzo sie dało. Więc nie wiem co poprzedni właściciel kombinował. Ale licznik napewno kręcił bo widać Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, C3J (1390/58KM), hatchback 5d, 167000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |