27 Kwietnia 2024 18:16:16
Zdjęcia użytkowników
seba2ts nemeczek77
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

patrick_LCH [off] 23-04-2024 07:23
Wiele osób z sentymentu tu dalej zagląda ale się nie udziela Grin jak trafi się kiedyś luźniejszy dzień w pracy to trzeba będzie temat o autach zaktualizować Grin

mirekk123 [off] 22-04-2024 10:57
jeszcze trochę i przywrócimy forum do życia Grin

adiks7 [off] 20-04-2024 21:28
Obecny

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
[?] 170 KM z F7P 
KonradMK
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 26-11-2007 11:21
Awatar


Postów: 125

Data rejestracji: 23.06.2005 13:02
Skąd: -

Heja!

Planuję na wiosnę obudzić potwora. Muszę zrobić małą regenerację silnika a słyszałem że można z F7P osiągnąć 170 KM w NA. Czy ktoś wie coś więcej na ten temat? Jakie wtryski, czy na seryjnych wałkach da radę? Nie chodzi mi o pomoc w stylu "pojedź do Grabowskiego" tylko co mogę zrobić sam ew. w zwykłym warsztacie.

Edytowane przez KonradMK dnia 26-11-2007 11:34
ex R19 16v WHITE POWER
www.HotHatch.org

Moje auto: Honda Prelude, benzyna+LPG, 200000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 26-11-2007 11:21
Awatar
ping_rox
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 26-11-2007 11:36
Awatar


Postów: 365

Data rejestracji: 19.06.2006 14:36
Skąd: -

z tego co czytalem na forach to raczej nie da rady na serii
160 podobno jest poprzez ecu i wtryski i kolektor wydechowy
z reszta 160 imo tez fajnie musi popier..... ;]

F7P704=lpg= b l o s=ph1 '92 (avatar)
 
kuba100
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 26-11-2007 11:41
Awatar


Postów: 816

Data rejestracji: 04.10.2007 11:38
Skąd: -

WitamSmile zobacz sobie to: http://www.re5pec...rod_id=175 albo to: http://www.re5pec...rod_id=217.Teoretycznie fajna sprawaSmile Ale czy naprawde taka moc uzyskasz to wielka niewiadoma...I te ceny...Smile

Edytowane przez playazka dnia 27-11-2007 14:17
 
ttimon
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 26-11-2007 11:44
Moderator Awatar


Postów: 3415

Data rejestracji: 25.03.2007 22:17
Skąd: dolnośląskie
Jawor

zapraszam do mojego tematu Smile (w opisie)

Moje auto: Megane GT Stage 3 by TTC, diesel, 108000km
 
KonradMK
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 26-11-2007 13:16
Awatar


Postów: 125

Data rejestracji: 23.06.2005 13:02
Skąd: -

już czytam

przeczytałem i szczerze mówiąc nic tam nie ma Grin nie opisałeś co będzie się działo dalej z silnikiem, w jaką moc celujesz realnie, jakim kosztem i co wymieniasz w osprzęcie silnika. 160 km by mi wystarczyło w R5 na razie Grin mój projekt uruchamiam na wiosnę

ping_rox napisał/a:
z tego co czytalem na forach to raczej nie da rady na serii
160 podobno jest poprzez ecu i wtryski i kolektor wydechowy
z reszta 160 imo tez fajnie musi popier..... ;]


chwaliłeś się że znasz jakiegoś magika od F7P. jest szansa na jakieś dokładnijesze info, jaki program, jakie wtryski itp? A kolektor podobno najlepszy seryjny (mierzone na hamowni) choć ja miałem devila i klepałem seryjne R19 16v Grin

Edytowane przez playazka dnia 27-11-2007 14:18
ex R19 16v WHITE POWER
www.HotHatch.org

Moje auto: Honda Prelude, benzyna+LPG, 200000km
 
ttimon
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 26-11-2007 16:55
Moderator Awatar


Postów: 3415

Data rejestracji: 25.03.2007 22:17
Skąd: dolnośląskie
Jawor

uderz do mnie na PW to wskaże kogo trzeba Wink

Moje auto: Megane GT Stage 3 by TTC, diesel, 108000km
 
ping_rox
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 27-11-2007 10:48
Awatar


Postów: 365

Data rejestracji: 19.06.2006 14:36
Skąd: -

KonradMK napisał/a:
ping_rox napisał/a:
z tego co czytalem na forach to raczej nie da rady na serii
160 podobno jest poprzez ecu i wtryski i kolektor wydechowy
z reszta 160 imo tez fajnie musi popier..... ;]


chwaliłeś się że znasz jakiegoś magika od F7P. jest szansa na jakieś dokładnijesze info, jaki program, jakie wtryski itp? A kolektor podobno najlepszy seryjny (mierzone na hamowni) choć ja miałem devila i klepałem seryjne R19 16v Grin

no wlasnie, chyba mnie z kims pomyliles, a devila bym przyjal ;]

F7P704=lpg= b l o s=ph1 '92 (avatar)
 
KonradMK
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 27-11-2007 15:22
Awatar


Postów: 125

Data rejestracji: 23.06.2005 13:02
Skąd: -

400 euro chyba kosztuje, kup sobie Grin

ex R19 16v WHITE POWER
www.HotHatch.org

Moje auto: Honda Prelude, benzyna+LPG, 200000km
 
DecibeL
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 27-11-2007 16:02
Awatar


Postów: 233

Data rejestracji: 10.08.2005 12:57
Skąd: -

KonradMK ten kolektor Devila to taki wlasnej roboty nic on nie daje a opieram sie na opini mechaniora z renault chlopaki pytanie mam takie jak ta turbinke wzucimy do F7P to jak dlugo wytrzyma silnik co trzeba jeszcze pozmieniac ewentualnie wzmocnic badz z tymi wałkami z tego linku wyzej

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 179000km
 
KonradMK
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 28-11-2007 21:59
Awatar


Postów: 125

Data rejestracji: 23.06.2005 13:02
Skąd: -

to też właśnie pisłem że podobno na seryjnym kolektorze są najlepsze wyniki z hamowni. wałki sobie daruj, z baaardzo dobrego źródła wiem że jak już grzebać z NA to lepiej robić to w F7R czyli 2.0, z 1.8 jest mega dużo roboty i tyle. a turbo spoko, na serii wytrzyma, podobno korby od 1.8 są mocniejsze niż w 2.0.

ex R19 16v WHITE POWER
www.HotHatch.org

Moje auto: Honda Prelude, benzyna+LPG, 200000km
 
wasq
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 09-12-2007 20:09
Awatar


Postów: 112

Data rejestracji: 11.11.2005 20:54
Skąd: łódzkie
Łódź

kolektory wydechowe sportowe do f7p mozna sobie wsadzic miedzy kisazki chyba ze ktos chce sobie dodac naklejke na liscie plac Pfft

angole i holendrzy ktorzy dlubia 1,8 16V clio zakladaja zeliwny kolektor z r19 Wink bo sie najlpiej sprawdza
 
S16
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 06-01-2008 20:39
Awatar


Postów: 507

Data rejestracji: 13.01.2005 16:03
Skąd: śląskie
Rydułtowy

KonradMK co do tych korb to nie zgodził bym się bo 1.8 ma korby z gówna można powiedzieć. Jest to pierwszy element który padnie jak pokręcisz silnik wyżej niż fabryka. Nawet na serii zdarza się że urywa. Co do F7R to nie wiem czy ma mocniejsze, pozatym myśle że turbo w F7P to chory pomysł. Jestem tego zdania że jak turbo to nie do szesnastki (nie tyczy się tylko renaulta)

[small]Pozdrawiam
[center]<KLUBOWICZ #007>
 
mariego
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 09-01-2008 17:39
Awatar


Postów: 98

Data rejestracji: 08.08.2007 17:38
Skąd: -

Polecam zmienić wałki rozrządu a do tego otrzymuje się od producenta chip z ustawieniami wtrysków. Taki komplet kosztuje ok 2690 PLN'ów, jednak musisz zostawić swoje oryginalne wałki w serwisie. Moc którą można uzyskać to ok 160-170 KM, ale sądzę, że odpowiednim rozwiązaniem byłoby również zainwestowanie w kute korbowody i tłoki, a cena tego zestawu to 2500 PLN. jednak sądzę, że warto to zrobić i nie martwić się czy oryginały wytrzymają czy nie.

edit:

do S16, i tu niestety się mylisz, turbina rewelacyjnie się sprawdza w silnikach 16V, możesz zwrócić uwagę, że praktycznie wszystkie marki: Renault Laguna, Megane 2.0 16V TURBO, Audi nawet z nowymi silnikami FSI 16V Turbo, Subaru itd, itp. mają do turbinki silnik 16V. Jeżeli chodzi o wytrzymałość to oczywiście należy pamiętać, że zakładając turbo musimy powalczyć z bardziej wytrzymalszymi elementami a nie bawić się na standardzie, zwiększa to koszty, jednak coś za coś, a efekt jest rewelacyjny Smile

Edytowane przez Hugo dnia 22-02-2009 15:43
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 194000km
 
ttimon
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 09-01-2008 18:08
Moderator Awatar


Postów: 3415

Data rejestracji: 25.03.2007 22:17
Skąd: dolnośląskie
Jawor

S16-dlaczego twierdzisz że korby w f7p są z gówna? W jaki sposób sie o tym przekonałeś? Skąd takie stwierdzenie? Obserwowałeś seryjne korby przy jakimś dłubanym?

Moje auto: Megane GT Stage 3 by TTC, diesel, 108000km
 
S16
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 10-01-2008 17:58
Awatar


Postów: 507

Data rejestracji: 13.01.2005 16:03
Skąd: śląskie
Rydułtowy

Mariego chodziło mi o to że jezeli wkładać turbo do silnika który fabrycznie wyszedł bez niego to bardziej (mniej roboty) nadają się silniki 8 zaworowe bo nie są tak wyżyłowane i dodatek mocy nie wpłynie na nie tak niszcząco, no chyba że tak jak piszesz zainwestować w kute elementy no ale cena rośnie wtedy do tego stopnia że czasem bardziej opłaci się kupić silnik z innego modelu o tej samej mocy nie przerobiony.
Ttimon twierdze tak bo byłem świadkiem wielu urwanych korb w 16v, robie w serwisie to troche się tego naoglądam, co dziwne zazwyczaj na 2 cylindrze

[small]Pozdrawiam
[center]<KLUBOWICZ #007>
 
KonradMK
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 10-01-2008 19:05
Awatar


Postów: 125

Data rejestracji: 23.06.2005 13:02
Skąd: -

heh no dzięki panowie, trochę mnie nastraszyliście więc jak na razie przywracam serię w silniku. niedługo zostanie rozebrany na części pierwsze i zobaczymy co się da zrobić.

ex R19 16v WHITE POWER
www.HotHatch.org

Moje auto: Honda Prelude, benzyna+LPG, 200000km
 
ttimon
#17 Drukuj posta
Dodany dnia 10-01-2008 19:21
Moderator Awatar


Postów: 3415

Data rejestracji: 25.03.2007 22:17
Skąd: dolnośląskie
Jawor

S16 ok ale w jakim stanie były te silniki? co było w nich zrobione? i co najważniejsze przez kogo? Wg mnie korby w 16v 1.8 wyglądają dość solidnie. S16 w takim razie stanowczo odradzasz komukolwiek odelżać korby w tym silniku? W ilu takich silnikach dłubałeś i jaka moc udało Ci się z nich wycisnąć?

Moje auto: Megane GT Stage 3 by TTC, diesel, 108000km
 
mariego
#18 Drukuj posta
Dodany dnia 10-01-2008 22:42
Awatar


Postów: 98

Data rejestracji: 08.08.2007 17:38
Skąd: -

S16 i tu masz racje, czasami bardziej opłacalne jest kupno innego silnika z turbo, sam jakiś czas szukałem silnika 2.0 16V Turbo od R21, ale niestety bardzo ciężko jest coś takiego dostać, i istnieje ryzyko, że się "natniesz", więc mimo wszystko sądzę, że jak będę modernizował silnik to zastosuje nowe "kute" elementy.

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 194000km
 
Maciej_R21
#19 Drukuj posta
Dodany dnia 11-01-2008 00:31
Awatar


Postów: 2996

Data rejestracji: 05.02.2005 17:09
Skąd: śląskie
Pszczyna

W R21 nigdy nie bylo silników 16V Smile2. Po drugie silnik 2,0 turbo jest silnikiem serii Jxx ktoyry był montowany wzdluznie i zespolony ze skrzynia NGx
 
ttimon
#20 Drukuj posta
Dodany dnia 11-01-2008 01:08
Moderator Awatar


Postów: 3415

Data rejestracji: 25.03.2007 22:17
Skąd: dolnośląskie
Jawor

Maciej R21 napisał/a:
W R21 nigdy nie bylo silników 16V Smile2. Po drugie silnik 2,0 turbo jest silnikiem serii Jxx ktoyry był montowany wzdluznie i zespolony ze skrzynia NGx

To tak nawiasem mówiąc GrinGrinGrinGrinGrin

Moje auto: Megane GT Stage 3 by TTC, diesel, 108000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: