Menu główne
Forum
Klubowicze
S16 |
Dodany dnia 11-01-2008 16:50 |
Postów: 507 Data rejestracji: 13.01.2005 16:03 Skąd: śląskie Rydułtowy |
Ttimon, nie będe liczyć ile aut robiłem, ale powiem Ci jedno. Jak chcesz robić silnik 16v to kup kute korbowody, i wtedy możesz wsadzać turbo, oczywiście nie wspomne o odprężeniu i innych rzeczach. Silniki które widziałem czy robiłem były silnikami zazwyczaj seryjnymi bo chyba przelotowy wydech czy stożek nie zaliczają się do rzeczy które mogą wpłynąć na urwanie korby. Mniejsza o to nie będe się z nikim spierał. Jeżeli komuś uda się wyciągnąć 170km na seryjnych częściach to i tak dni silnika są policzone może rok może miesiąc ale padnie prędzej czy później.
[small]Pozdrawiam
[center]<KLUBOWICZ #007> |
renault19.pl | Dodany dnia 11-01-2008 16:50 |
RafalS16 |
Dodany dnia 11-01-2008 17:05 |
Postów: 475 Data rejestracji: 26.05.2005 06:45 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Ciekawe... tyle było mitów, że na seryjnym dole można wyciągnąć 200KM. Teraz to już nie wiem jak jest Przy podnoszeniu mocy warto zrobić też odpowiedni dolot, czyli wygładzić uskoki, jeśli stożek to w zimnym miejscu i przy okazji gładka rura dolotowa zamiast seryjnej karbowanej.
Renault Espace 1.9dti 2001r.
Subaru Impreza 2.0GT 1997r. Moje auto: Renault Espace III 1.9dti, diesel, 300000km
|
KonradMK |
Dodany dnia 11-01-2008 18:38 |
Postów: 125 Data rejestracji: 23.06.2005 13:02 Skąd: - |
RafalS16 napisał/a: Ciekawe... tyle było mitów, że na seryjnym dole można wyciągnąć 200KM. Teraz to już nie wiem jak jest Przy podnoszeniu mocy warto zrobić też odpowiedni dolot, czyli wygładzić uskoki, jeśli stożek to w zimnym miejscu i przy okazji gładka rura dolotowa zamiast seryjnej karbowanej. na seryjnym dole można zrobić w R5 GTT 300 KM (ze 115 wyjściowych) ale w F7P to nie wiem i też się spierać nie będę. zawsze warto zainwestować w kute elementy przy podnoszeniu mocy, tylko czy to jest opłacalne skoro taki F7P kosztuje 1000 zł i można go kupić bez większego problemu ex R19 16v WHITE POWER
www.HotHatch.org Moje auto: Honda Prelude, benzyna+LPG, 200000km
|
|
|
mariego |
Dodany dnia 12-01-2008 16:37 |
Postów: 98 Data rejestracji: 08.08.2007 17:38 Skąd: - |
To akurat wiem, jak silnik był montowany i jaka skrzynia była używana do tego samochodu, osobiście chciałem przełożyć kilka elementów z tamtego do swojego autka, a po "delikatnych" przeróbkach jest możliwe przełożenie układu turbo wraz z całą instalacja, więc....
Jeżeli chodzi o silniki turbo z 16V, to racja, wkradł się mały błąd, silniki 16V występowały w Vel Satis, Lagunach Megankach. edit: Maciej R21 napisał/a: W R21 nigdy nie bylo silników 16V . Po drugie silnik 2,0 turbo jest silnikiem serii Jxx ktoyry był montowany wzdluznie i zespolony ze skrzynia NGx To akurat wiem, jak silnik był montowany i jaka skrzynia była używana do tego samochodu, osobiście chciałem przełożyć kilka elementów z tamtego do swojego autka, a po "delikatnych" przeróbkach jest możliwe przełożenie układu turbo wraz z całą instalacja, więc.... Jeżeli chodzi o silniki turbo z 16V, to racja, wkradł się mały błąd, silniki 16V występowały w Vel Satis, Lagunach Megankach. Edytowane przez Hugo dnia 22-02-2009 15:44 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 194000km
|
Zero |
Dodany dnia 12-01-2008 16:44 |
Postów: 3662 Data rejestracji: 05.03.2007 13:39 Skąd: - |
S16 według mnie i jeszcze paru osób da rade na seryjnym silniku zrobić 170
KM bez rozwalania silnika ogólnie elementy silników są z zapasem robione więc zrobienie z seri 170KM jest możliwe bez kutych tłoków.Takie jest moje zdanie Zero się nie ściga, Zero uświadamia
innych albo samego siebie Moje auto: Renault Megane Coupe, benzyna, 150000km
|
S16 |
Dodany dnia 12-01-2008 19:53 |
Postów: 507 Data rejestracji: 13.01.2005 16:03 Skąd: śląskie Rydułtowy |
Tak oczywiście że jest mozliwe tylko cały czas chodzi mi o to że jak długo pojeździsz wykorzystując max moc podczas jazdy, startując renią w kjsach czy na jakichś 1/4 mili.
Dobra koniec gatki, nie będe się spierał. To tylko moje zdanie i nie musi być tak jak pisze, ale ja widziałem takie żeczy na własne oczy więc będe się tego trzymał. [small]Pozdrawiam
[center]<KLUBOWICZ #007> |
kuba100 |
Dodany dnia 12-01-2008 19:57 |
Postów: 816 Data rejestracji: 04.10.2007 11:38 Skąd: - |
S16 Tak z ciekawosci nie orientujesz sie ile kosztuja tloki i korbowody do 16tki? Oczywiscie chodzi mi o nowe
MARIEGO gdzie widziales kute tloki z korbami za 2,5tys? Edytowane przez kuba100 dnia 12-01-2008 20:18 |
|
|
S16 |
Dodany dnia 12-01-2008 21:09 |
Postów: 507 Data rejestracji: 13.01.2005 16:03 Skąd: śląskie Rydułtowy |
Jeżeli chodzi o ceny w serwisie to w poniedzialek wieczorem Ci napisze.
[small]Pozdrawiam
[center]<KLUBOWICZ #007> |
ttimon |
Dodany dnia 12-01-2008 21:29 |
Postów: 3415 Data rejestracji: 25.03.2007 22:17 Skąd: dolnośląskie Jawor |
S16 zakuwać owszem masz absolutną racje pod warunkiem że chcesz osiągnąc tą moc z turbiny. Opierając się na tym co robie i co widziałem to, prawie 170konne clio zrobione przez kumpla na f7p jeździ do dziś w rajdach i natłukło sporo kilometrów w kjsach i tym podobnych. W taką też moc celuję robiąc swoje F7P. Jak na razie wszystko jest odelżone i wyważone oprócz krob. Przy tym silniku nie robi byle kto bo to są w większości ludzie znani na całą Polskę jeżeli chodzi o silniki. Choćby Bracia Kuś z Niepołomic którzy zajmowali się dołem mojego silnika są znani głównie z silników dla Kuzaja. O Irku Mucha- głównym dowodzącym całego projektu też by można było dużo powiedzieć bo kilka 1-szych nagród na car tuning show'ach to jednak coś znaczy. Jako druga firma w Polsce budują Hot-Roda.... ok będzie że kozacze i się przechwalam. Moje zdanie jest po prostu takie że ufam im i sam też coś nie coś wiem więc też nie chce kogoś przekonywać a tym bardziej się kłócić. Wg mnie 170PS z f7p na seryjnych korbach jest osiągalne i w miarę trwałe. Oczywiście w zależności kto i co będzie potem chciał robić z tą mocą Moje auto: Megane GT Stage 3 by TTC, diesel, 108000km
|
mariego |
Dodany dnia 13-01-2008 21:34 |
Postów: 98 Data rejestracji: 08.08.2007 17:38 Skąd: - |
kuba100 napisał/a: S16 Tak z ciekawosci nie orientujesz sie ile kosztuja tloki i korbowody do 16tki? Oczywiscie chodzi mi o nowe MARIEGO gdzie widziales kute tloki z korbami za 2,5tys? kuba100 nIe kute tłoki z korbami za 2500,- tylko tłoki za 2690,- a korby 2750,- trochę podrożały. Przeglądnij sobie ten link, mają dosyć ciekawe rzeczy http://www.re5pec...cat_id=107 Edytowane przez playazka dnia 14-01-2008 21:37 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 194000km
|
kuba100 |
Dodany dnia 13-01-2008 22:37 |
Postów: 816 Data rejestracji: 04.10.2007 11:38 Skąd: - |
Znam ta stronke Fajne rzeczy maja ale ceny tez maja "fajne"....Myslalem ze masz tam gdzies taki komplecik za 2,5tys i dlatego sie pytalem.Ponad 5tys na tloki i korby do tego silnika to niestety troszke za duzo... |
|
|
ttimon |
Dodany dnia 13-01-2008 23:31 |
Postów: 3415 Data rejestracji: 25.03.2007 22:17 Skąd: dolnośląskie Jawor |
cena zaporowa raczej :/ Moje auto: Megane GT Stage 3 by TTC, diesel, 108000km
|
wasq |
Dodany dnia 14-01-2008 20:30 |
Postów: 112 Data rejestracji: 11.11.2005 20:54 Skąd: łódzkie Łódź |
ttimon napisał/a: cena zaporowa raczej :/ gdybys siedzial w anglii i zarabial po angielsku to te 1500 funciakow na kute korby oraz tloki to bylby pryszcz co do cen orginalnych wał kolo 8000 korbowody kolo 1600-1700 za kpl |
kuba100 |
Dodany dnia 14-01-2008 20:37 |
Postów: 816 Data rejestracji: 04.10.2007 11:38 Skąd: - |
Te ceny to po polsku czy angielsku |
|
|
ttimon |
Dodany dnia 14-01-2008 20:42 |
Postów: 3415 Data rejestracji: 25.03.2007 22:17 Skąd: dolnośląskie Jawor |
wasq ale nie siedzę i przeżyje bez zakuwania Zwróć uwagę że w Anglii co jak co też jest więcej tego typu części u nas to naprawdę rzadkość Moje auto: Megane GT Stage 3 by TTC, diesel, 108000km
|
wasq |
Dodany dnia 14-01-2008 21:34 |
Postów: 112 Data rejestracji: 11.11.2005 20:54 Skąd: łódzkie Łódź |
te takie kosmiczne w pln'ach tyle sobie renault polska zyczy za te elemnty pompa abs elektrycznego bendixa 22 000 caly silnik f7p kolo 40 000 |
ttimon |
Dodany dnia 14-01-2008 21:58 |
Postów: 3415 Data rejestracji: 25.03.2007 22:17 Skąd: dolnośląskie Jawor |
Śmiech na sali no nie?! Moje auto: Megane GT Stage 3 by TTC, diesel, 108000km
|
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 14-01-2008 21:58 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
ciekawe ile kosztowałyby te rzeczy np do laguny 2003 rok |
|
|
ttimon |
Dodany dnia 14-01-2008 22:00 |
Postów: 3415 Data rejestracji: 25.03.2007 22:17 Skąd: dolnośląskie Jawor |
no to dobre pytanie. Moje auto: Megane GT Stage 3 by TTC, diesel, 108000km
|
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 14-01-2008 22:01 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
bo zbaczając delikatnie z tematu uważam że te ceny były mnie sporo mniejsze! |
|
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |