Menu główne
Forum
Klubowicze
Kaczor |
Dodany dnia 14-01-2008 22:02 |
Postów: 669 Data rejestracji: 22.03.2005 20:07 Skąd: dolnośląskie Lubin |
ciekawe ile kosztowałyby te rzeczy np do laguny 2003 rok Jeśli chodzi o silnik to 2.2 dCi bodajże też koło 40k pln. Ostatnio na RLKP ktoś pisał, że stało się coś z autem i w serwisie chcieli mu właśnie silnik wymieniać (auto warte troche ponad 30k). Ot takie małe OT |
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 14-01-2008 22:02 |
kuba100 |
Dodany dnia 14-01-2008 22:12 |
Postów: 816 Data rejestracji: 04.10.2007 11:38 Skąd: - |
wasq napisał/a: caly silnik f7p kolo 40 000 Miec takie nowe F7P........ |
|
|
kosiarz79 |
Dodany dnia 01-02-2008 11:33 |
Postów: 2556 Data rejestracji: 07.01.2007 15:54 Skąd: wielkopolskie Września |
moze lepiej z podtlenkiem powyglupiac sieprzyrost mocy dosyc duzy koszt zalozenia ok 1500 pln i do tego napelnienie butli ze 100 pln i juz mozna poswirowac hmm moj silnik jest z 16v przerabiany przez goscia co go kupil i juz ma 170 konikow wiec nie widze gdzie ten placz i lament sadze ze spokojenie na zwyklych tlokach wytrzyma min 230 konikow zanim splyna
sprzedam graty 1,4 1,7 1,8 1,816v -nr 513337953+cabrio na czesci
Moje auto: r19cabrioCsaxoMEGANcoupe MAZDA 323 mz250, benzyna
|
Maciej_R21 |
Dodany dnia 01-02-2008 12:02 |
Postów: 2996 Data rejestracji: 05.02.2005 17:09 Skąd: śląskie Pszczyna |
Masz na to jakiś papier Czy powtarzasz tylko to co ktos ci powiedzial ? Jaki moment obrotowy Bo sama moc to tylko wyimaginowana wartosc przy ktorej kazdy szcza w gacie a ktora bez momentu obrotowego jest gowno warta. |
KonradMK |
Dodany dnia 01-02-2008 14:11 |
Postów: 125 Data rejestracji: 23.06.2005 13:02 Skąd: - |
zależy co komu leży Niektórzy srają w majty bo widzą 400KM w jednym malutkim piku gdzieś na końcu obrotomierza, innym wystarczy 200KM w użytecznym zakresie 1500-3500 obr . Moc maksymalna jest gówno warta zazwyczaj, liczy się średnia
ex R19 16v WHITE POWER
www.HotHatch.org Moje auto: Honda Prelude, benzyna+LPG, 200000km
|
|
|
ttimon |
Dodany dnia 01-02-2008 15:40 |
Postów: 3415 Data rejestracji: 25.03.2007 22:17 Skąd: dolnośląskie Jawor |
jak wiadomo z mocą musi iść tez moment to raczej proste jak słońce. Moje auto: Megane GT Stage 3 by TTC, diesel, 108000km
|
KonradMK |
Dodany dnia 01-02-2008 15:47 |
Postów: 125 Data rejestracji: 23.06.2005 13:02 Skąd: - |
Oczywiście ale charakterystyka momentu nie zawsze jest taka sama - inna w dieselu, inna w kompresorze, inna w turbo itd a to ona właśnie decyduje o tym czy auto nadaje się do rajdu czy do podrywania wsiowych lasek na strzelanie marchewami
ex R19 16v WHITE POWER
www.HotHatch.org Moje auto: Honda Prelude, benzyna+LPG, 200000km
|
|
|
RafalS16 |
Dodany dnia 01-02-2008 19:19 |
Postów: 475 Data rejestracji: 26.05.2005 06:45 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Maciej R21 napisał/a:Bo sama moc to tylko wyimaginowana wartosc przy ktorej kazdy szcza w gacie a ktora bez momentu obrotowego jest gowno warta. Zgoda, ale pod warunkiem, że samochód ma nam służyć tylko do normalnej, codziennej eksploatacji Renault Espace 1.9dti 2001r.
Subaru Impreza 2.0GT 1997r. Moje auto: Renault Espace III 1.9dti, diesel, 300000km
|
kosiarz79 |
Dodany dnia 23-12-2011 20:48 |
Postów: 2556 Data rejestracji: 07.01.2007 15:54 Skąd: wielkopolskie Września |
Maciej_R21 napisał/a: gosc jezdzi tym na rajdzie w walbrzychu -widzialem foty silnika po wstawieniu -w laboratorium intela maja wiekszy syf niz on mial w komorze silnika wszystko az lsnilo-koszty odgrywaly tam rzec drugorzedna .Jak kogos stac na szyby z pleksiglasu na zamowienie to ja juz we wszystko wierze Masz na to jakiś papier Czy powtarzasz tylko to co ktos ci powiedzial ? Jaki moment obrotowy Bo sama moc to tylko wyimaginowana wartosc przy ktorej kazdy szcza w gacie a ktora bez momentu obrotowego jest gowno warta. sprzedam graty 1,4 1,7 1,8 1,816v -nr 513337953+cabrio na czesci
Moje auto: r19cabrioCsaxoMEGANcoupe MAZDA 323 mz250, benzyna
|
michor |
Dodany dnia 23-12-2011 22:24 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
odkop po 4 latach?
Niezle niezle.... [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |