Menu główne
Forum
Klubowicze
victorr |
Dodany dnia 11-12-2007 16:50 |
Postów: 36 Data rejestracji: 13.07.2007 09:56 Skąd: - |
witam.
ile wasze klekoty (dt) pociagna najwiecej na 2 biegu, u mnie dochodzi do 65-70 i brakuje mocy. ciekawy jestem czy tak tylko u mnie czy w wiekszosci tdieselkow R19, 1.9td 1995r, 182000km - SPRZEDANY((
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 11-12-2007 16:50 |
WoZnY |
Dodany dnia 15-12-2007 14:14 |
Postów: 2751 Data rejestracji: 28.06.2005 17:18 Skąd: pomorskie Gdańsk |
A jakie masz obroty przy tej prędkości? Nie zapominaj że moment odpowiedzialny za przyspieszanie w dieslach jest dużo niżej niż w benzyniakach. Po prostu diesli się nie kręci wysoko, a i przełożenia skrzyni mają znacznie większe od wersji przeznaczonych do silników z zapłonem iskrowym.
<<< WoŹnY >>> Gdańsk / STOGI
Moje auto: VW POLO 6N1 / Laguna II 1.8 16V / AUDI 80 B4 2.0, benzyna+LPG, 275000km
|
solaris |
Dodany dnia 15-12-2007 16:11 |
Postów: 643 Data rejestracji: 25.01.2006 11:35 Skąd: dolnośląskie Brzeg Dolny |
sorry, ae musze trzeba być skończony kretynem aby kręcić diesla do jego granic, i skończonym Debilem aby to robić na 2 gim biegu, 5 bieg jeszcze bym przeżył, ale 2gi?
r19 1.9d gtd już sprzedany i teraz tylko Nissan Sunny 2,0dlx
Moje auto: nissan Sunny 2.0 Dlx, diesel, 245000km
|
|
|
Infinity |
Dodany dnia 15-12-2007 16:32 |
Postów: 679 Data rejestracji: 07.03.2006 20:20 Skąd: - |
nie sadze zeby krecenie auta na danym biegu do granic jego mozliwosci dobrze wplywalo na stan techniczny i trwalosc auta
było Renault 19 F3N 742 / bylo Megane WIlliams / jest Cytryna
Moje auto: Citroen C5, benzyna+LPG, 80000km
|
Msl88 |
Dodany dnia 15-12-2007 20:11 |
Postów: 272 Data rejestracji: 06.05.2007 14:50 Skąd: - |
od czasu do czasu trzeba
Renault 19 1.9 D Chamade
Jet'aime Renault Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), sedan, 267000km
|
|
|
bienio |
Dodany dnia 15-12-2007 21:42 |
Postów: 971 Data rejestracji: 30.07.2006 22:44 Skąd: warmińsko-mazurskie Elbląg |
nie zeby cos ale jak wycisnac nieco przyspieszenia z naszych autekchyba krecac je nieco wyzej....po to jest ten obrotomierz aby nie przekrecac silnika.....nie coagnac do konca tylko do jakiejs normalnej predkosci obrotowejczasami trzeba przegonic autka zeby sie odmulily Moje auto: MItsubishi GALANT EA5A 2,5 V6+ LPG:), benzyna+LPG, 259000km
|
hepos |
Dodany dnia 15-12-2007 22:56 |
Postów: 855 Data rejestracji: 13.09.2005 23:29 Skąd: - |
solaris napisał/a: sorry, ae musze trzeba być skończony kretynem aby kręcić diesla do jego granic, i skończonym Debilem aby to robić na 2 gim biegu, 5 bieg jeszcze bym przeżył, ale 2gi? nie moja sprawa ale uderzyło to we mnie, weź sie koleś licz ze słowami co ? skończonych debilów szukaj se gdzie indziej [img]http://img527.imageshack.us/img527/2539/80x15fg9.jpg[/img] is not a valid Image.
Renault 19 1.7 F3N LPG powered + elektryczne szyby, centralny na pilota, alufelgi, wspomaganie, airbag. ...Jakbym wiedział to bym się nie pytał ... Moje auto: Vw Golf III, benzyna+LPG, 224000km
|
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 15-12-2007 23:02 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
ktos tu pyta czy mozna czy nie? trzymac sie tematu bo powywalam posty nie na temat. poza tym w dieslu jest taka skrzynia jak w f3n (takie przełożenia) |
|
|
playazka |
Dodany dnia 15-12-2007 23:11 |
Klubowicz #0190
Postów: 5515 Data rejestracji: 27.05.2006 00:46 Skąd: dolnośląskie Legnica |
zaczynacie przeginac, jesli zbedna dyskusja sie nie skonczy to temat zamkne i pousuwam czesc postow tak jak maestro pisal
kontakt: ola@renault19.pl, gg: 2511292 tel: 608498791 była czarna Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 3d, 177500km Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 1000000km Moje auto: Renault Safrane 2,5 V5, benzyna+LPG, 269000km
|
Infinity |
Dodany dnia 16-12-2007 01:31 |
Postów: 679 Data rejestracji: 07.03.2006 20:20 Skąd: - |
maestro napisał/a: raczej nie pyta czy mozna ale ile pociagna max. A ze wiekszosc nie katuje na maxa no to sa takie odpowiedzi jakie sa. Kilka slow mozna bylo sobie darowac i sie nie obrazac to fakt. Tak czy siak sama dyskusja w tym temacie nic nie wniesie. Proponuje sprawdzic autorowi posta ksiazke samochodu i odpowiednio predkosci maxymalne na danym biegu w danej skrzyni biegow i po problemie. Jesli chodzi o brak mocy to jest to normalne, tam juz po prostu nie ma momentu i katowanie w zadnym aspekcie nie jest korzystne.ktos tu pyta czy mozna czy nie? trzymac sie tematu bo powywalam posty nie na temat. poza tym w dieslu jest taka skrzynia jak w f3n (takie przełożenia) było Renault 19 F3N 742 / bylo Megane WIlliams / jest Cytryna
Moje auto: Citroen C5, benzyna+LPG, 80000km
|
victorr |
Dodany dnia 16-12-2007 15:11 |
Postów: 36 Data rejestracji: 13.07.2007 09:56 Skąd: - |
solaris napisał/a: sorry, ae musze trzeba być skończony kretynem aby kręcić diesla do jego granic, i skończonym Debilem aby to robić na 2 gim biegu, 5 bieg jeszcze bym przeżył, ale 2gi? no to pojechales mnie, zostawie to bez komentu. apropo tematu - dalem mu tak ze 2 moze 3 razy przynajmniej sie odmulil w koncu R19, 1.9td 1995r, 182000km - SPRZEDANY((
|
|
|
bienio |
Dodany dnia 16-12-2007 16:01 |
Postów: 971 Data rejestracji: 30.07.2006 22:44 Skąd: warmińsko-mazurskie Elbląg |
ja tam was nie rozumiem po to sa te obroty zeby krecicnie dokrecac do konca ale mozna dokrecic nieco wyzej wiadomo ze wszystko dostaje ale czasami trzeba zeby samochod sie odmolil po miejskiej jezdzie.......kolego ja ci nie powiem ile twoj dieselek pojdzie moj tak 80-90 a mam f3nanie powiem dokladnie bo nie patrzylem zabardzo Moje auto: MItsubishi GALANT EA5A 2,5 V6+ LPG:), benzyna+LPG, 259000km
|
usik |
Dodany dnia 16-12-2007 19:01 |
Postów: 5 Data rejestracji: 22.06.2006 19:43 Skąd: - |
jeśli juz chcecie przepalic swojego klekota to róbcie to na 5 biegu do prędkości max ale z ostrożnościa, ja zawsze jezdze na dobrym ON i nigdy nie musiałem tego robic
usik
|
WoZnY |
Dodany dnia 16-12-2007 20:27 |
Postów: 2751 Data rejestracji: 28.06.2005 17:18 Skąd: pomorskie Gdańsk |
No proszę jaka zagorzała dyskusja wynikła. Kurde nie mam teraz dostępu do ksiązki, szukajka nie działa, ale jestem skłonny zaryzykować stwierdzenie, że diesel nie pociągnie tak jak iskrowy do 80-90km/h na II biegu. Według mnie krzywa mocy szybciej się ucina niż potrzebne do tego obroty. Według mnie diesla jest efektywnie kręcić maks do 4000rpm, potem wyższy bieg. Jak ktoś ma wykresy mocy to proszę podać linki zastanowimy się nad tym problemem.
Rozumiem oburzenie Solarisa ale i Waszą reakcję na jego słowa. <<< WoŹnY >>> Gdańsk / STOGI
Moje auto: VW POLO 6N1 / Laguna II 1.8 16V / AUDI 80 B4 2.0, benzyna+LPG, 275000km
|
bienio |
Dodany dnia 16-12-2007 20:40 |
Postów: 971 Data rejestracji: 30.07.2006 22:44 Skąd: warmińsko-mazurskie Elbląg |
heheh ja niie wiem ile dieselek ciagniei do jakich obrotow podalem tylko o benzyniewarto sprawdzic gdzie ma max moment i max mocpozdrawiam.i wtedy wiesz do kad krecicsprawdz przy jakich obrotach ile wyciaga i przelicz programem przelozenia skrzyni i zobacz co powinno byc wiadomo margines blkedu +-10km/h i sie dowiesz czy wszystko jest ok Moje auto: MItsubishi GALANT EA5A 2,5 V6+ LPG:), benzyna+LPG, 259000km
|
solaris |
Dodany dnia 17-12-2007 23:38 |
Postów: 643 Data rejestracji: 25.01.2006 11:35 Skąd: dolnośląskie Brzeg Dolny |
hepos napisał/a: solaris napisał/a: sorry, ae musze trzeba być skończony kretynem aby kręcić diesla do jego granic, i skończonym Debilem aby to robić na 2 gim biegu, 5 bieg jeszcze bym przeżył, ale 2gi? nie moja sprawa ale uderzyło to we mnie, weź sie koleś licz ze słowami co ? skończonych debilów szukaj se gdzie indziej http://www.fotosi...44c1f5ecf0 takie są tego efekty młocie, następnym razem zanim kogoś skrytykujesz za dosadną krytykę zastanów się dlaczego ta krytyka jest aż tak dosadna, albo inaczej przy takich prędkosciach obrotowych w silniku dieska panuje miedzy 80 , a 100 barów, to jest tak jak by Ci ktoś 10 kilowym mlotem w dekiel przywalił, ciekawe czy bys się po tym przewrucił, albo inaczej czy jeszcze kiedy kolwiek byś wstał... jednego diesla tak załatwiłem aż się zawory pourywały... i było to właśnie R19 niby silniki nie do zabicia, ja go wykończyłem w 1,5 roku i 60kkm z gazem w podłodze, diesel to nie formuła 1 do wyścigów, to silnik który ma sobie pracować statecznie powoli i oszczednie Pozdrawiam. r19 1.9d gtd już sprzedany i teraz tylko Nissan Sunny 2,0dlx
Moje auto: nissan Sunny 2.0 Dlx, diesel, 245000km
|
|
|
dystans |
Dodany dnia 17-12-2007 23:48 |
Postów: 825 Data rejestracji: 13.08.2006 20:09 Skąd: - |
oj koledzy koledzy ... jak juz tu parokrotnie wiele osob nawoływało to pytaniem zakladajacego temat bylo " v-max na 2-gim biegu" a nie czy to zdrowo dla silnika itd.... a teraz do moderatorow stronki wy nie straszcie tylko dzialajcie .... ja tu widze wiekszosc postow OT ... lepiej wescie sie do roboty bo jak tak dalej pojdzie to bedzie niezly "burdel" ...
R19 1.8 F3P RN 93r.(byla) VIKI 1.6i 91r bialy sedan(jest) no i moja biala strzala numer 2 czyli VOLVO FL6 fajna pietastopaletowa chlodnia z 2001r i 180 kucykam pojemnosc 5,8litra Klubowicz nr. 161 |
hepos |
Dodany dnia 18-12-2007 09:50 |
Postów: 855 Data rejestracji: 13.09.2005 23:29 Skąd: - |
solaris napisał/a: hepos napisał/a: solaris napisał/a: sorry, ae musze trzeba być skończony kretynem aby kręcić diesla do jego granic, i skończonym Debilem aby to robić na 2 gim biegu, 5 bieg jeszcze bym przeżył, ale 2gi? nie moja sprawa ale uderzyło to we mnie, weź sie koleś licz ze słowami co ? skończonych debilów szukaj se gdzie indziej http://www.fotosi...44c1f5ecf0 takie są tego efekty młocie, następnym razem zanim kogoś skrytykujesz za dosadną krytykę zastanów się dlaczego ta krytyka jest aż tak dosadna, albo inaczej przy takich prędkosciach obrotowych w silniku dieska panuje miedzy 80 , a 100 barów, to jest tak jak by Ci ktoś 10 kilowym mlotem w dekiel przywalił, ciekawe czy bys się po tym przewrucił, albo inaczej czy jeszcze kiedy kolwiek byś wstał... jednego diesla tak załatwiłem aż się zawory pourywały... i było to właśnie R19 niby silniki nie do zabicia, ja go wykończyłem w 1,5 roku i 60kkm z gazem w podłodze, diesel to nie formuła 1 do wyścigów, to silnik który ma sobie pracować statecznie powoli i oszczednie Pozdrawiam. młota to se znajdź w rodzinie cioto, czy to jest twoje auto ? Gówno cie obchodzi ile ktoś jedzie na 2 biegu. Masz swoje auto to se oszczędzaj swoje z tego co widze nikt cie o zdanie nie pytał, młocie tępy przez 3 posty jest pisane [b]po co temat jest zakładany[/b] Co do twojego diesla to przykro mi bardzo, że ktoś ci wcisnął rozwalającego sie diesla, uratowałeś widocznie od złomowania i nastepnym razem zastanów sie co piszesz myślisz ze ktoś taki głupi jak ty mądry? to jeszcze zobaczysz HA HA 60 tyś km z gazem w podłodze, śmieszysz mnie O TY MASZ CZELNOŚĆ SIE WYPOWIADAĆ W KWESTII EKSPLOATACJI hehe diesel ma pracować powoli statecznie i oszczędnie, chyba nie słyszałeś o 6cio cylindrowych dieslach, moglbym pisac i pisac, ale szkoda mi palców na takich cfaniaków. ZAMKNĄĆ TEMAT [img]http://img527.imageshack.us/img527/2539/80x15fg9.jpg[/img] is not a valid Image.
Renault 19 1.7 F3N LPG powered + elektryczne szyby, centralny na pilota, alufelgi, wspomaganie, airbag. ...Jakbym wiedział to bym się nie pytał ... Moje auto: Vw Golf III, benzyna+LPG, 224000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |