Menu główne
Forum
Klubowicze
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 01-03-2008 21:44 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
włacznik idzie na srodek tunelu srodkowego, po bokach bedą sekwencje od tylnych szyb ;] wiec robie jeden włącznik i grzanie obu siedzen naraz |
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 01-03-2008 21:44 |
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 01-03-2008 22:25 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
coś takiego [img]http://images25.fotosik.pl/167/a18ae932e49c1dbe.jpg[/img] is not a valid Image. poza tym teraz chce skonczyc przemiane zegarów, potem wezme sie za to sterowanie szybami, bo trzeba bedzie pozmieniac troche (niestety dwa przekazniki trzeba dac) no i przy okazji ten przycisk od podgrzewania wpasuje i poprowadze przewody chociaz gdybym akurat nie robił od razu siedzen |
|
|
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 16-03-2008 19:04 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
jak masz wytłoczenie na swoim to tak jest to całe wyciete, jest dodatkowy plastik ktory zakrywa cały ten otwor a w nim dopiero siedzi włącznik tunel chyba kupie za 30zł tyle ze obawiam sie ze mi sie nie zmiesci:/ bo miejsca jak dzis patrzyłem mam mało miedzy fotelami |
|
|
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 16-03-2008 19:19 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
robiąc dzis bezpiecznik pod lusterka (skorzystałem z gniazda do podgrzewania foteli) zrobiłem przewód i zaraz za skrzynką rozwidliłem go na dwa, w zamyśle miał isc jeden do jednych drzwi, drugi do drugich (el. lusterka) oraz w zapasie trzeci na np podgrzewanie dupska. ale gdy to zrobiłem to sie puknąłem w głowe bo przeciez zasilanie to tylko do drzwi kierowcy od lusterek wiec mam od razu 2 wolne przewody pod bezpiecznikiem (zapłon) podgrzewanie to nie duzo roboty i wcale to nie majątek;] |
|
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 16-03-2008 19:22 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
ale orginalne części dostać to jest problem Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 16-03-2008 19:23 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
a po cholere oryginalne? potrzeba matką wynalazków maty na allegro tanio mozna wyrwac, montaz prosty, podłaczenie to juz z górki |
|
|
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 25-08-2008 09:24 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
po rozebraniu foteli stwierdzam. w welurach nie da sie założyć podgrzewania w materiałowych - da. |
|
|
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 23-12-2008 19:10 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
ps. da sie załozyc w kazdych tylko w welurach jest full pieprzenia, i trzeba miec maty najlepiej oryginalne albo mniej wiecej rozmiarem pasujące no i cienkie jak kartka papieru |
|
|
maestro |
Dodany dnia 18-01-2009 14:27 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
odkopuje.
fotel pasażera już milutko sie podgrzewa pieprzenia jest sporo, maty z laguny 1. mają wbudowany termostat, obie maty połączone w szereg ciągną od 3 do 4 A (na fotel - całość dwa fotele nie przekroczy 7,5-8 A po złożeniu nie ma śladu, nic sie nie odznacza. [img]http://images33.fotosik.pl/444/c2986efe42e47f82m.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://images24.fotosik.pl/315/ecf3ad982e539b07m.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://images47.fotosik.pl/50/9cc54fd8d7954a09m.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://images25.fotosik.pl/314/4aa2e93fe626fb29m.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://images29.fotosik.pl/314/bff4370cdeb6a5f2m.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://images49.fotosik.pl/50/5f661d5fee68eb94m.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://images32.fotosik.pl/439/f34db86a090baf51m.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://images28.fotosik.pl/315/4dc527e396ff0621m.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://images44.fotosik.pl/50/882ab2237db7bae1m.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://images42.fotosik.pl/50/206d7c3dd291ba59m.jpg[/img] is not a valid Image. Edytowane przez maestro dnia 18-01-2009 14:29 Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
pomarancz |
Dodany dnia 18-01-2009 14:39 |
Postów: 1293 Data rejestracji: 06.07.2005 18:47 Skąd: lubuskie Szprotawa |
Maty wygladaja jak by byly z pluga
Co do termostatu to oznacza ze tez bede sie zalanczac dopiero ponizej okreslonej temp?. Ciekawe jakiej. W 19 trzeba by je stjunowac tak zeby minimum od 15 stopni grzaly i to mocniej. The best way of life is cabrio drive
Moje auto: Twingo Expression 03´, benzyna, 112000km
|
maestro |
Dodany dnia 18-01-2009 14:56 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Grzeją zawsze po włączeniu zasilania, nagrzewają sie do "x" temperatury i je rozłacza, lekko sie chłodzą i znowu włączają. termostat chroni przed przepaleniem drutu oporowego.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
pomarancz |
Dodany dnia 18-01-2009 15:56 |
Postów: 1293 Data rejestracji: 06.07.2005 18:47 Skąd: lubuskie Szprotawa |
Napisz plis mi ile sie z tapicera silowales i czy jakies straty sa.
The best way of life is cabrio drive
Moje auto: Twingo Expression 03´, benzyna, 112000km
|
maestro |
Dodany dnia 18-01-2009 16:07 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
strat - zero. no moze poza wózkiem bo jedna śruba nie chciała sie odkrecić to potraktowałem kątówką wszystko, ale mam drugi więc nie szkoda mi bylo.
w materiale czy samym fotelu strat żadnych, cały fotel zajął mi 3,5godzinki na spokojnie. jedyne straty właściwie to małe wydrapanie gąbki aby termostat sie schował w gąbke i sie nie odznaczał, no i po dwie dziurki na przewody na wylot przez gabke pod fotel Treść dodana dnia 03-02-2010 00:23: odświeżam żeby temat mi nie zginąl, po roku musiałem reanimować maty a raczej przewody bo sie...urwały przy łączeniu drut oporowy -> przewód elektryczny. Ale wszystko gra, zamontowane z powrotem i cieplutko. Jest troche zdjęc jak co zdejmowac i na co uważać, chociaz i tak sądze ze nikt wiecej tego robic nie bedzie niedługo biore sie za tylna kanape, maty są ogólnodostępne i w BARDZO przystępnych cenach (allegro). Treść dodana dnia 17-02-2010 00:08: Myslalem ze sie nie uda juz ale jednak nie było źle. Reanimacja maty, śmiało moge powiedziec że naprawiam podgrzewane fotele Każdego namawiam, nie jest to trudne, troche pracochłonne (montaż mat) a zimą na pewno warto miec Upalone draństwo [img]http://images40.fotosik.pl/257/cd5cbb2b78bfa3e0.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://images46.fotosik.pl/261/5f66474949cceb0d.jpg[/img] is not a valid Image. Termostat. Numery L29C M21295 52/97 [img]http://images40.fotosik.pl/257/9d88c498f4ade54a.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://images38.fotosik.pl/258/dbe2b6858c4fca8a.jpg[/img] is not a valid Image. Brzydko wygląda ale działa [img]http://images38.fotosik.pl/258/0ff442e2e2fe778a.jpg[/img] is not a valid Image. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
vvojtek |
Dodany dnia 09-03-2011 17:33 |
Postów: 8 Data rejestracji: 09.03.2011 17:04 Skąd: - |
W mojej Reni z pod fotela kierowcy i pasażera wystają jakieś przewody i po przekręceniu zapłonu nie ma na nich prądu. Mam takie pytanie w jaki sposób pojawia się tam prąd ? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 174000km
|
maestro |
Dodany dnia 09-03-2011 18:56 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Prad pojawia sie jak włączasz urządzenie a nie jak przekrecasz zapłon. Radio nie działa - prąd nie płynie.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
vvojtek |
Dodany dnia 09-03-2011 19:58 |
Postów: 8 Data rejestracji: 09.03.2011 17:04 Skąd: - |
czyli te przewody do jakiego urzadzenia ida Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 174000km
|
maestro |
Dodany dnia 09-03-2011 20:06 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Pewnie do pirotechnicznych napinaczy pasów.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
michor |
Dodany dnia 10-03-2011 10:06 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
a wręcz na 99% jeżeli jest to fioletowa kostka tak jak pisałeś wcześniej...
[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
booster70 |
Dodany dnia 07-07-2011 18:59 |
Postów: 516 Data rejestracji: 04.09.2010 23:58 Skąd: lubuskie Słubice |
moze odkop ale mam pytanie, zrobil bym sobie podgrzewane fotele ale zastanawiam sie czy jako regulator temp moze byc potencjometr od regulacji podswietlenia zegarow? gdby to sie sprawdzilo to bylo by całkiem funkcjonalnie Moje auto: Audi A4, B5, 1999r., afn 1.9 (1896/110KM) avant, diesel, 268000km
|
maestro |
Dodany dnia 07-07-2011 23:05 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Odpada.
Z reszta. Są inne tematy o podgrzewanych fotelach. Ale maty musisz miec z termostatem. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |