Menu główne
Forum
Klubowicze
Dzumoll |
Dodany dnia 25-12-2007 21:47 |
Postów: 9 Data rejestracji: 20.10.2005 19:42 Skąd: - |
Witam mam R19 z 92 1.4 i ostatni mam problem z wzuceniem pierwszego biegu po trzech probach na sile uda mi sie wzucic ale coraz trudniej reszta biegow chodzi bez problemu delikatnie nic nie chrupie nie zgrzyta jest ok poza jedynka, czy to jest wina szkrzyni czy moze to jakies ciegna czy cos takiego moze sam drazek poradzcie cos i jak sie o tym mozna samemu przekonac czy trzeba jechac do mechanika z gory dziekuje i POZDRAWIAM |
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 25-12-2007 21:47 |
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 26-12-2007 00:38 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
sprawdz przedewszystkim poziom oleju |
|
|
Nurglepl |
Dodany dnia 26-12-2007 09:43 |
Postów: 273 Data rejestracji: 24.08.2006 23:03 Skąd: - |
Ja też czasami tak mam. Nie mogę wbić pierwszego biegu. Zwłaszcza gdy chce się szybko wbić. Powiedzmy że 1 na 30 jest taki problem. Wtedy trzeba delikatniej, albo inaczej, wbić bieg 3 i już jedynka wejdzie bez problemu, bardzo delikatnie .
FOTKI MOJEJ RENI 1721, F3N L740, HB, Elysee, 1995 + LPG (II G) "220 koni, turbo, nitro, kocham ten wóz" Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d
|
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 26-12-2007 09:46 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
problem tez jest taki jak sie samochod toczy przypusmy na trojce i chcemy wbic dwójke albo jedynke to u mnie tez ciezko, wtedy pomaga podgazowac tak do 3000obr i wchodzi jak w masło albo wrzucic luz, puscic sprzegło i jeszcze raz probowac, tylko nie szarpac |
|
|
sas260 |
Dodany dnia 26-12-2007 10:59 |
Postów: 249 Data rejestracji: 10.09.2005 13:49 Skąd: mazowieckie Radom |
jak powiedział maestro sprawdź olej a najlepiej by było jak byście mieli w skrzyni wlany syntetyk bo teraz jest coraz zimniej i dlatego tez mogą wam ciężko biegi wchodzić , a z tego co opisujecie to po prostu macie już zjeban... synchronizatory i nic na to nie poradzicie , bo nie opłaca sie ich wymieniać bo tańsze będzie kupno innej skrzyni.
Usługi budowlane
Tel kont. 0508614098 gg : 5973219 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, C1J (1397/60KM), sedan, 190202km
|
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 26-12-2007 11:06 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
z synchronizatorami sie zgadzam, ale ogólnie panuje opinia TTTM Ten Typ Tak Ma nie ja jeden i tak dalej jeździ sie dobrze wiec olewka. Ja tam nie używam innego oleju niż TRANSELF! wymieniany chyba trzy lata temu, fabryczny jednak juz troszke odchodził od norm |
|
|
Dzumoll |
Dodany dnia 26-12-2007 14:58 |
Postów: 9 Data rejestracji: 20.10.2005 19:42 Skąd: - |
Hmm no chyba macie racje z tym oleje i pewnie to synchronizator no trudno dopuki sie da to bede jezdzic jak sie sypnie to sie bede martwil WIELKIE DZIEKI ZA POMOC POZDRAWIAM |
|
|
maestro-nieaktywny |
Dodany dnia 26-12-2007 15:53 |
Postów: 11769 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: - |
tak czy owak - warto sprawdzic stan oleju i poziom. olej nie jest taki drogi, wchodzi go troche ponad 3 litry. i naprawde radze nie wlewać innych wynalazków typu hipol tylko TRANSELF 75/80 |
|
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |