Menu główne
Forum
Klubowicze
mirek29a |
Dodany dnia 22-03-2013 11:25 |
Postów: 108 Data rejestracji: 23.03.2009 22:09 Skąd: dolnośląskie Nowa Ruda |
maestro napisał/a: masz do wymiany termostat. ale wąż robi sie ciepły do chłodnicy dopiero gdy wskazuwka dochodzi do prawie czerwonej cyrki... czy moze to mieć wpływ na ilość spalania gazu Edytowane przez mirek29a dnia 22-03-2013 11:26 mir
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1989r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 374500km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 22-03-2013 11:25 |
maestro |
Dodany dnia 22-03-2013 11:28 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
oczywiscie ze tak.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
mirek29a |
Dodany dnia 22-03-2013 11:30 |
Postów: 108 Data rejestracji: 23.03.2009 22:09 Skąd: dolnośląskie Nowa Ruda |
maestro napisał/a: oczywiscie ze tak. czyli on bedzie non stop cześciowo otwarty... mir
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1989r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 374500km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 22-03-2013 12:29 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@mirek29a ja tez tak myslalem, kombinowalem, wymieniłem termostat i zupełnie inaczej. no i temperatura w moment sie podnosi na wskaźniku.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
damian9292 |
Dodany dnia 30-09-2013 13:36 |
Postów: 26 Data rejestracji: 01.06.2010 19:56 Skąd: świętokrzyskie Jędrzejów |
mam problem z ogrzewaniem. wymienilem nagrzewnice na nowa termostat nie ma wyciekow a poczatkowo leci cieple powietrze a pozniej zimne. przez co tak sie dzieje ? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 283000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 30-09-2013 15:47 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
jak masz wpięty gaz wężami? równolegle czy szeregowo?
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
se7en3 |
Dodany dnia 30-09-2013 18:14 |
Postów: 1439 Data rejestracji: 10.09.2011 23:18 Skąd: małopolskie Chrzanów |
@damian9292 nie patrz na jakies podpinanie gazu to nic nie daje ludzie to tylko o 8 stopni obnizy ogrzewanie maksymalnie a nie od 30 stopni jak koles mowi ze ma słabe. taka nagrzewnica mam to samo jakiś szmelc za 70 zł . ;/ kup orginjał problem zniknie ! i nie sugeruj sie cena 70 zł ze to porzadne co do jednej sprawy zobacz czy masz dobry przelew przez kolektor ssacy omin to węzem i jeżeli ogrzewanie powróci czyli masz zapchany ssacy nic innego nie da. zadne termostaty korki i inne pierdoły to najmniejszy problem ktory zazwyczaj sie do niczego nie klei i nie pomaga. tyle z mojej strony. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 271205km
|
maestro |
Dodany dnia 30-09-2013 18:51 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@se7en3 dość tendencyjny post. póki nie ma pewności że wszystkie wymienione przez Ciebie elementy nie działają poprawnie nawet bym sie nie zaczynał brudzić.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
se7en3 |
Dodany dnia 30-09-2013 19:05 |
Postów: 1439 Data rejestracji: 10.09.2011 23:18 Skąd: małopolskie Chrzanów |
ja juz wymieniłem wicej niz poiwinnem i dalej nie grzeje wiec to jest wiecej niz pewne ze to nagrzewnica ,., noo chyba ze musze wymienic wkładke zamka w drzwich zeby zaczeło mi grzac. yyyy ;/ Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 271205km
|
maestro |
Dodany dnia 30-09-2013 19:28 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@se7en3 Mówiłem Ci to zeszłej zimy że to nagrzewnica. U siebie wywaliłem zamiennik i włożyłem wyczyszczony miedziany oryginał. I było gorąco.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
se7en3 |
Dodany dnia 30-09-2013 20:27 |
Postów: 1439 Data rejestracji: 10.09.2011 23:18 Skąd: małopolskie Chrzanów |
@maestro ja kupiłem ori za 280 zł po cenie netto bo zamawiał mi znajomy mechanik cena normalna to 380 zł czy tam kolo 400 nawet i czekam az mi to zrobi bo obecnie to nie mam gdzie,.. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 271205km
|
maestro |
Dodany dnia 30-09-2013 20:37 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@se7en3 japierd...... dałeś sie mocno ogołocić z kasy. ale cóż, Twój wybór.
nissens jest za stówe, valeo za troche ponad trzy. jak dobrze poszukałbyś to byś znalazł tanio miedziuche. albo tak jak ja, rozebrał oryginał i tyle. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
se7en3 |
Dodany dnia 30-09-2013 20:38 |
Postów: 1439 Data rejestracji: 10.09.2011 23:18 Skąd: małopolskie Chrzanów |
noo takkk ja mowie tylko wyłacznie o Valeo ! nie inna kupiłem teraz valeo Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 271205km
|
wojmax |
Dodany dnia 24-10-2013 23:50 |
Postów: 96 Data rejestracji: 02.05.2005 21:53 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Witam. Ostatnio mam te same problemy z ogrzewaniem, ale zauważyłem że wąż odpływowy z parownika jest ciągle zimny pomimo że temperatura silnika wysoka, pozostałych węży nie można dotknąć z gorąca a ten jeden ciągle zimny. Zaraz za tym wężem jest jak by elektrozawór ale dokładnie nie wiem co to jest, być może to jakiś czujnik tylko, ale tak na chłopski rozum myślę że coś blokuje ten odpływ z parownika . Dołączam zdjęcie i powiedzcie mi czy to elektrozawór. Dalej wąż idzie chyba prosto do nagrzewnicy ale co z tego jak jest zimny.
[img]http://img21.otofotki.pl/miniaturki/qb868_2013-10-24-587.jpg[/img] is not a valid Image. F3N 740, 1994r, 200 tys km benzyna + LPG
|
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 25-10-2013 00:49 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
Przewód zaznaczony niebieską strzałką zapewne biegnie do miksera gazu umieszczonego przed przepustnicą. Zaznaczyłeś białą strzałką silniczek krokowy od gazu który steruje ilością podawanego gazu.
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
wojmax |
Dodany dnia 25-10-2013 20:29 |
Postów: 96 Data rejestracji: 02.05.2005 21:53 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
jeśli tym niebieskim idzie gaz do miksera to który w taki razie jest powrotny od płynu chłodniczego ?
Jeszcze jedno pytanie, w którym miejscu najlepiej się wpiąć żeby przepłukać pod ciśnieniem nagrzewnicę ? F3N 740, 1994r, 200 tys km benzyna + LPG
|
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 25-10-2013 20:42 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@wojmax powrotny (albo wejściowy) jest chyba tam na dole, na zdjęciu przysłonięty przez inne węże
nagrzewnicę najlepiej wyjąć całkiem. jak już wyjmiesz nagrzewnicę to dobrze ją całkiem rozłożyć i dopiero czyścić, da to lepszy efekt niż płukanie pod ciśnieniem hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
wojmax |
Dodany dnia 25-10-2013 20:49 |
Postów: 96 Data rejestracji: 02.05.2005 21:53 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
chodzi mi o to żeby jej nie wyciągać bo gra nie warta świeczki, auto już jest stare i po zimie zmiana na inne więc chce jak najtańszym kosztem i bez zbędnej roboty dojeździć do wiosny. Zbyt dużo nerwów i zdrowia kosztowała mnie 19 stka przez 10 lat użytkowania
F3N 740, 1994r, 200 tys km benzyna + LPG
|
|
|
se7en3 |
Dodany dnia 25-10-2013 21:05 |
Postów: 1439 Data rejestracji: 10.09.2011 23:18 Skąd: małopolskie Chrzanów |
@wojmax wymiana nagrzewnicy 3 godziny " Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 271205km
|
wojmax |
Dodany dnia 25-10-2013 21:09 |
Postów: 96 Data rejestracji: 02.05.2005 21:53 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Czytałem przed chwil jeden z tematów, 4-5 godzin dla tych którzy już to robili nie pierwszy raz no i rozbieranie pół auta, koszmar z tym dostępem.
Ps Wczoraj wyciągałem rozrusznik bo padł i mam dość Reni Toporne auto F3N 740, 1994r, 200 tys km benzyna + LPG
|
|
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |