25 Kwiecie 2019 08:26:03
Zdjęcia użytkowników
Kiep lijo84
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6654


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

gielab0019 [off] 16-04-2019 16:04
Robsajson, u mnie to już jest igielka Grin 10k wpakowane i całe auto mechanicznie wymienione Grin

Robsajson [off] 15-04-2019 23:22
gielab0019, Ja się chwilowo wyleczyłem z Volvo a mogłem niedawno kupić 850 2.0T T5 230 KM.W sumie się cieszę,że tego nie zrobiłem.Z Laguny jestem bardzo zadowolony, pomimo kilku mankamentów.

gielab0019 [off] 07-04-2019 21:50
Robsajson, https://www.otomo.
..BOGnl.html
mi się coś takiego marzy Smile

Robsajson [off] 07-04-2019 19:31
gielab0019, Ja się ostatnio przesiadłem z V40 do Laguny II Ph2 Smile

satanix [off] 07-04-2019 19:11
U mnie e7j,f3n,f3p zimne trzeba było kręcić,ciepłe dosłownie sekunda i z zasady nie tykam puki pali,jeżdzi Wink,jak padnie,a nie wiem co Zły(f3p multi),to wymieniłem silnik Wink.Te typy tak mają,części nowe-stare zawsze zimne muszę kręcić,ale zaw

mirek29a [off] 06-04-2019 07:50
jakaś wskazówka.. ...oczywiście przestała paliś od kopa na zimnym... po nocy jak sie wkurze to ją po prostu zezłomuje... ile mozna a tu mi nie styka a tam mi nie działa... im ma lepiej tym jest gorzej...

mirek29a [off] 06-04-2019 07:50
ja mam jeszcze 19 stkę.... i dostała znowu świra aku nowy świece nowe kable sprawne nowy map sensor czujnikk wału wyczuszczona kopułka z nagarów. od kidy wyczysciłem mase nie pali od kopa tylko trzeba pokrecić na zimnym... a było tak fajnie.jake

gielab0019 [off] 04-04-2019 00:00
Radson, duzo nowych os mam na swoim fp

Radson [off] 03-04-2019 19:06
gielab0019, z tymi lagunami 1 też zaczyna robić się mało może nie tak jak R19 ale widać tendencję spadkową

gielab0019 [off] 03-04-2019 00:18
Robsajson, teraz lagun 1 jest na peczki Grin tak jak kiedyś 19 Grin


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
Playazka - główny administrator, UWAGA z nowych numerów gg nie dochodzą do mnie wiadomości!
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
ANDI, ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
[F] Problemy z Ogrzewaniem 
mirek29a
Dodany dnia 22-03-2013 11:25
Awatar


Postów: 108

Data rejestracji: 23.03.2009 22:09
Skąd: dolnośląskie
Nowa Ruda

maestro napisał/a:
masz do wymiany termostat.

ale wąż robi sie ciepły do chłodnicy dopiero gdy wskazuwka dochodzi do prawie czerwonej cyrki... czy moze to mieć wpływ na ilość spalania gazu?

Edytowane przez mirek29a dnia 22-03-2013 11:26
mir

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1989r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 354500km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 22-03-2013 11:25
Awatar
maestro
Dodany dnia 22-03-2013 11:28
Awatar

Klubowicz #0082

Postów: 42194

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

oczywiscie ze tak.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 225000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 258000km
 
mirek29a
Dodany dnia 22-03-2013 11:30
Awatar


Postów: 108

Data rejestracji: 23.03.2009 22:09
Skąd: dolnośląskie
Nowa Ruda

maestro napisał/a:
oczywiscie ze tak.

czyli on bedzie non stop cześciowo otwarty...

mir

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1989r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 354500km
 
maestro
Dodany dnia 22-03-2013 12:29
Awatar

Klubowicz #0082

Postów: 42194

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

@mirek29a ja tez tak myslalem, kombinowalem, wymieniłem termostat i zupełnie inaczej. no i temperatura w moment sie podnosi na wskaźniku.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 225000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 258000km
 
damian9292
Dodany dnia 30-09-2013 13:36
Awatar


Postów: 26

Data rejestracji: 01.06.2010 19:56
Skąd: świętokrzyskie
Jędrzejów

mam problem z ogrzewaniem. wymienilem nagrzewnice na nowa termostat nie ma wyciekow a poczatkowo leci cieple powietrze a pozniej zimne. przez co tak sie dzieje ?

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 283000km
 
maestro
Dodany dnia 30-09-2013 15:47
Awatar

Klubowicz #0082

Postów: 42194

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

jak masz wpięty gaz wężami? równolegle czy szeregowo?

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 225000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 258000km
 
se7en3
Dodany dnia 30-09-2013 18:14
Awatar


Postów: 1439

Data rejestracji: 10.09.2011 23:18
Skąd: małopolskie
Chrzanów

@damian9292 nie patrz na jakies podpinanie gazu to nic nie daje ! ludzie to tylko o 8 stopni obnizy ogrzewanie ! maksymalnie a nie od 30 stopni jak koles mowi ze ma słabe.
taka nagrzewnica mam to samo! jakiś szmelc za 70 zł . ;/
kup orginjał problem zniknie ! i nie sugeruj sie cena 70 zł ze to porzadne
co do jednej sprawy zobacz czy masz dobry przelew przez kolektor ssacy omin to węzem i jeżeli ogrzewanie powróci czyli masz zapchany ssacy
nic innego nie da.
zadne termostaty korki i inne pierdoły to najmniejszy problem ktory zazwyczaj sie do niczego nie klei i nie pomaga.
tyle z mojej strony.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 271205km
 
maestro
Dodany dnia 30-09-2013 18:51
Awatar

Klubowicz #0082

Postów: 42194

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

@se7en3 dość tendencyjny post. póki nie ma pewności że wszystkie wymienione przez Ciebie elementy nie działają poprawnie nawet bym sie nie zaczynał brudzić.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 225000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 258000km
 
se7en3
Dodany dnia 30-09-2013 19:05
Awatar


Postów: 1439

Data rejestracji: 10.09.2011 23:18
Skąd: małopolskie
Chrzanów

ja juz wymieniłem wicej niz poiwinnem i dalej nie grzeje wiec to jest wiecej niz pewne ze to nagrzewnica ,., noo chyba ze musze wymienic wkładke zamka w drzwich zeby zaczeło mi grzac. yyyy ;/

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 271205km
 
maestro
Dodany dnia 30-09-2013 19:28
Awatar

Klubowicz #0082

Postów: 42194

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

@se7en3 Mówiłem Ci to zeszłej zimy że to nagrzewnica. U siebie wywaliłem zamiennik i włożyłem wyczyszczony miedziany oryginał. I było gorąco.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 225000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 258000km
 
se7en3
Dodany dnia 30-09-2013 20:27
Awatar


Postów: 1439

Data rejestracji: 10.09.2011 23:18
Skąd: małopolskie
Chrzanów

@maestro ja kupiłem ori za 280 zł po cenie netto bo zamawiał mi znajomy mechanik cena normalna to 380 zł czy tam kolo 400 nawet
i czekam az mi to zrobi bo obecnie to nie mam gdzie,..

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 271205km
 
maestro
Dodany dnia 30-09-2013 20:37
Awatar

Klubowicz #0082

Postów: 42194

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

@se7en3 japierd...... dałeś sie mocno ogołocić z kasy. ale cóż, Twój wybór.

nissens jest za stówe, valeo za troche ponad trzy. jak dobrze poszukałbyś to byś znalazł tanio miedziuche. albo tak jak ja, rozebrał oryginał i tyle.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 225000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 258000km
 
se7en3
Dodany dnia 30-09-2013 20:38
Awatar


Postów: 1439

Data rejestracji: 10.09.2011 23:18
Skąd: małopolskie
Chrzanów

noo takkk ja mowie tylko wyłacznie o Valeo ! nie inna kupiłem teraz valeo

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 271205km
 
wojmax
Dodany dnia 24-10-2013 23:50
Awatar


Postów: 96

Data rejestracji: 02.05.2005 21:53
Skąd: dolnośląskie
Wrocław

Witam. Ostatnio mam te same problemy z ogrzewaniem, ale zauważyłem że wąż odpływowy z parownika jest ciągle zimny pomimo że temperatura silnika wysoka, pozostałych węży nie można dotknąć z gorąca a ten jeden ciągle zimny. Zaraz za tym wężem jest jak by elektrozawór ale dokładnie nie wiem co to jest, być może to jakiś czujnik tylko, ale tak na chłopski rozum myślę że coś blokuje ten odpływ z parownika . Dołączam zdjęcie i powiedzcie mi czy to elektrozawór. Dalej wąż idzie chyba prosto do nagrzewnicy ale co z tego jak jest zimny.

[img]http://img21.otofotki.pl/miniaturki/qb868_2013-10-24-587.jpg[/img] is not a valid Image.

F3N 740, 1994r, 200 tys km benzyna + LPG
 
Kujtek
Dodany dnia 25-10-2013 00:49
Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7639

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

Przewód zaznaczony niebieską strzałką zapewne biegnie do miksera gazu umieszczonego przed przepustnicą. Zaznaczyłeś białą strzałką silniczek krokowy od gazu który steruje ilością podawanego gazu.

GRUZ

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1989r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 300001km
 
wojmax
Dodany dnia 25-10-2013 20:29
Awatar


Postów: 96

Data rejestracji: 02.05.2005 21:53
Skąd: dolnośląskie
Wrocław

jeśli tym niebieskim idzie gaz do miksera to który w taki razie jest powrotny od płynu chłodniczego ?
Jeszcze jedno pytanie, w którym miejscu najlepiej się wpiąć żeby przepłukać pod ciśnieniem nagrzewnicę ?

F3N 740, 1994r, 200 tys km benzyna + LPG
 
Kujtek
Dodany dnia 25-10-2013 20:42
Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7639

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

@wojmax powrotny (albo wejściowy) jest chyba tam na dole, na zdjęciu przysłonięty przez inne węże

nagrzewnicę najlepiej wyjąć całkiem. jak już wyjmiesz nagrzewnicę to dobrze ją całkiem rozłożyć i dopiero czyścić, da to lepszy efekt niż płukanie pod ciśnieniem

GRUZ

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1989r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 300001km
 
wojmax
Dodany dnia 25-10-2013 20:49
Awatar


Postów: 96

Data rejestracji: 02.05.2005 21:53
Skąd: dolnośląskie
Wrocław

chodzi mi o to żeby jej nie wyciągać bo gra nie warta świeczki, auto już jest stare i po zimie zmiana na inne więc chce jak najtańszym kosztem i bez zbędnej roboty dojeździć do wiosny. Zbyt dużo nerwów i zdrowia kosztowała mnie 19 stka przez 10 lat użytkowania

F3N 740, 1994r, 200 tys km benzyna + LPG
 
se7en3
Dodany dnia 25-10-2013 21:05
Awatar


Postów: 1439

Data rejestracji: 10.09.2011 23:18
Skąd: małopolskie
Chrzanów

@wojmax wymiana nagrzewnicy 3 godziny "Smile

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 271205km
 
wojmax
Dodany dnia 25-10-2013 21:09
Awatar


Postów: 96

Data rejestracji: 02.05.2005 21:53
Skąd: dolnośląskie
Wrocław

Czytałem przed chwil jeden z tematów, 4-5 godzin dla tych którzy już to robili nie pierwszy raz no i rozbieranie pół auta, koszmar z tym dostępem.

Ps
Wczoraj wyciągałem rozrusznik bo padł i mam dość Reni Smile
Toporne auto

F3N 740, 1994r, 200 tys km benzyna + LPG
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: