14 Listopad 2019 03:33:08
Zdjęcia użytkowników
Krzychup czekus
Ilosć albumów: 1737, Ilosć zdjęć: 6656


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

Kujtek [off] 12-11-2019 13:37
Prezes4performance
, htb 5d - 253mm

Prezes4performance [off] 10-11-2019 12:35
Potrzebuję długości tylnych przewodów hamulcowych tych na belce r19 16v 4 drążki tarczowe hamulce

arrrdian [off] 23-10-2019 13:39
Pozdrawiam. Widze, ze grupa jeszcze zyje Wink Grin

Marko [off] 08-10-2019 23:44
Widzieli gratki dla właściciela i jego szwagra Pfft

gielab0019 [off] 07-10-2019 11:32
Perki90, tak

Perki90 [off] 06-10-2019 20:13
19 u zachara widzieli ? Smile

czekus [off] 12-09-2019 21:40
Wink

maestro [off] 11-09-2019 21:33
Buona sera! Powracam z R19 Smile

gielab0019 [off] 29-08-2019 13:22
Deaver, 11999 Grin

[A] Lesiu11 [off] 24-08-2019 09:05
Deaver, do dogadania


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
Playazka - główny administrator, UWAGA z nowych numerów gg nie dochodzą do mnie wiadomości!
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
ANDI, ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
[F] Problemy z Ogrzewaniem 
maestro
#61 Drukuj posta
Dodany dnia 04-02-2012 14:06
Awatar

Klubowicz #0082

Postów: 42201

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

W R19 to wydaje sie banalne. Przymierzam sie do tego samego w Safrane bo jest kiepsko i jak zobaczyłem że trzeba wypruć dosłownie wszystko (tak jak w R19 ale jaka mnogość dupereli, srubek, urządzeń, poduszek...) to już mi sie ciepło zrobiło od samej mysli.

Także jak możesz to zaciśnij zęby i przejeździj chociaż te najgorsze mrozy, no chyba ze masz opcje w miare cieplego garażu to dzialaj czym predzej.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, (1794/110KM), hatchback 5d, 159000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 04-02-2012 14:06
Awatar
ruli17
#62 Drukuj posta
Dodany dnia 04-02-2012 14:16
Awatar

Klubowicz #0466

Postów: 4341

Data rejestracji: 17.11.2010 16:57
Skąd: dolnośląskie
Oława

@maestro: Jak się ciepło zrobi na ilość dupereli, to i na tym mrozie można robić Smile

Z idiotami się nie dyskutuje, najpierw zaciągają na swój poziom, później niszczą doświadczeniem.
Z rapem od zawsze na zawsze!

Moje auto: Moje auto: Renault 5 1.1 benzyna, benzyna, 666km
 
dj_mafiozo
#63 Drukuj posta
Dodany dnia 04-02-2012 14:24
Awatar

Klubowicz #0485

Postów: 1871

Data rejestracji: 28.10.2008 22:56
Skąd: łódzkie
Łódź

A tam mrozy, owszem zimno, ale ubrać się ciepło i zrobić to czym prędzej. Wink

@lupjezyk: nie wiem jak ty, ale ja nigdy nie próbowałem smaku potencjalnie toksycznych płynów. Wink


Treść dodana dnia 04-02-2012 14:44:

@ruli17: Owszem wymiana nagrzewnicy nie jest łatwą sztuką, w żadnym aucie nie jest to prosta sprawa do załatwienia w pół godziny.
(Czy w F3Nie trzeba wyciągać do tego silnik? Czy da się to zrobić jakoś bez tego?)

"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Renault 19, Phase II, 1996r., benzyna, C3J (1390/58KM), hatchback 5d, 143908km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 11300km
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek.
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 180100km

Moje auto: Renault Scenic I Century, Phase I, 1999r., K4M 1,6 16v (1598/107 KM), benzyna+LPG, 280000km
 
Krzychup
#64 Drukuj posta
Dodany dnia 04-02-2012 16:29
Administrator Awatar

Klubowicz #0022

Postów: 4470

Data rejestracji: 10.03.2005 22:32
Skąd: podkarpackie
Jarosław

dj_mafiozo napisał/a:
Mieszasz (50/50) wodę z płynem i to wlewasz do zbiorniczka, lejesz do MAX i odpalasz silnik.


Zastanawiam się dlaczego mieszać go z wodą, skoro płyn np Petrygo jest do -35st?
http://alejka.pl/...ic-5l.html

Edytowane przez Krzychup dnia 04-02-2012 16:29

Moje auto: Renault Megane 1.6 16V, benzyna+LPG, 238194km
 
maestro
#65 Drukuj posta
Dodany dnia 04-02-2012 17:12
Awatar

Klubowicz #0082

Postów: 42201

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

@dj_mafiozo: FAQ F3N -> Wymiana nagrzewnicy. Pod maską to w sumie tylko węże odkrecasz od nagrzewnicy, oraz wentylator od nadmuchu (+jedna srubka pod nim).

Koncentraty mieszamy TYLKO z wodą destylowaną.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, (1794/110KM), hatchback 5d, 159000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
lupjezyk
#66 Drukuj posta
Dodany dnia 05-02-2012 13:49
Awatar


Postów: 5

Data rejestracji: 04.02.2012 09:50
Skąd: -

Wczoraj gdy pisalem ten post poszedlem do swojej reni odpalilem i przejechalem jakies 60 km po miescie i wszystko dzialalo jak nalezy wiec mysle ze ktorys element ukladu zamarza, mysle ze to cos z termostatem bo gdy uklad mi nie pracowal to sciskalem przewody w poszukiwaniu lodu(kaszy) i nie znalazlem znakiem tego ze plyn(lub woda) nie zamarza. dodam ze gdy auto ma humor jezdzic normalnie to w zbiorniku wyrownawczym jest obieg a gdy ma "focha" to obiegu brak

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 220000km
 
dj_mafiozo
#67 Drukuj posta
Dodany dnia 05-02-2012 14:19
Awatar

Klubowicz #0485

Postów: 1871

Data rejestracji: 28.10.2008 22:56
Skąd: łódzkie
Łódź

maestro napisał/a:
@dj_mafiozo: FAQ F3N -> Wymiana nagrzewnicy. Pod maską to w sumie tylko węże odkrecasz od nagrzewnicy, oraz wentylator od nadmuchu (+jedna srubka pod nim).

Koncentraty mieszamy TYLKO z wodą destylowaną.


No oczywiście że destylowaną, a co do nagrzewnicy, nigdy nie musiałem szukać tego cholerstwa, zdawało mi się, że jest w podszybiu za silnikiem, dziękuję ci Maestro za wyprowadzenie z błędu. Wink

@łupieżyk: Wymieniłeś płyn?

"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Renault 19, Phase II, 1996r., benzyna, C3J (1390/58KM), hatchback 5d, 143908km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 11300km
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek.
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 180100km

Moje auto: Renault Scenic I Century, Phase I, 1999r., K4M 1,6 16v (1598/107 KM), benzyna+LPG, 280000km
 
lukat1988
#68 Drukuj posta
Dodany dnia 05-02-2012 15:51
Awatar

Klubowicz #0486

Postów: 1520

Data rejestracji: 18.10.2009 22:24
Skąd: lubelskie
Lublin

@lupjezyk: Wymień płyn i pomorze. sam wczoraj wymieniałem, bo myślałem, że umarznę i przegrzeję silnik w piątek. Płyn zamarza w chłodnicy i nagrzewnicy. A mrugająca kontrolka od ładowania jest powodowana poślizgiem paska.

Będę brał Cię!! W RENAULCIEGrin!!!

Moje auto: Renault Laguna II Grandtour 1.9 Dci (88kW/120KM), diesel, 283000km
 
lupjezyk
#69 Drukuj posta
Dodany dnia 06-02-2012 16:58
Awatar


Postów: 5

Data rejestracji: 04.02.2012 09:50
Skąd: -

chyba rozwiazana zostala moja zagadka dzis w nocy w szczecinie bylo -25 stopni maske otworzylem lapie za weza u gory i kasza a na dole jeszcze gorzej, musialo sie to juz zaczac wczoraj bo obrotomierz mi zaczal fiksowac a on penwnie ma cos z tym wspolnego. wstawilem auto do cieplego pomieszczenia zeby sie rozstopilo i wieczorkiem ide sposcic to "cos" z chlodnicy i mam juz zakupiony plyn do -35 jak skoncze to zdam relacjeSmile



Spuscilem niby plyn z przewodow oraz chlodnicySmileokazuje sie ze kolor owego plynu to rdzaSmile wyczyscilem wszystko w miare mozliwosci i wlalem narazie 5 litrow petrygo. uklad odpowietrzylem i pojechalem. -15 stopni a temperatura wkoncu jest taka jak byc powinnaSmile problem rozwiazany. dziekuje wam za porady!Smile

Edytowane przez lupjezyk dnia 06-02-2012 20:12
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 220000km
 
newaudi
#70 Drukuj posta
Dodany dnia 01-10-2012 20:41
Awatar

Klubowicz #0458

Postów: 31

Data rejestracji: 13.05.2011 17:51
Skąd: małopolskie
Nowy Targ

Witam wszystkich. Mój problem z ogrzewaniem polega na tym że gdy włączę nadmuch na grzanie to leci tak przez minute letnie powietrze a później już tylko zimne. Nagrzewnice i chłodnice wymieniłem w tamtym roku. Układ płukany chyba 3 razy. Zalany płynem i odpowietrzony tak jak pisało na forum. Dzisiaj zdjąłem dmuchawę i klapka od ciepłego zimnego chodzi. Jeśli ma ktoś jakiś pomysł proszę o radę. ?

Grin

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 212223km
 
maestro
#71 Drukuj posta
Dodany dnia 01-10-2012 21:34
Awatar

Klubowicz #0082

Postów: 42201

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

@newaudi Jeżeli masz płyn w normie, a temperatura silnika jest prawidłowa no to niestety wygląda to na nagrzewnice...

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, (1794/110KM), hatchback 5d, 159000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
newaudi
#72 Drukuj posta
Dodany dnia 01-10-2012 21:52
Awatar

Klubowicz #0458

Postów: 31

Data rejestracji: 13.05.2011 17:51
Skąd: małopolskie
Nowy Targ

Ale ona mi tak nie za bardzo od początku grzała, bo teraz to już tragedia. Jak miałem dzisiaj odkręconą dmuchawę to przykładałem rękę i cała gorąca była. Ale po roku czasu chyba by się nie zatkała?
Ciepłe powietrze przechodzi przez nagrzewnicę i gdzie później?

Edytowane przez newaudi dnia 01-10-2012 21:55
Grin

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 212223km
 
maestro
#73 Drukuj posta
Dodany dnia 01-10-2012 21:54
Awatar

Klubowicz #0082

Postów: 42201

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

@newaudi Jak był syf wczesniej to od razu ją zawalił. Dziwne rzeczy. Skoro jest gorąca to cóż. Może pompa wody nie daje rady?

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, (1794/110KM), hatchback 5d, 159000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
newaudi
#74 Drukuj posta
Dodany dnia 01-10-2012 21:56
Awatar

Klubowicz #0458

Postów: 31

Data rejestracji: 13.05.2011 17:51
Skąd: małopolskie
Nowy Targ

Pompa też wymieniona. Spróbuje przepłukać może to coś da

Grin

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 212223km
 
Deaver
#75 Drukuj posta
Dodany dnia 02-10-2012 17:44
Awatar


Postów: 240

Data rejestracji: 12.12.2008 12:19
Skąd: opolskie
Kędzierzyn-Koźle

Podłącz wodę z kranu na szczelno do nagrzewnicy wężem od strony zbiorniczka wyrównawczego (jeden z dwóch dolnych grubszych), odłącz wężyk wodny z tyłu silnika od strony rozrządu taki cieńszy, odkręć kran i poleci z wężyka syf z nagrzewnicy. Jak już woda będzie leciała czysta to zatkaj mocno kciukiem wylot wężyka aż w węzach i nagrzewnicy wytworzy się ciśnienie i jak już nie będziesz mógł utrzymać ciśnienia to puść. Woda wyleci z impetem i kolejnym syfem gwałtownie wyrwanym z nagrzewnicy. Powtarzaj aż po którymś razie po gwałtownym puszczeniu będzie czysta woda.
Pamiętam, że ja tak parę lat temu robiłem i potem ze dwie zimy grzało a potem sprzedałem F3N-a i dalej nie wiem.
Nie biorę odpowiedzialności za szkody powstałe od ciśnienia z kranu, u mnie pomogło.

Pośpiech upokarza.

Moje auto: Porsche Cayenne, diesel, 135791km
 
grzes70
#76 Drukuj posta
Dodany dnia 02-10-2012 19:33
Awatar


Postów: 3739

Data rejestracji: 12.12.2008 10:13
Skąd: małopolskie
Kraków

U mnie też niby wszystko było dobrze,nagrzewnica ciepła a pomogła dopiero wymiana nagrzewnicy.Na forum laguny jest opis regeneracji nagrzewnic co przy cenie ok 100zł za nową nie jest specjalnie opłacalne.Ktoś tam u nich płukał nagrzewnicę metodą woda z węża+kompresor-podobno zabieg wytrzymała.

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
 
tomek1405
#77 Drukuj posta
Dodany dnia 02-10-2012 19:37
Awatar


Postów: 3386

Data rejestracji: 01.01.2008 13:49
Skąd: dolnośląskie
Wrocław

jak silnik zasyfiony to kazda nagrzewnica bedzie zachodzic syfem nawet jak da nowa to po jakims czasie zrobi sie padaka taki prezent od wlascicieli lejacych wode zamiast plynu.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 207200km
 
newaudi
#78 Drukuj posta
Dodany dnia 03-10-2012 19:43
Awatar

Klubowicz #0458

Postów: 31

Data rejestracji: 13.05.2011 17:51
Skąd: małopolskie
Nowy Targ

Nagrzewnice wymieniałem w tamtym roku. Wczoraj płukałem cały układ i wymieniłem termostat. Jednak była to syzyfowa praca.

Grin

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 212223km
 
lukas85
#79 Drukuj posta
Dodany dnia 03-10-2012 21:10
Awatar


Postów: 839

Data rejestracji: 10.08.2010 17:51
Skąd: lubelskie
Chełm

@newaudi nagrzewnica jaka?

455 Bleu nuit - niebieski odcień nocy (ciemny niebieki)
świeca zapłonowa przyświeca drogę tłokowi żeby nie przypier...w głowicę

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 237000km
 
newaudi
#80 Drukuj posta
Dodany dnia 03-10-2012 21:52
Awatar

Klubowicz #0458

Postów: 31

Data rejestracji: 13.05.2011 17:51
Skąd: małopolskie
Nowy Targ

Valeo. Tak sobie myślę czy da się tam podpiąć węże na odwrót?

Grin

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 212223km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: